آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

رستوران آ اس پ، کیفیت در کنار تنوع

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود را بیرون از خانه و در رستوران برگزار کنند. این ایده مزیت‌های زیادی دارد از جمله اینکه، میزبان مدت زمان بیشتری در کنار مهمانان خود است، تشریفات مهمانی بهتر برگزار خواهد شد، کیفیت و تنوع غذاها بیشتر خواهد بود، زحمت پذیرایی از روی دوش میزبان برداشته می‌شود و … . اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که برگزاری مهمانی و دورهمی با همه نکات مثبتی که دارد باعث می‌شود شما هزینه بیشتری متقبل شوید.

رستوران آ اس پ، یک فضای مناسب برای قرارهای مهم!

اگر شما هم از این دسته افراد هستید و دوست دارید این ایده را امتحان کنید این مقاله خوراک شماست زیرا در این مطلب به معرفی یکی از بهترین رستوران‌های مدرن و شیک کرمان پرداخته‌ایم که محل بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم‌ها، مهمانی‌ها و حتی جلسات کاری شماست. رستوران آ اس پ کرمان خاطره تکرار نشدنی را برای شما و مهمانانتان رقم خواهد زد.

رستوران آ اس پ، کیفیت در کنار تنوع

رستوران آ اس پ کرمان یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شناخته شده در کرمان است. اگر شما از اهالی این بخواهید یک رستوران مجلل و شیک را به شما معرفی کنند قطعا مجموعه آ اس پ یکی از پرتکرارترین جواب‌هایی است که خواهید شنید.

این رستوران مدرن تنوع منویی بالایی دارد و انواع غذاهای مختلف را برای شما عزیزان سرو می‌کند اما عمده تمرکز و تخصص این رستوران غذاهای ایرانی و سنتی است. رستوران آ اس پ کرمان انواع کباب‌های ایرانی را با بهترین کیفیت توسط آشپزهای حرفه‌ای درست می‌کند.

همچنین این رستوران در تهیه خورشت‌های جا افتاده نیز تخصص بسیاری دارد. اگر عاشق غذاهای ایرانی و پلویی هستید بدون شک این مجموعه رضایت شما را جلب خواهد کرد اما اگر دوست داشتید غذاهای فرنگی یا دریایی و یا فست فود سفارش بدهید باز هم این مجموعه بهترین آیتم‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. قطعا این همه تنوع غذایی فقط در رستوران آ اس پ کرمان پیدا خواهد شد!

اگر خیلی علاقمند به فست فود هستید و ترجیح می‌دهید رستورانی را انتخاب کنید که به صورت حرفه‌ای روی لاین پیتزا و فست فود کار می‌کند، فست فود داغ داغ کرمان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مجموع انواع پیتزا، برگر و غیره را با بالاترین کیفیت برای شما آماده خواهند کرد.

هر غذایی که دلتان بخواهد را در رستوران آ اس پ کرمان پیدا خواهید کرد.

همانطور که تا این جا اشاره کردیم این رستوران معروف، یک رستوران شیک و مجلل است. فضای کلی و دکوراسیون این مجموعه کاملا مدرن و لوکس دیزاین شده است. تقریبا همه چیدمان و وسایل استفاده شده این ادعا را تایید می‌کنند.

در انتخاب رنگ و مدل میز صندلی‌ها کاملا راحتی مشتریان در نظر گرفته شده است. شما در این مجموعه به هیچ عنوان احساس به هم ریختگی یا آشفتگی نخواهید نداشت عموما همه چیز در سر جای خودش قرار دارد و قطعا از دیدن این همه نظم و نظافت شگفت زده خواهید شد.

همه چیز در باره رستوران آ اس پ کرمان

رستوران آ اس پ کرمان نهایت تلاش خود را کرده است تا حداکثر امکانات رفاهی وتفریحی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. به عنوان مثال این مجموعه پارکینگ اختصاصی مناسبی را در نظر گرفته است تا در هر زمان که شما مراجعه کردید به راحتی بتوانید وسیله نقلیه خود را با خیال راحت در پارکینگ این رستوران پارک کنید و دردسر پیدا کردن جا پارک را نداشته باشید. از دیگر اقدامات مهیج رستوران آ اس پ کرمان برای رفاه مشتریان خود، اجرای موسیقی زنده در اکثر شب‌ها است. شنیدن موسیقی زنده، لذت خوردن غذای خوشمزه این رستوران را دو چندان خواهد کرد.

آ اس پ کرمان بهترین پیشنهاد برای مهمانی‌ها و مراسم‌های شما خواهد بود.

هدف اصلی پرسنل و نیروهای آ اس پ کرمان، جلب رضایت خاطر مشتریان این مجموعه است. آن‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا بالاترین میزان کیفیت و خدمات را به شما ارائه بدهند. برخورد آن‌ها در عین اینکه رسمی است ولی بسیار مودب و محترمانه با شما برخورد خواهند کرد. کادر آشپزخانه این مجموعه همگی جزو افراد متخصصی هستند که برای سلامت مشتریان و احساس رضایت آن‌ها ارزش بسیاری قائل هستند.

 

رستوران آ اس پ کرمان، یک رستوران مناسب برای برگزاری مراسم‌ها

با همه توضیحات داده شده، قطعا حالا شما هم رستوران آ اس پ کرمان را یک محل مناسب برای مهمانی‌ها و مراسم ‌های مختلف به دیگران پیشنهاد می‌دهید! منو متنوع و گسترده این مجموعه به مهمانان شما این امکان را می‌دهد که به راحتی غذای مطابق ذائقه خود را سفارش بدهند.

فضای شیک و مدرن رستوران آ اس پ کرمان فضای دل نشینی را برای شما و مهمانانتان تداعی خواهد کرد. همچنین پرسنل این رستوران نهایت تلاش خود را خواهند کرد که مهمانی شما با کیفیت هر چه بهتر برگزار شود. برگزاری موسیقی زنده و داشتن جای پارک هم از دیگر نکاتی است که این رستوران را برای برگزاری مراسم در اولویت قرار می‌دهد. رستوران آ اس پ کرمان حدود 210 نفر ظرفیت دارد و شما می‌توانید انواع جشن‌ها و مراسم‌های خود را با کیفیت عالی در این مجموعه برگزار کنید.

اما حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که از چند روز قبل با پرسنل این مجموعه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا در روز مورد نظر شما مشکلی ایجاد نشود. این رستوران حتی برای قرارهای رسمی و کاری نیز فضای مناسبی خواهد بود.

 

منو، آدرس و شماره‌های تماس رستوران آ اس پ کرمان

همانطور که بالاتر هم توضیح دادیم، منو این رستوران لوکس بسیار متنوع است و رضایت هر سلیقه‌ای را جلب خواهد کرد. اغلب غذاهای ایرانی، سنتی، فست فود و … در منو مفصل این رستوران دیده خواهد شد. در ادامه بخشی از منوی رستوران آ اس پ کرمان را با هم می‌بینیم.

  • منو:
پیش غذا غذای اصلی سالاد نوشیدنی
ترشی سیر انواع کباب(کوبیده، وزیری، جوجه، میکس و… ) سالاد شیرازی انواع نوشابه ها
زیتون پرورده و زیتون شور انواع خورشت( قیمه، قورمه سبزی، قیمه بادمجان و … ) سالاد سزار انواع ماءالشعیرها
ماست ساده و ماست موسیر انواع فست فود و پاستا سالاد کلم دوغ
ترشی لیته انواع غذاهای فرنگی و دریایی سالاد فصل آب معدنی

 

شما عزیزان می‌توانید منو کامل این مجموعه را در اسنپ فود ببینید و اطلاعات و قیمت دقیق آن‌ها مطلع شوید. همچمنان می‌توانید از طریق خرید کباب کرمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین زحمت کباب مورد علاقه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

یکی از بهترین کباب‌های عمرتان را در آ اس پ کرمان خواهید خورد!

  • آدرس رستوران آ اس پ کرمان

کرمان، بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه 1، رستوران آ اس پ

  • شماره تماس رستوران آ اس پ کرمان

032472533

 

سخن نهایی

در این مقاله به سراغ یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین رستوران‌های کرمان یعنی رستوران آ اس پ رفتیم و این مجموعه را به طور کامل و مفصل از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که دیدید رستوران آ اس پ کرمان  حداکثر امکانات رفاهی و تفریحی را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ از جمله می‌توان به کیفیت بالای غذاها، تنوع منو، پارکینگ اختصاصی، برگزاری موسیقی زنده، امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها و جلسات رسمی و … اشاره کرد.

آیا تا به حال تجربه سفارش غذا از رستوران آ اس پ کرمان را داشته‌اید؟ شما چه مجموعه دیگری را با این امکانات معرفی می‌کنید؟ از خواندن نظرات شما مشتاقانه استقبال خواهیم کرد!

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود