معرفی رستوران البیک مشهد ، بهشت مرغ سوخاری

به این مقاله امتیاز دهید

زندگی امروزی ما سراسر مشغله و بدوبدو است به همین دلیل کم‌تر فرصت می‌کنیم تا در خانه غذا درست کنیم و سفره‌های رنگارنگ بچینیم و همین مشغله زیاد روزانه موجب شده تا بیشتر به غذاهای بیرون رغبت داشته باشیم. البته در این میان، غذاهای فست‌فودی بیشتر موردتوجه قرار گرفته‌اند.

 

عکس فست‌فود البیک مشهد

مشهد یکی از کلان‌شهرهای ایران است که علاوه بر جمعیت زیادی که دارد به دلیل جاذبه‌های طبیعی و توریستی و مذهبی‌اش در همه ماه‌های سال، پذیرای جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. این موضوع باعث شده تا رستوران‌ها و فست‌فودهای زیادی در این شهر دایر شوند. رستوران‌ها و فست‌فودهایی که با ویژگی‌های خاص خود، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند.

حالا شما که در مشهد زندگی می‌کنید یا قصد سفر به آن را دارید در کدام یک از رستوران‌های آن غذا می‌خورید؟ آیا تابه‌حال به رستوران البیک مشهد رفته‌اید؟ البیک یکی از رستوران‌های عربی مشهد است که حتماً عاشق آن خواهید شد.

در ادامه با ما همراه شوید تا با این رستوران خاص آشنا شوید.

معرفی رستوران البیک مشهد

در مشهد رستوران‌های عربی زیادی وجود که یکی از بهترین آن‌ها، البیک است. albaik یکی از شعبات رستوران بزرگ و زنجیره‌ای البیک عربستان است که در مشهد دایر شده است.

البیک یک شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای متعلق به عربستان است که بیش از 120 شعبه در خاورمیانه دارد و یکی از بهترین شعب آن، شعبه البیک مشهد است که تقریباً میزبان همه گردشگران عرب‌زبانی است که از کشورهای همسایه برای زیارت حرم مطهر به مشهد می‌آیند.

 

البیک، محیطی آرام و باصفا

این فست‌فود عربی تنها چند سال است که فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است، اما به دلیل سرویس‌دهی فوق‌العاده عالی و غذاهای لذیذش، خیلی سریع در بین مردم بومی شهر معروف شد.

هر چند که مهد تولد البیک عربستان است، اما غذاهای این رستوران طوری طبخ می‌شوند که با ذائقه غذایی مردم در سراسر جهان سازگاری دارند. در منو البیک تنوع بسیار بالایی ارائه می‌شود، اما بیشترین محبوبیت این منو به دلیل غذاهایی است که با مرغ و جوجه تهیه می‌شوند.

کیفیت و تنوع غذاهای فست‌فودی را با منو البیک تجربه کنید!

در تهیه غذاهای رستوران البیک از مواد اولیه تازه و با کیفیت می‌شوند و این امر باعث شده تا طعم و مزه غذاها بسیار عالی باشد و عطر دلپذیرتری داشته باشند. مرغ‌سوخاری‌های این رستوران، یکی از محبوب‌ترین غذاهای آن هستند که با طعمی ترد و لذیذی که دارند، مشتریان بیشتری را جذب این فست‌فود کرده‌اند.

 

البیک مشهد، رستورانی بزرگ مناسب برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها

از محبوب‌ترین سوخاری‌های فست‌فود البیک مشهد می‌توان از مرغ‌سوخاری دوتکه، فیله استریپس، مرغ‌سوخاری مخصوص و گریل فیله رژیمی نام برد. البته ماهی‌سوخاری نیز در لیست منوی این رستوران قرار دارد که مزه‌ای خاص و متفاوت دارد. ماهی‌سوخاری البیک با ماهی تیلاپیا طبخ شده و با استفاده از سس تارتار طعم‌دار می‌شود.

پیتزاهای رستوران البیک با ادویه‌های مخصوص عربی و سس مخصوص البیک تهیه می‌شوند؛ ازاین‌رو طعم بی‌نظیر آن‌‎ها شهره خاص و عام است. این پیتزاها در اندازه‌های مختلف و با انواع طعم‌ها و روی یک خمیر قطور درست می‌شوند.

پیتزا بیکن بوقلمون البیک را باید حتماً مزه کنید. پیتزایی با خمیر 26 سانتی که از ترکیب بیکن بوقلمون با قارچ و فلفل‌دلمه‌ای درست می‌شود و با سس آلفردو، سس سیر و خامه و پنیر گودا پوشانده می‌شود. در کنار آن پیتزا چیکن آلفردو، پیتزا بیف الفردو، پیتزا قارچ و گوشت و پیتزا مخصوص البیک نیز در بین مشتریان محبوبیت زیادی دارند.

البته پیتزاهای شبدیز مشهد نیز از بهترین پیتزاهای مشهد هستند که ارزش امتحان‌کردن را دارند. اگر تا‌به‌حال اسم شبدیز را نشنیده‌اید می‌توانید با مطالعه مقاله معرفی آن در بلاگ اسنپ فود با این رستوران فوق‌العاده آشنا شوید.

 

سوخاری مخصوص البیک، طعمی بی‌نظیری و بهشت

اگر به خوردن غذاهای سریع و خوشمزه علاقه دارید، ساندویچ‌های رستوران البیک گزینه‌ای عالی برای شما خواهند بود. ساندویچ مرغ سوخاری، ساندویچ همبرگر، ساندویچ هات‌داگ، ساندویچ زینگر سوپریم، ساندویچ چیکن گریل، ساندویچ مسحب و ساندویچ استیک در لیست منوی این رستوران به شما عرضه می‌شوند.

علاوه بر این غذاها، انواع برگر، سالاد و پیش‌غذاهای لذیذ نیز در albaik menu برای شما سرو خواهند شد.

البیک، رستوران دنج و دلنشین

در بین شعبه‌های البیک، البیک مشهد یکی از زیباترین شعبه‌های آن است که به دلیل داشتن فضایی دنج و آرام بسیار موردتوجه مشتریان قرار گرفته است.

این رستوران دارای دو بخش مجزا، شامل سالن اصلی و فضای باز است. سالن اصلی رستوران، محیطی شیک با رنگ‌های قرمز و سفید است گه حس گرم و صمیمی در بیننده القا می‌کند و با میز و صندلی‌های رنگی قرمز پر شده است. فضای بزرگ سالن داخلی این رستوران برای برگزاری مهمانی‌ها خانوادگی و دوستانه، بهترین مکان است.

 

لذت خوردن بهترین سوخاری‌های مشهد را در البیک تجربه کنید.

فضای میزبانی البیک در محیط بیرونی هوای آزاد، محیطی کوچک‌تر، اما بسیار زیباتر است که با درختچه‌ها و بوته‌های زیبا تزیین شده است.

کیفیت سرویس‌دهی و امکانات

البیک مشهد، یک فست‌فود شیک و امروزی است که به سبب نحوه سرویس‌دهی و خدمات عالی که ارائه می‌دهد، شناخته شده است. ثبت سریع سفارش و سرو به‌موقع غذا با بالاترین کیفیت موجب شده تا مشتریان با رضایت کامل از این رستوران خارج شوند.

کیفیت عالی غذا و البته قیمت مناسب آن‌ها نیز از دیگر دلایل مهمی هستند که باعث جلب‌توجه افراد می‌شوند. اگر دوست دارید یک غذای خوشمزه و مقرون‌به‌صرفه بخورید، فست‌فود البیک مشهد مقصدی مناسب برای شما خواهد بود.

 

البیک مشهد با منویی متنوع، پاسخگوی همه سلیقه‌ها است.

اگر فرصت و موقعیت آمدن به البیک را ندارید می‌توانید با سفارش انلاین البیک مشهد از سرویس اسنپ فود، غذاهای خوشمزه ما را در خانه یا محل کار با همان کیفیتی که در رستوران سرو می‌شوند، میل کنید.

لذت تجربه‌های متفاوت با اسنپ فود

رستوران البیک مشهد، بهشت مرغ‌سوخاری است. اگر عاشق مرغ‌سوخاری هستید، حتماً باید یک‌بار هم که شده مرغ‌سوخاری البیک را امتحان کنید، مطمئن باشید که برای همیشه مجذوب آن خواهید شد.

 

مرغ‌سوخاری البیک مشهد؛ ترد و آبدار

مرغ‌سوخاری‌های ترد و خوشمزه، پیتزاهای لذیذ و ساندویچ‌های وسوسه‌انگیز، تنها بخشی از منوی بی‌نظیر این رستوران هستند. در کنار کیفیت و تنوع و مزه بی‌نظیر غذاهای البیک، فضای دلنشین و گرم و صمیمی آن نیز ستودنی است. اگر روزی گذرتان به محله احمدآباد مشهد افتاد ما در بلوار بعثت بین چهارراه ابوذر و رضا چشم ‌به‌ راه شما هستیم.

همچنین سفارش انلاین غذا در مشهد با اسنپ فود، فرصتی برای تجربه لذت‌های جدید را در اختیار شما می‌گذارد.

نظرات کاربران