آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
1

درباره رستوران ایتالیایی جنارو

ترمه افضلی 06 اسفند 1402 7 دقیقه

رستوران ایتالیایی جنارو (ژوانی سابق) با ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای ایتالیایی باکیفیت و خوشمزه به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران تبدیل شده است.

این رستوران با فضایی دلنشین، پرسنلی مجرب و حرفه‌ای و ارائه خدماتی عالی، تجربه‌ای به‌یادماندنی از یک روز خاص در کنار عزیزانتان را برای شما رقم خواهد زد.

 

عکس یکی از شعب زیبای رستوران جنارو

جنارو یک رستوران ایتالیایی است که در حال حاضر با چندین شعبه مختلف در سطح تهران فعالیت می‌کند. جنارو، یک رستوران کامل با منوی متنوعی از غذاهای ایتالیایی است.

جنارو با ایجاد فضایی دنج و صمیمی در شعبات خود، موفق شده تا توجه بیشتر اقشار جامعه در هر رده سنی را به خود جلب کند و به پاتوقی برای خانواده‌ها و جوانان تبدیل شود. علاوه بر این رستوران جنارو به دلیل فضای بسیار دلنشین و مناسبی که دارد بهترین مکان برای قرارهای کاری است.

درباره رستوران ایتالیایی جنارو

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی هستید، رستوران ایتالیایی جنارو یکی از بهترین مکان‌‎هایی است که می‌تواند انتظارات شما را از یک غذای خوشمزه ایتالیایی برآورده کند.

جنارو، نامی است که در میان اهالی غذا و رستوران گردی تهران با طعم اصیل غذاهای ایتالیایی و تجربه لذت‌های متفاوت گره ‌خورده است.

این رستوران که پیش‌تر با نام ژوانی شناخته می‌شد با ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای ایتالیایی باکیفیت و خوشمزه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی پایتخت شناخته می‌شود.

فضایی دلنشین و صمیمی رستوران جنارو

با قدم‌گذاشتن در رستوران جنارو، حسی از گرما و صمیمیت وجود شما را فرامی‌گیرد. دکور رستوران با آجرهای نمایان، لامپ‌های آویزان و تابلوهای نقاشی که به دیوارها آویخته شده، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را ایجاد کرده که در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد.

دیزاین فوق‌العاده شیک و زیبای رستوران ایتالیایی جنارو

چیدمان میز و صندلی‌ها به‌گونه‌ای است که حس آرامش و راحتی را به شما خواهد داد تا بتوانید در آرامش بیشتری غذای خود را میل کنید. همچنین در جنارو با استفاده از نورپردازی ملایم، فضایی دلنشین و عاشقانه ایجاد شده که صرف غذا برای شما به یک خاطره دل‌انگیز و زیبا تبدیل می‌کند.

پرسنلی مجرب و حرفه‌ای جنارو

پرسنل رستوران جنارو از بدو ورود تا زمان خروج، با لبخندی بر لب و برخوردی گرم و صمیمی، در کنار شما خواهند بود.

 

سرویس‌دهی عالی و ارائه خدمات بی‌نقص توسط پرسنل مجرب رستوران ایتالیایی جنارو

پرسنل با تسلط کامل بر منوی رستوران و ارائه توضیحات کامل در مورد هر غذا در انتخاب غذای موردعلاقه‌تان به شما کمک خواهند کرد. همچنین سرعت عمل و دقت پرسنل در ارائه خدمات از دیگر نکات مثبت رستوران جنارو است که رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

قیمت منوی رستوران جنارو

قیمت منوی رستوران جنارو به نوع غذا، شعبه رستوران و زمان سفارش شما بستگی دارد. به‌طورکلی، قیمت‌ها در این رستوران کمی بالاتر از متوسط رستوران‌های ایتالیایی در تهران است.

منوی رستوران جنارو شامل انواع پیش‌غذا، سالاد، سوپ، پاستا، پیتزا، استیک، غذاهای دریایی و دسر است. قیمت هر کدام از این غذاها باتوجه‌به نوع مواد اولیه و نحوه پخت آن‌ها متفاوت است.

 

منویی متنوع از بهترین غذاهای ایتالیایی با قیمت‌های مناسب در رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران جنارو از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب در تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده است تا طعم و مزه غذاهای این رستوران بی‌نظیر بوده و درعین‌حال قیمت بالایی نیز داشته باشند.

معرفی بخش‌های مختلف رستوران جنارو

رستوران جنارو از جمله برترین و محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در تهران است این رستوران که از سال 1386 و با نام ژوانی کار خود را آغاز کرد در اواخر دهه 90 نام خود را به جنارو تغییر داد.

رستوران جنارو دارای چندین شعبه در سطح تهران بزرگ است. هر یک از این شعب دارای معماری و طراحی داخلی خاصی هستند و جذابیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

بخش آشپزخانه همه شعب این رستوران به‌صورت کاملاً مدرن طراحی و دیزاین شده است و در آن‌ها از به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات آشپزی استفاده می‌شود. در بخش آشپزخانه جنارو، پرسنلی ماهر و مجرب کار می‌کنند و همه آن‌ها لباس فرم‌های یک‌دست و تمیز با دست و کلاه به تن دارند.

 

استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت برای تهیه غذاهای لذیذ و دلچسب در رستوران ایتالیایی جنارو

یکی از مهم‌ترین اصول در بخش آشپزخانه جنارو، رعایت اصول بهداشتی و استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت و ارگانیک است.

بخش داخلی و سالن غذاخوری این رستوران دارای دیزاینی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز است. کف این سالن با پارکت‌های چوبی، فرش شده و دیواره‌ها با کاغذدیواری‌های زیبا مزین شده‌اند.

پنجره‌های بزرگی که روی دیوارهای رستوران قرار گرفته‌اند، نور خورشید را به داخل رستوران می‌آورند و تابلویی خوش‌نقش‌ونگار از فضای بیرونی رستوران را به تصویر می‌کشند که تنها زیبایی آن محیط بیرونی را به نمایش می‌گذارد و عایقی برای ورود صدا به داخل رستوران است و به این وسیله سکوت و آرامش داخل رستوران را حفظ می‌کند.

برخی از شعب رستوران جنارو دارای فضای بیرونی و فوق‌العاده شیکی برای پذیرایی از مشتریان هستند. فضایی شیک و جذاب که به گل و گیاهان خاص و سبز مزین شده است و به این وسیله لذت غذاخوردن در هوای آزاد را برای شما مهیا شده است.

منوی غنی و متنوع رستوران جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو (ژوانی سابق) با منوی غنی و متنوع خود، شما را به سفری هیجان‌انگیز در دنیای طعم‌های اصیل ایتالیا دعوت می‌کند. در جنارو رستوران با ارائه تنوع غذایی بالا برای هر سلیقه‌ای، گزینه‌ای ایده‌آل وجود دارد.

علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی و استیک با 14 نوع استیک با گوشت‌، سس‌ها و دورچین‌های متنوع در رستوران جنارو، بهشت خود را پیدا خواهند کرد. جنارو با طیف گسترده‌ای از انواع پاستاهای اصیل ایتالیایی با مواد اولیه مختلف از علاقه‌مندان به پاستا پذیرایی می‌کند. علاوه بر این پیتزاهای متنوع رستوران جنارو، هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد و طعم اصیل پیتزای ایتالیایی را به شما خواهد چشناد.

 

تنوعی منحصربه‌فرد از اصیل‌ترین غذاهای ایتالیایی در رستوران جنارو

غذاهای دریایی رستوران جنارو با ترکیب‌های متفاوتی از میگو، ماهی سالمون و ماهی کالاماری، طعمی دلچسب و تازه دارند که تابه‌حال تجربه نکرده‌اید.

منوی متنوع رستوران جنارو شامل غذاهای زیر است:

  • پیش‌غذا: کارپاچو گوشت، سالاد کاپرزه، بروشتا، قارچ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌کرده و…
  • سالاد: سالاد سزار، سالاد یونانی، سالاد فصل، سالاد کینوا و…
  • پاستا: پاستا پنه با سس پستو، پاستا آلفردو با مرغ، پاستا کاربونارا، لازانیا، ماکارونی و…
  • پیتزا: پیتزا مارگاریتا، پیتزا پپرونی، پیتزا سوپرم، پیتزا سبزیجات، پیتزا گوشت و…
  • استیک: استیک فیله، استیک تاماهاوک، استیک کبابی و…
  • غذاهای دریایی: میگوی سوخاری، ماهی سالمون گریل، ماهی قزل‌آلا، میگو پفکی و…
  • دسر: تیرامیسو، چیزکیک، پاناکوتا، کرم برولی و…

آدرس و موقعیت دقیق رستوران جنارو

رستوران جنارو، شعبه‌های مختلف و متعددی دارد پس در هر جای تهران که باشید به‌راحتی می‌توانید به یکی از 5 شعبه جنارو بروید و از خوردن غذاهای دلچسب آن لذت ببرید.

جنارو پاسداران (ژوانی سابق) یکی از معروف‌ترین شعب این رستوران است. این شعبه جنارو در خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدار‌فر (امیرابراهیمی) و نبش کوچه لنکران قرار دارد. آدرس رستوران جنارو پاسداران را به‌خاطر بسپارید از کوی ما که گذر کردید به یاد داشته باشید که منتظر دیدارتان هستیم.

رستوران جنارو پاسدارن مکانی دلنشین و زیبا برای یک ساختن یک روز خوب دور از هیاهوی تهران

منو جنارو پاسداران، یک لیست متنوع از انواع پیش‌غذاها، غذاهای اصلی و دسرهای لذیذ است که برای هر ذائقه و سلیقه‌ای، پیشنهادی ویژه دارد.

در جنارو پاسداران علاوه بر ارائه خدمات حضوری، خدمات بیرون‌بر نیز از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ارائه می‌شود. پس اگر به هر دلیلی نمی‌توانید به این رستوران بیایید، خیلی راحت می‌توانید تنها با یک کلیک و سفارش آنلاین غذا از رستوران جنارو در محل کار یا خانه، طعم لذیذ غذاهای ما را بچشید.

علاوه بر این برای رزرو رستوران یا میز نیز می‌توانید از طریق تلفن جنارو پاسداران به شماره تماس 02122773330 با ما تماس بگیرید.

جنارو کوروش نیز از دیگر شعب این رستوران و پاتوق همیشگی جوانان است که در اتوبان ستاری، خیابان پیامبر، مجتمع تجاری کورش، طبقه پنجم واقع شده است.

لذت خوردن یک غذای خوشمزه و خوش‌عطر در فضای صمیمی و دلنشین رستوران جنارو کوروش

اگر طعم غذاهای ایتالیایی را می‌پسندید و در محدوده زعفرانیه زندگی می‌کنید، جنارو زعفرانیه مکانی ایده‌آل و باب میل شما است که در یک فضای خیلی شیک و دلنشین پذیرای شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از پیج اینستاگرامی جنارو دیدن کنید.

امکانات رستوران جنارو

جنارو از جمله بهترین رستوران‌های پایتخت است که در هر 5 شعبه آن بهترین و بیشترین امکانات رفاهی و خدماتی عالی به مشتریان ارائه می‌شود.

در جنارو امکان رزرو تلفنی از طریق شماره تماس‌های رستوران به‌منظور رفاه بیشتر حال مشتریان فراهم شده است.

در رستوران جنارو در کنار ارائه خدمات حضوری، خدمات بیرون‌بر نیز ارائه می‌شود. برای این منظور می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ فود برای سفارش غذاهای موردعلاقه خود اقدام کنید تا غذای شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما تحویل داده شود.

 

یک روز خوب و به‌یادماندنی با دسترسی به بیشترین امکانات در رستوران ایتالیایی جنارو

در شعب جنارو با دسترسی به وای‌فای رایگان می‌توانید بدون صرف هزینه از دنیای مجازی لذت ببرید.

یکی دیگر از امکانات این رستوران داشتن پارکینگ اختصاصی است که در بیشتر شعب این رستوران برای رفاه حال مشتریان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رستوران جنارو در زمینه آشپزی ایتالیایی تخصص دارد و غذاهای اصیل ایتالیایی را با بهترین مواد اولیه و به سبک اصیل ایتالیایی تهیه می‌کند. سرآشپز رستوران جنارو از تجربه و مهارت بالایی در تهیه غذاهای ایتالیایی برخوردار است به همین دلیل غذاهای این مجموعه فوق‌العاده خاص و لذیذ هستند.

 

رستوران جنارو تهران، بخشی کوچک از آداب و فرهنگ غذاهای ایتالیایی در تهران

سفری به ایتالیا با رستوران جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو با فضایی دلنشین، پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، منوی غنی و متنوع و ارائه خدماتی عالی، تجربه‌ای به‌یادماندنی از یک روز خاص در کنار عزیزانتان را برای شما خواهد ساخت.

جنارو، دروازه‌ای به‌سوی دنیای طعم‌های اصیل ایتالیایی است.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود