آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (2 امتیاز)
2

معرفی رستوران ته‌چین بار

ترمه افضلی 14 آبان 1402 8 دقیقه

 

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی ته‌چین است که در بیشتر مراسم‌های ایرانی سر سفره حاضر است. ته‌چین به دلیل تنوع بالایی که دارد و مزه‌های خاص و لذیذش، طرفداران بسیار دارد و با سلیقه‌ی همه سازگار است.

این غذای خوشمزه از برنج، تخم‌مرغ و مواد غذایی مختلف مانند گوشت، سبزیجات و ادویه‌جات تهیه می‌شود. مواد داخل ته‌چین را می‌توانید به‌دلخواه تغییر داده و ترکیب موردعلاقه خود را درست کنید.

 

عکس رستوران ته‌چین بار

ته‌چین در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و معمولاً در مناسبت‌های خاص مانند عروسی، تولد و اعیاد مذهبی سرو می‌شود. این غذا به دلیل طعم و عطر دلپذیرش، محبوبیت زیادی دارد.

اگر از اهالی تهران باشید و به رستوران ‌گردی علاقه دارید، حتماً نام رستوران ته‌چین بار را شنیده‌اید. ته‌چین بار یکی از مطرح‌ترین رستوران‌های تهران است که به‌صورت تخصصی در تهیه و طبخ ته‌چین فعالیت دارد. جهت آشنایی بیشتر با این رستوران در این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی رستوران ته‌چین بار

Tahchinbar یکی از رستوران‌های فوق‌العاده موفق زنجیره‌ای است که در تهران تأسیس شده و به طور تخصصی در زمینه طبخ انواع ته‌چین فعالیت دارد. این رستوران در سال 1395 برای اولین‌بار در تهران آغاز به کار کرد و در همین مدت کوتاه به دلیل استقبال گسترده مردم 9 شعبه دیگر در بخش‌های مختلف تهران و کرج و یک شعبه نیز در تورنتو دایر کرد.

در همه‌ی شعبات رستوران ته‌چین بار، غذاها با دستور پخت ویژه تهیه می‌شوند و کیفیت غذاها در همه شعبات یکسان است. منوی رستوران ته‌چین بار شامل انواع ته‌چین با مواد اولیه متنوع مانند مرغ، گوشت، میگو و سبزیجات است. همچنین در این رستوران انواع پیش‌غذا، سالاد، و دسر نیز سرو می‌شود که طعم منحصربه‌فردی دارند. علاوه بر این نوشیدنی‌های ته‌چین بار که به طور ویژه آماده می‌شوند در کنار غذا خیلی می‌چسبند.

 

ته‌چین بار، رستوران زیبایی که عاشقش می‌شوید!

رستوران ته‌چین بار با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت و همچنین طبخ حرفه‌ای، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. این رستوران فضایی دنج و آرام دارد و مناسب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی است.

محیط داخلی رستوران ته‌چین بار به سبک رستوران‌های مدرن طراحی و تزیین شده است و فوق‌العاده زیبا به چشم می‌آید. نورپردازی بی‌نقص محیط موجب شده تا روشنایی در سطح مناسبی باشد و به این وسیله موجبات آرامش بیشتر مشتریان را فراهم آورده‌اند.

برای شما دوستانی که به کافه‌گردی علاقه دارید، خبر ویژه‌ای داریم! کافه هیچ، مکانی رؤیایی و زیبا با بیشترین امکانات و بالاترین خدمات است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کافه به بلاگ اسنپ فود مراجعه کنید.

منوی خوشمزه ته‎‌چین بار

منوی ته‌چین بار بسیار متنوع و دلچسب است. غذاها، پیش‌غذاها و سالادهای خوشمزه‌ای که با کیفیت بسیار بالا تهیه می‌شوند و درعین‌حال کمیت مناسبی دارند و خیلی راحت شما را سیر خواهند کرد.

 

منوی ته‌چین بار، کلکسیونی از بهترین ته‌چین‌ها

منوی این رستوران شامل انواع ته‌چین است که با استفاده از مواد اولیه تازه و متنوع طبخ می‌شوند. همچنین در این رستوران انواع پیش‌غذا، سالاد و دسر نیز سرو می‌شود که علاوه بر طعم لذیذی که دارند، مغذی و پرخاصیت هستند.

نوشیدنی‌ها

یکی از مهم‌ترین بخش‌های منوی این رستوران که توجه همه مشتریان به خود جلب کرده است، بخش نوشیدنی‌های آن است. در ته‌چین بار، نوشیدنی‌ها به سبک ویژه آماده می‌شوند و طعم بی‌نظیری دارند.

یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در منوی ته‌چین بار،  نوشیدنی مخصوص سکنجبین است. برای تهیه این نوشیدنی ابتدا شربت سکنجبین را در لیوان ریخته و بعد یک تکه‌لیمو به آن می‌افزایند. سپس بعد از ریختن مقداری خیار رنده‌شده روی آن، چند قالب کوچک یخ را به آن اضافه کرده و در نهایت آب گازدار روی آن می‌ریزند.

ته‌چین‌ها

همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ته‌چین بار به‌عنوان یک رستوران تخصصی ته‌چین فعالیت می‌کند؛ بنابراین لیستی متنوع از لذیذترین و بهترین ته‌چین‌های ایرانی در منوی این رستوران در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

ته‌‎چین قرمه‌سبزی، پیشنهاد ویژه ته‌چین بار

از پیشنهاد‌های ویژه رستوران ته‌چین بار، ته‌چین قرمه ‌سبزی است. ته‌چین قرمه ‌سبزی، ته‌چین بار با استفاده از برنج ایرانی، گوشت گوسفندی تازه، سبزیجات معطر، لوبیا و ادویه‌جات مخصوص تهیه می‌شود و عطر و رنگ بی‌نظیری دارد. این ته‌چین بسیار خوشمزه و پرطرفدار است و می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما باشد.

ته‌چین عدس‌پلو نیز از پیشنهادهای ویژه در منوی ته‌چین بار است که با دستور تهیه‌ی خاص آماده می‌شوند و طعمی متفاوت و بی‌نظیر دارد.

البته نباید ته‌چین میگو این رستوران را فراموش کنید. ته‌چین میگو با مزه خاص و دلچسبی که دارد، مطمئناً به غذای موردعلاقه شما تبدیل خواهد شد. در کنار آن ته‌چین گوشت، ته‌چین مرغ و ته‌چین سبزیجات نیز از غذاهای خوشمزه ته‌چین بار هستند که توصیه می‌کنیم آن‌ها را نیز امتحان کنید.

راستی ته‌چین ماکارونی را فراموش نکنید. طعم سیب‌زمینی‌های برشته این ته‌چین مزه‌ای است که هرگز از یاد نخواهید برد.

پیش‌غذاها و سالادها

رستوران ته‌چین بار همچنین انواع پیش‌غذا و سالاد را نیز سرو می‌کند. سالاد شیرازی، ماست‌و‌خیار و زیتون‌پرورده از پیش‌غذاهای این رستوران هستند. همچنین سالادهای بی‌نظیری که با استفاده از مواد تازه و باکیفیت آماده می‌شوند نیز در منوی ته‌چین بار ارائه می‌شوند.

 

لذیذترین ته‌چین‌ها را تنها در ته‌چین بار می‌توان پیدا کرد!

خوراک لوبیاچشم‌بلبلی، سوپ جو، سالاد سبزیجات، سالاد میوه‌ای و سالاد شیرازی از پیش‌غذاها و سالادهای محبوب این رستوران هستند.

کباب‌ها

از بخش‌های موردعلاقه هر ایرانی در منوی ته‌چین بار، بخش کباب‌های آن است. کباب ترش و جوجه‌کباب و کباب‌کوبیده، نه در همه شعبات، اما در برخی از شعبات ته‌چین بار به مشتریان ارائه می‌شوند که به دلیل کیفیت بالا و طعم دلپذیری که دارند، توجه همگان را به خود جلب کرده‌اند.

 

کباب و جوجه‌کباب ته‌چین بار، غذایی که حتماً باید امتحان کنید.

البته کباب‌های کوبابا جردن، کباب‌های بسیار لذیذی هستند که ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارند. اگر کباب‌خور هستید پس لازم شد که معرفی کوبابا جردن را در بلاگ اسنپ فود مطالعه کنید.

معرفی شعبات رستوران ته‌چین بار

ته‌چین بار از رستوران محبوب در تهران است که با‌توجه‌به اعتبار و محبوبیت بالایی که دارد، شعبات زیادی را در سطح تهران راه‌اندازی کرده است.

شعبه مطهری

ته‌چین بار مطهری که در خیابان مطهری واقع شده است از شعبات جوان‌پسند ته‌چین بار است که در ساختمانی شیک بنا شده و فضایی دلنشین با دکوراسیون زیبا دارد. این شعبه ته‌چین بار به دلیل حال ‌و هوای خاصی که بر محیط آن حاکم است، پاتوق دانشجوهایی است که در پایان کلاس‌های درس برای رفع خستگی و خوردن یک غذای عالی به اینجا می‌آیند.

شعبه فودکورت اپال

 

اوقاتی خوش و به‌یادماندنی در رستوران ته‌چین بار

ته‌چین بار اپال، یکی دیگر از شعبات ته‌چین بار که در طبقه همکف مرکز خرید اپال در خیابان ستارخان تهران واقع شده است که فضای بزرگ و شیک دارد. فضای داخلی ته‌چین بار اپال با استفاده از رنگ‌های گرم و روشن طراحی شده و فوق‌العاده دنج و آرام است. این شعبه دارای دو سالن مجزا است که یکی از آنها برای مشتریانی که به دنبال فضایی خصوصی هستند، طراحی شده است.

شعبه پاسداران

اگر غذاخوردن در محیطی با دیزاین سنتی را دوست دارید، ته‌چین بار پاسداران که در خیابان پاسداران تهران واقع شده، مکانی مناسب برای شما خواهد بود. محیط داخلی این شعبه با بهره‌گیری از عناصر سنتی ایرانی مانند گچ‌بری، نقاشی و کاشی‌کاری تزئین شده و فضایی اصیل و دلنشین است که حضور در آن، لذت غذاخوردن را دوچندان خواهد کرد.

شعبه ستارخان

از دیگر شعب ته‌چین بار، ته‌چین بار ستارخان است. پرسنل مجرب و حرفه‌ای این شعبه، مشتری‌مداری را سرلوحه‌ی کار خویش قرار داده‌اند و بهترین خدمات‌رسانی را ارائه می‌دهند. سرویس‌دهی سریع در فضای شلوغ این شعبه ته‌چین بار، ستودنی است. غذاهای خوشمزه و باکیفیتی که در مدت کوتاهی سرو می‌شوند و برخورد عالی پرسنل، این شعبه را به مکانی ایده‌آل برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

شعبه سعادت‌آباد

رستوران ته‌چین بار سعادت‌آباد، محیطی خوش‌رنگ و خوش‌نقش‌ونگار دارد که دل هر بیننده‌ای را می‌فریبد. اینجا مکانی زیبا با دیزاین خاص است که سبک نورپردازی منحصربه‌فرد، جذابیت آن را بیشتر کرده است.

شعبه ولیعصر

ته‌چین بار ولیعصر، مکانی ایده‌آل برای آن دسته از افرادی که زندگی مدرن را می‌پسندند. این شعبه رستوران ته‎‌چین بار با الهام‌گرفتن از معماری داخلی مدرن، دیزاین شده و فضای صمیمانه و دلنشینی دارد. سرآشپز حرفه‌ای و مجرب این رستوران، غذاهای فوق‌العاده لذیذی را طبخ می‌کند که به هیچ یک از آن‌ها نمی‌توان نه گفت! حتی اگر رژیم داشته باشید.

 

رستوران ته‌چین بار، فضای صمیمانه و دلنشینی که در آن به آرامش می‌رسید.

ته‌چین بار فودکورت سانا، ته‌چین بار فودکورت رویال و ته‌چین بار تورنتو نیز از دیگر شعبات این رستوران خوشنام و پرآوازه هستند.

خدمات و امکانات

خدمات و امکانات در کلیه شعب ته‌چین بار، یکسان و در بالاترین سطح قرار دارد. رستوران ته‌چین بار دارای پرسنل خوش‌برخورد و مجرب است که خدمات‌رسانی مناسبی ارائه می‌دهند و از صفر تا صد مراحل آماده‌سازی تا سرو غذا را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهند.

این رستوران دارای سیستم سفارش آنلاین است؛ بنابراین می‌توانید با سفارش انلاین رستوران ته‌چین بار، غذاهای این رستوران در پک ویژه و با بسته‌بندی و کیفیت عالی را در خانه نوش‌جان کنید.

 

سفارش آنلاین غذا با کیفیت عالی و ارسال به‌موقع از ته‌چین بار

در این رستوران با دسترسی به سرویس اینترنت رایگان می‌توانید در هنگام غذاخوردن در شبکه‌های اجتماعی خود گشت‌وگذار کرده و اوقات خوشی را با وب‌گردی سپری کنید.

علاوه بر این داشتن پارکینگ نیز از مزایای دیگر این رستوران است که برای رفاه حال مشتریان خود فراهم آورده است. اتاق VIP نیز از دیگر امکانات ته‌چین بار است.

ته‌چین بار، لذت یک طعم به یادماندنی

اگر به دنبال طعمی لذیذ و دلچسب از ته‌چین هستید، ته‌چین بار، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت و همچنین طبخ حرفه‌ای، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

رستوران ته‌چین بار با برخورداری از فضایی دنج و دلنشین با دیزاین زیبا، شرایطی مناسب برای لذت‌بردن از یک وعده‌غذایی خوشمزه را فراهم می‌آورده است.  اگر هنوز ته‌چین بار را تجربه نکرده‌اید، حتماً سری به یکی از شعبات این رستوران بزنید و طعم لذیذ ته‌چین‌های آن را امتحان کنید.

                       

ته‌چین بار، نمادی از کیفیت و اصالت غذاهای ایرانی

لذت یک طعم ناب و متفاوت را با سفارش انلاین غذا از اسنپ فود تجربه کنید. ما کنار شما هستیم تا اوقات خوش و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنیم.

برچسب :
اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

razievand58
14 آبان 1402

سلام ته چین قیمه و سالاد شیرازی و ته‌چین قرمه ‌سبزی، خیلی خوشمزه ای داشتند ما غذاهای شعبه مطهری امتحان کردیم راضی هستیم

  • snappfoodadmin
    14 آبان 1402

    سلام رستوران ته چین محیط و قیمت های غذای خوبی دارد فروش انلاین غذاها و دسرها با اسنپ فود هم دارند آموزش درست کردن ته چین در خانه هم هستش که میتوانیدخودتان تجربه درست کردن انواع مزه های ته چین را بچشید https://blog.snappfood.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%D9%87%DA%86%DB%8C%D9%86/ با این لینک با انواع ته چین و طرز تهیه آن ها آشنا شوید

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود