آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران هزار و یک شب کرمان؛ ستاره‌ی درخشنده‌ی کرمان

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

همزمان که در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کرمان قدم می‌زنید و از آثار باستانی زیبا همچون باغ شاهزاده ماهان، مجموعه گنجعلی خان کرمان، بازار کرمان و آتشکده زرتشتیان کرمان دیدن می‌کنید، به این فکر می‌کنید که خوردن یک غذای سنتی و لذیذ و اصیل ایرانی روز شما را تکمیل می‌کند. آن هم در فضایی که  از اصالت موج می‌زند و روحتان را با سنت ایرانی پیوند می‌زند.

رستوران هزار و یک شب کرمان با طراحی بیرونی زیبا

انتخاب یک کافه رستوران کرمان به علت تفاوت‌هایی که با سایر شهرها دارد همواره سخت است؛ به خصوص برای کسانی که بسیار سخت انتخاب می‌کنند و  معیارهای متفاوت برای صرف وعده‌های خود در رستوران‌ها دارند. در اینجا ما با شما هستیم تا به معرفی سفره خانه هزار و یک شب کرمان بپردازیم. تا انتهای این معرفی با ما همراه باشید.

معرفی رستوران هزار و یک شب کرمان؛ ستاره‌ی درخشنده‌ی کرمان

در شهر کرمان از آنجا که آب و هوای خاصی دارد و اکثر گردشگران برای دیدن بناهای قدیمی به آن مراجعه می‌کنند، مطرح شدن یک رستوران در بین رستوران‌های موجود کار آسانی نیست و باید تفاوت‌های آشکاری با رستورا‌ن‌های دیگر داشته باشد. این رستوران در جذب مشتری موفق بوده و همچنین توانسته است مشتری‌های خود را نگه دارد و روز به روز با ارائه خدمات بیشتر به تعداد آن‌ها بیفزاید.

اگر در مورد رستوران هزار و یک شب پرس و جو کنید، متوجه خواهید شد که این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها و همچنین جزوی از بهترین کافه های روباز کرمان است.

این رستوران دکوراسیون و طراحی خاص و منحصر به فردی دارد که دلیل آن این است که از داستان‌های هزار و یک شب الهام گرفته است، اگر داستان‌های هزار و یک شب را مطالعه کرده باشید متوجه می‌شوید که هر گوشه شما را یاد حکایتی می‌اندازد و خاطره‌ای را برای شما تداعی می‌کند.

دکوراسیون زیبا و سنتی رستوران هزار و یک شب کرمان

فضای این رستوران نیز شامل باغ و فضای سرسبزی است که هماهنگی این فضا به همراه طراحی داخلی رستوران، محیطی دلنشین را به وجود آورده است. همچنین می‌توانید در روزهای خاص روی صبحانه آن هم حساب کنید چرا که جزوی از بوفه صبحانه کرمان نیز محسوب می‌شود.

منوی این رستوران نیز شامل انواع غذاهای سنتی و فرنگی است و دسر و نوشیدنی‌های متفاوت و خوشمزه‌ای نیز در آن سرو می‌شود، به طوری که نام این رستوران سنتی را در بین کافه رستوران های خوب کرمان خواهید دید. این رستوران همچنین در مراسم و مناسبت‌های خاص و مهم همچون شب یلدا و انواع اعیاد مانند عید نوروز پذیرای شماست.

منوی متنوع رستوران هزار و یک شب کرمان

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در این رستوران انواعی از غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها همچنین انواع غذاهای سنتی و اصیل کرمانی، سنتی ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. در این رستوران کرمان سعی بر این است که از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شود و کیفیت خوراکی‌ها نیز بالا است. قیمت غذاها و باقی منو نیز به  نسبت کیفیت غذا قابل قبول است.

در جدول زیر برخی از غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود را مشاهده می‌کنید:

 

 

دیزی سنگی مخصوص چلو کباب سلطانی
ماهی قزل آلا چلو کباب برگ مخصوص
جوجه کباب بدون استخوان فیله کباب مخصوص
جوجه چینی فیله استیک چدنی (با سس قارچ)
استیک مرغ شیشلیک مخصوص
کباب لقمه نگین دار باقالی پلو با گوشت گردن
جوجه کباب با استخوان شاه میگو
کباب بختیاری میوه فصل
خورشت قیمه با انواع گوشت کوکو سبزی
مرصع پلو با گوشت ماهی سفید
دیزی زرشک پلو با مرغ
کشک بادمجان انواع نوشیدنی مانند دوغ، نوشابه، آب، انواع قهوه و…
قرمه سبزی کباب کرمانی
خورشت بیج قیمه ریزه
برگر پیتزا

 

 

 

 

 

 

تهیه و طبخ انواع غذاهای ایرانی در سفره خانه سنتی هزار و یک شب کرمان

 

برای دسر نیز می‌تواند انواع بستنی مانند بستنی سنتی کرمانی، کیک و شیرینی‌های سنتی را میل کنید. لازم به ذکر است که در این رستوران منوی غذایی به نام “چهار فصل” و “شهرزاد” نیز وجود دارد که شامل انواع غذاها می‌شود.

در بخش کافه این رستوران نیز انواعی از قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و اسموتی‌ها سرو می‌شود

 

همه چیز درباره آدرس و محل رستوران هزار و یک شب

رستوران هزار و یک شب در محله چمران کرمان و در خیابانی به نام رجائئ و خیابان کامیاب قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی  این رستوران نیز به این صورت است: در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه سوخت خورشید، بیمارسان مهرگان بیمارستان پیامبر اعظم و بازار ارگ کرمان واقع شده است.

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به آن، ایستگاه قدس و چهار راه سمیه است.؛ بنابراین نگرانی بابت مسیریابی و مراجعه به رستوران نخواهید داشت.

آدرس: کرمان،چمران،خیابان رجائی،خیابان کامیاب

شماره تلفن: 03432230040

ساعات کاری: همه روزه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 5 عصر الی 12 شب

 

نگاهی به رستوران هزار و یک شب کرمان از دیدگاه مشتریان

خوشبختانه نظرات مثبتی نیز درباره این رستوران دنج کرمان مطرح شده است که با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند و خدماتی که سرو می‌کنند دور از انتظار نیست. مشتریان همواره از برخورد خوب پرسنل و کارمندان سخن گفته‌اند. برخوردی که منجر به مراجعات بعدی به این رستوران نیز شده است.

مشتریان همچنین گفته‎اند که همانند رستوران سالسا کرمان که موسیقی زنده نواخته می‌شود، در این رستوران نیز موسیقی زیبایی در هنگام میل غذا پخش می‌شود ، میل به غذا خوردن آن‌ها را دو چندان کرده است و سبب شده اوقات خوشی را همراه با خانواده و دوستان خود بگذرانند. آن‌ها همچنین از دکوراسیون زیبا و حرفه‌ای بودن و نظافتی که در آن جا برقرار بود سخن گفته‌اند. از آنجا که این رستوران طرفدارانی در خود شهر کرمان دارد ممکن است اکثر اوقات شلوغ باشد.

سفارش انواع کباب با دیزاین زیبا در سفره خانه سنتی هزار و یک شب

نقطه قوتی که کاربران آن را بیان کرده‌اند فضای گرم و صمیمی وهنری است که در آنجا وجود دارد. همین موضوع سبب شده که این رستوران تجربه‌ای متفاوت از سرو غذا را به شما هدیه دهد و از گذراندن وقت خود در آنجا لذت ببرید.

اگر شما به دنبال یک سفر به کرمان هستید و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، می‌توانید این رستوران به عنوای یکی از مقاصد خود در نظر بگیرید.

 

سفارش آنلاین کباب کرمان

در این مطلب به معرفی رستوران هزار و یک شب کرمان پرداختیم و شما نیز با آن آشنا شدید. همانطور که در بخش معرفی منو گفته شد، در این رستوران انواع کباب‌ها سرو می‌شود و می‌توانید هنگام مراجعه به این رستوران آن‌ها را سفارش دهید. اما گاهی اوقات نیز این امکان وجود ندارد؛ اسنپ‌فود این امکان را برای شما آسان‌تر کرده است و شما می‌توانید با خرید اینترنتی کباب کرمان کباب موردعلاقه خود را از رستوران موردنظر سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود