آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد
رستوران گردی
1.7/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد و لذت صرف یک وعده‌ی به یادماندنی

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

نجف آباد به عنوان یکی از شهرهای استان اصفهان، برخی از مکان‌های دیدنی این استان را در خود جای داده است. همچنین دانشگاه آزاد نجف آباد یکی از بزرگترین مراکز علمی کشور محسوب می‌شود. در این شهر تنوع بالایی از رستوران و فست فودها وجود دارد که پاسخ‌گوی نیاز و سلیقه متفاوت گردشگران، دانشجویان و مردم این شهر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم به معرفی رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد بپردازیم تا شما در سفر به این شهر، صرف بهترین غذاها را تجربه کنید.

رستوران فست فود انار

اگر در شهر نجف آباد به دنبال جایی هستید که هم غذای ایرانی و هم غذای فست فودی را داشته باشد، به رستوران انار در بلوار توحید بروید. در منو این رستوران انواع غذاها مانند کباب، مرغ، جوجه و انواع پیتزا وجود دارد. ساعت کار انار هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 12 الی 15 و 17:30 الی 22 است. همچنین شما می‌توانید غذاهای خود را به صورت آنلاین از این رستوران سفارش دهید.

  • آدرس: نجف آباد، یزدان‌شهر، بلوار شورا، نبش بلوار توحید، روبه‌روی پاسگاه
  • شماره تلفن: 09380027001

رستوران پونه زار

رستوران پونه زار

یکی از رستوران‌های خوب شهر نجف آباد با نام پونه زار در خیابان مولوی قرار گرفته و به ارائه انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت ایرانی می‌پردازد. قرارگیری این رستوران در نزدیکی دانشگاه فرهنگیان واحد شهید دکتر آیت نجف آباد، آن را به محیطی مناسب به عنوان پاتوق برخی دانشجویان تبدیل کرده است. پونه زار در بین کاربران امتیاز بالایی کسب کرده که از دلایل آن می‌توان به کیفیت بالای غذاها، برخورد خوب کارکنان و محیط دلچسب و آرام اشاره کرد.

  • آدرس: نجف آباد، صالح آباد، خیابان شریعتی، خیابان طالقانی، خیابان شهید مولوی

رستوران سایه

سایه، یکی از رستوران‌های خوب شهر نجف آباد است که به ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها می‌پردازد. در این رستوران انواع غذاها با تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود. امکان سفارش آنلاین غذاهای این رستوران از طریق سرویس سفارش آنلاین غذا اسنپ فود فراهم شده است.

  • آدرس: نجف آباد، شهرک صنعتی پلیس راه، فاز 2، جنب پست بانک
  • شماره تلفن: 09160911684

کافه کباب ببعی

کافه کباب ببعی

در سفر به شهر نجف آباد انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های خوشمزه را می‌توانید در کباکده ببعی نوش جان کنید. نزدیکی این کبابی به شب بازار نجف آباد آن را به انتخابی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی تبدیل کرده است. کیفیت بالای غذاهای این رستوران موجب شده تا کاربران نقاط قوت آن را بیش از نقاط ضعف احتمالی بدانند.

  • آدرس: نجف آباد، خیابان یادگاران خرمشهر
  • شماره تلفن: 09162034594

رستوران نقش جهان

در لیست بهترین رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد نام رستوران نقش جهان نیز قرار می‌گیرد. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و با کیفیت در نزدیکی شهر شادی و بوستان لاله قرار گرفته است. برای آن که غذای خوشمزه و باکیفیت را در محیطی دلچسب و آرام میل کنید، یک‌بار رستوران نقش جهان را امتحان کنید، تا دیگر از مشتریان دائم آن شوید!

  • آدرس: نجف آباد، خیابان آیت الله ایزدی، آیت الله حججی، بین معرفت و شبنم

پیتزا برگر آویشن

پیتزا برگر آویشن

در نزدیکی پارک لاله نجف آباد به پیتزا برگر آویشن می‌رسید که انتخابی مناسب برای خوردن یک وعده غذای فست فود است. این رستوران برای تهیه غذاهای خود از مواد اولیه تازه استفاده می‌کند و با این کار توانسته تا با غذاهای باکیفیت، رضایت مشتریان را جلب کند. امکان سفارش آنلاین غذا از این فست فود فراهم شده است؛ پس اگر به پیتزا، برگر یا ساندویج‌های فست فود علاقه‌مند هستید، غذای آویشن را امتحان کنید!

  • آدرس: نجف آباد، قدس، خیابان امام خمینی
  • شماره تلفن: 03142740406

مستر پیتزا

روش پخت متفاوت غذا در تهیه اولین پیتزا هیزمی نجف آباد، موجب شهرت مستر پیتزا در این شهر شد. تنوع بالایی از پیتزاهای ایتالیایی، آن را به پاتوق بسیاری از جوانان تبدیل کرده است؛ البته محیط آرام و دلچسب مستر پیتزا، فضایی مناسب برای جمع‌های خانوادگی است. به خاطر داشته باشید که تنوع زیاد غذاهای مستر پیتزا شما را با هر سلیقه‌ای راضی خواهد کرد.

  • آدرس: نجف آباد، خیابان امام شرقی، جنب سوپر همشهری
  • شماره تلفن: 03142749183

فست فود پاتریس

فست فود پاتریس

در میان رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد، فست فود پاتریس یکی از بهترین‌هاست. این فست فود انواع پیتزا، ساندویج و سوخاری را با بیشترین کیفیت ارائه می‌کند و همین امر باعث جلب رضایت اکثر مشتریان در بخش نظرات اسنپ فود شده است. شما می‌توانید به آدرس این رستوران در خیابان امام شرقی رفته و غذای مورد علاقه خود را میل کنید و یا آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

  • آدرس: نحف آباد، خیابان امام شرقی، نرسیده به میدان آزادگان، نبش کوچه آلاله

رستوران آتی تی

اگر به دنبال غذاهای خوشمزه ایرانی مانند جوجه کباب، چلو گردن، کاسه کباب و دیگر غذاها هستید، رستوران آتی تی را تجربه کنید. در این رستوران می‌توانید غذای معروف اصفهان یعنی بریانی را نیز امتحان کنید. همچنین 4 سینی مخصوص و چند مدل غذایی دریایی نیز در منو آتی تی دیده می‌شود؛ یعنی منویی پربار متناسب با انواع ذائقه‌ها! محیط آرام و برخورد خوب کارکنان نیز اوقاتی خوش را برای شما رقم می‌زند.

  • آدرس: نجف آباد، امام خمینی شرقی، بین شهید محمدی و استقلال
  • شماره تلفن: 03142731000

فست فود رومینا

فست فود رومینا

پیتزا، برگر، ساندویچ و انواع غذاهای فست فود همواره پرطرفدار بوده‌اند. در سفر به شهر نجف آباد در فست فود رومینا می‌توانید بهترین غذاهای فست فود را میل کنید. امکانات رومینا و دسترسی آسان به آن، در کنار کیفیت بالای غذاها موجب شده است تا روزبه‌روز بر مشتریان این فست فود افزوده شود. فست فود رومینا امکان سفارش آنلاین غذا را نیز برای راحتی بیشتر مشتریان فراهم کرده است.

  • آدرس: نجف آباد، خیابان امام شرقی، نرسیده به رسالت، جنب اداره بازرگانی
  • شماره تلفن: 03142747166

فست فود آتی جون

اگر در حال گذر از خیابان استقلال نجف آباد بودید و احساس گرسنگی کردید، فست فود آتی جون بهترین انتخاب برای شماست. پس از صرف غذا نیز می‌توانید در پارک لاله که در نزدیکی این فست فود قرار دارد، قدم بزنید. اغلب کاربران از کیفیت غذای این فست فود آتی جون راضی بوده و آن را توصیه کرده‌اند.

  • آدرس: نجف آباد، قدس، خیابان امام خمینی، خیابان استقلال
  • شماره تلفن: 03142743134

بریانی خان سالار

بریانی خان سالار

بریانی غذای معروف شهر اصفهان است که طرفداران زیادی دارد، محال است کسی به اصفهان سفر کند و بریانی نخورد! یکی از بهترین بریانی‌های نجف آباد را بریانی خان سالار در خیابان امام خمینی شرقی ارائه می‌دهد. در خان سالار همچنین می‌توانید خورشت ماست دسر شیرین و خوشمزه اصفهانی‌ها را نیز امتحان کنید.

  • آدرس: نجف آباد، امام خمینی شرقی، بین رسالت و شهید عرب
  • شماره تلفن: 09138036640

فست فود مثلث مکزیکی

غذاهای فست فود برای وعده ناهار و شام انتخاب مناسب و خوشمزه‌ای هستند، چیزی که در فست فود مثلث طلایی با بیشترین کیفیت ارائه شده است، اما گاهی یک اسنک خوشمزه می‌تواند میان وعده‌‌ای کامل باشد و شما در این فست فود می‌توانید اسنک‌های متنوع و خوشمزه را میل کنید.

  • آدرس: نجف آباد، شریعتی، طوسی، کافی موسوی
  • شماره تلفن: 03142742080

فست فود هرمیس

فست فود هرمیس

یکی از بهترین رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد، فست فود هرمیس است. انواع غذاهای فست فود، سالاد و پیش غذا را می‌توانید در هرمس میل کنید. کیفیت غذای این رستوران اصلی‌ترین عامل در جلب رضایت مشتریان است.

  • آدرس: نجف آباد، خیابان امام، روبه روی رسالت

فست فود دایانا

اگر به دنبال ساندویچ و برگرهای خوشمزه در شهر نجف آباد هستید، به فست فود دایانا در بلوار استقلال بروید. دایانا بهترین انواع فست فود را در محیطی دلپذیر ارائه می‌کند که برای تهیه آن از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است. پس خوردن یک وعده غذای فست فود در دایانا را از دست ندهید.

  • آدرس: نجف آباد، فلکه آزادگان، نبش غربی بلوار استقلال

سفارش آنلاین از رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد

اگر ساکن شهر نجف آباد هستید و یا در سفر به اصفهان از این شهر نیز دیدن می‌کنید، می‌توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در رستوران و کافه‌های این شهر میل کنید. اما اگر ترجیح می‌دهید در هتل و محل اقامت خود بمانید و غذا سفارش دهید، می‌توانید از سفارش آنلاین غذا در اسنپ فود استفاده کنید. برای این کار لوکیشن تلفن همراه خود را فعال کرده و اپلیکشن اسنپ را باز کنید. در لیست رستوران و فست فودهای شهر نجف آباد، گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و غذای خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود