معرفی رستوران پاستا فکتوری

به این مقاله امتیاز دهید

 

غذاهای ایتالیایی همیشه خوشمزه و دوست‌داشتنی هستند از پیتزاهای دلچسب آن گرفته تا انواع پاستاهای ایتالیایی که علاوه بر طعم بی‌نظیرشان به دلیل سبک بودن و هضم آسان بسیار محبوب هستند.

یکی از دوستان ما، فامیلی داشت که ساکن ایتالیا بوده و برای سفر به ایران آمده بود. یک روز عصر به دعوت دوستمان همراه فامیلشان به تهران‌گردی رفتیم. همه جای تهران از بازارها و پارک‌ها و امکان تفریحی آن گرفته تا رستوران‌ها و فست‌فودهای تهران برای فامیل دوستمان جالب بود، اما چیزی که بیشتر از همه توجه او را جلب کرد، یک رستوران پاستا بود که عطر خوش غذاهایش همه خیابان را فراگرفته بود.

 

عکس پاستا فکتوری

پاستا فاکتوری، رستورانی در قلب تهران با کلی پاستاهای دلچسب و اصیل ایتالیایی است که طعم و عطر دلپذیرشان شما را پایبند خود خواهد کرد.

پاستا فاکتوری داستان‌های زیادی برای گفتن دارد؛ داستان‌هایی از عشق و دوستی و صمیمیت خانواده‌ها که با خوردن یک وعده‌غذا در پاستا فکتوری آغاز شده‌اند. در این مقاله داستان پاستا فکتوری را برای شما روایت خواهیم کرد.

معرفی شهر سوخاری هم از دیگر داستان‌های زیبای یک فست‌فود است که در بلاگ اسنپ فود روایت شده است، مطمئناً خواندن آن نیز بعدازاین مقاله جذابیت بسیاری برایتان خواهد داشت.

معرفی رستوران پاستا فکتوری

اگر ساکن تهران هستید یا برای مسافرت به این کلان‌شهر شلوغ آمده‌اید و دوست دارید یک غذای خوشمزه و متفاوت میل کنید، رستوران پاستا فکتوری، مقصدی ایده‌آل برای خواسته شما است.

پاستاهای فکتوری بهترین پاستا در میرداماد است که هر کس تنها با یک‌بار خوردن، مزه آن را از یاد نبرده و دیگر مشتری دائمی این رستوران شده است.

رستورانی شیک و دنج که در دهه 90 در نزدیکی میدان مادر خیابان میرداماد تأسیس شده است.

 

پاستا فکتوری یک تجربه به‌یادماندنی

pasta factory با ارائه غذاهای خوشمزه و لذیذ در فضایی گرم و صمیمی، میزبان مشتریان است. غذاهای متنوع و دلچسبی که طعم و عطر آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد. علاوه بر این از کیفیت غذاهای رستوران فکتوری هر چه بگوییم، کم گفته‌ایم.

این رستوران با کارکنانی مهربان و صمیمی امکانات و خدمات عالی به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در تهران تبدیل شده است.

رستوران فکتوری؛ شیک و اصیل و متفاوت

فضای داخلی رستوران پاستا فکتوری، فضایی دنج و رمانتیک، مناسب قرار ملاقات‌های خاص، دیدارهای عاشقانه و دورهمی‌های دوستانه است.

فضای داخلی این رستوران به دلیل نورپردازی خاص و ملایم آن، بسیار آرامش‌بخش است. استفاده از لامپ‌های کوچک با رنگ‌های متفاوت و نور کم، فضایی رمانتیک و دلنشین، مناسب قرار ملاقات‌های عاشقانه ایجاد کرده است.

از طرفی هم صدای دلنشین موسیقی لایت و آرامش‌بخش فضا را پرکرده و حس و حال متفاوت و صمیمی به وجود آورده است.

 

لذت یک روز دلپذیر را در پاستا فکتوری تجربه کنید!

این رستوران به سبکی مدرن دیزاین شده و ظاهری فوق‌العاده شیک و امروزی و جوان‌پسند دارد. استفاده از رنگ‌های مات و روشن در رنگ‌آمیزی دیوارها و دکور محیط، تناقضی بس هنرمندانه است که باعث تمایز این پاستا فکتوری از سایر رستوران‌های تهران شده است.

تابلوهای پست‌مدرنی که روی دیواره‌ها نصب شده‌اند و گلدان‌های بزرگ و گل‌های شادابی که در گوشه‌وکنار سالن غذاخوری چیده شده‌اند، یک زیبایی خاص و بی‌نظیر است که بیننده را مجذوب خود خواهد کرد.

pasta italian restaurant مکانی ایده‌آل برای یک روز خاص و عاشقانه است. رستورانی با حال ‌و هوای رمانتیک و میز و صندلی‌های چوبی، فضایی راحت و آسوده برای یک روز فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

منوی خوشمزه پاستا فکتوری

غذا یکی از مهم‌ترین عواملی است که در محبوبیت یک رستوران تأثیرگذار است. پاستا فکتوری با ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای ایتالیایی از جمله انواع پاستا، پیتزا، استیک و ساندویچ پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای است.

پاستا‌های رستوران فکتوری با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت بالایی تهیه می‌شوند. پاستا‌هایی در اشکال و طعم‌های مختلف که به سبک اصیل ایتالیایی آماده می‌شوند و طعم و عطر متفاوت از همه پاستاهایی دارند که تا‌به‌حال خورده‌اید.

پاستا راویولی با سس پستو، لازانیا گوشت، اسپاگتی بلونز، کنیلونی اسفناج و کنیلونی گوشت از جمله غذاهای لذیذی هستند که در لیست پاستای منو فکتوری ارائه می‌شوند. دلیل خاص بودن این پاستا میرداماد، دست‌سازبودن آن‌ها است.

برای سفارش انلاین پاستا، اسنپ فود در خدمت شما است و بهترین و لذیذترین پاستاهای تهران را به شما سفارش می‌دهد.

 

پاستا فکتوری، طعمی دلچسب و خاطره‌ای ماندگار

پیتزاهای این رستوران نیز تنوع بالا و مزه بی‌نظیری دارند. پاستاهای اصیل ایتالیایی که با خمیر ایتالیایی و سس مخصوص طبخ می‌شوند. خمیری نازک و ترد که با سبزیجات و گوشت تازه پر شده و به پنیر فراوان آغشته می‌شود.

پیتزا سبزیجات، پیتزا مرغ و بیکن، پیتزا مارگاریتا، پیتزا بیف و پیتزا سالامی از جمله محبوب‌ترین پیتزاهای این رستوران هستند.

استیک‌های پاستا فکتوری نیز محبوبیت زیادی دارند. استیک‌هایی که با گوشت تازه پخته می‌شوند و با سس‌های مخصوص پاستا فکتوری مزه‌دار می‌شوند. از استیک‌های رستوران فکتوری، فیله استیک و فیله مینیون را به شما پیشنهاد می‌دهیم که با طعم آبدار و ترد خود شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

انواع ساندویچ و بهترین پیش‌غذاهای ملل نیز در این رستوران برای شما سرو خواهد شد. بروسکتا به‌عنوان لذیذترین پیش‌غذای پاستا فکتوری را حتماً امتحان کنید، سالاد سزار فکتوری نیز خیلی خوشمزه است هنگام سفارش غذا آن را نیز فراموش نکنید.

سرویس‌دهی خوب

سرویس نیز از دیگر عوامل مهمی است که در محبوبیت پاستا فکتوری تأثیر داشته است. در این رستوران کارکنانی مهربان که به‌خوبی نحوه برخورد با مشتری را می‌دانند با صمیمیت و رویی گشاده از مشتریان پذیرایی می‌کنند.

 

پاستا فکتوری، رستورانی شیک با غذاهای عالی و خوشمزه

کارکنان رستوران به‌خوبی به منو مسلط هستند و می‌توانند به شما در انتخاب غذا کمک کنند تا انتخابی باب میل و سلیقه خود داشته باشید. در این رستوران خیلی سریع غذای شما آماده و سرو خواهد شد.

از سرویس‌های عالی این رستوران، سرویس ارسال رایگان و سفارش انلاین پاستا فکتوری است که برای رفاه حال مشتریان ارائه می‌شود.

البیک نیز از رستوران‌های خوب تهران است که پیتزاها و سوخاری‌های عالی دارد، معرفی کامل این رستوران را می‌توانید در بلاگ اسنپ فود مطالعه کنید.

پاستا فکتوری، فراتر از یک رستوران

پاستا فکتوری، رستورانی است که با عشق و علاقه به غذاهای ایتالیایی تأسیس شده و همه چیز برای یک تجربه لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی در آن فراهم شده است.

 

با پاستا فکتوری به ایتالیا سفر کنید.

پاستاهای دست‌ساز و خوشمزه، پیتزاهای اصیل ایتالیایی، استیک‌های آبدار و ترد و فضایی دنج و رمانتیک، همه‌وهمه دست‌به‌دست هم داده‌اند و پاستا فکتوری را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در تهران تبدیل کنند.

اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی خوب و با غذاهای خوشمزه و باکیفیت در تهران هستید، پاستا فکتوری را حتماً امتحان کنید. مطمئناً از غذاهای خوشمزه و فضای دلنشین این رستوران لذت خواهید برد.

با سفارش انلاین غذا از اسنپ فود، روز خود را خوشمزه سپری کنید.

نظرات کاربران