آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

رستوران کلبادی کرمان

ترمه افضلی 04 اسفند 1402 5 دقیقه

شهر کرمان به عنوان یکی از قطب‌های علمی و پزشکی ایران و خاورمیانه، سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی است. علاوه بر این، موقعیت جغرافیایی و طبیعت بکر آن سبب شده تا طبیعت گردها و حامیان محیط زیست علاقه و انگیزه زیادی برای سفر به این منطقه داشته باشند. طبیعتا هر شهری که به عنوان شهر توریستی شناخته می‌شود، با چالش‌های زیادی مانند اسکان، ترافیک شهری، خدمات درمانی و مهم‌تر از همه، تامین وعده‌های غذایی  روبرو خواهد شد.

طعم اصیل غذاهای ایرانی را در شعب رستوران‌ زنجیره‌ای کلبادی تجربه کنید

کرمان به عنوان یکی از شهرهای توریستی ایران، به خوبی با این چالش‌ها مخصوصا چالش تامین غذا روبرو شده و توانسته با نظارت مداوم، کیفیت و تنوع و البته سلامت غذاها را کنترل کند. با افزایش تعداد غذاخوری‌ها در کرمان، رقابت بین آن‌ها نیز افزایش یافته و این امر نیز موجب افزایش کیفت و کاهش قیمت شده است. در این مقاله قصد داریم یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای کرمان را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مروری بر تاریخچه تاسیس رستوران کلبادی کرمان

رستوران کلبادی برای اولین بار با تحولی بزرگ و خدمتی نوین در صنعت غذایی، با منوهای جدید و تهیه لذیذترین غذاهای سنتی شمال کشور و اصیل ایرانی و مواد اولیه و چاشنی های موجود در بازار رنگارنگ شمال کشور در مجموعه‌ای بی نظیر و مجهز، همواره در پی فراهم آوردن فضایی گرم و دلنشین برای شما و میهمانان محترمتان باشد.

شرکت بین المللی رستوران های زنجیره ای «مصطفی کلبادی نژاد» یک برند ایرانی است که با شعار «اصالت یک طعم واقعی» همواره شما را به یک تجربه ای متفاوت و طعمی خاص در فضایی آکنده از صمیمیت و احترام فرا می‌خواند،‌ مجموعه کلبادی همواره در کنار شماست تا شما را به میهمانی با لذیذترین غذاها و طعم ها با بهترین و تازه ترین مواد اولیه‌ای که توسط خود شرکت و برند تولید شده و به تمامی شعب زنجیره ای در سراسر کشور ارسال می‌گردد و کیفیتی خاص و به یاد ماندنی را داراست، دعوت نماید.

رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد، فراتر از استانداردهای ملی

رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد((MKN(mostafakolbadinejad.restaurant) در قالب یک طرح اقتصادی با سرمایه گذاری  و هدف اشتغال زایی تاسیس شد.  کلبادی در شهرهای مهریز، سیرجان، یزد، رفسنجان، بندر عباس، مازندران، قزوین، همدان شعبه دارد. همچنین این مجموعه دو شعبه در زنجان و یک شعبه در کرمان نیز دارد.

مطالعه بیوگرافی مصطفی کلبادی نژاد به عنوان یکی از کارآفرینان موفق در حوزه صنایع غذایی و رستوران‌داری بدون شک خالی از لطف نخواهد بود؛ به خصوص اگر شما هم قصد تاسیس یک رستوران زنجیره‌ای و یا دریافت امتیاز یکی از شعب رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد را دارید.

شعبه های رستوران مصطفی کلبادی نژاد

 

رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی در شهرهای مهریز، سیرجان، یزد، رفسنجان، بندر عباس، مازندران، قزوین، همدان شعبه دارد. همچنین این مجموعه دو شعبه در زنجان و یک شعبه در کرمان نیز دارد.  لازم به ذکر است که به دلیل یکی بودن رسپی و مواد غذایی اولیه به سبب این که خود این مجموعه تولید کننده نیز هستند، کیفیت و سلامت تمام شعب یکسان است و همینطور قیمت‌ها  و ارائه خدمات در تمامی شعبه‌ها به یک میزان است.

منوی رستوران کلبادی نژاد  کرمان

یکی دیگر از مواردی که معمولا درمورد رستوران‌ها سوال برانگیز است، منوی آن‌هاست. منوی رستوران کلبادی نژاد کرمان  یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین منوهایی است که تاکنون دیده‌اید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع پیش غذا و دسر و همینطور انواع نوشیدنی‌ها این امکان را به شما می‌دهد که رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی را برای میزبانی  تمام مهمانی‌هایتان انتخاب کنید.

 

یک ضیافت باشکوه در رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد

اکبر جوجه، جوجه شکم پر، ماهی شکم پر، جوجه ناردون، میرزا قاسمی، لقمه کباب و شیشلیک تنها بخشی از منوی متنوع و خوشمزه این رستوران است. یکی دیگر از آیتم‌های جذاب رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نوشیدنی‌های مخصوص این برند است مانند دوغ مخصوص و شربت بهار نارنج مخصوص که از پر طرفدارترین نوشیدنی‌ها محسوب می‌شوند.

 

اطلاعات رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی

آدرس رستوران کلبادی کرمان:
استان کرمان، شهرستان کرمان، انتهای بلوار شفا، ابتدای بلوار پرستار.
شماره تماس رستوران کلبادی کرمان:
۰۳۴۳۲۱۲۴۴۴۴

 

 

اکبر جوجه را فقط در رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد امتحان کنید

کافی شاپ رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد

مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد علاوه بر فضای رستورانی و سرو وعده‌های غذلیی، دارای کافی شاپ‌های زنجیره‌ای نیز است. اگر کلبادی را برای تولدها یا دورهمی‌های دوستانه و خانودگی‌تان انتخاب کرده‌اید، کافی شاپ‌های این مجموعه مناسبت‌ترین گزینه هستند.

منوی کافی شاپ‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد

موکا MKN، موکا اورجینال، اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، لاته، کاپوچینو، آیس لته با بستنی، آیس ماکیاتو، آیس موکا و  آفوگاتو تنها بخشی از منوی متنوع کافی شاپ‌های این مجموعه هستند. برای اطلاع بیشتر از منوی کافی شاپ و رستوران به سایت و یا پیج اینستاگرام مصطفی کلبادی نژاد سر بزنید. اگر هم به دنبال یک کافه برای یک عصرانه دل‌انگیز هستید، از کافه کینگ کرمان غافل نشوید.

نظرات شما

همراهان گرامی و عزیز اسنپ مثل همیشه با به اشتراک گذاشتن انتقادات سازنده و پیشنهادات دلسوزانه و آکاهانه خود، علاوه بر کمک به خانواده بزرگ اسنپ فود، به مجموعه چند صد نفره کلبادی نژاد نیز کمک کرده و باعث رشد و توسعه این مجموعه می‌شوند. بدیهی ست که با گسترش هر چه بیشتر کسب و کار این مجموعه و استارت آپ‌های مشابه، تعداد افراد شاغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم بیشتر شده و بخش بزرگی از آمار جوانان بیکار کم خواهد شد.

سفارش آنلاین غذا کرمان

رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد علاوه بر فروش حضوری، امکان سفارش دهی آنلاین را نیز دارند. شما در هر ساعت از شبانه روز به راحتی می‌توانید از خدمات و محصولات کافی شاپ و رستوران‌های زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد استفاده کنید و لذت ببرید. خبر خوب دیگر این که اگر شما هم مثل اکثر ایرانیان از طرفداران چلو کباب هستید، اسنپ فود با ایجاد امکان خرید کباب کرمان امکان خرید غیر حضوری محبوب‌ترین  غذای ایرانی را نیز فراهم کرده است.

منوی خانوادگی  زنجیره‌ای مصطفی کلبادی نژاد، کامل‌تر از هر رستوران!

و خبر بسیار مهم و مسرت بخش! برای دوستداران کباب:

رستوران کباب خوران کرمان مرکز تخصصی طبخ و سرو انواع کباب آماده خدمت رسانی به مردم نازنین کرمان و گردشگران است. کباب برگ، بختیاری، سلطانی، قفقازی و چنجه تنها بخشی از منوی متنوع و با کیفیت رستوران کباب خوران کرمان است. اگز شما هم یکی از عاشقان واقعی کباب هستید، حتما به این مجموعه سر بزنید. برای دریافت اطاعات بیشتر به مقاله رستوران کباب خوران کرمان در اسنپ فود مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که نتیجه زحمات یک تیم چند صد نفره به طور کامل شرح داده شود. اگر شما هم از مشتریان این مجموعه بوده و هستید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین با سفارش انلاین غذا کرمان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید غذای محبوب خود را از رستوران‌های موجود تهیه کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود