آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

گردش در آسمان اصفهان با رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

اصفهان شهری بی‌نظیر که هر گوشه و کنار آن با شاهکارهای هنری و تاریخی پر شده است. با پیاده‌روی در این شهر زیبا به هر جا که قدم می‌گذارید، وارد دنیایی متفاوت می‌شوید که با شاهکارهایی از معماری زیبای ایرانی مزین شده است. اصفهان برای علاقه‌مندان به سفر و طعم‌های جدید، مقصدی شیرین و خاطره‌ساز است.

هر چند که هدف بیشتر ما از سفر کردن دیدن مکان‌های جدید و جاذبه‎‌های تاریخی و طبیعی است؛ اما قطعاً بدون چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی مکان‌هایی که به آن‌جا سفر کردیم، سفر ما تکمیل نخواهد شد.

در هر کوچه و خیابان اصفهان، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیبایی وجود دارد که هر یک از آن‌ها به نحوی خاص هستند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند؛ اما گل سرسبد همه رستوران‌های اصفهان، رستوران گردان هتل آسمان اصفهان است.

 

آویزان شدن در  بالاترین خط‌های آسمان، تجربه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی برای شما در رستوران گردان هتل آسمان اصفهان است.

برای چشیدن طعم تجربه‌ای خاص از زیبایی و اصالت و غذاهای لذیذ، توصیه می‌کنم وقتی به اصفهان سفر کردید، حتماً از این رستوران خاص دیدن کنید. البته که رستوران جم نشین اصفهان نیز از رستوران‌‎های زیبایی است که ارزش دیدن دارد.

گردش در آسمان اصفهان با رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان، یک رستوران با منظره‌ای بی‌نظیر است که در طبقه‌ی ۱۷ هتل آسمان قرار دارد. این رستوران به عنوان یکی از برترین رستوران‌های اصفهان و تنها رستوران گردان این شهر شناخته می‌شود. رستوران گردان به گونه‌ای طراحی شده است که تمام اصفهان از زاینده رود گرفته تا یک به یک جاذبه‎‌های تاریخی و زیبایی اصفهان در زیر پای شما قرار می‌گیرند.

محیطی شیک و البته رمانتیک با دکوراسیونی که تنها توصیف کردن آن کافی نیست، چشم‌ها را خیره می‌کند و دل می‌فریبد به طوری که ساعت‌ها دوست دارید در این رستوران بمانید. چراغ‌های نورانی که از حائل اطراف رستوران با درخششی دل‌فریب تمام سالن را فرا می‌گیرند از دیگر زیبایی‌های این رستوران است که زبان از وصف آن عاجز می‌ماند.

 

در گردونه رستوران گردان هتل آسمان از معماری گرجستانی و دکوراسیون مدرن گرفته تا طعم‌ لذیذ غذاها، همه چیز رنگ متفاوتی دارد.

غذاهایی که در رستوران گردان هتل آسمان اصفهان سرو می‌شوند، از جمله بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی هستند که با مواد اولیه تازه و باکیفیت طبخ خواهند شد. علاوه بر این می‌توانید تازه‌ترین و لذیذترین غذاهای دریایی را در این رستوران بچشید یا با خوردن نوشیدنی‌هایی دلچسب در کنار یک دسر خوشمزه از تماشای چشم‌انداز زیبای زاینده رود و اصفهان لذت ببرید.

پس برای داشتن یک روز خاطره‌انگیز و پرهیجان همین الان برای رزرو رستوران گردان هتل آسمان اصفهان اقدام کنید.

صرف غذا با دید 360 درجه از زاینده رود و  سی‌وسه‌پل در رستوران گردان

 رستوران گردان هتل آسمان اصفهان دکوراسیون فوق‌العاده شیک و رمانتیکی دارد. دیوارهای این رستوران از سرامیک‌های نفیس ساخته شده‌اند که در کنار پنجره‌های بزرگ و خوش نقش آن، جلوه بسیار زیبایی دارند، تمایل به لمس پنل‌های سرد چوبی در دیوارهای این رستوران حس غریبی است که هر کس با ورود به رستوران دوست دارد آن را تجربه کند.

دکوراسیون و طراحی داخلی این رستوران، حس صمیمیت و فضایی دلنشین به وجود آورده که باعث آرامش و دل‌بستگی به رستوران شده است.

برای ایجاد جلوه چشم‌گیر در این رستوران، از چراغ‌های زیبایی با رنگ‌های متنوع و زیبا استفاده شده است. چراغ‌هایی که با رقص نور ملایم، فضا را رمانتیک کرده و حال‌وهوای خاصی به محیط می‌دهند.

 

تفاوت بی‌نظیر مزه غذاها را در رستوران گردان هتل آسمان اصفهان تجربه کنید.

سفری به دنیایی از طعم‌های لذیذ در ارتفاعات شهر اصفهان؛ منوی رستوران گردان هتل آسمان

منوی رستوران هتل آسمان، شامل لیستی از انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های نوآورانه و متنوع است که همه‌ آن‌ها با استفاده از بهترین و عالی‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و با هر نوع ذائقه‌ای سازگار هستند.

در منوی رستوران گردان هتل آسمان اصفهان انواع غذاهای قارچی،  انواع مرغ، گوشت، ماهی و هر نوع غذای دریایی، سالادهای سالم و رنگارنگ ، بهترین پیش‌‌غذاها، جوجه کتف و انواع کباب و پلو را مشاهده می‌کنید که هر یک از آن‌ها با کیفیت بسیار عالی طبخ شده و مزه و عطر خاصی دارند.

این رستوران محلی بسیار مناسب برای صرف یک صبحانه شاهانه است که شامل جوجه با برنج، یاقوت پلو با مرغ، خاخ‌شن با مرغ می‌شود. برای آگاهی از قیمت غذا در رستوران هتل آسمان اصفهان به پیج این رستوران مراجعه کنید.

علاوه بر این در این رستوران با در نظر گرفتن ذائقه‌های مختلف برای افراد گیاه‌خوار نیز بهترین غذاهای گیاهی از سبزیجات تازه فصلی و جوشانده شده و خوشمزه در این منو قرار گرفته‌اند.

 

سفری باشکوه و شگفت‌انگیز به رستوران گردان هتل آسمان با منظره‌ای حیرت‌انگیز از زیبایی‌های اصفهان را به خود هدیه دهید.

به غیر از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم در منوی رستوران هتل آسمان اصفهان نام نوشیدنی‌های گوارایی به چشم می‌خورد که در کنار دسرها و شیرینی‌های خاص این رستوران، مزه‌ای دلچسب دارند.

کیک و شیرینی‌های اصیل اصفهانی در رستوران هتل آسمان اصفهان

کیک و شیرینی‌های خانگی، به ویژه شیرینی‌های اصفهانی مانند قهوه‌ای، نان برنجی، پرتغالی و حلوایی یا موس‌های مختلف شامل موس شکلات، موس توت فرنگی و موس کارامل یا تنقالات خاصی مثل پفک و شکلات های خوراکی با طعم‌های مختلف که در آشپزخانه همین رستوران درست می‌شوند، فرنی‌های مختلفی مثل کرات پفکی با خامه، شکلات گرم، پای‌سیب یا بستنی‌های خانگی با طعم‌های گوناگون از جمله دسرهایی هستند که می‌توانید در این رستوران سفارش دهید.

 

در رستوران گردان هتل آسمان اصفهان، مهمان سفره‌ای شاهانه با غذاهای رنگارنگ باشید.

 

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان، مکانی با بهترین غذاها برای لذت‌ بردن از طعم واقعی غذا است. اگر خیلی گرسنه شده‌اید می‌توانید همین حالا با سفارش آنلاین پاستا اصفهان در هر جای اصفهان که هستید خود را سیر کنید.

 

کلام آخر

آیا دوست دارید که یک تجربه خاص و منحصربه‌فرد داشته باشید که خاطره شما از سفر به اصفهان را به یک رؤیای ماندگار تبدیل کند؟ پس رستوران گردان هتل آسمان اصفهان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران تجربه‌ای متفاوت از خوردن در یکی از برج‌های بلند با پانوراما و منظره‌ای بی‌نظیر از شهر اصفهان را به شما ارمغان می‌دهد.

تنوع و گستردگی منوی غذایی، از بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی در کنار دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه لذتی به یاد ماندنی است که می‌توانید در رستوران گردان هتل آسمان، در آسمان اصفهان تجربه کنید.

صرف غذا در کنار دوستان با تماشای منظره‌ و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر زیبا و شگفت‌انگیز اصفهان و زاینده رود، لذت وصف‌نشدنی و بی‌پایانی است که تنها در رستوران گردان هتل آسمان آن را تجربه خواهید کرد.‌

این رستوران محیطی رویایی برای ایجاد لحظات خاص و فراموش‌نشدنی با خانواده، عشق زندگی و دوستان است. برای کسب اطلاعات لازم درباره این رستوران لوکس و مجلل به پیج رستوران هتل آسمان اصفهان سر بزنید.

رستوران گردان یک مکان بی‌نظیر برای دیدار و خوردن با نگاهی متفاوت به شهر اصفهان است. تجربه‌ای عالی از برج‌های بلند شبیه گردانی که شما را به دنیایی متفاوت می‌برد.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود