آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
دسته‌بندی نشده
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی شمرون کباب

ترمه افضلی 14 شهریور 1402 5 دقیقه

کباب این غذای لذیذ و اصیل ایرانی که حتی وقتی اسمش به گوش می‌رسد، آب از لب و لوچه آدم راه می‌افتد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی شمرون کباب (shemroonkabab) بپردازیم که به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین‌ها در ایران است و هر فرد عاشق کبابی باید حداقل یک بار به این کبابسرا سر بزند.

شمرون کباب نیاوران ، تجریش و دشت بهشت سه شعبه این رستوران در تهران هستند. در ادامه با جزئیات درباره این شعب، آدرس آن‌ها و منوی شمرون کباب توضیح می‌دهیم و سعی می‌کنیم به همه سؤالات شما در این مورد پاسخ دهیم.

معرفی شمرون کباب

اگر یک روز پس از تجریش‌گردی و قدم زدن حسابی در این منطقه پر جنب و جوش، احساس گرسنگی کردید و دلتان غذای سنتی ایرانی خواست، شمرون کباب بهترین انتخاب است. این رستوران ایرانی در ضلع شمال شرقی میدان تجریش قرار دارد.

ساختمان شمرون از دو طبقه تشکیل شده که خیلی هم بزرگ نیست. با اینکه دکوراسیون مدرن و متفاوتی ندارد اما بسیار دنج بوده و حس نوستالژی به آدم می‌دهد و پنجره‌های بزرگ آن باعث دلباز شدن محیط شده است. در مقابل در هم میز و صندلی برای نشستن هست که روی آن‌ها با چتر سایه بان پوشانده شده است و اگر دوست داشته باشید می‌توانید غذایتان را در هوای آزاد میل کنید. البته ناگفته نماند که در دو شعبه دیگر هم این امکان فراهم است.

 

شمرون کباب؛ رستورانی باکیفیت

از پرطرفدار‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های منوی شمرون کباب، جوجه و کباب شاهی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانشان کنید. در این رستوران سنتی پیش از آماده شدن غذا برایتان نان داغ به همراه پنیر و سبزی می‌آورند که در نوع خودش بسیار جالب است.

بد نیست بدانید که در گذشته این ترکیب در کبابی‌ها به عنوان پیش غذا سرو می‌شده است. پس از پیش غذا نوبت به غذای اصلی می‌رسد که در ظروف زیبای مسی و به سبکی کاملا سنتی پذیرایی می‌شوید. کباب‌های شمرون کباب به قدری نرم و آبدار هستند که به محض گذاشتن در دهان، آب می‌شوند و مخلفات کنار غذا هم چیزی کم ندارد. بی اغراق یکی از خوشمزه‌ترین کباب‌های عمرتان را می‌توانید در این کبابسرا امتحان کنید.

محیط تمیز، برخورد خوب کارکنان و کیفیت بالای غذا، همه دست به دست هم می‌دهند تا شمرون کباب یک سر و گردن از رقبایش بالا‌تر باشد.

 

شعبه‌های شمرون کباب

همانطور که گفتیم، شمرون کباب دارای سه شعبه در شهر تهران است:

  • شمرون کباب تجریش : میدان تجریش، ضلع شمال شرقی
این شعبه از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی باغ فردوس، بیمارستان شهدای تجریش و امامزاده صالح قرار دارد.
  • شمرون کباب نیاوران : نیاوران، بعد از چهارراه مژده، پلاک 455
شعبه نیاوران نزدیک پایانه ون میدان قدس و مرکز خرید شمرون واقع شده است.
  • شمرون کباب دشت بهشت : اوین، ابتدای خیابان دشت بهشت ، پلاک 21
این کبابسرا در نزدیکی هتل پارسیان آزادی، زندان اوین و مجتمع مسکونی باغ بهشت قرار گرفته است.

 

همه این شعبه‌ها هر روز از ساعت 11:30 صبح تا 23:30 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

شماره تلفن شمرون کباب نیاوران ، دشت بهشت و تجریش: 1775، 22176007، 22176008

برای ثبت سفارش تلفنی و یا انتقال پیشنهادات و انتقاداتتان می‌توانید با این شماره‌ها تماس بگیرید.

شمرون کباب نیاوران دارای فضای باز و محیطی دلباز است.

نکته دیگر این که برای تهیه غذا از شمرون کباب به صورت آنلاین هم می‌توانید اقدام کنید. سه روش سفارش آنلاین کباب از این رستوران وجود دارد:

  1. مراجعه به وبسایت شمرون کباب
  2. استفاده از اپلیکیشن شمرون کباب
  3. سفارش آنلاین غذا از شمرون کباب در اسنپ فود (snappfood)

 

در صورتی که قصد دارید سفارشتان را آنلاین ثبت کنید، می‌توانید نظرات مشتریان، اطلاعات کامل و منوی رستوران را در اسنپ فود ببینید. همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه در سفارش آنلاین بهره ببرید.

 

منوی شمرون کباب

شمرون کباب منو بسیار جذاب و متنوعی دارد و شما با توجه به ذائقه و بودجه‌تان می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

این منو شامل کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب فیله، جوجه با استخوان، جوجه کباب ران، کباب بره، شیشلیک، میکس کباب خانواده است.

منوی شمرون کباب دارای انواع کباب است.

همچنین منوی ترکیبی شام: کباب وزیری (کباب لقمه و جوجه فیله)، کباب امیری (جوجه فیله و شیشلیک)، کباب درباری ( جوجه با استخوان و راسته بره)، کباب مظفری (لقمه و شیشلیک)، کباب شاهی (شیشلیک و راسته بره)، کباب سالاری (لقمه و جوجه ران)، کباب سلطانی (لقمه و کباب بره)، کباب شکاری (لقمه و جوجه با استخوان)

در کنار همه این غذا‌ها نان تازه داغ، گوجه فرنگی، فلفل کبابی، ریحان تازه، سس انبه و پیاز قرار دارد. همچنین می‌توانید همراه غذایتان زیتون، بورانی یا ماست خیار هم سفارش دهید.

 

باشگاه مشتریان

در صورتی‌که شما عضو باشگاه مشتریان شمرون کباب باشید با هر بار سفارش، 10% از مبلغ خرید به عنوان اعتبار برای خرید مجدد در نظر گرفته می‌شود که در سفارش بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین در هر ماه مبلغی به عنوان اعتبار هدیه برای اعضای باشگاه مشتریان تخصیص داده می‌شود و از برنامه‌ها و اخبار شمرون سریع‌تر مطلع می‌شوید.

به علاوه با عضویت در جشنواره‌های “شمرونی شو” شانس خود را برای برنده شدن جوایز بزرگ، امتحان کنید.

شمرون کباب دشت بهشت در منطقه اوین قرار دارد.

یکی دیگر از محبوب‌ترین کبابی‌های تهران، رستوران مسلم است که در بازار قرار دارد و از کیفیت غذای فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. برای غذا خوردن در این رستوران باید سختی منتظر ماندن در یک صف طولانی را به جان بخرید تا بتوانید یک غذای ایرانی لذیذ را در فضای سنتی نوش جان کنید.

 

سخن پایانی

ما از یک رستوران خوب چه انتظاری داریم؟ اینکه غذای با‌کیفیت به مشتریان ارائه دهند؟ قیمت غذا متناسب با کیفیت باشد؟ امکان سفارش انلاین غذا هم فراهم باشد؟ سفارش به موقع آماده و تحویل مشتریان شود؟ برخورد پرسنل با مشتریان خوب و محترمانه باشد؟ فضای رستوران تمیز و مرتب باشد؟

در یک کلام هرچیزی که از یک رستوران حرفه‌ای و مشتری‌مدار انتظار دارید را می‌توانید در شمرون کباب ببینید. ما هم در این نوشته سعی کردیم به معرفی شمرون کباب بپردازیم و اطلاعات کاملی از این کبابسرای محبوب در تهران، ارائه دهیم. شما هم با ارسال نظرات و تجربیاتتان در مورد این رستوران، به بهتر شدن این مطلب کمک می‌کنید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود