آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کلی رستوران شهر سوخاری تبریز

ترمه افضلی 04 اسفند 1402 6 دقیقه

شهر تبریز، یکی ‌از شهرهای بسیار زیبای ایران است که هرسال جمعیت زیادی برای سیر وسیاحت به این شهرسفر می‌کنند. این شهر با توجه به اهمیت تاریخی ‌و فرهنگی که دارد یکی از شهرهای توریستی است و علاوه بر جنبه مذهبی آن، آثار باستانی و بناهای تاریخی فراوانی دارد که سبب می‌شود گردشگران زیادی به آنجا بروند.

 

 

انواع سوخاری را در شهر سوخاری تبریز سفارش دهید

 از همین‌رو میزبانی از مهمانان مختلفی که از شهرها و کشورهای سراسر جهان می‌آیند، نیازمند سرویس‌دهی در بخش‌های گوناگون است. از همین‌رو، صنعت رستوران‌داری به یکی از مشاغل پردرآمد و پرطرف‌دار این شهر تبدیل شده است. بنابراین در ادامه‌ی این مقاله به نقد و بررسی یکی از بهترین رستوران‌های تبریز می‌پردازیم.

 

معرفی کلی رستوران شهر سوخاری تبریز


رستوران شهر سوخاری تبریز((kfc Tabriz جز ده رستوران برتر است. فضای بسیار سرسبز و اصیل و شیک در کنار منوی متنوع و با کیفیت، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های تبریز تبدیل کرده است.

ترد و لذیذ در شهر سوخاری تبریز

رفتار محترمانه پرسنل باعث شده است رستوران شهر سوخاری تبریز نظرات مثبت بسیاری از مسافرین را به خود جلب کند. محیط آرام و فضای دلنشین این رستوران همراه با چیدمان شکیل، از دیگر نکات برتر شهر سوخاری تبریز نسبت به سایر رقبا است.

معرفی رستوران شهر سوخاری تبریز


رستوران شهر سوخاری تبریز از محبوب ترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود و حتی در میان گردشگران خارجی این نام آشناست. ارائه خدمات با نهایت کیفین در کمترین زمان، از دیگر مزایای این رستوران نسبت به سایر رقبا است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید که تنوع غذایی برایتان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های انتخاب رستوران است. پس در ادامه دمنوی رستوران شهر سوخاری تبریز را مطالعه کنید.


منوی رستوران شهر سوخاری تبریز


منوی متنوع همراه با قیمت غذاهای رستوران شهر سوخاری تبریز به قدری وسوسه‌انگیز است که هر کسی را گرسنه می‌کند. حتی کودکانی که نسبت به غذا بی‌میل هستند. فقط کافی است که یک‌بار طعم دلنشین غذاهای دریایی سوخاری این رستوران را امتحان کنید تا به یکی از هزاران مشتری ثابت این مجموعه تبدیل شوید. در ادامه بخشی از منوی رستوران شهر سوخاری تبریز را برایتان معرفی می‌کنم.

 

 

بازی مزه‌ها در شهر سوخاری تبریز

 

کتف سوخاری بال سوخاری
فیله سوخاری (3تکه) قارچ سوخاری
پیاز سوخاری ماهی سوخاری


این تنها بخشی از غذاهای منوی متنوع این رستوران است. پیش غذاها، انواع سالادها و نوشیدنی و دسرهای لذیذ، از جمله فهرستی است که شما مشتریان عزیز می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

نظراتی در مورد رستوران شهر سوخاری تبریز

منوی شهر سوخاری تبریز و همچنین قیمت غذاهای رستوران شهر سوخاری تبریز دو مولفه مهم و قابل توجه مشتریان این مجموعه است. فضای آرام و تمیز، سرویس‌دهی مناسب و سریع پرسنل و همین‌طور طعم لذیذ و پخت صحیح غذاها، تجربه‌ای وصف نشدنی برای شما و عزیزانتان را رقم خواهد زد. اگر شما جز افرادی هستید که نظرات دیگران را همراه با اغماض و مبالغه آمیز می‌دانید بهتر است برای یکبار هم که شده به رستوران شهر سوخاری تبریز سر بزنید.

تنوعی به وسعت شهر در شهر سوخاری تبریز!

آن وقت است که ما به زودی مقاله شما را درباره‌ی فراموش نشدنی‌ترین تجربه‌تان خواهیم خواند و اگر از مشتریان رستوران شهر سوخاری تبریز هستید؛ نظرتان را در مورد منوی رستوران شهر سوخاری تبریز و قیمت غذاهای رستوران شهر سوخاری تبریز با ما به اشتراک بگذارید.

اطلاعات رستوران شهر سوخاری تبریز

آدرس شهر سوخاری تبریز : تبریز، میدان ائل گلی، ساختمان باران3

شماره تماس شهر سوخاری تبریز : 33824040

ساعت کاری شهر سوخاری تبریز : از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب

پیج‌اینستاگرام : shahresookhari.tabriz@

رستوران شهر سوخاری تبریز همه روزه طبق ساعت مشخص شده آماده پذیرایی از شما می‌باشد.

طعمی به یاد ماندنی را در شهر سوخاری تبریز تجربه کنید

اگر برای مراسم‌ها و جشن‌هایتان نیازمند یک مکان زیبا و آرام با پذیرایی شیک و با کیفیت هستید، انتخاب شهر سوخاری تبریز مناسب‌ترین و درست‌ترین انتخاب شماست. فقط کافی است پیش از برگزاری مراسم ساعت و روز و همین‌طور تعداد مهمانانتان را با مجموعه هماهنگ کنید.


فضای شهر سوخاری تبریز


ارائه‌ی خدمات به شهروندان و گردشگران در شهر تبریز به دلیل بافت بافت تاریخی بیشتر در دل تاریخ بناهای تاریخی و عمارت‌ها دایر است. البته محافطت از چنین بناهایی هزینه بردار است و طبیعتا این هزینه‌ها به بخشی از خدمات مجموعه افزوده خواهد شد.

در شهر سوخاری تبریز هر خوراکی‌ای سوخاری می‌شه!

 

رستوران شهر سوخاری تبریز با ایجاد فضایی جذاب و شیک امکان تجربه غذا خوردن در یک فضای دلنشین را برای مشتریان را برای مشتریان فراهم کرده است با این تفاوت که چون این مجموعه در یک مکان تاریخی و یا عمارت تاریخی و باستانی نیست. هزینه اضافی برای شما مشتریان عزیز ندارد.

شعبه‌های رستوران شهر سوخاری تبریز:

مدیریت رستوران شهر سوخاری تبریز(shahresookhari Tabriz) با حفظ کیفیت غذاها و نظارت مستقیم بر عملکرد پرسنل، در حال حاضر تنها روی فعالیت همین شعبه متمرکز است و شعبه دیگری ندارد. اگر شما هم دوست‌دار ماجراجویی‌های خوشمزه هستید، شهر سوخاری منظریه را هم امتحان کنید.

یک وعده خوشمزه به پیشنهاد شما :

قطعا هیچ چیز به اندازه‌ی به اشتراک گذاشتن یک خاطره خوب، لذت آن را چند برابر نمی‌کند.
بدون شک شما هم تجربه غذا خوردن در رستوران‌های متفاوتی را دارید.

زیبا و خوشمزه، فقط و فقط در شهر سوخاری تبریز

فقط کافیست اسم رستوران و نظرتان را برای ما ارسال کنید تا تیم اسنپ‌فود پس از بررسی‌های دقیق در مورد منو، قیمت‌ها، اطلاعات و نظرات دیگر مشتریان به صرفی آن رستوران بپردازد و اگر شما یکی از مشتریان رستوران شهر سوخاری تبریز بوده یا هستید و می‌توانید نظرتان را در مورد غذا و سرویس‌دهی به اشتراک بگذارید تا دیگران با استفاده از تجربه شما تصمیم گیری آسان‌تری داشته باشند.

رستوران شهر سوخاری تبریز، غذا خوردن مثل یک خان

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل رستوران آشنا شویم؛ بدون شک رستوران شهر سوخاری تبریز نظر مشتریان را جلب خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم در طی سفرتان  به شهر زیبا و تاریخی تبریز سری به شهر سوخاری تبریز بزنید و یک بار در طول عمرتان امتحان کنید. یقینا مشتری دائم ما خواهید شد.

 

 

شهر سوخاری تبریز دنیای خوشمزه‌ها

و اما سخن ‌آخر

ما در اسنپ فود بهترین رستوران‌ها و فست‌فودها را گرد هم آورده‌ایم تا بتوانید غذای دلخواهتان را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت انتخاب کنید. می توانید برای سفارش سوخاری تبریز از طریق اسنپ فود غذای دلخواهتان را سفارش دهید. برای ثبت سفارش کافی‌ست وارد بخش رستوران‌های اسنپ فود شوید و به صفحه شهر سوخاری تبریز بروید و سفارش آنلاین در شهر سوخاری تبریز ثبت کنید.

سفارش انلاین غذا تبریز یک هدیه از طرف اسنپ فود به مردم مهمان‌نواز و فرهیخته تبریز است تا به راحتی در هر زمان و هر مکان غذای مدنظرشان را سفارش دهند. برای بهبود عملکرد تیم اسنپ فود، کافی ست از طریق کامنت گذاشتن ما را از پیشنهادات سازنده و انتقادات آگاهانه‌ خود آگاه کنید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود