آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
2

معرفی فروشگاه آجیل ماجیل کرمان

ترمه افضلی 08 آبان 1402 5 دقیقه

داستان آجیل ماجیل را شنیده‌اید؟ یک داستانی قدیمی و خیلی زیبایی است که مادربزرگ‌ ما در شب‌های بلند زمستان وقتی زیر کرسی جمع می‌شدیم برایمان تعریف می‌کرد. داستان یک فرد ناامید و خسته که از زندگی خود راضی نبود و این موضوع یأس و ناامیدی او را بیشتر می‌کرد.

در یکی از روزهای سرد زمستان، خانواده این مرد جوان تصمیم می‌گیرند به سفر بروند، سفری که در آن زندگی مرد جوان تغییر می‌کرد، اما خودش هم خبر نداشت. خانواده به منزل یکی از آشنایان خود در کرمان رفتند. کرمان که با همه زیباهای طبیعی و مردمان مهربانش از دیرباز مقصدی عالی برای سفر بود، زندگی این مرد را تغییر داد.

 

عکس فروشگاه آجیل ماجیل در کرمان

خانواده مرد ناامید بعد از واردشدن به خانه با استقبال گسترده میزبان مواجه شدند و بلافاصله بساط پذیرایی از آن‌ها به راه شد. ظرف‌هایی پر از خوراکی‌های خوشمزه و انواع آجیل پیش روی مهمان‌ها ردیف شد. مرد ناامید با خوردن آجیل‌ها انرژی گرفت و حس خوشایندی را در وجود خود احساس کرد. از آن روز به بعد به هر کس که سر کیف نبود و ناامید بود، می‌گفتند: “آجیل ماجیل تو را کوک نه مستأصل شوی دیگر نه مفلوک”.

آجیل ماجیل کرمان از بزرگ‌ترین آجیل‌فروشی‌های این شهر است که در مقاله امروز به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی فروشگاه آجیل ماجیل کرمان

فروشگاه آجیل ماجیل، چه اسم جالبی دارد. آجیل ماجیل یکی از فروشگاه‌های بزرگ آجیل‌فروشی در کرمان است که با تنوع بالای محصولات خود، جایگاهی ویژه در بین علاقه‌‎مندان به آجیل و تنقلات پیدا کرده است.

 

آجیل ماجیل کرمان، یک دنیای متفاوت از آجیل‌فروشی

طعم محصولات آجیل و ماجیل به‌قدری خاص هستند که هرگز فراموش نمی‌شوند. علاوه بر این، کیفیت بی‌نظیری نیز دارند. فروشگاه ajil.majil، یکی از باکیفیت‌ترین آجیل‌فروشی‌هایی است که تابه‌حال دیده‌اید. این جا از انواع شیرینی‌خانگی و سنتی کرمان بگیرید تا انواع مغزیجات و میوه خشک و تخمه‌های متنوع با طعم‌های مختلف، هر چیزی که دوست دارید را با قیمت‌ مناسب می‌توانید خریداری کنید.

اصلاً باید گفت که آجیل ماجیل ترکیبی از عطاری، قنادی و آجیل‌فروشی است که به همه‌ی نیازهای شما پاسخ داده و احتیاجات شما را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت فراهم می‌آورد. این فروشگاه در بلوار کوثر و خیابان هزار و یک شب، نبش کوچه‌های 20 و 22 واقع شده است و با عطر دلپذیر محصولاتش از دور شما را صدا می‌زند.

حاجی بفرمایید، هر چه که دلتان می‌خواهد بخرید!

شنیده‌اید که وقتی کسی دل ‌پری دارد و کسی سنگ صبورش می‌شود، می‌گوید: “هر چه می‌خواهد دل‌تنگت، بگو”. وقتی وارد فروشگاه آجیل ماجیل هم می‌شوید، هر چه که دلتان بخواهد داریم. تنوعی باورنکردنی از لذیذترین خوراکی‌ها و میوه‌های خشک که بهترین جایگزین برای تنقلات صنعتی هستند.

مغزیجات سالم و باکیفیت یا شیرینی‌های محلی کرمان که به سبک خانگی تهیه شده‌اند مثل کلمپه، شیرینی میکادو، قطاب، باقلوا آجیلی، شیرینی نخودی، شیرینی نان‌برنجی، سوهان‌عسلی و سوهان لقمه که همه با کیفیت بسیار بالا و به‌صورت کاملاً بهداشتی آماده می‌شوند و طعمی منحصربه‌فرد دارند.

 

کیفیت بالا و مرغوبیت کم‌نظیر، تعریفی درخور محصولات آجیل ماجیل

تنوع بالای آجیل‌ها در فروشگاه آجیل ماجیل شما را شگفت‌زده خواهد کرد. آجیل شیرین استوایی که ترکیبی بی‌نظیر از مغز فندق، بادام‌هندی، آناناس ‌رنگی و مویز است. آجیل دودی که یکی از پرطرف‌دارترین محصولات این فروشگاه است با طعم خاصی که همیشه زیر دندان می‌ماند، عطر دودی و خوب آجیل دودی بسیار اشتهاآور و بی‌نظیر است.

آجیل ژاپنی با طعم تند و شوری که دارد یک جایگزین عالی برای پفک است. جایگزینی خوشمزه و البته پرخاصیت که می‌تواند بهترین میان‌وعده باشد. بادام‌زمینی روکش‌دار آجیل ماجیل را که حتماً باید امتحان کنید در سه طعم کچاب، فلفلی و پیاز جعفری، فوق‌العاده لذیذ و دلچسب است و مطمئناً از آن خوشتان خواهد آمد.

هر چیپس میگویی که تا حالا امتحان کرده‌اید را فراموش کنید، چیپس میگو آجیل ماجیل چیز دیگری است که با همه فرق دارد. گرانولا و میکادو نیز از خوراکی‌های محبوب این فروشگاه هستند که هر چه از طعمشان بگوییم تا خودتان امتحان نکنید باور نمی‌کنید.

یک سینی از میوه‌های خشک آجیل ماجیل مثل توت‌فرنگی، کیوی، موز،  برگه زردآلو، پرتقال، خرمالو، هلو و گلاس در یک سینی بچینید و در این شب‌های سرد و بلند پاییزی که باران به شیشه می‌زند در کنار خانواده از طعم دلچسب آن‌ها لذت ببرید.

زیره سیاه ‌کوهی یا چای ‌ترش، زعفران قائنات یا ریشه زعفران، قاووت خشخاشی یا قاووت پسته‌ای، شما کدام یک را می‌خواهید.

محصولات مرغوب با بالاترین کیفیت

در آجیل ماجیل مطمئن خرید کنید؛ زیرا محصولات این فروشگاه با بالاترین کیفیت و به‌صورت صددرصد بهداشتی تهیه و بسته‌بندی می‌شوند.

 

خرید محصولات ممتاز ارگانیک از آجیل ماجیل کرمان

میوه‌های تازه و باکیفیت و ارگانیک از کشاورزان محلی خریداری می‌شوند و پس از جداسازی و شستشو در دستگاه‌های مدرن، خشک می‌شوند اگر به رنگ و عطر میوه‌های خشک این مجموعه دقت کنید، متوجه تفاوت آن‌ها با محصولات سایر فروشگاه‌ها خواهید شد. میوه‌هایی که رطوبت نسبی در آن‌ها باقی‌مانده و بسیار نرم و لطیف هستند و همین موضوع باعث شده تا طعم بی‌نظیری داشته باشند.

آجیل‌هایی مثل گردو، پسته و بادام و تخمه که همه از روستاهای اطراف کرمان و کشاورزان نمونه محلی تهیه شده و با وسواس زیاد  و با استفاده از دستگاه‌های جدید بوداده می‌شوند و مزه عالی دارند.

در فروشگاه آجیل ماجیل کرمان همه محصولات در بالاترین سطح کیفی و بهداشتی قرار دارند؛ زیرا سلامت مشتریان برای ما در اولویت قرار دارد.

خدمات متنوع در آجیل ماجیل

ما در آجیل ماجیل به‌منظور رفاه حال مشتریان و برای این که همه به‌راحتی بتوانند از کیفیت و قیمت‌های مناسب محصولات ما بهره‌مند شوند، خدمات سفارش آنلاین و ارسال رایگان به سراسر ایران را به همشهریان و هم‌وطنان عزیز ارائه می‌دهیم.

 

فروشگاه آجیل ماجیل، دنیایی از طعم‌ها و عطرهای خوشمزه

بسته‌بندی شیک و مناسب محصولات نیز یکی از خدمات ما در مجموعه آجیل ماجیل است. بسته‌بندی در جعبه‌های زیبا و شکیل که جذابیت و ارزش محصولات این فروشگاه را دوچندان می‌کنند.

فروشگاه آجیل ماجیل مفتخر است به داشتن کارکنانی مجرب و خوش‌اخلاق که نحوه برخورد مناسب و خدمات‌رسانی آن‌ها از دلایل رضایت مشتریان و محبوبیت این فروشگاه است. این مجموعه در هفت روز هفته و از ساعت 8 صبح تا 8 شب در خدمت شما عزیزان است.

مطالعه مقاله آجیل و خشکبار افق کرمان که در بلاگ اسنپ فود کامل معرفی شده است و به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های آجیل‌فروشی کرمان شناخته می‌شود را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آجیل ماجیل یک تجربه متفاوت

آجیل ماجیل، نامی آشنا برای همه دوستداران آجیل و تنقلات در کرمان است. فروشگاه آجیل ماجیل کرمان با سابقه‌ای طولانی و درخشان، یکی از بهترین فروشگاه‌های آجیل‌فروشی در این شهر محسوب می‌شود.

آجیل ماجیل با تنوع بالای محصولات خود، پاسخگوی نیازهای همه مشتریان است از انواع مغزیجات و میوه خشک گرفته تا شیرینی‌های محلی و محصولات عطاری، همه چیز را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. آجیل ماجیل، بیش از یک فروشگاه آجیل‌فروشی است. این فروشگاه، یک تجربه متفاوت از خرید آجیل و تنقلات را برای شما رقم خواهد زد.

 

خرید آجیل و خشکبار، فقط از آجیل ماجیل

اگر به دنبال یک خرید لذت‌بخش و خاطره‌انگیز هستید، آجیل اینترنتی در کرمان راهی ساده و سریع برای تأمین نیازهایتان است.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

faramarzie
08 آبان 1402

سلام چیپس میگو آجیل ماجیل و میوه خشک این مغازه خیلی راضی هستم قیمت هاشون خوب بود

  • snappfoodadmin
    08 آبان 1402

    سلام شما میتوانید انواع اجیل را از اسنپ فود انلاین خرید کنید و البته که فروشگاه آجیل ماجیل در شهر کرمان خرید حضوری و انلاین دارد https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود