آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

فست فود داغ داغ کرمان، یک تیم حرفه‌ای در لاین فست فود

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین فست فودهای کرمان، فست فود داغ داغ است. کمتر کسی در کرمان است که این فست فودی معروف را نشناسد یا طرفدار پر و پا قرص آن نباشد! کرمان یکی از شهرهای تاریخی با پیشینه بسیار قدیمی است به همین خاطر از شهرهای محبوب در بین گردشگران و مسافران به حساب می‌آید.

فست فود داغ داغ، بهترین انتخاب برای خوردن یک فست فود سالم و خوشمزه!

 

این شهر علی رغم اینکه در منطقه نیمه کویری ایران قرار دارد، به سبب مرتفع بود نسبت به شهرهای اطراف، آب و هوای معتدل و خنکی دارد به همین دلیل حتی در فصل تابستان هم مقصد جذابی برای مسافران خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین نکات در سفر به استان‌ها و شهرهای مختلف آشنایی با رستوران‌های آن منطقه است تا بتوانید بهترین کیفیت غذا را در سفر خود تجربه کنید. ما در این مقاله یکی از بهترین فست فودهای کرمان را به شما معرفی خواهیم کرد؛ اگر سفر به کرمان را در برنامه‌های خود دارید این مطلب مفید را از دست ندهید!

فست فود داغ داغ کرمان، یک تیم حرفه‌ای در لاین فست فود

فست فود از آن دسته غذاهای خوشمزه و هوس برانگیزی است که با وجود مواد مغذی کم آن، نمی‌توان آن را پس زد. اما بعضی افراد به خاطر مضراتی که این مدل غذاها دارند مخالف سرسخت آن هستند. به این افراد باید فست فود داغ داغ کرمان را معرفی کنیم تا با یک بار امتحان آن متوجه بشوند که با تهیه مواد اولیه سالم و مرغوب و روش‌های پخت حرفه‌ای و تخصصی تا چه حد می‌توان از خوردن فست فود لذت برد و نگران مضرات آن هم نبود.

فست فود داغ داغ از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند و این همان نکته‌ای است که این رستوران را به یکی از معروف‌ترین فست فودی‌های کرمان تبدیل کرده است.

با همه این‌ها از غذاهای ایرانی هم نمی‌توان به راحتی گذشت، رستوران آ اس پ کرمان یکی از بهترین رستوران‌های این شهر در زمینه غذاهای ایرانی و سنتی هستند. اگر خیلی اهل خوردن فست فود نیستید رستوران آ اس پ کرمان شما را به غذاهای مورد علاقه‌تان می‌رساند!

این مجموعه به صورت حرفه‌ای و تخصصی به تهیه و آماده سازی انواع پیتزاها، برگر، سوخاری و پیش غذاهای مختلف می‌پردازد. با همه این‌ها پیتزاهای این رستوران نقطه عطفی در موفقیت فست فود داغ داغ است. این رستوران انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد به همین دلیل اولین انتخاب برای عاشقان پیتزا است.

شما می‌توانید هر نوع پیتزایی که مطابق میل و سلیقه‌تان باشد را در این مجموعه سفارش بدهید. پیتزا اسفنجی، پیتزا اسپیشیال، پیتزا جاماییکا، پیتزا گوشت و پیاز، پیتزا گرن بیف، پیتزا بوقلمون، پیتزا چیکن لاور، پیتزا مکزیکی، پیتزا سالاوین، پیتزا برگر مغزدار، پیتزا کاپری چیوسا و … از انواع پیتزاهای آمریکایی و حجیم این مجموعه هستند.

از انواع پیتزاهای ایتالیایی نیز می‌توان به پیتزا سیر و استیک، پیتزا پولودیا، پیتزا پپرونی، پیتزا قارچ و سوسیس، پیتزا مخلوط، پیتزا سبزیجات، پیتزا ماشروم، پیتزا پنیر، پیتزا کتو، پیتزا سوپر سوپریوم اشاره کرد. بله این همه تنوع در پیتزا فقط در فست فود داغ داغ کرمان پیدا خواهد شد!

این نکته را هم نباید نادیده گرفت که همه این پیتزاها در ابعاد مختلف یک نفره و خانواده هم سرو می‌شوند؛ به همین دلیل شما در این مجموعه به راحتی می‌توانید با خانواه خود غذای مشترک سفارش بدهید.

تجربه یک طعم جدید را در فست فود داغ داغ کرمان با خوردن یک پیتزا جدید امتحان کنید.

با اینکه عمده توجه و تمرکز فست فود داغ کرمان داغ لاین پیتزاها بوده است اما کیفیت برگرها و ساندویچ‌ها نیز چیزی کم ندارد و نمی‌توان از تنوع و طعم منحصر به فرد آن‌ها گذشت. شما می‌توانید انواع برگرها را با تاپینگ‌های مختلف و انواع ساندویچ‌های گرم و سرد را به این مجموعه سفارش بدهید و از طعم فوق العاده آن‌ها لذت ببرید.

اگر به دنبال یک فست فودی معتبر می‌گردید که به صورت تخصصی روی برگرهای خود تمرکز کرده باشد، ما به شما فست فود مازاری کرمان را پیشنهاد خواهیم کرد. این مجموعه یکی از معروف‌ترین فست فودهای کرمان در زمینه انواع برگرهای مختلف است.

در فست فود داغ داغ کرمان خبری از سس‌های شرکتی متداول نیست بلکه شما در این مجموعه با سس‌های مخصوص و خوش طعم اختصاصی فست فود داغ داغ سر و کار دارید. این موضوع هم تنوع و طعم جدیدی را برای شما به همراه خواهد داشت و هم ارزش‌ گذاری این مجموعه به مشتریان خود را نشان خواهد داد. این منو گسترده و متنوع دست شما را تا حد امکان باز خواهد گذاشت تا هر آنچه که دوست دارید را مطابق ذائقه خود سفارش بدهید.

همه چیز درباره فست فود داغ داغ کرمان

شما به راحتی می‌توانید برنامه‌ها و دورهمی‌های جمع و جور خود را در این رستوران برگزار کنید اما برای مهمانی‌ها شلوغ‌تر این مجموعه خیلی انتخاب مناسبی از جهت فضا نخواهد بود. نیروها و پرسنل همه شعبات فست فود داغ داغ با حساسیت خاصی انتخاب شده‌اند و همه آن‌ها جزو افراد ماهر و مجرب در زمینه کاری خود هستند.

در کادر آشپزخانه این رستوران از متخصص‌ترین آشپزها استفاده شده است، این موضوع یکی از دلایل اصلی تنوع و کیفیت بالا سفارشات است. نیروهایی که در سالن هستند نیز حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مشتری‌ها را جلب کرده و خاطره خوشی را برای آن‌ها ایجاد کنند.

نظرات مشتریان این رستوران در سایت‌های مختلف این ادعا را ثابت می‌کند تقریبا همه کسانی که تجربه سفارش غذا از این مجموعه را داشتند از نحوه برخورد و پذیرایی پرسنل این رستوران حداکثر رضایت را داشته‌اند.

تنوع منو فست فود داغ داغ، نظر همه مشتریان را جلب خواهد کرد.

یکی از نکات حائز اهمیت دررابطه با فست فود داغ داغ کرمان این است که این مجموعه فضای پارک اختصاصی ندارد؛ بنابراین اگر نگران پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو خود هستید توصیه می‌کنیم از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به این فست فودی جذاب استفاده کنید.

اگر با این شرایط ترجیح می‌دهید از این مجموعه خرید حضوری نداشته باشید به راحتی می‌توانید از طریق فست فود آنلاین کرمان به صورت اینترنتی به این رستوران سفارش غذا بدهید. خرید آنلاین پیتزا کرمان به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن پیتزا مورد علاقه و محبوب‌تان را تحویل بگیرید.

تنوع و کیفیت غذاهای فست فود داغ داغ شما را حیرت زده خواهد کرد!

از دیگر نکات خیلی مهم فست فود داغ داغ این است که این مجموعه فقط برای وعده شام پذیرای شما عزیزان است و عموم روزها از ساعت 5 عصر فعالیت خود را آغاز می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک فست فود شبانه روزی کرمان می‌گردید، این مجموعه نمی‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

 

منو، آدرس و شماره تماس‌های فست فود داغ داغ کرمان

همان طور که به طور کامل توضیح دادیم این مجموع انواع غذاهای فست فود را در منو خود دارد و همه آن‌ها را با کیفیت بسیار خوبی برای شما عزیزان تهیه و سرو می‌کند. در ادامه بخشی از منو این مجموعه را با هم خواهیم دید.

پیش غذا غذا اصلی سالاد نوشیدنی
نان سیر انواع پیتزای آمریکایی و ایتالیایی سالاد سزار انواع نوشابه‌ها
قارچ سوخاری انواع برگر(چوریتسو برگر، جوس برگر، کریزی برگر، اسپیرال برگر و … ) سالاد فصل انوع ماءالشعیرها
سیب زمینی مخصوص انواع ساندویچ( کباب تنوری، سوسیس تنوری، کباب پنیری، رست بیف، سرآشپز و … )   دوغ
سیب مرغ و سیب گوشت انواع سوخاری(مرغ سوخاری، فیله استریپس، بال سوخاری و … )   آب معدنی

 

اطلاعات تماس و آدرس ست فود داغ داغ کرمان:

  • آدرس
    کرمان، والفجر، کوچه حمزه 22، تقاطع بلوار حمزه و ویلا، فست فود داغ داغ
  • شماره‌های تماس فست فود داغ داغ کرمان

03432454020

03432454700

09136600346

 

  • صفحه اینستاگرام فست فود داغ داغ کرمان
    @hot.hotfastfood

 

کلام آخر

ما در این مقاله به معرفی یک فست فودی قدیمی و محبوب در کرمان پرداختیم. فست فود داغ داغ کرمان با قدمتی بیشتر از ده سال یکی از شناخته‌ شده‌ترین رستوران این منطقه است. همان طور که دیدید این رستوران یک پاتوق درجه یک برای عاشقان پیتزا و فست فود است.

از جمله نکات مثبت این مجموعه به کیفیت بالای مواد اولیه و روش‌های پخت حرفه‌ای را اشاره کردیم و کادر حرفه‌ای این رستوران را یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن دانستیم. آیا شما تا به حال تجربه خوردن غذا در فست فود داغ داغ کرمان را داشته‌اید؟ به نظر شما تنوع این رستوران به پای تنوع فست فود شهرک مطهری کرمان می‌رسد؟ مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما عزیزان هستیم.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود