آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

همه چیز درباره فست فود پامچال

ترمه افضلی 07 خرداد 1402 5 دقیقه

شهری را تصور کنید که پر از مغازه‌های فست‌فودی با منوهای متنوع و خوشمزه است، طوری که شما با قدم‌گذاشتن در هرکدام از این مغازه‌ها با انواع غذاهای دلچسب روبرو می‌شوید که نمی‌توانید از خیر آنها بگذرید. همچنین اخلاق خوب مردم و جاذبه گردشگری را هم در نظر بگیرید. البته نیازی نیست این شهر را در خیال خودتان تصور کنید؛ شهر شیراز، شهری است که به فست‌فودهای خوشمزه‌اش معروف شده‌است.

یکی از مغازه‌های فست‌فودی مشهور شهر شیراز، فست فود پامچال معالی اباد است که غذاهای خوشمزه آن خصوصا هات‌داگ تنوری بسیار سر زبان‌ها افتاده و به نام هات‌داگ تنوری پامچال معروف شده‌است.

هات داگ تنوری؛ یک غذای محبوب و خوشمزه

همه چیز درباره فست فود پامچال

فست فود پامچال، فضایی چشم‌نواز داشته که می‌تواند خاطره‌ای خوش را از یک گشت شبانه و خوردن غذایی خوشمزه به همراه خانواده یا دوستان برای شما باقی بگذارد. از جمله امکانات مجموعه پامچال می‌توان به رستوران شبانه اشاره کرد که به جای خود در ایجاد حس خوب، تاثیر مثبت زیادی دارد؛ البته این مسئله به فضای کلی و منطقه زیبای معالی اباد نیز برمی گردد. به طوری که شما با یک خیابان پر از مغازه‌های رنگارنگ  با اجناس مختلف و انواع نورهای رنگی مواجه خواهیدشد.

یک نکته ویژه درباره فست فود پامچال

یک از امتیازهای فست فود پامچال، تنوع منوی آن است، به طوری که شما با انواع ساندویچ، پیتزا، برگرها و خصوصا انواع هات‌داگ روبرو خواهیدشد. همچنین به دلیل کیفیت بسیار خوب غذاهای این مجموعه و خصوصا هات‌داگ تنوری خوشمزه‌اش، معمولا این مجموعه پر از مشتری بوده و نمی‌توانید انتظار یک محیط خلوت را داشته باشید، اما شلوغی این مجموعه چیزی است که با کیفیت عالی غذاهای آن فراموش می‌شود. در ادامه، آدرس و منوی این رستوران شلوغ و پرطرفدار شیراز را با هم می‌بینیم.

 

چرا هات داگ این قدر محبوب است؟

هات داگ به دلایل مختلفی در سراسر دنیا محبوب است. دلایلی که از آنها صحبت می‌کنیم می‌تواند قیمت مناسب انواع هات داگ نسبت به سایر انواع فست فود باشد، یا اینکه هات داگ را می توان حتی بدون سس نیز مصرف کرد و البته دلایل بسیار دیگری که همگی آنها هات داگ را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در شرایط مختلف تبدیل کرده است.

همچنین شما می‌توانید هات‌داگ‌های خوشمزه را در خانه و با استفاده از مواد اولیه‌ متفاوت و متناسب با سلیقه‌ خودتان آماده کنید. هات‌داگ‌ یک خوراکی‌ خوش‌طعم و سریع است که در زمان عجله داشتن، بسیار به کار شما می‌آید. فست فود پامچال نیز که یکی از دلایل مهم شهرت آن، هات داگ های خوشمزه‌اش است، انواع این مدل فست فود را در منوی خودش جا داده که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

هات داگ های خوشمزه پامچال را می شناسید؟

هات داگ تنوری پامچال در کنار انواع دیگری از هات داگهای خوشمزه، در کنار نحوه آماده‌سازی مرغوب و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. خوب است بدانید مردم آمریکا بیشترین میزان مصرف هات‌داگ را در طول سال دارند، حدودا بیست میلیارد هات‌داگ در سال.

با وجود خوش‌طعم بودن هات‌داگ در انواع مختلف آن، نباید این نکته هم را فراموش کرد که سبک زندگی امروزی، ایجاد مشغله‌های فراوان در طول روز و در نتیجه عجله برای رسیدگی به کارهای مختلف، اثر زیادی در میل به خوردن هات‌داگ داشته است. راحت‌ترین نوع هات‌داگ با استفاده از سوسیس سرخ شده و نان باگت درست می‌شود.

انواع هات داگ تنوری برای سلیقه های مختلف

 

فست فود پامچال، هات‌داگ را در انواع مختلفی به مشتریان عرضه می‌کند که هرکدام طعم مخصوص به خود را دارد، مثلا هات‌داگ تنوری پامچال شامل یک عدد هات‌داگ، سس مخصوص، چیپس، پنیر پیتز و سس قارچ است یا هات‌داگ تنوری با قارچ و ژامبون پامچال شامل یک عدد هات‌داگ، سس مخصوص، چیپس، پنیر پیتزا، قارچ، ژامبون گوشت و سس قارچ می‌باشد. در کنار این دو از هات‌داگ‌های خوشمزه دیگری مانند هات‌داگ فرانسوی و هات‌داگ تنوری با قارچ هم باید نام ببریم.

چطوری به فست فود پامچال برم؟

فست‌فود پامچال که یکی از دلایل شهرت آن به کیفیت و قیمت هات ‌داگ تنوری پامچال برمی‌گردد، در منطقه معالی اباد شیراز و در کنار مسجد شهید دستغیب قرار دارد که به لحاظ موقعیت مکانی و اماکن دسترسی، شما می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از بابت پارک ماشین و مسائل دیگر، به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

البته در این منطقه تعداد زیادی مغازه فست‌فودی دیگر نیز قرار دارد که با این وجود فست‌فود پامچال توانسته در رقابت کمی و کیفی با سایرین، نظرات مشتریان زیادی را به خود جلب کند. همچنین شما می‌توانید در معالی اباد با انواع مغازه‌های دیگری روبرو شوید که امکان خرید متنوع را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس فست ‌فود پامچال: شیراز، منطقه معالی اباد، جنب مسجد شهید دستغیب

تلفن: 07136273614

ساعت کاری روزانه: از ساعت 11 تا ساعت 24

خدمات: دارای رستوران شبانه، انواع فست ‌فود، پیتزا، برگر و ساندویچ

فست فود پامچال چه غذاهایی را در منوی خودش دارد؟

فست فود پامچال معالی اباد به کیفیت خوب هات‌داگ‌هایش معروف شده، به طوری که قیمت هات‌ داگ پامچال شیراز بر سر زبان‌ها افتاده‌است، به علاوه شما می‎توانید در این مجموعه انواع پیتزاهای خوشمزه و برگر را نیز سفارش دهید.

 

هات داگ تنوری پامچال؛ طعم خوش غذای فوری

 

انواع سالاد و بشقاب انواع پیتزا انواع برگر انواع سوخاری انواع ساندویچ
سیب زمینی سرخ ‌کرده ساده پیتزا سبزیجات دوبل‌قارچ‌برگر تنوری

 

فیله استریپس پنج تکه

 

ساندویچ استیک مرغ تنوری

 

سیب زمینی سرخ ‌کرده ویژه

 

پیتزا یونانی هات‌برگر تنوری

 

مرغ سوخاری دو تکه

 

ساندویچ استیک گوشت تنوری

 

سالاد فصل

 

پیتزا قارچ و گوشت

 

همبرگر مخصوص

 

مرغ سوخاری سه تکه ساندویچ رست‌بیف تنوری

 

نان سیر پیتزا استاف

 

همبرگر تنوری

 

  ساندویچ مرغ و رست‌بیف تنوری

 

قارچ سوخاری پیتزا مخصوص

 

میکس برگر تنوری

 

  ساندویچ شکاری

 

سالاد سزار

 

پیتزا رست‌بیف

 

میکس ویژه

 

  ساندویچ هات‌ داگ فرانسوی

 

  پیتزا مکزیکانا

 

رویال‌برگر تنوری   ساندویچ هات ‌داگ تنوری

 

    قارچ برگر

 

  ساندویچ هات‌ داگ تنوری با قارچ

 

    چیز برگر

 

  ساندویچ هات‌ داگ تنوری با قارچ و ژامبون
        ساندویچ ژامبون گوشت و مرغ (سرد)

 

فست فود پامچال از نظر مشتریان

با توجه به نظرات زیادی از مشتریانی که غذاهای فست ‌فود پامچال شیراز را امتحان کرده‌اند، می‌توان رضایت آنها را به دست آورد. در میان نظرات اعلام شده، موضوعاتی که بیشترین امتیاز را داشته‌اند، کیفیت و طعم غذاها و قیمت آنها خصوصا کیفیت و قیمت هات ‌داگ تنوری بوده‌است.

همچنین رفتار و نحوه تعامل مناسب کارکنان و دکوراسیون مجموعه نیز توسط مشتریان مورد توجه مثبت قرار گرفته‌است. درباره کیفیت خدمات اینترنتی نیز این مسئله با رضایت نسبی مراجعه‌کنندگان همراه بوده‌است.

 

تجربه خرید هات داگ های خوشمزه از اسنپ فود

خب تا اینجا فست‌فود و هات‌داگ تنوری پامچال معرفی کردیم. در صورتی که به هر علتی، توانایی تجربه خرید حضوری از این مجموعه معروف را ندارید، نیازی به نگرانی نیست. شما می‌توانید با استفاده از خرید آنلاین و اینترنتی، این مسئله را جبران کنید.

برای انجام خرید اینترنتی ابتدا وارد سایت اسنپ فود شوید وعبارت خرید پیتزا آنلاین شیراز را جستجو کنید، سپس وارد قسمت اختصاصی انواع فست‌فودی‌های شهر شیراز می‌شوید که در این قسمت با تعداد زیادی مغازه فست‌فودی مانند فست‌فود پامچال، برگر کماچ شیراز و … روبرو می شوید. در ادامه می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را با چند کلیک سفارش دهید.

نکته آخر اینکه از ثبت دقیق آدرس مقصد غافل نشوید تا بتوانید خدمات غیرحضوری را به نحوی بهتر و کامل دریافت کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود