آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

فست فود گابریک شیراز، فست فودی جذاب و زیبا، مکانی متفاوت با دکوراسیون خارق‌العاده

ترمه افضلی 01 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

معرفی فست فود گابریک شیراز

شیراز شهری فوق‌العاده زیبا با جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار است که مردمانی مهمان‌نواز و اهل دارد. این شهر زیبا دارای امکان تفریحی و گردشگری فراوان و رستوران‌های متعدد است. شیراز مقصد تعطیلات بیشتر مردم ایران است چرا که طبیعت خاص و جاذبه‌های بسیاری دارد.

شیرازی‌های عزیز نیز معمولاً با تاریک شدن هوا و فرارسیدن شب برای تفریح و گشت و گذار از خانه‌های خود بیرون می‌آیند و به امکان زیبا و باصفایی که خستگی کارهای روزمره را از تن بدر کند و سنگینی بایدها و نبایدها را از دل بیرون راند، می‌روند.

فست فود گابریک شیراز اولین انتخاب هر شیرازی برای استراحت خانوادگی و قرارهای کاری و دو نفره عاشقانه است. این فست فود مکانی فوق‌العاده جذاب و شیک با دکوراسیونی زیبا و خلاقانه است که خاطراتی خوش و به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

فست فود گابریک به صورت دو فضای بسته و باز طراحی شده است. در ادامه مقاله ویژگی‌های این فست فود شیرازی را مطالعه خواهید کرد.

 

فست فود گابریک شیراز مکانی آرام و زیبا برای مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک است.

درباره فست فود گابریک شیراز

فست فود گابریک، شیک‌‍ترین و بهترین فست فود شیراز است که در مکانی آرام با موقعیت جغرافیایی عالی بنا شده است. فست فود گابریک شیراز، مجموعه غذایی با امکانات فوق‌العاده عالی و غذاهای خوشمزه در تمامی ایام هفته باز بوده و از شنبه تا جمعه آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز و مسافران گرامی است.

این مجموع غذایی واقع در بلوار دکتر حسابی یا همان بلوار صنایع دارای دو فضای باز و سالنی است. فست فود گابریک مکانی کاملاً بهداشتی و سالم با کادری مجرب که همگی دارای گواهی بهداشت و سلامت هستند، است.

 

کافه رستوران گابریک شیراز، مکانی رمانتیک برای قرارهای دو نفره است.

این مجموعه غذایی به عنوان بهترین فست فود شیراز، محیطی مناسب برای ملاقات‌های کاری و دو نفره است. همچنین مناسب‌ترین مکان برای جمع‌های خانوادگی و برگزاری جشن‌های تولد و دورهمی‌های دوستانه است.

این رستوران غذاهایی باکیفیت و عالی با حجم مناسب و قیمت منصفانه را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

موقعیت مکانی فست فوت گابریک شیراز

فست فوت گابریک واقع در شیراز، بلوار دکتر حسابی، روبه‌روی پمپ بنزین دیرین و نبش کوچه 34 است. هنگام سفر به شیراز با رفتن به فست فوت گابریک شیراز، سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. در رستوران گابریک شیراز از خوردن غذاهای خوشمزه در محیطی دنج و آرامش‌بخش لذت ببرید.

کوچه کناری فست فود و کافه گابریک شیراز، فضایی مناسب برای پارک ماشین را در اختیار شما می‌گذارد. امنیت این کوچه آسودگی خاطر از بابت امنیت ماشین را به شما می‌دهد تا با خیالی راحت چند ساعتی را فارغ از هر دغدغه‌ای در این مکان لوکس و راحت بگذرانید.

 

فست فود گابریک شیراز، محیطی امن با فضایی دلنشین برای خانواده است.

کافه رستوران شیک گابریک در شیراز

محوریت دیزاین و دکوراسیون فست فود گابریک شیراز بر مبنای استفاده از گل و گیاه‌ است. دکوراتور و دیزاینر خلاق گابریک با قرار دادن گلدان‌هایی زیبا از گل‌های رنگارنگ و گیاهان مختلف در هر گوشه از رستوران، چشم‌اندازی خاص و زیبا پیش روی شما به وجود آورده که آرام‌بخش روح و جسم خسته شما خواهد بود.

علاوه بر این با قرار گرفتن آب‌نمای سنگی که نمادی از فرهنگ کهن و اصیل معماری ایرانی در دل یک دکوراسیون مدرن و امروزی است، زیبایی این مکان را دوچندان کرده است.

فضای این کافه رستوران با قرار دادن میز و نیمکت‌های چوبی و ساده، حال و هوایی رمانتیک به خود گرفته و به همین دلیل حس فوق‌العاده زیبا و جذابی را در قرارهای دو نفره تداعی خواهد کرد.

این فست فود با دو فضای بیرونی و داخلی، راحتی و آزادی عمل بیشتری را در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد؛ بنابراین مشتری‌ها بسته به حس و حال و تمایل خود در هر یک از فضاهای داخلی یا بیرونی کافه رستوران می‌توانند اوقاتی خوش را سپری کنند.

فضای داخلی و سالن فست فود گابریک شیراز در روزهای سرد زمستان با قهوه داغ و هات‌چاکلت‌های عالی با نمایی زیبا پذیرای شما عزیزان است.

در تابستان نیز با نوشیدنی‌های خنکی همچون میلک‌شیک در محیطی سرسبز و زیبا با گل‌های رنگارنگ و آکنده از رایحه خوش گل‌ها بهاری، اوقاتی خوش و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

 

در محیط دنج و به دور از هیاهوی فست فود گابریک شیراز، اوقاتی خوش را سپری کنید.

طراحی خاص و منحصر به فرد فست فود گابریک شیراز

وقتی وارد فست فود گابریک شیراز می‌شوید در ابتدا با سالنی لوکس که به صورت مدرن طراحی شده، روبه‌رو خواهید شد. با گذر از این سالن به محوطه‌ای سرپوشیده می‌رسید که همچون یک باغ طراحی شده و سراسر از گل و گیا‌هان زیبا پوشیده شده است.

وقتی در محوطه سرپوشیده کافه رستوران گابریک قدم می‌زنید، صدای دلنشین جاری شدن آب، دل و ذهن شما را پاک می‌کند و ذهنتان را رها می‌سازد. در انتهای راه به کافی شاپ گابریک می‌رسید.

کافی‌شاپ این فست فود به صورت کلاسیک طراحی شده و فضایی صمیمی و رمانتیک دارد.

خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها در کافه رستوران گابریک شیراز

آشپزخانه گابریک به عنوان آشپزخانه بهترین فست فود شیراز، بهترین پیتزاها و خوشمزه‌ترین ساندویچ‌‎ها را طبخ می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً استیک‌های فست فود گابریک شیراز را امتحان کنید. استک‌های این رستوران به دلیل آبدار بودن و طعم و عطر خاص، نزد مشتری‌ها محبوبیت زیادی دارند.

با یکبار خوردن چیکن کوردن بلو فست فود گابریک، طعم بی‌نظیر آن برای مدت‌ها زیر دندانتان می‌ماند. بهترین و لذیذترین غذاهای دریایی همچون میگوسوخاری در منو فست فود گابریک شیراز برای علاقه‌مندان به غذاهای دریایی گنجانده شده است.

از دیگر غذاهای منو این رستوران که یاد و خاطره سفر را برای شما عزیزان دلچسب می‌کند، می‌توان به سالاد سزار، سالاد مرغ، بیف‌استراگانف، چیکن استراگانوف، هات داگ با رشته‌های سیب‌زمینی، پیتزای باریک و سبک با طعمی خامه‌ای و مرغ کنجدی اشاره کرد.

علاوه بر منو غذای، منو نوشیدنی‌های این فست فود نیز عالی است. نوشیدنی‌هایی خوش طعم و خوش عطر با دیزاین فوق‌العاده زیبا، میز رنگارنگ و اشتهاآور شما را تکمیل خواهند کرد.

با تست غذاها و نوشیدنی‌هایی با طعم‌های متفاوت، لحظاتی فراموش نشدنی را در کنار دوستان، همکاران و عزیزان خود شپری کنید. برای همشهری‌های شیرازی فست فود مستربرگر شیراز به اندازه فست فود گابریک شیراز عالی و شناخته شده است از این رو همواره از جانب شیرازی‌های عزیز به مسافران و مهمانان شهر توصیه می‌شود.

 

بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در فست فود گابریک شیراز میل کنید.

جمع‌بندی

گابریک از محبوب‌ترین رستوران‌ها و بهترین فست‌فودها در شیراز با محیطی دنج و شیک است. نام  فست فود گابریک شیراز به گوش تمام شیرازی‌ها آشنا بوده و کیفیت و بهداشت غذاها و محیط آن برای همه مردم شیراز اثبات شده است. اگر از مسافران و مهمانان عزیز شیراز هستید با رفتن به کافه رستوران گابریک، سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

این فست فود با داشتن 3 مکان متفاوت برای پذیرایی از مشتری‌ها یکی از محبوب‌ترین کافه رستوران‌ها در سطح شیراز است که نمره بالا و بسیار عالی از مشتری‌ها گرفته است. سالن لوکس با طراحی مدرن داخلی، طبیعت زیبا و چشم‌نواز با گل‌ها و گیاهان متنوع و کافی شاپ کلاسیک، خوشی لحظات شما را چندین برابر خواهد کرد.

پرسنل و گارسون‌های خوش‌رو و مجرب این مجموعه در کمتر از 5 دقیقه سفارش شما را سر میز آماده می‌کنند. غذاهای مجموعه گابریک عالی و بسیار خوشمزه هستند. غذاهای گابریک با حجمی مناسب و قیمتی منصفانه برای شما سرو می‌شوند. همچنین برای سفارش آنلاین کباب شیراز می‌توانید با ما تماس بگیرید و بهترین و خوشمزه‌ترین کباب را سفارش داده و نوش‌جان کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود