آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
لیست از کافه‌های مراغه
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

لیستی از کافه های دنج و شیک شهر مراغه

مینا اسماعیل بیگی 27 بهمن 1401 5 دقیقه

اگر در شهر زیبا و دیدنی مراغه، هوس کافه‌گردی کرده باشید، دنبال کردن لیست از کافه‌های مراغه، به شما این کمک را می‌کند تا بهترین کافه دنج و شیک را از میان آن‌ها انتخاب کنید. هر یک از این کافه‌ها توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را در حد قابل توجهی به دست بیاورند و منوی متنوع و جذابی نیز دارند.

در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به لیست از کافه‌های مراغه بیندازیم و بهترین آن‌ها را مرور کنیم.

لیست از کافه های مراغه

بهترین کافه‌های شیک و دنجی که می‌توانید در شهر مراغه پیدا کنید، به شرح زیر هستند:

کافه سنتی یخچال مرادیان

کافه سنتی یخچال مرادیان در خیابان معلم شمالی مراغه، مجاور پارک کوثر قرار گرفته است. جالب است بدانید که این کافه رستوران، در حقیقت یک یخچال بسیار قدیمی است که با دستکاری‌هایی، اکنون به عنوان یک کافه رستوران، خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجربه میل کردن یک نوشیدنی گرم یا یک دسر خوشمزه در این کافه، جذابیت فوق العاده زیادی دارد.

کافه هنر

کافه هنر

در کافه هنر مراغه، می‌توانید انواع پیتزاهای آمریکایی، برگر، ساندویچ، پاستا، سالاد، قهوه سرد، قهوه گرم، کیک و … را سفارش داده و از طعم عالی آن‌ها لذت ببرید. این کافه، همیشه مورد توجه شهروندان مراغه قرار داشته و توریست‌ها نیز علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند.

فست فود شب به شب

فست فود شب به شب، نرسیده به میدان کوره خانه در شهر مراغه واقع شده است. در اینجا انواع پیتزا و ساندویچ گرم و سرد، عرضه شده که همگی طعمی عالی و درجه یک دارند. اگر می‌خواهید یک شب عالی با غذای فست فود کافه‌ای خوشمزه را در شهر مراغه سپری کنید، فست فود شب به شب را توصیه می‌کنیم.

کافه رستوران دلبر

کافه رستوران دلبر در محدوده هاشم آباد شهر مراغه قرار گرفته است. گنبد غفاریه نیز نزدیک به این کافه جای داشته و رودخانه صوفی چای فاصله چندانی از آن ندارد. در کافه رستوران دلبر انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، غذای فرنگی، سالاد و پیش غذا، نوشیدنی، موکتل، شیک، بستنی، کیک و دسر با کیفیت رضایت‌بخش و قیمت مناسب، ارائه می‌شود. اگر قصد سفارش کافی مراغه دارید، کافه رستوران دلبر یکی از بهترین‌ها برای سفارش آنلاین محسوب می‌شود.

کافه لایت

کافه لایت

اگر در خیابان آب مراغه، به دنبال یک کافه امروزی و جذاب باشید؛ کافه لایت نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این کافه در فاصله کمی از رودخانه صوفی چای و گنبد غفاریه مراغه قرار دارد. بهترین پیتزاهای ایتالیایی را می‌توانید در این کافه نوش جان کنید. همین طور انواع سالاد و پیش غذا، ساندویچ و نوشیدنی‌های مختلف در منوی کافه لایت جای دارند.

کافه مون

در کافه مون آبمیوه و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شود. اگر به نوشیدنی‌های سرد علاقه مند باشید؛ انواع میکس شیر، میلک شیک و … را توصیه می‌کنیم. همین طور از بین نوشیدنی‌های گرم هات چاکلت و قهوه‌های خوشمزه این کافه، عالی هستند. به علاوه شما می‌توانید انواع ساندویچ گرم و سرد، پیتزا و برگر را در کافه مون مراغه، سفارش دهید.

کافه فست فود پارلو

کافه فست فود پارلو در شهر مراغه، با داشتن برگرهای خوشمزه شهرت دارد. از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین موارد در منوی این کافه، چیکن ماشروم لاور، چیکن چیز برگر، پرشین چیکن برگر، چیکن پرایم، چیکن پارلو برگر، زینگر، مگا زینگر و … هستند.

کافه نوتلا

کافه نوتلا یکی از بهترین‌ها در لیست از کافه‌های مراغه است که حتما باید طعم عالی نوشیدنی و دسرهای آن را امتحان کنید. اگر به نوشیدنی‌های گرم علاقه مند هستید، این کافه گزینه‌های بی نظیری برای شما دارد و اگر مایل به امتحان کردن یک کیک شکلاتی خوشمزه هستید، حتما باید سری به کافه نوتلا بزنید.

کافه قهوه کارمانیا

کافه قهوه کارمانیا

در انتهای خیابان خواجه نصیر شمالی، کافه دنج و شیکی به نام کارمانیا قرار گرفته است. در این کافه، طعم‌های فوق العاده‌ای از نوشیدنی‌ها و کیک‌های خوشمزه را امتحان خواهید کرد. به علاوه فضای جذاب کافی شاپ نیز حتما برای شما، دوست داشتنی است.

کافی شاپ ساحل

کافی شاپ ساحل در مراغه، توانسته در این شهر به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند. این کافه در نزدیکی گنبد غفاریه بوده و فضایی عالی دارد. سرویس‌دهی بی نقص و طعم عالی نوشیدنی‌ها، دسر و پیش غذاهای این کافه، مثال زدنی هستند.

کافه آدا

کافه آدا در مراغه، در خیابان معلم جنوبی، بلوار پاسداران قرار گرفته است. این کافه، از بهترین‌ها برای نوشیدن قهوه و میل کردن کیک‌های کافی شاپی خوشمزه است. همین طور قرار گرفتن شهربازی شهر شادی در نزدیکی آن، یک امتیاز به شمار می‌آید.

کافی شاپ جنوب

کافی شاپ جنوب

کافی شاپ جنوب در مراغه، با داشتن طعم‌های عالی و قیمت مناسب، یک کافه دنج و شیک در این شهر است که حتما نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. به ویژه نوشیدنی‌های این کافه، درجه یک هستند.

کافه رستوران کایسا

کافه رستوران کایسا، با داشتن منوی بسیار متنوع از پاستا و اسپاگتی، پیتزا، سوخاری، سالاد، برگر، کیک و دسر، نوشیدنی‌های خوشمزه و …؛ یکی کافه عالی در لیست از کافه های مراغه است. این کافه محیطی جذاب داشته و همیشه مورد علاقه کافه‌بروهای این شهر قرار دارد.

قهوه فانوس

قهوه فانوس، از کافه‌های مشهور در شهر مراغه است که در خیابان حسین آباد قرار گرفته و فاصله کمی تا پارک قزل ارسلان دارد. در این کافه، می‌توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد، کیک و … را سفارش دهید. شیک شکلاتی این کافه، فوق العاده خوشمزه بوده و توصیه می‌کنیم که حتما هایپ اسپرسو آن را امتحان کنید.

کافه آفریقا

در کافه آفریقا، انواع اسنک پنیری، ژامبون مرغ، سیب زمینی مخصوص، نوشیدنی‌های خوشمزه و … عرضه می‌شود. همه چیز گرفته از طعم تا سرویس‌دهی در این کافه عالی و درجه یک بوده و مشتریان آن همیشه راضی و خشنود هستند. کافه آفریقا در شهر مراغه، منطقه گلشهر، روبروی دانشگاه سراسری واقع شده است.

سفارش آنلاین از کافه‌های دنج و شیک شهر مراغه

سفارش آنلاین از کافه‌های دنج و شیک شهر مراغه

در بالا نگاهی به برخی از بهترین کافه‌های شهر مراغه داشتیم. شما چه موارد دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر بخواهید بدون مراجعه حضوری، طعم عالی نوشیدنی و خوردنی‌های کافی شاپی را در شهر مراغه بچشید، امکان سفارش اینترنتی بهترین‌ها در لیست از کافه های مراغه از طریق اسنپ فود برایتان فراهم شده است.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود