آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
لیست کافه های اصفهان
دسته‌بندی نشده
4/5 - (1 امتیاز)
4

معرفی 10 تا از بهترین کافه های اصفهان + آدرس و تلفن کافی شاپ های آنلاین

زهرا دهقان 21 خرداد 1401 7 دقیقه

حضور در شهر اصفهان در کنار بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و هنری بسیار آن، می‌تواند فرصتی عالی برای سر زدن به کافه‌های این شهر نیز باشد. نشستن در یکی از کافه های اصفهان و صرف یک نوشیدنی یا میل کردن وعده ای غذا بدون شک می‌تواند لذت حضور در این شهر زیبا و تاریخی را در خاطرمان ماندگارتر کند. در این مطلب از اسنپ فود سری به بهترین کافه های اصفهان می‌زنیم و با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

کافه باکس شهر تاریخی اصفهان

کافه باکس(coffee box) یکی از شیک‌ترین و بهترین کافی شاپ های اصفهان است که با داشتن فضای زیبا و مدرن می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی برای برگزاری مراسم مختلف مثل جشن تولد باشد. کافه باکس دارای دو بخش بیرونی و فضای باز است. در منو این کافه می‌توان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین انواع دسرها را مشاهده کرد.

کافه باکس اصفهان

فضای زیبا و دلنشین کافه که در نزدیکی پارک ناژوان قرار گرفته باعث شده تا این کافه به یکی از محبوب ترین کافه های اصفهان تبدیل شود. برای رفتن به کافه باکس باید به اتوبان خیام، زیرگذر پل وحید، بخش مسکونی ناژوان در امتداد مادی فرشادی رفت. جهت برگزاری مراسم هم می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۷۷۳۷۶۷۵ هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

کافه ساباط، فضای دلنشین در نصف جهان

کافه های خیابان مرداویج از جمله محبوب‌ترین کافه‌ها در شهر اصفهان هستند. در بین آن‌ها، کافه ساباط با داشتن فضایی دوست داشتنی و همچنین سرویس‌دهی عالی بسیار موردتوجه شهروندان و مسافران اصفهان قرار دارد و بهترین کافه برای صبحانه در اصفهان به شمار می‌آید. در منو این کافه انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و فست‌فودها به چشم می‌خورند. بنابراین شما می‌توانید جهت صرف صبحانه، ناهار، شام یا میان‌وعده به کافه ساباط (Sabat Cafe) مراجعه کنید. حضور در فضای جذاب این کافه و خوردن غذاها و نوشیدنی‌های عالی آن می‌تواند به یک تجربه دلپذیر برایتان تبدیل شود. برای یافتن این کافه نیز کافی است به خیابان مرداویج خیابان استقلال جنوبی نبش کوچه هفتم بروید. جهت هماهنگی نیز می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۶۶۹۵۵۴۲ تماس بگیرید.

کافه بازی دوز، لذت بازی در کنار تجربه طعم متفاوت

اگر علاقمند به حضور در کافه بازی ها هستید و تمایل دارید همراه با دوستان خود یک برد گیم جذاب انجام دهید و در کنار آن هم از غذاها و نوشیدنی‌های عالی لذت ببرید بهتر است سری به کافه بازی دوز(doozcafe) بزنید. در این کافه فضای بسیار خوبی مهیا است تا در آن بتوانید انواع بازی‌های فکری و هیجان‌انگیز را به صورت گروهی انجام دهید. همچنین اگر به خواندن کتاب علاقمند هستید باز هم فضای این کافه به شما اجازه می‌دهد که در گوشه‌ای دنج و آرام بنشینید و از مطالعه خود لذت ببرید. کافه دوز را می‌توانید در ارگ جهان نما، طبقه منهای یک، فاز یک پیدا کنید. همچنین کافه نان دوز نیز شعبه دیگری از همین کافه است که می‌توانید آن را در خیابان چهار باغ عباسی روبروی عمارت هشت بهشت پیدا کنید. اما اگر می خواهید طعم متفاوت از کافی و نوشیدنی های کافه بازی در مکان دیگری امتحان کنید پیشنهاد می کنم که به اپ اسنپ فود بروید و کافی مورد نظرتان خودتان را سفارش دهید.

کافه سینما سکانس، حس عالی

کافه سینما سکانس اصفهان

کافه سینما سکانس(Sequence Cinema Cafe) اولین کافه سینمایی روباز کشور است. این کافه با منظره بی‌نظیر زاینده رود و سی و سه پل یکی از زیباترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود و اولین گزینه در بین بهترین کافه های روباز اصفهان به شمار می‌آید. علاوه‌بر امکان تماشای فیلم و همچنین لذت بردن از منظره اصفهان زیبا، کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و غذاهای کافه سینما سکانس دلیل مهم دیگری برای محبوبیت این کافه است. بنابراین اگر در شهر اصفهان بودید دوست داشتید در یکی از دلنشین‌ترین نقاط شهر بنشینید و غذایی میل کنید حتما به این کافه سر بزنید. کافه سینما سکانس را می‌توانید در میدان انقلاب، طبقه دوم پردیس سینمایی ساحل پیدا کنید. جهت هماهنگی نیز می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۲۲۰۸۲۶۸ تماس بگیرید.

قهوه چی باشی، تجربه خاص

قهوه چی باشی یکی از معروف ترین کافه های اصفهان است که طعم و کیفیت قهوه‌های آن در بین علاقمندان به این نوشیدنی محبوبیت زیادی دارد. قهوه چی باشی دارای فضای چندان بزرگی نیست. البته که اگر تمایل داشته باشید می‌توانید نوشیدنی خود را در فضای کافه صرف کنید. اما این کافه بیش از هر چیز به خدمات بیرون بر خود شناخته می‌شود. بنابراین اگر دوست داشتید یک قهوه خوش‌طعم و خوش‌عطر میل کنید اما وقت زیادی برای نشستن در کافه نداشتید حتما سری به قهوه چی باشی در خیابان گلخانه، کوچه گلخانه ۲۹ روبروی پارک بزنید. برای پرسیدن هر سوال هم شماره ۰۹۰۲۸۰۱۴۱۳۵ پاسخگوی شما است.

کافه دوران، حس آرام (Cafe Doran)

اگر دنبال یک کافه دنج و زیبا با فضای آرام برای برگزاری مراسم مختلف هستید می‌توانید سری به کافه دوران بزنید. این کافه زیبا با داشتن فضایی دلنشین و آرام و صدالبته غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه یکی از بهترین کافه های اصفهان است. برای پیدا کردن کافه دوران باید به میدان بزرگمهر بروید. در آنجا وارد خیابان مشتاق دوم حمزه اصفهانی شوید. در ابتدای کوی ۵ می‌توانید کافه دوران را پیدا کنید. جهت هماهنگی نیز می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۶۶۶۱۰۱۰ تماس بگیرید.

کافه رستوران میدون (Meydoon Cafe)

اگر حوالی میدان نقش جهان بودید و دوست داشتید نوشیدنی یا غذایی میل کنید می‌توانید به کافه رستوران میدون بروید. این کافه یکی از لوکس ترین کافه های اصفهان است و با داشتن فضایی شیک و زیبا، برای برگزاری مراسم مختلف مثل خواستگاری یا جلسات کاری بسیار مناسب است. کافه میدون دارای دو فضای مختلف باز و بسته است.

کافه میدون اصفهان

زیبایی و دلنشین بودن فضای باز کافه میدون باعث شده تا اینجا در لیست کافه های روباز اصفهان به عنوان یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها قرار داشته باشد. اگر به دنبال بهترین کافی شاپ های اصفهان برای خواستگاری هستید، کافه میدون بهترین گزینه برای شماست. برای رفتن به کافه رستوران میدون کافی است وارد خیابان استانداری شوید و از آنجا به گذر پشت مطبخ بروید. جهت هماهنگی برای برگزاری مراسم خود هم می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۲۲۴۴۰۰۶ تماس بگیرید.

کافه هتل اسپادانا (Spadana Cafe)

اگر به دنبال کافه‌ای با فضا و غذاهای لوکس در اصفهان هستید می‌توانید به کافه هتل اسپادانا سری بزنید. در این کافه رستوران انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی به بهترین شکل ممکن آماده می‌شوند و به این ترتیب حضور شما در این کافه رستوران می‌تواند به تجربه‌ای ماندگار و دلپذیر تبدیل شود. کافه هتل اسپادانا (Spadana Cafe) بی‌شک در زمره بهترین کافه رستوران های اصفهان است. برای رفتن به کافه رستوران هتل اسپادانا باید به بلوار آیینه خانه حدفاصل سی و سه پل و پل فردوسی بروید.

کافه نارون (Cafe Naroon)

کافه نارون از آن کافه های کوچک و دنج و نوستالژیک در نزدیکی میدان نقش جهان است که حسابی بین مردم اصفهان و مسافران این شهر محبوب شده. در چوبی و کوچک کافه نارون را که باز کنید وارد فضایی آرام، گرم و دلنشین می‌شوید. از منو کافه نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و سپس به تماشای منظره بیرون بنشینید. حضور در کافه نارون بدون شک می‌تواند به یکی از تجربه‌های خوشایند زندگی شما تبدیل شود. کافه نارون را می‌توانید در نزدیکی بازار قیصریه پیدا کنید. جهت هماهنگی هم می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۲۲۱۷۱۷۵ تماس بگیرید.

باغ چای اصفهان (Tea Garden)

کافه چای اصفهان

اگر علاقمند به امتحان کردن چای‌های مختلف هستید بهتر است به باغ چای اصفهان سری بزنید. اینجا بهشت دوست داران چای در اصفهان است. در این کافه که فضایی سنتی و زیبا دارد می‌توانید انواع مختلف چای که به شکلی جذاب سرو می‌شوند را امتحان کنید. البته به غیر از چای‌های رنگ و وارنگ در منو باغ چای اصفهان انواع شیرینی و دسر هم برای میل کردن همراه با چای دلپذیرتان وجود دارد. برای پیدا کردن باغ چای اصفهان باید به خیابان آزاداگان بروید. جهت هماهنگی نیز می‌توانید با شماره ۰۹۱۳۶۶۲۸۷۰ تماس بگیرید.

کافه عمارت نمکدان

کافه عمارت نمکدان از جمله بهترین کافه های اصفهان برای تولد، خواستگاری و دیگر مراسم‌های مشابه است. این کافه در واقع یک کافه رستوران بسیار لوکس است و در یکی از بهترین نقاط گردشگری ایران، یعنی در اطراف میدان نقش جهان قرار دارد؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی تمام به آن دسترسی یابید. در این کافه رستوران می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را نوش جان کنید. آدرس این عمارت اصفهان، خیابان استانداری، خیابان پشت مطبخ بوده و شماره تماس آن ۰۳۱۳۲۲۴۷۳۱۳ است.

کافه کندو

در بین لیست کافه های اصفهان، یک کافه خاص که صرفا برای انجام بازی‌های رومیزی طراحی شده، به چشم می‌خورد و آن کافه کندو است. اگر به انجام بازی‌های رومیزی با دوستان خود هستید و می‌خواهید چندین ساعت پرهیجان را در یک فضای آرامش‌بخش به بازی کردن مشغول شوید، کافه کندو مناسب شماست! این کافه در اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، مجتمع عباسی، طبقه دوم، گوشه شرقی قرار دارد؛ همچنین شماره تماس آن ۰۳۱۳۲۲۴۴۸۸۰ است.

کافه رادیو

در بین کافه های دنج اصفهان، کافه رادیو یکی از بهترین‌هاست؛ چراکه طراحی داخلی فوق‌العاده، موسیقی آرامش‌بخش و البته کارکنان حرفه‌ای آن در مجموع باعث شده تا ساعاتی که در این کافه می‌گذرانید، بسیار آرام و لذت‌بخش باشد. منوی وسیع این کافه که شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، صبحانه، غذاهای کافه‌ای نظیر انواع پاستا و پنینی، کیک و کروسان و… می‌شود از دیگر نکاتی است که کافه رادیو را به یک کافه ایدئال تبدیل کرده است. این کافه در اصفهان خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان، روبروی سینما سپاهان قرار دارد و شماره تماس آن ۰۳۱۳۲۲۴۵۰۸۹ است.

کافه آنی محله جلفا

کافه های جلفا اصفهان اغلب کافه‌هایی خاص و در عین حال پرطرفدار هستند و به طور کلی اطراف جلفا یکی از بهترین مکان‌ها برای کافه‌گردی در اصفهان به حساب می‌آید. در این میان کافه آنی را می‌توان یکی از بهترین‌های این منطقه دانست؛ معماری داخلی بسیار نوستالژیک و جذاب این کافه در کنار منوی وسیع و غذاها و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه آن، آنی را به یکی از کافه‌های ایدئال در محله جلفا تبدیل کرده است. این کافه در نبش تقاطع جلفا و کلیسای وانک قرار دارد و شما می‌توانید از طریق شماره ۰۳۱۶۲۴۴۹۲۶ با آن‌ها تماس بگیرید.

آکادمی پاپی کافی

آکادمی پاپی کافی یک فضای تخصصی برای قهوه‌خورها و باریستاهاست و تنها برای این دسته از افراد مناسب است. اگر خود را یک قهوه‌خور حرفه‌ای می‌دانید و به دنبال یک فضا برای پیدا کردن افرادی شبیه به خود هستید، سری به پاپی کافی بزنید! این مجموعه در خیابان چهار باغ بالا قرار دارد و شماره آن نیز ۰۹۱۰۱۸۱۱۱۸۴ است.

دورهمی های به یاد ماندنی در کافه های اصفهان

کافه گردی در اصفهان می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها باشد، به شرط آنکه به سراغ بهترین کافه های اصفهان بروید تا بتوانیم هم از حضور در یک فضای زیبا لذت ببرید و هم از صرف غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت مشعوف شوید. تفاوتی ندارد که در کجای شهر باشید، خیابان مرداویج یا چهارباغ یا در کنار سی و سه پل. شما در هر نقطه از این شهر می‌توانید کافه‌هایی را پیدا کنید که حضورتان در آنجا به یکی از دلنشین‌ترین تجربه‌های زندگی‌تان تبدیل شود. همچنین بسیاری از این کافه‌ها با داشتن فضای vip به شما امکان برگزاری مراسم مختلف مثل جشن تولد، خواستگاری یا جلسات کاری را هم می‌دهند. اما اگر می خواهید در شهر گشت بزنید و فقط می خواهیداز غذا، دسر، کافی های هر کدام از کافه همراه خودتان داشته باشید، پیشنهاد ما سفارش آنلاین از کافه های اصفهان در اپ اسنپ فود است؛ همچنین اگر به سوخاری یا برگر علاقه دارید، سوخاری اصفهان و برگر اصفهان را از دست ندهید.

اشتراک:
زهرا دهقان- 507 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(4 دیدگاه)

نوید
08 خرداد 1402

من مشتری ثابت کافه رادیو هستم یه کافه لوکال خیلی اروم و دنج و بهترین جا برای انجام کارهاست موقعیت مکانی عالی هم داره به میدون نقش جهان خیلی نزدیکه و تم خیلی باحالی هم داره کافه دوز هم قهوه با کیفیتی استفاده میکنه و علاوه بر اون بازی های رومیزی متنوعی داره که میشه با دوستان مراجعه کرد و کلی وقت گذروند مرسی از مطلب خوبتون

  • ترمه افضلی
    08 خرداد 1402

    ممنون از اینکه تجربه هاتونو با ما به اشتراک گذاشتین و خوشحالیم که مطلب براتون مفید واقع شده شما همچنین میتونین علاوه بر مراجعه به این کافه ها و استفاده از فضای بی نظیرشون از طریق اسنپ فود هم از این کافه و رستوران ها سفارش بدین و درب خونه سفارشتون رو تحویل بگیرین و لذت ببرین همچنین در صورت تمایل اگر خواستین با بهترین اجیل فروشی های صفهان اشنا بشید به لینک زیر مراجعه کنید https://blog.snappfood.ir/بهترین-آجیل-فروشی-اصفهان/

بهمن
08 خرداد 1402

اصفهان از نظر من بهترین کافه هارو داره کافه هایی با تم و دیزاین فوق العاده با غذا و قهوه های عالی کافه آنی جلفا یکی از بهترین کافه های جلفا ست و جای دنج و عالی برا انجام دادن کار هاست من عمارت نمکدون هم خیلی دوست دارم یکی از ماندگار ترین تولد هام در این عمارت برام گرفته شد و یکی از بهترین کافه ها برای تولد هستش در کنارش هم یه ساندویچی خیلی خوب هستش و بسیار به میدون نقش جهان نزدیکه و دسترسی عالی ای داره

  • ترمه افضلی
    08 خرداد 1402

    ممنون از اینکه تجربه هاتونو با ما به اشتراک گذاشتین و خوشحالیم که مطلب براتون مفید واقع شده شما همچنین میتونین علاوه بر مراجعه به این کافه ها و استفاده از فضای بی نظیرشون از طریق اسنپ فود هم از این کافه و رستوران ها سفارش بدین و درب خونه سفارشتون رو تحویل بگیرین و لذت ببرین همچنین در صورت تمایل برای مشاهده بهترین فست فود های اصفهان میتونین از لینک زیر استفاده کنین ‏https://blog.snappfood.ir/بهترین-فست-فودهای-اصفهان-را-بشناسید/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود