آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
لیست کافه های اندیمشک
رستوران گردی
2.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

لیست کامل 10 بهترین کافه و کافی شاپ اندیمشک

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 4 دقیقه

اندیمشک یکی از شهرهای خوزستان است که با وجود بافت قدیمی و تاریخی که دارد، بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کرده است. افراد زیادی برای بازدید از آثار باستانی به این شهر می‌روند و به همین دلیل اماکن تفریحی، کافه و رستوران‌های آن روز به روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافی شاپ های اندیمشک که بر اساس کیفیت و امکاناتشان انتخاب شده و به تازگی نامشان در اسنپ فود دیده می‌شود بپردازیم. اگر قصد سفر به این منطقه از ایران را دارید، لیست زیر را در ذهن خود بسپارید.

لیست کافه های اندیمشک و امکانات آنها

اسامی زیر جزو بهترین کافه های اندیمشک هستند و در اغلب ساعات روز، به مشتریان زیادی سرویس می‌دهند. امکان سفارش آنلاین از همه این کافه‌ها از طریق اسنپ فود وجود دارد:

کافه بونو

اگر به بلوار انقلاب در اندیمشک رفتید حتما سری به کافه بونو نیز بزنید. این مکان در خیابان شهید ایوب شرکتی قرار گرفته و از نظر موقعیت مکانی در نزدیک مرکز خرید بالساست. کیفیت آیتم‌هایی که در منوی کافه بونو قرار گرفته به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت بسیار بالا بوده و مکانی دنج برای سپری کردن اوقات فراغت شما خواهد بود.

کافه ویرا

معرفی کافی شاپ های اندیمشک

دومین کافه در لیست کافه های اندیمشک در خیابان شریعتی اندیمشک واقع شده است. به دلیل نزدیک بودن ویرا به برخی از اماکن تجاری و تفریحی مانند پاساژ تخت جمشید و کافه رستوران نارون، همیشه پر از مشتری بوده و می‌تواند بهترین انتخاب برای مسافران و گردشگرانی باشد که به دنبال مکانی برای استراحت پس از پاساژگردی می‌کردند. از نظر اغلب ساکنین اندیمشک ویرا یکی از کافه‌های خوب در این منطقه است.

کافه استانبول

در بلوار انقلاب اندیمشک یک کافه دیگر نیز وجود دارد که با نام استانبول شناخته می‌شود. با وجود آنکه نام استانبول برای این مکان در نظر گرفته شده اما آیتم‌های موجود در آن شامل انواع نوشیدنی‌ها، قهوه‌ها، دسرها و کیک‌های ایرانی هم است.

کافه موزیک

در میان لیست بهترین کافه های اندیمشک نام موزیک نیز به گوش می‌خورد. این کافه به تازگی وارد اسنپ فود شده و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریانش قرار داده است. کافه موزیک در خیابان امام خمینی قرار گرفته و از ساعت 11 صبح تا 11 شب آماده سرویس دهی به مشتریان خود است.

کافه ایشکا

ایشکا با تمام کافه‌های اندیمشک متفاوت است. این مکان توسط یک زوج باسلیقه برپا شده و منوی کاملی از نوشیدنی، دسر، کیک و انواع فست فود را در اختیار شما قرار می‌دهد. فضای سراسر عشق درون کافه ایشکا، در هنگام صرف صبحانه روزی فوق‌العاده را برای شما خواهد ساخت. کافه ایشکا از ساعت 9 صبح تا 11 شب آماده سرویس دهی به مشتریان خود است. اغلب مشتریان این کافه از طعم بی‌نظیر قهوه‌های آن راضی بوده‌اند.

کافه برگه

بهترین کافه های اندیمشک

این کافه با نام سفره خانه سنتی برگه نیز شناخته می‌شود، چرا که دکوری کاملا ایرانی دارد. با ورود به آن می‌توانید از فضایی که در میان درختان قرار گرفته بهره‌مند شوید. کافه برگه، هم منوی کافه و هم غذا و فست فود را در اختیار مشتریان قرار داده و البته به تازگی خدمات آنلاین خود را نیز از طریق اپلیکیشن اسنپ فود نیز ارائه می‌دهد.

کافه لانگو

کافه بعدی در لیست کافه های اندیمشک، در میدان آزادگان و نبش شهرک صنعتی واقع شده و رو به روی آن پارک بزرگ را خواهید دید که باعث ایجاد چشم اندازی زیبا شده است. این کافه منوی کاملی از قهوه و چای، انواع شیک، کیک، آبمیوه، فست فود، صبحانه، اسموتی، کیک و دسر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. همچنین امکان برگزاری جشن‌های تولد با هماهنگی قبلی در فضای کافه با تزئینات جذاب وجود دارد.

کافه مانیتا

مانیتا نام یکی دیگر از کافه‌های اندیمشک است. این کافه در میدان بهشتی و خیابان لوانتور قرار گرفته و مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه و البته ملاقات‌های کاری است. اگر به این مکان سر زدید حتما طعم بستنی‌های بی‌نظیرش را بچشید.

کافه اریترینز

آدرس بهترین کافه ها در اندیمشک

این کافه نیز منوی جذاب و متفاوت را در اختیار مشتریان خود قرار داده و می‌توانیم آن را یکی از پاتوق‌های همیشگی جوانان و گردشگران بدانیم. اریترینز در خیابان مهروش قرار گرفته و امکان سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود را نیز به تازگی به خدمات خود اضافه کرده است. کافی است نام آن را در میان کافه‌های انلاین اندیمشک در سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود جستجو کنید تا منوی کامل آن را ببینید.

کافه ژنرال

یکی دیگر از کافی شاپ های معروف اندیمشک با نام ژنرال شناخته می‌شود. این کافه در طول فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. کیفیت بالای منو، قیمت مناسب و فضای جذاب از مهمترین دلایل معروفیت این کافه در میان ساکنین اندیمشک است. در ژنرال می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم را میل کنید. پیشنهاد می‌کنیم، طعم قهوه‌های آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

سفارش آنلاین از کافه های اسنپ فود

سعی کردیم در این مطلب به معرفی 10 مورد از معروفترین کافه‌های اسنپ فود بپردازیم و با امکانات و مشخصات آنها به صورت خلاصه آشنا شویم. مطمئنا تعداد کافه‌های سطح شهر بسیار بیشتر از این تعداد است و البته بسیاری از آنها به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌ و هنوز ناشناخته هستند. در هر صورت برای دیدن لیست کافه‌هایی که در اندیمشک فعالیت می‌کنند، می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید. در صفحه مربوط به کافه‌های شهر اندیمشک یک لیست کامل از این کافی شاپ‌ها به همراه منو، آدرس، نظرات کاربران و ساعت کارشان قرار گرفته که اطلاعات کاملی را از آنها به شما خواهد داد.

به علاوه شما می‌توانید با سفارش انلاین کافه اندیمشک ، آیتم‌های مورد نظرتان را سفارش داده و در بسته‌بندی بهداشتی و مناسب در کوتاهترین زمان، درب منزل خود دریافت کنید. آیا شما هم تجربه استفاده از خدمات کافه‌های اندیمشک را داشته‌اید؟ تجربه خود را از کافه مورد نظرتان با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود