آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی مرغ سوخاری دی  deyfriedchicken

ترمه افضلی 16 شهریور 1402 5 دقیقه

مرغ سوخاری دی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین‌های مرغ سوخاری در تهران است که حدود نیم قرن از آغاز فعالیتش می‌گذرد. در حال حاضر این فست فود در شهر تهران دارای سه شعبه است و تلاش مداوم برای بهتر شدن در طی این سال‌ها، یکی از نقاط قوت آن‌ها محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم به معرفی مرغ سوخاری دی بپردازیم و خوشحال می‌شویم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی مرغ سوخاری دی  deyfriedchicken

ممکن است با شنیدن مرغ سوخاری دی تصور کنید که در این رستوران فقط مرغ سوخاری تهیه می‌شود ولی اصلاً اینطور نیست. انواع غذا‌های فست فودی مثل پیتزا، ساندویچ، سوخاری و پیش غذا در مرغ سوخاری دی تهیه می‌شود؛ ولی دلیل شناخته شده بودن دی، طعم متفاوت سوخاری‌هایش است که از فرمولی ویژه برای تهیه آن‌ها استفاده می‌شود.

معرفی مرغ سوخاری دی با سه شعبه در شهر تهران

اولین شعبه، مرغ سوخاری دی مطهری است که در سال 1353 متولد شد. فضای این شعبه خیلی بزرگ نیست و داخل رستوران، میز‌های سفید و صندلی‌های کرم و قهوه‌ای چیده شده است. ممکن است به دلیل شلوغی، کمی برای نشستن معطل شوید؛ امّا همه چیز کاملاً تمیز و مرتب است و غذای بسیار با‌کیفیتی ارائه می‌دهد که ارزش انتظار را دارد.

شعبه دوم مرغ سوخاری دی در فودکورت پالادیوم است که  از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و شعبه سوم نیز در پاسداران واقع شده است که در سال 1402 افتتاح شد. مرغ سوخاری دی پاسداران فضای فوق‌العاده شیک و بزرگی با دکوراسیون مدرن دارد. به علاوه این شعبه دارای منوی صبحانه نیز هست و ده نوع صبحانه خوشمزه و متنوع در آن جا سرو می‌شود. در همه‌ی این شعبه‌ها، غذا‌ها در ظروف چینی زیبا سرو می‌شوند و در صورتی که سفارشتان بیرون‌بر باشد، می‌توانید در بسته بندی محکم و باسلیقه غذایتان را تحویل بگیرید.

 

منوی مرغ سوخاری دی

این منو از پنج قسمت تشکیل شده است:

  • سوخاری: میکس سوخاری (سه عدد مرغ سوخاری، دو عدد فیله سوخاری، سه عدد بال سوخاری)، سوخاری دو تکه (پرس ران یا سینه)، سوخاری سه تکه (پرس ران یا سینه)، فیله سوخاری (چهار تکه)، فیله سوخاری (دو تکه)
  • پیتزا: پیتزا مخصوص ایتالیایی، پیتزا گوشت و پیاز ایتالیایی، پیتزا مخصوص، پیتزا گوشت و پیاز، پیتزا گوشت و قارچ، پیتزا قارچ و پنیر، پیتزا رست بیف، پیتزا پپرونی، پیتزا مرغ و قارچ، پیتزا کنتاکی، پیتزا سبزیجات، پیتزا مخلوط
  • ساندویچ: زینگر، زینگر چیز، مگا زینگر، سوپر زینگر، همبرگر، قارچ برگر، دبل برگر، چیزبرگر، چیزبرگر با قارچ، دبل چیزبرگر، چیکن برگر، ساندویچ فیله مرغ، ساندویچ ژامبون مرغ ،ساندویچ ژامبون گوشت، ساندویچ ژامبون مرغ و گوشت، ساندویچ ژامبون تنوری مرغ، ساندویچ ژامبون تنوری گوشت، هات داگ، هات داگ با پنیر، هات داگ با قارچ و پنیر
  • پیش غذا: سیب زمینی با سس پنیر، قارچ سوخاری، سیب زمینی، بال سوخاری با سیب زمینی، بال سوخاری بدون سیب زمینی، رول سوخاری سبزیجات، رول سوخاری مرغ، سالاد سزار، سالاد، سالاد فصل، سالاد کلم، سوپ قارچ
  • انواع نوشیدنی‌ها

مرغ سوخاری دی، فیله سوخاری و بال سوخاری معروف و خوشمزه دارد.

 

سالاد بار مرغ سوخاری دی نیز مورد علاقه بسیاری از مشتریان است و در آن سالاد‌های متنوع با سس‌های دست‌ساز ارائه می‌شوند و در تهیه سس‌ها از مایونز استفاده نمی‌شود.

شعبه‌های مرغ سوخاری دی

مرغ سوخاری دی دارای فضای بسیار مدرن و شیک است.

  • شعبه یک (مطهری): مطهری، نرسیده به ترکمنستان، پلاک 16

ساعات سفارش گیری: شنبه تا جمعه از ساعت 11:30 تا 23:10

مرغ سوخاری دی مطهری در محله سهروردی و خیابان مطهری قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان چشم پزشکی نور، بیمارستان مادران و دادگاه انقلاب واقع شده است.

  • شعبه دو (پالادیوم): زعفرانیه، مجتمع پالادیوم، طبقه همکف

ساعات سفارش گیری: شنبه تا جمعه از ساعت 12 الی 22:30

مرغ سوخاری دی پالادیوم همانطور که از اسمش پیداست، در مرکز خرید پالادیوم در محله محمودیه واقع شده است و در نزدیکی هتل پارسیان استقلال و مجتمع تجاری سام سنتر قرار دارد. اگر به پالادیوم رفتید، پیشنهاد می‌کنیم سری هم به  کافه ویونا بزنید. ویونا یکی از کافه‌های معروفی ا‌ست که در نقاط مختلف تهران و شهر‍‌های مختلف شعبه دارد و دلیل این معروفیت هم، قهوه‌ها و چای بسیار خوشمزه‌ی آن‌هاست و ما در مطلبی کامل به معرفی این کافه پرداخته‌ایم.

  • شعبه سه (پاسداران): پاسداران، بوستان هفتم، نرسیده به پایدارفر

ساعات سفارش گیری: شنبه تا جمعه از ساعت 8 الی 23:30

مرغ سوخاری دی پاسداران نیز در محله ضرابخانه و در نزدیکی بیمارستان لبافی نژاد و مرکز خرید پاسداران قرار گرفته است.

مرغ سوخاری دی مطهری اولین شعبه این کنتاکی است.

برای سفارش غذا از مرغ سوخاری دی، علاوه بر روش حضوری چند راه دیگر وجود دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

  1. سفارش تلفنی: برای ثبت سفارش تلفنی از هر کدام از این سه شعبه فقط کافی ا‌ست با شماره 02141601 تماس بگیرید و در هر نقطه از تهران که باشید، در کمترین زمان ممکن سفارشتان را دریافت کنید.
  2. سفارش آنلاین از طریق سایت یا وب اپلیکیشن: به این منظور می‌توانید وارد سایت مرغ سوخاری دی شده یا وب اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کنید و خیلی راحت هر چه را که می‌خواهید سفارش دهید.
  3. سفارش انلاین غذا از اسنپ فود: برای سفارش آنلاین غذا از مرغ سوخاری دی اسنپ فود یکی از بهترین راه‌هاست. شما می‌توانید علاوه بر سفارش غذا، نظرات سایر مشتریان درباره این رستوران و غذا‌های مختلفش را بخوانید، سفارشتان را پیگیری کنید و از تخفیفات مختلف اسنپ فود استفاده کنید.

در صورتی که شما کد 40 را به شماره 100011313 ارسال کنید، می‌توانید عضو باشگاه مشتریان مرغ سوخاری دی شوید و از اعتبار هدیه و تخفیفات این باشگاه استفاده کنید.

کلام آخر

همانطور که می‌دانید شهر تهران پر است از کنتاکی‌های بزرگ و معروف ولی چیزی که باعث شده است مرغ سوخاری دی در طی این سال‌ها با قدرت فعالیتش را ادامه دهد، کیفیت بالا و مشتری مداری آن‌هاست. اگر به مرغ سوخاری دی سر زدید، پیشنهاد می‌کنیم حتما فیله سوخاری را امتحان کنید که طرفداران زیادی دارد.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به شعبات را ندارید، با سفارش سوخاری آنلاین سریع‌تر می‌توانید غذایتان را نوش جان کنید. امیدواریم این نوشته برایتان مفید بوده باشد و تجربه خوبی از رفتن به این رستوران داشته باشید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود