آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی اقای برگر
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

خاص ترین برگرهای مرند در آقای برگر + اطلاعات کامل رستوران

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

در معرفی اقای برگر همین کافی که بگوییم آقای برگر به عنوان یکی از بهترین فست فودهای شهر مرند شناخته شده است. زیرا به بهترین شکل به مشتریان خود خدمات می‌دهد. آشپزهای این فست فودی با مهارت بالایی کار خود را انجام می‌دهند و طعم غذاهای بی نظیری را در آن‌جا تجربه خواهید کرد. به طور حتم خاص‌ترین برگرها در این فست فودی وجود دارد.

فضای فست فود آقای برگر بسیار گرم و دلنشین است و حس خوبی را به مشتری منتقل می‌کند. همچنین تمام اصول بهداشتی به طور کامل رعایت می‌شود و می‌توانید از این لحاظ اطمینان کامل داشته باشید. نحوه برخورد پرسنل و نوع ارائه خدمات آن‌ها نیز بسیار حرفه‌ای بوده و در کوتاه‌ترین زمان سفارشات مشتریان را آماده می‌کنند.

معرفی آقای برگر مرند

در لیست رستوران‌ های مرند ، فست فود آقای برگر امتیاز بالایی دارد. زیرا کیفیت غذاها در برابر قیمتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، بسیار مناسب است. همچنین تنها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای پخت استفاده می‌کنند که روی کیفیت نهایی غذا بسیار تاثیرگذارند. دیزاین غذاها نیز بسیار زیبا و وسوسه انگیز انجام می‌شود تا نظر مشتریان را بیشتر جذب کنند.

  • ادرس آقای برگر مرند: مرند، میدان پلیس، نرسیده به فروشگاه شهد عسل
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 1 ظهر تا 12 شب
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: رستوران حاج نعمت، فروشگاه لوازم خانگی آخوندی شعبه یک، فروشگاه علیزاده، فرمانداری شهرستان مرند

منو آقای برگر مرند

منو آقای برگر مرند

 

آقای برگر مرند منو بسیار متنوعی دارد که شامل انواع برگر، ساندویچ و پیش غذاهای خوشمزه است. در این قسمت از معرفی اقای برگر منو را به طور کامل مشاهده می‌کنید:

.

برگر ساندویچ پیش غذا نوشیدنی
برگر ذغالی هات داگ سیب زمینی ساده نوشابه بطری (کوکاکولا، فانتا پرتقالی، اسپرایت)
هات برگر هات داگ ویژه سیب زمینی با قارچ و پنیر و هات داگ نوشابه قوطی (کوکاکولا، فانتا پرتقالی، اسپرایت)
کینگ برگر ژامبون گوشت تنوری سیب زمینی سرخ کرده با دیپ پنیر نوشابه خانواده (کوکاکولا، فانتا پرتقالی، اسپرایت)
میکس برگر ژامبون مرغ تنوری ماالشعیر شیشه‌ای ایستک
مستر برگر ژامبون مرغ (سرد) ماالشعیر خانواده ایستک
چیز برگر دوغ شیشه‌ای آبعلی
ماشروم برگر دوغ خانواده خوشگوار
رویال برگر آب معدنی کوچک
دبل برگر
چیکن ذغالی برگر
چیکن ماشروم برگر
برگرمن
چیلی برگر

نقد و بررسی بهترین برگر مرند

نقد و بررسی بهترین برگر مرند

بعد از معرفی آقای برگر به نقد و بررسی آن می رسیم. اگر بخواهیم یک نقد و بررسی جامع در مورد آقای برگر داشته باشیم، می‌توانیم آن را در لیستی از بهترین فست فودهای شهر مرند قرار دهیم. زیرا علاوه بر تنوع غذایی، حفظ کیفیت غذا را نیز لحاظ کردند و لذیذترین ساندویچ‌ها را در آن‌جا می‌توانید پیدا کتید. البته قیمت مناسب منو در محبوبیت این فست فودی بی تاثیر نیست.

آفای برگر هم به صورت حضوری و هم آنلاین به مشتریان خود امکان سفارش غذا مرند را می‌دهد. در خرید آنلاین نیز بسته بندی غذاها کاملا اصولی صورت می‌گیرد و کاملا سالم، داغ و تازه به دست مشتری می‌رسد.

 سفارش آنلاین غذا از آقای برگر مرند

همانطور که گفته شد سفارش آنلاین از آقای برگر مرند امکان‌پذیر است. بنابراین اگر اهل این شهر هستید یا به آن‌جا سفر می‌کنید، کافی است به سیستم‌هایی چون اسنپ فود مراجعه کرده و با جستجوی این فست فودی در صفحه سفارش غذا، متناسب با ذائقه خود، غذای مورد نظرتان را انتخاب نمایید. همچنین لیست قیمت آقای برگر نیز در این سیستم‌ها به طور کامل وجود دارد که انتخاب را برایتان راحت‌تر می‌کند.

اسنپ فود به ویژه برای افرادی که زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارند بسیار مفید است و به آن‌ها کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن غذای خود را درب منزل تحویل بگیرند. در نهایت اگر شما هم به فست فود آقای برگر مرند مراجعه کردید یا تجربه خرید آنلاین از آن‌جا را داشتید، حتما تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود