آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران بادگیران بندر عباس
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
6

معرفی رستوران بادگیران بندر عباس با سفری به دل تاریخ هرمزگان

مینا اسماعیل بیگی 07 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

معرفی رستوران بادگیران بندر عباس به شما کمک می‌کند که در سفر به این شهر، یکی از بهترین تجربه‌های خود را رقم بزنید. این رستوران، کمی از مرکز شهر فاصله دارد، با این حال، امکانات تفریحی و تنوع انواع غذای جنوبی و غذاهای بین‌المللی آن به گونه‌ای است که پیشنهاد می‌کنیم رفتن به آن را حتما در برنامه سفر خود بگنجانید. اگر کنجکاوید بدانید که در رستوران بادگیران، چه جاذبه‌هایی انتظار شما را می‌کشند، با این مطلب از اسنپ فود، همراه باشید.

معرفی رستوران بادگیران بندر عباس

از میان 81 رستوران موجود در بندرعباس، بادگیران، رتبه اول را دارد. بخشی از این موضوع، به خاطر تنوع و کیفیت فوق‌العاده غذاهای ارائه شده در این مجموعه است و بخشی دیگر، به دکوراسیون نوستالژیک و فضاسازی خاص این مکان بازمی‌گردد که هر بیننده‌ای را مجذب خود می‌کند. با رفتن به بادگیران، علاوه بر اینکه می‌توانید یک ناهار یا شام به یادماندنی و بی‌نظیر میل کنید، سفری بی نظیر به عمق تاریخ بندر عباس و هرمزگان خواهید داشت که زیبایی سفر شما را به این شهر تاریخی، چند برابر می‌کند. در ادامه معرفی رستوران بادگیران بندر عباس، سری به چند بخش متفاوت این مجموعه تفریحی می‌زنیم:

بادگیرهای سنتی رستوران

دور تا دور مجموعه بادگیران، بادگیرهایی به چشم می‌خورند که با الهام از هنر معماری سنتی استان هرمزگان ساخته شده‌اند و در گذشته‌های دور، نقش مهمی در خنک کردن بناهای این استان داشته‌اند. بادگیرها، برج‌های کوچک سرپوشیده‌ای هستند که به صورت چهارگوش یا چند ضلعی‌های منظم ساخته می‌شوند و باید آن‌ها را نمونه‌های اولیه کولرهای امروزی نامید.

در رستوران سنتی بادگیران، 14 بادگیر، آماده میزبانی از مهمان‌ها است و فضای نوستالژیک و سنتی آن‌ها در کنار یک غذای محلی بندر عباس، چیزی است که مدت‌ها در خاطرتان می‌ماند.

آلاچیق های شیشه ای بادگیران

معرفی رستوران بادگیران

این مجموعه، 58 آلاچیق سرپوشیده با دیوارهای شیشه‌ای دارد که با صرف غذا در آن‌ها می‌توانید از چشم‌انداز زیبای نخل‌ها و آب نماهای مجموعه هم استفاده کنید. طراحی بیرونی آلاچیق‌ها، شبیه کپرهای گلی جنوب است که با معماری پست مدرن، ترکیب شده است. داخل هر آلاچیق، با قالیچه‌های خوش‌بافت و کوسن‌ها و مخده‌های سنتی، مفروش شده است و آلارم ویژه‌ای برای احضار سرمیزبان، به چشم می‌خورد. ظرفیت آلاچیق‌ها بین 6 تا 20 نفر است. امکان اخذ سفارش بدون حاضر شدن پای صندوق پرداخت، فراهم است و شما می‌توانید از تبلت‌های سیار داخل آلاچیق‌ها هم استفاده کنید. به علاوه، هم بادگیرها و هم آلاچیق‌ها، مجهز به سیستم‌های تهویه مطبوع هستند و نیازی نیست که نگران شرجی شدن هوا به خاطر فواره‌های آب باشید.

رستوران آبشار

علاوه بر استفاده از بادگیرها و آلاچیق‌ها، مجموعه بادگیران، رستورانی سرپوشیده و بزرگ به نام رستوران آبشار هم دارد که می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را در آن صرف کنید. چیدمان و معماری داخل این رستوران، به سبک کلاسیک است و با توجه به ظرفیت 150 نفری خود می‌تواند میزبان جشن‌ها و دورهمی‌های کوچک و دوستانه شما هم باشد.

کافی شاپ بادگیران

اگر برای صرف شام، رهسپار رستوران بادگیران شده‌اید، باید بدانید که در قسمتی از این مجموعه، کافی شاپی مجهز با ظرفیت 250 نفر وجود دارد که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در آن، سفارش دهید. به علاوه، در این قسمت، جایگاهی برای اجرای موسیقی زنده طراحی شده است که همه چیز را برای گذراندن یک شب خاطره‌انگیز در بندر عباس، فراهم می‌کند.

جاذبه های گردشگری بادگیران

در ضلع شمالی مجموعه بادگیران، سازه فانوس قرار دارد که از جاذبه‌های سمبولیک این مجموعه است. به علاوه، با گشت و گذار در مجموعه تفریحی بادگیران می‌توانید از منطقه چرخ چاه (چرخاب) و همچنین، نمای زیبای منطقه صخره و آبشار زیبای آن هم لذت ببرید.

شماره تلفن و ادرس ستوران بادگیران بندر عباس

شماره تلفن و ادرس ستوران بادگیران بندر عباس

رستوران بادگیران بندر عباس، در فاصله‌ای نزدیک‌تر از 15 دقیقه از مرکز این شهر واقع شده است و آنقدر فضای دل‌انگیزی دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما برای یکبار هم که شده، آن را تجربه کنید. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و شماره تلفن این مجموعه را ببینید:

  • آدرس: بندرعباس، کیلومتر 3 جاده میناب، جنب بنیاد بتن، 400 متر داخل کوچه
  • ساعات کاری: از شنبه تا جمعه، 12 تا 24
  • تلفن تماس: 07633711501
  • امکانات: پارکینگ اختصاصی، دسترسی ویلچر، غذای بیرون بر، فضای باز و دلپذیر
  • اماکن نزدیک: پارک بادی باب اسفنجی، بوستان کاکتوس، کارتینگ خلیج فارس، قنادی قصر شیرین

منوی رستوران بادگیران بندر عباس

منوی رستوران بادگیران بندر عباس

در رستوران بادگیران می‌توانید منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ببینید که با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کامل می‌شوند.

در جدول زیر، لیستی از انواع غذاهای ایرانی ارائه شده در این رستوران را می‌بینید:

انواع کباب ایرانی با گوشت بره پلو غذای سنتی ایرانی انواع خوراک مرغ و جوجه
شیشلیک مخصوص بادگیران چلو سفید ایرانی دیزی سنگی جوجه کباب ویژه
کباب کوبیده مخصوص سبزی پلو جوجه کباب لبنانی ویژه
کباب بختیاری مخصوص باقالی پلو جوجه کباب رویال عربی
ماهیچه مخصوص بره جوجه کباب سبز
کباب برگ ممتاز جوجه کباب شالتو مصری
فیله کباب ممتاز جوجه کباب ترش (شمالی)
کباب ساطوری جوجه رول پیچ ترش
گوشت مخصوص (گردن بره) اکبر جوجه
کباب برگ با گوشت شتر مرغ مرغ شکم پر
بوقلمون لاری جوجه کباب با استخوان
سینی کباب‌های سنتی جوجه کباب لاری
پاچینی
سینی جوجه کباب ملل

اگر دوست دارید طعم انواع کباب‌های این رستوران را بچشید، پیشنهاد ویژه این مجموعه، سفارش سینی کباب‌های سنتی است. در این سینی 6 نفره، انواع مختلفی از غذاهای کبابی مانند شیشلیک مخصوص، جوجه کباب لاری، کباب کوبیده مخصوص، کباب ساطوری، جوجه کباب با استخوان و کباب برگ شتر مرغ قرار گرفته است که همراه با 6 پرس چلوی ایرانی، 6 پرس ماست سنتی ویژه و یک پارچ دوغ سنتی بادگیران، سرو می‌شود.

البته سینی جوجه کباب ملل هم پیشنها ویژه دیگری است که می‌توانید در نظر داشته باشید. با سفارش این سینی 6 نفره، طعم جوجه کباب‌های مختلفی مانند؛ لبنانی، رویال، سبز و ترش را به طور همزمان، تجربه خواهید کرد.

اگر اهل غذاهای دریایی هستید، حتما تنوع منوی غذاهای دریایی بادگیران برایتان جالب توجه خواهد بود.

انواع غذا با ماهی انواع غذا با میگو پیش غذای دریایی
قلیه ماهی با چلو میگو کباب ممتاز پودینی
ماهی سرخ شده (شیرماهی) خوراک کاری میگو
ماهی کامل میگو پفکی
ماهی کباب میگو سوخاری
بشقاب دریایی

در منوی دریایی رستوران بادگیران هم می‌توانید با سفارش سینی دریایی 6 نفره، تنوع قابل توجهی به غذای سفارشی خود بدهید و طعم غذاهایی مانند میگو پفکی، ماهی کبابی و سرخ شده و مخلفاتی مانند زیتون پرورده و پودینی ماهی را در کنار هم، تجربه کنید.

در جدول زیر هم می‌توانید انواع فست فودها و پیش‌غذاهای رستوران بادگیران را ببینید:

انواع پیتزا انواع پیش غذا
مخصوص بادگیران استریپس اسپایسی
لویزیانا کتف و بال مرغ سوخاری
سبزیجات سیب زمینی و پنیر
چیلی بیف سیب زمینی سرخ شده
گوشت و قارچ سیب زمینی سوخاری
مرغ و قارچ پیاز سوخاری
پپرونی قارچ سوخاری
پیتزا دریایی پاپ کورن
نان سیر
کشک بادمجان
میرزا قاسمی

نقد و بررسی رستوران بادگیران از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران بادگیران از نگاه مشتریان

مجموعه تفریحی بادگیران و رستوران آن از دیدگاه مشتریان، امتیاز بسیار خوبی دارد. بیشتر مراجعه کنندگان به این مکان تفریحی، از فضای بی‌نظیر داخل این مجموعه و کیفیت عالی غذاهای آن تعریف می‌کنند و معتقدند که این امکانات عالی در کنار برخورد خوب و حرفه‌ای کارکنان این مجموعه، کامل می‌شود. به علاوه، از دیدگاه مشتریان، قیمت غذاها هم با در نظر گرفتن کیفیت فوق‌العاده آن‌ها و نوع سرو، قابل قبول است.

همچنین کسانی که از سفارش آنلاین غذا استفاده کرده‌اند هم، شکل بسته‌بندی غذاها، نحوه برخورد پیک، کیفیت غذاها و سرعت تحویل سفارش را قابل قبول و مثبت ارزیابی می‌کنند.

طعم غذاهای رستوران بادگیران را با سفارش آنلاین غذا بندر عباس تجربه کنید

بدون شک، پیشنهاد اول ما بازدید حضوری از رستوران بی‌نظیر بادگیران است، اما اگر امکان حضور در این مجموعه را ندارید، کافیست سری به اسنپ فود بزنید و با سفارش آنلاین غذا بندر عباس ، غذای دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط پیک به درب منزلتان برسد. نوش جان

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

مسلمان
29 اردیبهشت 1402

خوشمزه ترین پیتزاهای رستوران بادگیران بندرعباس شامل چه مواردی می شه؟

  • Snappfood
    29 اردیبهشت 1402

    پیتزا مخصوص بادگیران، پیتزا لویزیانا، پپرونی، گوشت و قارچ، مرغ و قارچ و ... از بهترین پیتزاهای این رستوران بندرعباس هستن.

حمید
29 اردیبهشت 1402

قیمت منوی رستوران بادگیران بندرعباس چطوریه؟

  • Snappfood
    29 اردیبهشت 1402

    در معرفی رستوران بادگیران بندرعباس دیدیم که منوی این رستوران قیمت مناسبی داره و کاملا مقرون به صرفه ست.

بهتاش
29 اردیبهشت 1402

رستوران بادگیران کجاست دقیقا؟

  • Snappfood
    29 اردیبهشت 1402

    این رستوران در کیلومتر 3 جاده مینا، جنب بنیاد بتن قرار داره.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود