رستوران خلیج فارس بندر عباس برای سپری کردن لحظاتی خوش

5/5 - (1 امتیاز)

در میان رستوران‌های بندرعباس، خلیج فارس یکی از شناخته‌شده‌ترین‌هاست. این رستوران در بلوار آزادی و روبه‌روی استانداری واقع شده و با منوی بی‌نظیر و باکیفیت خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی رستوران خلیج فارس بندر عباس بپردازیم و در مورد منو، آدرس و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. مطمئنا با کسب این اطلاعات شما هم یکی از مشتریان همیشگی آن خواهید شد.

معرفی رستوران خلیج فارس بندر عباس

رستوران خلیج فارس بندر عباس

رستوران خلیج فارس بندر عباس یکی از بهترین غذاخوری‌های منطقه است که توانسته با ارائه سرویس مناسب و خدمات کاملا بهداشتی و همچنین غذاهای باکیفیت، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این رستوران محیطی با دکوراسیون ساده داشته و منوی آن شامل انواع غذاهای ایرانی و غذای جنوبی است.

ادرس و شماره تلفن رستوران خلیج فارس

برای رفتن به رستوران خلیج فارس باید به گلشهر جنوبی بروید. می‌توانید از اپلیکیشن‌های مسیریاب و به وسیله ماشین شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. در هر صورت موارد زیر شامل اطلاعات مورد نیاز شما برای مراجعه به این رستوران است:

  • آدرس: استان هرمزگان، بندر عباس، گلشهر جنوبی، بلوار آزادی، روبروی استانداری
  • ساعت کاری: 11 تا 00:30
  • شماره تلفن: 07633620047
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: ترمینال مسافربری خلیج فارس بندرعباس، پل رسالت، پیتزا جاشهر، بیمارستان کودکان، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

منوی رستوران خلیج فارس

منوی رستوران خلیج فارس

منوی این رستوران شامل کلیه غذاهای ایرانی پرطرفدار بوده و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه می‌شود. شما می‌توانید غذاهای این رستوران را به صورت آنلاین یا حضوری سفارش دهید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید. بیشترین سفارش از منوی خلیج فارس از میان انواع غذای محلی بندر عباس بوده‌است. برای دیدن منوی کامل رستوران خلیج فارس، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی رستوران خلیج فارس

معرفی رستوران خلیج فارس بندر عباس ‌

در این بخش از معرفی رستوران خلیج فارس بندر عباس، می‌خواهیم به سراغ نظرات مشتریان این غذاخوری برویم. ویژگی خوبی که باعث شده این مجموعه در میان بهترین‌ها قرار گیرد، کیفیت غذاهای آن است. تمام مشتریانی که تنها یکبار برای صرف ناهار یا شام خود به رستوران خلیج فارس می‌روند، جزو مشتریان همیشگی آن خواهند شد.

طعم غذاهای جنوبی که در این مجموعه طبخ می‌شود، بی‌نظیر است. این غذاها به وسیله سرآشپزان حرفه‌ای که تجربه کافی در زمینه پخت غذاهای جنوبی دارند، تهیه شده و به همین دلیل طعم اصیل این غذاها را حفظ کرده‌است.

در نهایت نیز قیمت غذاهای سرو شده در رستوران خلیج فارس در برابر حجم و کیفیت غذاهایی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است. به همین دلیل در میان بهترین رستوران‌های اقتصادی بندرعباس قرار گرفته‌است.

سفارش آنلاین از رستوران خلیج فارس

ویژگی خوبی که در رستوران خلیج فارس دیده می‌شود، امکان سفارش آنلاین کباب بندرعباس و دیگر غذاها از منوی آن است. برای اینکار باید وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌فود شوید و از میان گزینه‌های پیش رو، غذای دلخواهتان را انتخاب کنید. ویژگی خوبی که این پلتفرم دارد، امکان مشاهده غذاها به همراه قیمت و مواد اولیه‌ای است که برای پخت آن به کار می‌رود.

همچنین در اسنپ‌فود می‌توانید کلیه نظراتی که مشتریان همیشگی رستوران داشته‌اند را ببینید و خودتان نیز نظرتان را ثبت کنید. در نهایت نیز قابلیت استفاده از تخفیفات ویژه به صورت کدهای زمان‌دار یا تخفیفات اعمال شده روی غذاها نقاط قوت این رستوران را تکمیل کرده‌است.

پس از ثبت سفارش توسط شما، رستوران، غذا را آماده کرده و در بسته‌بندی کاملا بهداشتی و در سریعترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند. اگر شما هم تجربه سفارش از رستوران خلیج فارس را داشته‌اید یا طعم غذاهای آن را پس از مراجعه حضوری چشیده‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت و سرویس‌دهی آن با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران