آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران دورهمی
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران دورهمی اندیمشک + آدرس و اطلاعات تماس

مینا اسماعیل بیگی 20 فروردین 1402 3 دقیقه

رستوران دورهمی از رستوران‌های درجه یک در شهر اندیمشک است که فضایی عالی داشته و منوی غذایی فوق العاده‌ای دارد. در معرفی رستوران دورهمی اندیمشک، با یک کافه رستوران سنتی روبرو هستیم که همیشه توانسته انتظارات مشتریان خود را با خوبی برآورده سازد. این کافه رستوران سنتی، در موقعیت جغرافیایی مناسبی نیز قرار داشته و دسترسی به آن از مسیرهای مختلفی امکان پذیر است.

معرفی رستوران دورهمی اندیمشک

کافه رستوران دورهمی اندیمشک، از رستوران‌های عالی در این شهر است که انواع چلوکباب، خوراک، غذای ایرانی و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را در منوی خود جای داده و همیشه مورد توجه مردم شهر اندیمشک قرار دارد.

  • آدرس رستوران دورهمی اندیمشک: اندیمشک، بلوار انقلاب، روبروی پارک هفت تیر، رستوران دورهمی
  • شماره تماس: 06142640509
  • ساعات کار: از ساعت 10:00 تا ساعت 23:59
  • امکانات: محل پارک خیابانی، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: کافه سنتی پاتوق، سفره خانه پرواز، تالار گل گندم

منو رستوران دورهمی اندیمشک

منو رستوران دورهمی اندیمشک

در اینجا نگاهی به بخشی کوچک از منو رستوران دورهمی اندیمشک می‌اندازیم:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ جو سالاد فصل چلوکباب میکس نوشابه قوطی
چلوکباب وزیری ماءالشعیر شیشه‌ای هی دی
چلوکباب سلطانی دوغ بطری محلی
چلوکباب برگ نوشابه خانواده
خوراک چنجه بره دوغ خانواده محلی
خوراک کباب شیشلیک آب معدنی کوچک
خوراک کتف کبابی

نقد و بررسی رستوران دورهمی در اندیمشک

نقد و بررسی رستوران دورهمی در اندیمشک

در رستوران دورهمی، کافه رستوران سنتی در اندیمشک، با غذاهای مختلفی آشنا خواهید شد که برخی از آن‌ها با وجود عنوان تکراری، طعم به راستی جدید و جذابی دارند. در بخش چلوکباب‌های این رستوران، چلوکباب سلطانی، چلوکباب برگ و چلوکباب بختیاری از بهترین‌ها هستند. در چلوکباب سلطانی، یک سیخ کباب برگ گوشت گوساله 250 گرمی، یک سیخ کباب کوبیده گوشت مخلوط گوساله و گوسفندی 130 گرمی، 350 گرم برنج، کلم قرمز، خیار شور و … قرار گرفته‌اند. اگر مایل به سفارش دادن خوراک باشید، خوراک سلطانی، خوراک کباب برگ، خوراک چنجه بره و خوراک کباب وزیری از بهترین‌ها برای شما خواهند بود. به علاوه توصیه می‌کنیم که حتما خوراک گردن گوسفندی را نیز از منو رستوران دورهمی اندیمشک، امتحان کنید.

از دیگر غذاهای خوشمزه رستوران دورهمی اندیمشک، زرشک پلو با مرغ سس پز، چلوگردن گوسفندی و چلوماهیچه گوسفندی هستند. به علاوه اگر به دنبال رستوران با موسیقی زنده در اندیمشک هستید، این رستوران می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا در ایام تعطیلات با اجرای موسیقی زنده همراه است. به علاوه پیشنهاد می‌کنیم که به معرفی این رستوران اکتفا نکرده و حتما معرفی رستوران قلاوند اندیمشک را نیز دنبال کرده و با منوی غذایی این رستوران آشنا شوید.

سفارش آنلاین از رستوران سنتی دورهمی در اندیمشک

همان طور که در بالا مشاهده کردید، معرفی رستوران دورهمی اندیمشک، شما را با یک رستوران سنتی به همراه منوی غذایی جذاب آشنا می‌کند. حضور در این رستوران برای صرف غذا، با جذابیت زیادی همراه است، اما در صورتی که مایل به مراجعه حضوری نبوده یا فرصت آن را نداشته باشید؛ امکان سفارش غذا اندیمشک از این رستوران از طریق اسنپ فود، برایتان وجود خواهد داشت. به این ترتیب غذاهای سفارش داده شده از رستوران خوب اندیمشک یعنی کافه رستوران دورهمی را در کمترین زمان در محل آدرس خود از پیک ویژه اسنپ فود، دریافت خواهید کرد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود