آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران مارکوپلوی یزد
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران مارکوپولوی یزد با چشم اندازهای ناب

مینا اسماعیل بیگی 25 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

اگر در سفر خود به شهر یزد، به دنبال تجربه‌های متفاوت هستید، معرفی رستوران مارکوپلوی یزد شما را به هدفتان می‌رساند. فضای سنتی این رستوران در کنار غذاهای بی‌نظیر و چشم‌اندازهای بکر آن باعث شده که مسافران زیادی دوست داشته باشند در سفر خود به شهر یزد، بودن در فضای آرام‌بخش این رستوران را تجربه کنند. اما اگر شما هم دوست دارید بدانید رستوران مارکوپولوی یزد دقیقا کجاست و چه غذاهایی سرو می‌کند، با اسنپ فود همراه باشید.

معرفی رستوران مارکوپلوی یزد

رستوران مارکوپولوی یزد

از میان 114 رستوران موجود در شهر یزد، رستوران مارکوپولو، رتبه 23 ام را به خود اختصاص داده است. بدون شک، بخشی از این امتیاز بالا، به کیفیت عالی غذاهای این رستوران برمی‌گردد. اما در عین حال، فضای خاص این رستوران هم بسیار جذاب است.

رستوران مارکوپولو، بر بالای بام هتل شرق یزد قرار دارد و در آن مجموعه‌ای از تخت‌های مفروش شده و میز و صندلی‌های چوبی و فلزی به چشم می‌خورند. این رستوران سنتی، نان و کباب‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کند. به علاوه، نمای مسجد جامع یزد و محله خشتی اطراف هم لذت صرف غذا در این رستوران باصفا را چند برابر می‌کند. همچنین می‌توانید شام خوشمزه تان را زیر آسمان پرستاره یزد میل کنید و هر غذایی را که دوست دارید از منوی متنوع غذاهای آن انتخاب کنید. یک پیشنهاد ویژه دیگر، سفارش سوپ عدس یزدی است که البته فقط در روزهای خاصی سرو می‌شود. به علاوه، غذاهای هندی هم جزو نکات متمایز منوی این رستوران دوست‌داشتنی هستند.

آدرس و شماره تلفن رستوران مارکوپلوی یزد

رستوران مارکوپولوی یزد، پارکینگ اختصاصی ندارد و شما باید از پارکینگ خیابانی استفاده کنید، اما این رستوران، دسترسی نزدیکی به بسیاری از اماکن تاریخی و دیدنی یزد دارد. برای مثال، از این رستوران تا بازار چهارسوق یزد، راه زیادی نیست و می‌توانید پس از صرف یک غذای خوشمزه در اینجا، پیاده راهی بازار شوید و حسابی سوغاتی بخرید. به علاوه، دیدن بقعه سید رکن الدین و کنیسه ملا آقا بابا هم خالی از لطف نیست. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس، تلفن و امکانات این رستوران پرطرفدار ببینید:

  • آدرس: یزد، خیابان امام خمینی، خیابان مسجد جامع، کوچه ششم، هتل سنتی شرق (اورینت)
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه، از ساعت 19 تا 24
  • تلفن: 03536267783
  • امکانات: امکان پرداخت الکترونیک و رزرو آنلاین، دسترسی ویلچر، فضای باز
  • اماکن نزدیک: بقعه سید رکن الدین، کنیسه ملا آقا بابا، کافه رستوران فوکا، مسجد جامع یزد، هتل سنتی ترمه، بازار چهار سوق یزد (بازار شاهی یزد)
  • لوکیشن رستوران مارکوپولوی یزد

منوی رستوران مارکوپلوی یزد

منوی رستوران مارکوپلوی یزد

همان‌طور که می‌بینید، غذاهای رستوران مارکوپولوی یزد، تنوع قابل توجهی دارد و سفارش از منوی غذاهای هندی هم می‌تواند تجربه‌ای جدید و متفاوت باشد.

غذای هندی خوراک غذای ایرانی سوخاری سالاد و پیش غذا نوشیدنی
واراپاو خوراک جوجه کباب چلو جوجه کباب پک مخصوص سوخاری مارکوپولو سیب زمینی سرخ کرده نوشابه قوطی
پاو باجی خوراک بادمجان زرشک پلو با مرغ فیله سوخاری قارچ سوخاری ماء الشعیر شیشه ای ایستک لیمویی
باتر پنیر خوراک مرغ چلو خورشت فسنجان مرغ پیاز سوخاری آب معدنی کوچک
باتر چیکن چلو خورشت قیمه یزدی پاپ کورن مرغ آب معدنی بزرگ
بریانی مرغ خورشت قیمه یزدی ماست
وادا پلو خورشت قورمه سبزی سالاد کاهو
کاتی رول گیاهی خورشت فسنجان
کاتی رول مرغ کوکو سیب زمینی
ساندویچ چنتی چلو ساده

نقد و بررسی رستوران مارکوپولوی یزد از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران مارکوپولوی یزد از نگاه مشتریان

بیشتر کسانی که تجربه حضور بر بالای بام هتل شرق را داشته‌اند، آن را تجربه‌ای متفاوت و فراموش نشدنی توصیف می‌کنند. آسمان پرستاره کویر، نمای مسجد جامع یزد و طعم بی‌نظیر غذاها، از مواردی است که بارها در نظرسنجی‌ها به آن‌ها اشاره شده است. به علاوه، در مورد نوع برخورد پرسنل و قیمت غذاهای این رستوران هم رضایت قابل قبولی وجود دارد.

طعم غذاهای رستوران مارکوپولوی یزد را با اسنپ فود تجربه کنید

معرفی رستوران مارکوپلوی یزد به پایان رسید. باید بگوییم که تجربه حضور در رستوران سنتی مارکوپولوی یزد فوق‌العاده است، اما اگر به هر دلیلی، امکان آن را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم خود را از طعم غذاهای بی‌نظیر این رستوران محروم نکنید و سری به اسنپ فود بزنید. به این ترتیب و با سرچ عبارت سفارش اینترنتی غذا در یزد می‌توانید منوی کامل غذاهای رستوران مارکوپولو را ببینید و غذای مور نظر خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. البته، ثبت آدرس دقیق مقصد را از قلم نیندازید تا پیک‌های اسنپ فود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش‌های شما را به درب منزل یا محل اقامتتان برسانند. نوش جان

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود