آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران هتل هما بندرعباس
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران هتل هما بندرعباس با چشم اندازی زیبا از خلیج فارس

مینا اسماعیل بیگی 07 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

شاید بهتر باشد به جای معرفی رستوران هتل همای بندر عباس، از معرفی رستوران های هتل همای بندر عباس صحبت کنیم. زیرا هتل هما، چند رستوران و کافی شاپ مجهز دارد که به شما امکان می دهد محیط های متفاوت و سرویس دهی های متنوعی را تجربه کنید. شما می‌توانید در این هتل زیبای ساحلی، طعم لذیذ انواع غذای محلی بندر عباس و انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی را تجربه کنید و در سفرتان به بندرعباس، خاطره زیبایی بسازید. اگر دوست دارید درباره رستوران های هتل همای بندر عباس، اطلاعات دقیق تری داشته باشید، در ادامه مطلب همراه اسنپ فود باشید.

معرفی رستوران هتل هما بندرعباس

رستوران هتل هما بندرعباس

هتل همای بندرعباس، هتلی 5 ستاره است که در سال 1348 و در 7 طبقه، ساخته شده است. این هتل، پرسنل مجربی دارد که به خوبی با اصول تشریفات آشنا هستند و به گرمی از شما استقبال می‌کنند. به علاوه، در زمان صرف غذا می‌توانید از صدای دلنشین موسیقی زنده این هتل استفاده کرده و لحظات خوبی را سپری کنید.

هتل هما، دو رستوران و دو کافی شاپ دارد که می‌توانید در آن‌ها انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی و انواع فست فودها را سفارش دهید. به علاوه، خیالتان بابت بوی انواع و اقسام غذاها و یا شرجی هوا به خاطر نزدیکی به دریا هم راحت باشد، چون سیستم‌های تهویه مطبوع این هتل، فضای دلپذیری را ایجاد کرده‌اند. در ادامه، هر کدام از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های این هتل قدیمی و زیبا را به طور جداگانه معرفی می‌کنیم:

رستوران مروارید هتل هما بندر عباس

اولین رستوران این هتل، رستوران مروارید است که در طبقه اول قرار دارد و به صورت 24 ساعته، میزبان مهمانان است. این رستوران، از میان 81 رستوران موجود در بندرعباس، رتبه 15 ام را دارد و با ظرفیتی حدود 300 نفر، انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، فرنگی و دریایی را ارائه می‌دهد. سالن بزرگ این رستوران، طراحی مدرن و شیکی دارد و هنگام صرف غذا در آن می‌توانید نمای زیبایی از حیاط سرسبز این هتل را هم مشاهد کنید. در وسط سالن بزرگ رستوران مروارید، یک میز اردور قرار گرفته است که مجموعه کاملی از انواع دسرها، سوپ‌ها، سالادها و مخلفاتی مانند ماست و ترشی را در خود جای داده است.

رستوران ستاره دریایی

در فضای باز هتل و در کنار استخر آن، رستوران دیگری قرار دارد که سرویس‌دهی آن محدود به ساعات شب است. با این حال، کیفیت انواع غذای جنوبی و غذاهای دریایی ارائه شده در این رستوران، زبانزد تمام کسانی است که حداقل یکبار آن‌ها را چشیده‌اند.

کافی شاپ مرجان

کافی شاپ مرجان، در ساختمان اصلی هتل و در طبقه همکف قرار دارد. این کافه تا 100 نفر ظرفیت دارد و به صورت 24 ساعته، در حال سرویس‌دهی به مهمانان است. طراحی فضای داخلی آن مدرن است و می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و تنقلات مورد علاقه خود را در آن سفارش دهید.

کافی شاپ ساحلی

کافی شاپ ساحلی

اگر نشستن در کنار ساحل دریا را به ماندن در هتل ترجیح می‌دهید، می‌توانید سری به کافی شاپ ساحلی هتل هما بزنید. اینجا، برخلاف کافه داخلی هتل، سبکی سنتی دارد و می‌توانید هنگام صرف دسرها و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود در آلاچیق‌های ساحلی آن، از منظره زیبای غروب خورشید در دریای خلیج فارس هم بهره‌مند شوید. البته استفاده از این بخش، محدودیت زمانی دارد و فقط از ساعت 16 تا 23 شب، باز است.

آدرس و شماره تلفن رستوران هتل هما بندرعباس

آدرس و شماره تلفن رستوران هتل هما بندرعباس

رستوران‌های هتل هما، دسترسی راحتی به دریا دارند و شما با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به راحتی خود را به اسکله‌های مهم بندر عباس؛ یعنی اسکله شهید حقانی، اسکله شهید رجایی و اسکله شهید باهنر برسانید. به علاوه از هتل هما تا موزه بزرگ بندر عباس، با خودروی شخصی، تنها 2 دقیقه فاصله دارید. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و امکانات این رستوران‌ها دریافت کنید:

  • آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما بندرعباس
  • ساعات کاری: سرویس‌دهی رستوران مروارید به صورت 24 ساعته است، اما رستوران ستاره دریایی، فقط شب‌ها و برای وعده شام، میزبان مهمانان است.
  • تلفن تماس: 07633553080
  • امکانات: دارای پارکینگ، کافی شاپ، فضای سبز، دسترسی راحت به دریا و اسکله‌های مهم بندر عباس
  • اماکن نزدیک: محله باستانی سورو، سیتی سنتر، معبد هندوها، حمام گله داری، اسکله‌های مهم بندر عباس، موزه بزرگ بندر عباس، آب انبار برکه باران، مسجد ناصری، عمارت کلاه فرنگی
  • لوکیشن رستوران هتل هما بندر عباس

منوی رستوران هتل هما بندرعباس

منوی رستوران هتل هما بندرعباس

با ورود به طبقه همکف هتل هما و رستوران مروارید، منوی متنوعی از انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای فرنگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در میان غذاهای سنتی، انواع کباب مانند چنجه، کباب کوبیده، چنجه و… سرو می‌شوند، اما کباب شیشلیک رستوران مروارید، یک پیشنهاد ویژه است. البته اگر غذاهای فرنگی یا دریایی و یا فست فودها را ترجیح می دهید هم می‌توانید انتخاب‌های متنوعی مانند ماهی سرخ شده، میگو سوخاری و یا انواع پیتزاها و همبرگرها را داشته باشید و سفارش خود را با استفاده از میز اردور وسط سالن، تکمیل کنید.

اگر انتخاب اول شما غذاهای دریایی و انواع غذای محلی بندرعباس است، گزینه دیگری هم وجود دارد و می‌توانید شام را در رستوران ساحلی ستاره دریایی هتل هما صرف کنید تا طعم یکی از به یادماندنی‌ترین قلیه ماهی‌های عمرتان را بچشید.

کافه‌های هتل هما هم آماده‌اند تا میزبان شما برای صرف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه باشند.

نقد و بررسی رستوران هتل هما بندر عباس از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران هتل هما بندر عباس از نگاه مشتریان

با وجود اینکه این هتل، یکبار در سال1385 به طور کامل بازسازی شده است، بیشتر مسافران معتقدند که فضای داخلی هتل و اتاق‌های آن، قدیمی است و نیاز به بازسازی و رسیدگی‌های بیشتری دارد. با این حال، بخش قابل توجهی از مشتریان، کیفیت غذاها و فست فودهای ارائه شده در رستوران‌های این هتل را خوب و قابل قبول ارزیابی کرده‌اند و معتقدند که فضای سرسبز اطراف هتل و دسترسی آسان به ساحل دریا و سایر اماکن تفریحی بندر عباس، از نکات مثبتی این مکان است که لذت چشیدن طعم غذاها را در آن، دوچندان می‌کند. به علاوه، در اکثر موارد، برخورد پرسنل رستوران هتل هما، حرفه‌ای و بسیار خوب توصیف شده است.

یک حضور آنلاین در رستوران هتل هما با سفارش آنلاین غذا بندر عباس

اگر امکان حضور در رستوران‌های هتل همای بندر عباس را ندارید، می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید. کافیست وارد سایت شده و سفارش آنلاین غذا بندر عباس را سرچ کنید. به این ترتیب می‌توانید با رفتن به صفحه اختصاصی رستوران‌های هتل هما، موارد دلخواه خود را همراه با آدرس دقیق مقصد ثبت کرده و بقیه کار را به عهده سرآشپزهای ماهر رستوران هتل و هما و پیک‌های اسنپ بسپارید. شاد و تندرست باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود