آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3.3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران و فست فودهای شیک شهر مرودشت

مینا اسماعیل بیگی 26 بهمن 1401 7 دقیقه

مرودشت دومین شهر پرجمعیت استان فارس است. منطقه‌ای که با اسامی پارسه، استخر و مهد تمدن کهن پارس نیز شناخته شده و دارای جاذبه‌های گردشگری مانند تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب و زندان سلیمان است. همین ویژگی است که در ایام تعطیل باعث می‌شود تا این شهر پر از گردشگرانی می‌شود که برای زمان استراحت خود به دنبال رستوران‌ها و فست‌فودهای باکیفیت می‌گردند. اگر شما هم ساکن مرودشت هستید یا برنامه‌ای برای مسافرت به آن را دارید، این مطلب را در مورد معرفی رستوران و فست فود مرودشت از دست ندهید.

بهترین‌ها در لیست رستوران و فست فود مرودشت

بهترین‌ها در لیست رستوران و فست فود مرودشت

از جمله رستوران‌ها و فست فودهای عالی و ممتاز در مرودشت، موارد زیر قابل توجه هستند:

ایران برگر (مرودشت)

اولین گزینه پیشنهادی برای معرفی رستوران و فست فود مرودشت، ایران برگر در این منطقه است که تنوع بالایی از برگر و انواع ساندویچ را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از جذابترین غذاهای این فست فود، همبرگر دهه شصت است که به شکل سنتی تهیه شده و به فروش می‌رسد. در این مکان می‌توانید انواع سوخاری را نیز سفارش دهید. ایران برگر در خیابان انقلاب و نرسیده به میدان 17 شهریور واقع شده است.

لاویا (مرودشت)

لاویا نیز در خیابان 17 شهریور واقع شده و از شنبه تا جمعه آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. کیفیت و طعم غذاها در لاویا بسیار بالا بوده و ارزش آن نسبت به قیمتی که دارد در سطح معقولی قرار گرفته است. سبک غذاهای تهیه شده در این فست فود از نوع فرنگی بوده و انواع ساندویچ، برگر، سالاد و سوخاری را با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه و به صورت روزانه تهیه می‌کند.

تهیه غذای بهشت

بهشت دقیقا همانند نامش یک مکان دوست داشتنی برای تهیه انواع غذاهای ایرانی است. این تهیه غذا در خیابان مسجد رسول قرار گرفته و کیفیت و طعم غذاهایش بی‌نظیر است. انواع خورشت، خوراک، کباب و غذاهای ایرانی منوی بهشت را تکمیل کرده و به همراه یک دورچین جذاب برای مشتریان ارسال می‌شود.

بیرون بر آویشن

آویشن نام یکی از بیرون‌برهای پرطرفدار در مرودشت است که در مختارآباد واقع شده است. کیفیت غذاهای این مکان نیز در سطح بالایی قرار گرفته و مکانی را برای صرف غذا ندارد. اگر تمایل به میل کردن یک غذای خوش طعم را در منزل یا هتل خود دارید، آویشن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کبابی همت

کبابی همت، تنها مکانی برای صرف ناهار و شام نیست. در این مکان وعده صبحانه و میان وعده نیز سرو می‌شود. برای رسیدن به این کبابی باید به 20 متری موسوی بروید. منوی غذایی همت شامل انواع خوراک و لقمه کباب است.

فست فود شهر پاچینی

پاچینی، نام یکی از فست فودهای معروف مرودشت بوده و در محله طالقانی غربی واقع شده است. کیفیت بالا در مقابل قیمت مناسب و دورچینی که در هنگام سرو غذا در نظر می‌گیرد، باعث شده تا اغلب مشتریان از آن رضایت بالایی را داشته باشند. معروفترین غذایی که در این فست فود سرو می‌شود، مرغ بریان است.

ترنج

ترنج یک کافه فست فود در بلوار تخت جمشید است. با صرف وعده صبحانه در این مکان می‌توانید روز خود را با انرژی بالایی آغاز کنید و در کنار آن از قهوه و دمنوش‌هایش نیز بهره‌مند شوید. علاوه بر این در منوی این فست فود ساندویچ‌های مختلف نیز دیده می‌شود.

رستوران و بیرون بر ارغوان

رستوران و بیرون بر ارغوان

در لیست معرفی رستوران و فست فود مرودشت، نام ارغوان واقع در شهرک مهدیه و بلوار تخت جمشید مرودشت نیز دیده می‌شود. کیفیت بالا و تنوع بالای غذاهای ایرانی، انواع خورشت و خوراک و پیش غذاها، اصلی‌ترین دلیل معروفیت این رستوان در مرودشت است. کلیه غذاهای تهیه شده در ارغوان با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد تهیه می‌شوند.

رستوران سنتی هخامنش

این رستوران در نزدیکی مسجد دانشگاه مرودشت واقع در بلوار تخت جمشید قرار گرفته و یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های موجود در این شهر است. ساعت کار آن در تمام روزها و از ساعت 10 صبح تا 12 شب بوده و اغلب مشتریان از فضای رستوران و کیفیت غذاهایش راضی بوده‌اند.

رستوران حاتم

این رستوران در میدان معلم مرودشت واقع شده است. شما می‌توانید سفارش غذا مرودشت را از طریق اسنپ فود و این رستوران انجام دهید. اغلب مشتریانی که از خدمات حاتم استفاده کرده‌اند، از کیفیت اکبر جوجه، کباب بنا و کوبیده و برنج کنار آن راضی بوده‌اند.

رستوران زیتون

رستوران زیتون در خیابان امام خمینی مرودشت واقع شده است. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار خوب بوده و شامل انواع کباب، غذاهای ایرانی، سالاد و پیش غذاست. اگر به زیتون سر زدید، پیشنهاد می‌کنیم کباب مخصوص آن را بچشید. این رستوران امکان سفارش آنلاین را نیز برای مشتریان همیشگی خود در نظر گرفته است.

فست فود چی با چی

اگر به پاساژ ولیعصر در محله ابوذر شمالی مرودشت رفتید و برای استراحت به دنبال یک فضای راحت با غذاهای خوش طعم و باکیفیت می‌گردید، چی با چی بهترین انتخاب است. این فست فودی در خیابان دخانیات 23 واقع شده و تنوع بالایی از غذاهای گرم و سرد را در منوی خود جای داده است.

فست فود گلستان

گلستان نام یکی دیگر از فست فودهای موجود در مرودشت بوده و در میدان ابدام واقع شده است. بر اساس نظرات عنوان شده در مورد این غذاخوری، کیفیت غذاها نسبت به قیمت در سطح مناسبی بوده و می‌توان آن را به عنوان یک پاتوق همیشگی در این منطقه به حساب آورد.

فست فود مستر فود

مستر فود در بلوار چهل مقام مرودشت واقع شده و تنوع بالایی از غذاهای فست فودی را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر امکان سفارش آنلاین در این منطقه می‌توانید در محیطی که برای مشتریان خود در نظر گرفته نیز غذای خود را میل کنید.

تهیه غذای سلطانیه

در خیابان مدرس و در نزدیکی مسجد امام محمد باقر (ع)، تهیه غذایی به نام سلطانیه قرار گرفته است. این مکان در تهیه و پخت انواع کباب و غذاهای ایرانی فعالیت می‌کند و نام آن در میان رستوران‌های موجود در اسنپ فود نیز دیده می‌شود. کیفیت و تنوع بالا، از ویژگی‌ غذاهای موجود در این سلطانیه است.

فست فود لذیذ

فست فود لذیذ

لذیذ نام یکی از فست فودهایی است که در منطقه هفت تیر واقع شده است. از ویژگی‌های اصلی این مکان می‌توانیم به قیمت ارزان غذاها در کنار کیفیت بالایشان اشاره کنیم که در نهایت باعث جلب مشتریان زیادی شده است.

فست فود شب چره

این کافه فست فود در خیابان معالی آباد واقع شده و منوی کاملی از انواع همبرگرها، پیتزاها و ساندویچ‌ها را با ظاهری جذاب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

فست فود میزبان

میزبان در مرودشت و خیابان شاه ابراهیم بوده و همیشه نظراتی که در مورد آن عنوان می‌شود، مثبت است. این مکان انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سالاد و پیش غذا را با استفاده از ترکیبات تازه تهیه و در منوی خود جای داده است.

فست فود علی تپل

تمام اهالی مرودشت فست فود علی تپل را به دلیل نام جذابی که دارد، می‌شناسند. این اسم یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری در میان تعداد زیادی فست فود در این منطقه بوده است. امتحان کردن غذاهای این مکان کیفیت آن را به شما اثبات خواهد کرد. می‌توانید از منوی آن انواع برگر و ساندویچ را انتخاب کنید.

فست فود شب نشین

شب نشین نام یکی دیگر از فست فودهای موجود در مرودشت است که در خیابان خلیج واقع شده است. شب نشین تنوع بالایی از غذاها را در منوی خود جای داده و شما می‌توانید طعم عالی غذاهای آن را بچشید. پیشنهاد می‌کنیم در زمان مراجعه به این فست فودی طعم ساندویچ جگر و پیتزای مخصوص آن را امتحان کنید.

فست فود فلافل آبادان

همانطور که از نام این فست فود پیداست، طعم انواع مختلفی از ساندویچ فلافل‌های معروف آبادان را می‌توانید در آن بچشید. این مکان در محله بیست متری بیمارستان و بلوار 60 متری خیابان امیرکبیر مرودشت واقع شده است.

فست فود و پاچینی جیزه

در محله طالقانی غربی، فست فودی به نام جیزه واقع شده است. در این مکان می‌توانید انواع ساندویچ و پیتزا را با طعمی فراموش نشدنی، میل کنید و همچنین امکان سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ فود در آن نیز وجود دارد.

فست فود کلانتری

اگر در طول اقامت خود در مرودشت، در محله کاووسی هستید، فست فود کلانتری را فراموش نکنید. این مکان یکی از بهترین ارائه دهنده‌های غذاهای فست فودی است که به تازگی در اسنپ فود نیز نام آن را می‌بینیم. انواع ساندویچ و پیش غذا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید.

رستوران سنتی و سفره خانه و باربیکیو دورهمی

سفارش آنلاین غذا از رستوران‌ها مرودشت

دورهمی در خیابان انقلاب مرودشت واقع شده نیز یکی از شلوغ‌ترین غذاخوری‌ها بوده و انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. کیفیت غذاهایی که در این رستوران پخته می‌شود بسیار بالا و دارای طعمی فراموش نشدنی است.

فست فود معرکه

فست فود معرکه در خیابان شهدا واقع شده و منوی متنوعی از صبحانه، ناهار و شام را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در این مکان می‌توانید انواع پیتزا امریکایی، برگر و ساندویچ را سفارش دهید.

فست فود دانیال

دانیال در خیابان امام خمینی مرودشت واقع شده و در میان اسامی فست فودی‌هایی قرار می‌گیرد که افراد کمی آن را می‌شناسند. کیفیت بالای غذاهای موجود در این مکان در کنار قیمت مناسب از اصلی‌ترین مزایایی است که مشتریان در مورد آن اعلام کرده‌اند.

فست فود باما

این فست فود در خیابان سعدی واقع شده و به هات داگ‌هایش معروف است. منوی باما بسیار کامل بوده و می‌توانید آن را درون پلتفرم اسنپ فود نیز ببینید.

فست فود بلوط

در خیابان دولت آباد نیز یک فست فود دیگر وجود دارد که با نام بلوط شناخته می‌شود. در این فست فود انواع پیتزا را می‌‌توانید سفارش دهید، اما پیشنهادات اغلب مشتریان پیتزا رست بیف ایتالیایی است.

فست فود تک برگر

تک برگر نام یکی از فست فودی‌های موجود در خیابان سعدی مرودشت است که به برگرهای بی‌نظیرش شهرت دارد. ساعت کاری این فست فودی تا 15 بوده و امکان سفارش آنلاین و حضوری به آن وجود دارد.

رستوران و بیرون بر درویش

آخرین رستوران در لیست معرفی رستوران و فست فود مرودشت در بلوار تخت جمشید واقع شده و نام درویش بر سر در آن دیده می‌شود. این رستوران و بیرون بر کلیه غذاهای ایرانی را در منوی خود جای داده و همچنین سرویس صبحانه را هم ارائه می‌دهد. ساعت کاری درویش، از 8 تا 11 صبح، 12 تا 14 و 20 تا 24 است.

سفارش آنلاین غذا از رستوران‌ها مرودشت

سفارش آنلاین غذا از رستوران‌ها مرودشت

ورود اسنپ فود و سفارش از رستوران های شهرهای جدید بصورت آنلاین، باعث شده تا هر فردی در هر نقطه از جهان بتواند از این خدمات استفاده کند. این موضوع در دنیای مدرن و پیچیده امروز باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها خواهد شد. مطلب پیش رویتان اطلاعات کاملی از رستوران‌های مرودشت بود که به تازگی به فضای اسنپ فود وارد شده‌اند. تجربیات خود را در مورد هر یک از موارد عنوان شده با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود