آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران گل سرخ یزد
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران گل سرخ یزد و ثبت تجربه ای به یادماندنی

مینا اسماعیل بیگی 25 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

اگر اهل غذاهای اصیل ایرانی هستید و در رأس آن‌ها، چلوکباب را به همه چیز ترجیح می‌دهید، معرفی رستوران گل سرخ یزد شما را به منظورتان می‌رساند. این رستوران شیک و ساده، با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی، جایگاه خوبی در ذهن مشتریان دارد و می‌تواند برایتان خاطره خوشی در سفر به شهر تاریخی یزد بسازد. بنابراین، معرفی کامل رستوران گل سرخ یزد را در اسنپ فود بخوانید.

معرفی رستوران گل سرخ یزد

رستوران گل سرخ یزد

از میان 114 رستوران موجود در شهر یزد، رستوران گل سرخ در رتبه 33 ام قرار دارد و این نشان می‌دهد که عملکرد این رستوران در جذب مشتری، کاملا موفقیت‌آمیز بوده است. این رستوران در سال 1385 با ظرفیت 340 نفر و در دو طبقه، افتتاح شده است و چلو کباب‌های معروفی دارد. برای تزئین فضای داخلی، از چند آبنمای سنگی و گلدان در فاصله بین میز و صندلی‌ها استفاده شده است و شما می‌توانید علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی، برخی از غذاهای فرنگی؛ مانند پیتزا، برگر و سوخاری را هم در این رستوران پرطرفدار، نوش جان کنید. قیمت غذاهای رستوران گل سرخ یزد هم در مقایسه با کیفیت آن‌ها مناسب است و این را نظرات مشتریان هم تایید می‌کند.

آدرس رستوران گل سرخ در یزد

رستوران گل سرخ، یکی از 6 رستوران قرار گرفته در محله قاسم آباد یزد است که آدرس نسبتا سر راستی دارد و اگر بخواهید برای رفتن به آن از اتوبوس استفاده کنید، ایستگاه اتوبوس بلوار فردوسی و ایستگاه اتوبوس میدان قاسم به این مکان نزدیک‌ترند. همچنین، لازم است بدانید که رستوران گل سرخ یزد، پارکینگ اختصاصی ندارد و شما باید از فضای پارک خیابانی در مقابل این رستوران استفاده کنید. در ادامه می‌‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و امکانات این رستوران دریافت کنید:

  • آدرس: یزد، خیابان دانشگاه، اول بلوار فردوسی
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 11 تا 24
  • تلفن: 03538219010
  • امکانات: غذای بیرون بر، دسترسی ویلچر، صندلی کودک، امکان رزرو به صورت گروهی
  • اماکن نزدیک: خانه نواب وکیل، هتل صفائیه، دخمه زرتشتیان، رستوران ایتالیایی دراگون، هتل فرهنگیان یزد، مجموعه ورزشی شرقی
  • لوکیشن رستوران گل سرخ یزد

منوی رستوران گل سرخ یزد

منوی رستوران گل سرخ یزد

غذاهای رستوران گل سرخ، شامل منوی کاملی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که به خوبی، سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد. در ادامه، منوی رستوران گل سرخ یزد را با هم می‌بینیم:

غذاها پیش غذاها
برنج سالاد فصل
شیرین پلو سوپ
چلو کوبیده زیتون
کوبیده ژله
چلو مرغ سرخ شده
چلو خورشت
چلو جوجه
خوراک جوجه
چلو جوجه (با استخوان)
خوراک جوجه (با استخوان)
چلو قفقازی
خوراک قفقازی
چلو برگ ممتاز
خوراک برگ ممتاز
چلو ماهیچه
ماهیچه
چلو فسنجان
چلو ماهی
خوراک ماهی
چلو چنجه
چنجه

نقد و بررسی رستوران گل سرخ یزد از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران گل سرخ یزد از نگاه مشتریان

اکثر کسانی که به رستوران گل سرخ رفته‌اند، این تجربه را به دوستان خود هم پیشنهاد می‌کنند. طعم غذاهای ایرانی این رستوران؛ به خصوص چلو کباب‌های آن، معروف است. به علاوه، اکثر مشتریان، قیمت غذاها را در مقایسه با حجم پرس‌های غذا و کیفیت آن‌ها، کاملا مناسب می‌دانند. درباره محیط رستوران و برخورد پرسنل هم رضایت قابل توجهی وجود دارد، هرچند که برخی از مشتریان هم فضای رستوران را شلوغ توصیف می‌کنند که به نظر می‌رسد این مورد را هم باید به پای غذاهای باکیفیت و پرطرفدار این رستوران یزدی گذاشت.

اسنپ فود و سفارش آنلاین رستوران گل سرخ یزد

اگر ساکن یزد هستید و یا به این شهر سفر کرده‌اید و دوست دارید طعم غذاهای بی‌نظیر رستوران‌های یزد را امتحان کنید، راه حل ساده‌تری هم وجود دارد و آن، استفاده از خدمات اسنپ فود است. برای این منظور، به سادگی وارد سایت اسنپ فود شوید و سفارش آنلاین غذا یزد را سرچ کنید. به این ترتیب، منوهای متنوعی از بهترین رستوران های شهر یزد، روبروی شما ظاهر می‌شود که انتظار کلیک‌های شما را می‌کشد. غذای دلخواهتان را انتخاب کرده و آدرس مقصد را مشخص کنید. به زودی پیک به درب منزل یا محل اقامتتان می‌رسد، پس بهتر است زودتر سفره را بچینید. نوش جان

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود