آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
شکم گردی
1.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی شیرینی لیلی+ آدرس و اطلاعات کامل

ترمه افضلی 09 فروردین 1403 6 دقیقه

 

لیلی، عرضه‌کننده خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها در شمال کشور

شیرینی لیلی یا Leili Pastry یکی از معروفترین و محبوبترین مراکز عرضه انواع شیرینی و کیک در استان مازندران است که با چندین شعبه مختلف توانسته است پاسخگوی نیاز مردم این شهر باشد. در فروشگاه لیلی می‌توانید انواع خوراکی‌های خوشمزه با طعم شیرینی و لذیذ را بیابید و سفارش دهید.

مجموعه لیلی همواره می‌کوشد تا خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را با کیفیت بالا و کاملاً سلامت‌محور در اختیار مشتری‌ها بگذارد. در این مرکز خرید سالمترین و لذیذترین شیرینی‌ها و کیک‌ها را سفارش داده و با آنها مجللترین و باشکوه‌ترین جشن‌ها و مراسم‌ها را برگزار خواهید کرد.

شیرینی لیلی رامسر و سایر شعبه‌های این فروشگاه آماده خدمات‌رسانی در بیشتر ساعات روز به مشتری‌های محترم هستند. در این مجموعه ترکیب خیال‌انگیز طعم و مزه‌ها را با یکدیگر می‌چشید و از صرف لذیذترین خوراکی‌ها لذت می‌برید.

معرفی شیرینی لیلی+ آدرس و اطلاعات کامل

لیلی، مجموعه‌ای حرفه‌ای و متفاوت

لیلی را می‌توان به‌عنوان بهترین شیرینی فروشی رامسر، چالوس، نور و سایر شهر‌های مازندران معرفی کرد. شعب این فروشگاه از جدیدترین متد‌های روز دنیا برای تولید کیک و شیرینی استفاده می‌کنند تا همواره جدیدترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را تولید کرده و لبخند رضایت را به لب‌های مشتریان خود بیاورند.

شعب شیرینی لیلی در شهر‌ها و مناطق مختلفی قرار دارد، به ‌همین‌ دلیل اغلب مردم شهر‌های مازندران به ‌راحتی می‌توانند به این فروشگاه‌ها دسترسی داشته باشند و خریدشان را انجام دهند. قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، سالمترین خوراکی‌ها، امکان خرید حضوری و غیرحضوری و بسیاری از ویژگی‌های مثبت دیگر باعث می‌شود تا مردم لیلی را نسبت به سایر مراکز عرضه شیرینی و کیک ترجیح دهند.

بررسی ویژگی های شیرینی لیلی

چه ویژگی‌هایی لیلی را تبدیل به بهترین فروشگاه عرضه خوراکی‌های خوشمزه در مازندران کرده است؟

·         خوشمزه ترین خوراکی‌ها

عرضه خوراکی‌های خوشمزه در لیلی

راز پخت شیرینی‌های خوشمزه نزد قناد‌های حرفه‌ای لیلی نهفته است. این افراد به ‌خوبی نوع مواد و میزان ترکیب آنها برای پخت خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را می‌دانند تا محصولی کاملاً مشتری‌پسند و خوشمزه تهیه کنند. قنادهای حرفه‌ای این مجموعه حتی دوره‌های شیرینی‌پزی و کیک‌پزی را نیز به ‌طور کامل زیر نظر اساتید حرفه‌ای گذرانده‌اند تا بتوانند محصولی با طعم و مزه خاص و البته بسیار خوشمزه به ‌دست مشتری برسانند.

·         سالمترین خوراکی‌ها

عرضه خوراکی‌های سالم در لیلی

تنها طعم و مزه خوراکی اهمیت ندارد، چون بسیاری از مشتری‌ها به سلامت محوربودن آن اهمیت می‌دهند. قناد‌های با تجربه لیلی علاوه‌بر طعم و مزه بر کیفیت و سالم‌بودن مواد اولیه تأکید دارند و همواره آنها را به ‌اندازه با یکدیگر ترکیب می‌کنند تا هیچ‌کدام باعث بروز بیماری در بدن مصرف‌کننده نشوند. تجهیزاتی که این مواد در آنها ترکیب و پخته می‌شوند نیز سالم و استاندارد بوده و مطابق با آخرین استاندارد‌های جهانی تولید‌شده‌اند، از‌این‌رو به‌هیچ‌عنوان سلامت مواد اولیه را به خطر نمی‌اندازند.

·         قیمت های مقطوع

عرضه خوراکی قیمت‌مناسب در لیلی

قیمت شیرینی لیلی بسیار مقطوع و مقرون‌به‌صرفه است و شما با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توانید حجم بالایی از انواع خوراکی‌ها را از این مجموعه سفارش دهید. قیمت‌گذاری‌ها بر اساس نرخ مصوب تعیین می‌شود و این مجموعه همواره مطابق با قیمت‌های بازار پیش می‌رود. کافیست مقایسه‌ای بین قیمت‌های لیلی با سایر مراکز عرضه‌کننده کیک و شیرینی داشته باشید تا متوجه شوید قیمت‌های آنجا بسیار مقطوع و مناسب است و خیالتان را از بابت خرید راحت می‌کنند.

·         خرید آنلاین

خرید آنلاین و حضوری، بهترین ویژگی لیلی

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، این روز‌ها تقریباً تمام کسب‌و‌کار‌ها به‌صورت آنلاین کار می‌کنند و در بستر اینترنت پاسخ مشتری‌هایشان را می‌دهند. به ‌لطف پلتفرم‌های سفارش آنلاین نیز تمام کسب‌و‌کار‌های کوچک امکان ورود به دنیای اینترنتی را دارند. هم‌اکنون لیلی نیز وارد دنیای اینترنت ‌شده است؛ بنابراین شما می‌توانید از طریق اینترنت و فضای مجازی عکس شیرینی‌های مورد علاقه خود را ببینید، توضیحات یا نظرات مربوط به آن را بخوانید و در صورت تمایل خریدتان را فقط با چند کلیک ساده انجام دهید.

قابلیت خرید آنلاین این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا قبل از خرید و سفارش یک خوراکی نظرات دیگران را درباره آن بخوانید تا در صورت راضی ‌بودن مشتری‌های قبلی خریدتان را انجام دهید، در‌غیر‌این‌صورت به‌ سراغ محصولات پرطرفدارتر بروید.

·         استخدام نیروی کار حرفه‌ای

صاحب شیرینی لیلی با استخدام نیروی کاری حرفه‌ای و کاربلد سعی دارد همواره کیفیت محصولات خود را در بالاترین میزان نگه دارد. نیروی کار حرفه‌ای این مجموعه در 2 قسمت مشغول به‌ کار هستند که یکی خط تولید و دیگری پاسخگویی مشتریان است. در بخش تولید قناد‌ها با تسلط کامل تمام مراحل تولید را به‌صورت کاملاً استاندارد طی می‌کنند و در بخش پاسخگویی مشتری‌ها، پرسنل تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با روی باز و لبخند پاسخ مشتریان را دهند و مشکلات و چالش‌های آنها برای خرید را از بین ببرند.

پرسنل بخش پاسخگویی به مشتری‌ها در سریعترین زمان نیاز مشتری‌ها را برطرف می‌کنند و در صورت وجود مشتری ناراضی با احترام کامل پاسخ طرف مقابل را داده و تا جای ‌ممکن سعی خواهند کرد تا آنها را راضی کنند؛ به‌همین‌دلیل اغلب مشتری‌های این فروشگاه از بابت خرید خود رضایت کامل دارند و برای دفعه‌های بعد نیز وسوسه می‌شوند تا به ‌سراغ لیلی حتی با وجود مسافت‌های طولانی بروند.

·         محیط تمیز و پاکیزه

عرضه شیرینی در محیطی پاکیزه در لیلی

تمامی شعب لیلی در محیطی کاملاً تمیز و پاکیزه به مشتریان خود خدمات‌رسانی دارند و نیاز آنها را به‌صورت کامل برطرف می‌کنند. محوطه هرروز توسط پرسنل و با استفاده از تجهیزات مناسب پاکیزه و آلودگی‌زدایی می‌شود و تمام تجهیزات شیرینی‌پزی و یخچال‌ها نیز ضدعفونی خواهند شد تا مبادا هیچ‌کدام باعث انتقال بیماری یا آلودگی به خوراکی‌ها شوند.

روند تمیزکاری در طی روز چندین بار در شعب مختلف این مجموعه انجام می‌شود تا حتی با وجود ازدحام جمعیت و بالارفتن تعداد مشتری‌ها همچنان محیط فروشگاه تمیز و پاکیزه باقی بماند.

منو شیرینی لیلی

در منو شیرینی فروشی لیلی می‌توانید 10 نوع دسر مختلف را ببینید و از بین آنها یک یا چند مورد را به دلخواه سفارش دهید. وجود 21 نوع شیرینی‌تر و 39 نوع شیرینی خشک نیز نیازتان را برای مصارف شخصی یا مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به‌طور کامل برطرف خواهد کرد. در منوی این مجموعه نام 18 نوع نوشیدنی گرم و سرد مختلف نیز به‌چشم می‌خورد؛ بنابراین اگر هوس نوشیدنی کرده‌اید، حتماً سری به لیلی بزنید و با طعم خوشمزه نوشیدنی‌های آنجا روزتان را بسازید.

شعب شیرینی لیلی

  • چالوس: ابتدای کمربندی چالوس به‌سمت تهران، خط 8
  • نور: روبروی مجتمع تجاری نگین شمال
  • رامسر: یک کیلومتر بعد از خلج، ساختمان آوا
  • آمل: خیابان هراز، نبش آفتاب 25
  • بابلسر: کیلومتر 3 بابلسر به فریدون‌کنار، مجتمع تجاری رویال مال
  • رویان: کیلومتر 5 رویان به نوشهر
  • متل قو: سلمانشهر، روبروی اداره برق
  • تنکابن: نبش میدان کرم‌آباد
  • نوشهر: بعد از میدان همافران، نبش پاساژ لنگر

راه های ارتباطی شیرینی لیلی

شماره تماس: 01154619936

اینستاگرام شیرینی لیلی: @leili_shirini

شیرینی لیلی، مرکز خرید خوشمزه ترین خوراکی ها در مازندران

مرکز خرید شیرینی لیلی هم‌اکنون بین مردم شهر‌های مختلف مازندران محبوبیت زیادی دارد و بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند که برای خرید شیرینی‌ها و کیک‌های مورد علاقه‌شان به این فروشگاه مراجعه کنند. به دلیل تنوع بالای شیرینی و کیک در شیرینی لیلی، قطعاً خوراکی‌هایی کاملاً مطابق با سلیقه و علاقه‌تان را در آنجا پیدا خواهید کرد؛ بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین ‌الان اولین سفارشتان را از این مجموعه انجام دهید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود