آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی فست فود الچیکو
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل فست فود الچیکو در مرند + منو، قیمت و تصاویر

مینا اسماعیل بیگی 29 اسفند 1401 2 دقیقه

مرند یکی از مهم‌ترین شهرهای آذربایجان شرقی است. اگر قصد سفر به این منطقه از ایران را دارید، بهتر است نام الچیکو را در ذهن خود بسپارید. این فست فود در لیست رستوران های مرند در خیابان طالقانی قرار گرفته و با کیفیت بسیار بالایی غذاهای خود را در اختیار مشتریانش قرار داده است. در ادامه به معرفی فست فود الچیکو خواهیم پرداخت:

معرفی فست فود الچیکو در مرند

در معرفی فست فود الچیکو، می‌توانیم به کیفیت و طعم بی‌نظیر غذاهایی اشاره کنیم که در منوی آن قرار گرفته است. در فضای این فست فود دکوراسیونی زیبا و محیطی کاملا منظم و بهداشتی را خواهید دید و سرویس‌دهی آن کامل است. استفاده از مواد اولیه تازه یکی از دلایل طعم متفاوت غذاهایی است که در این فست فود قرار گرفته و باعث شده تا به یکی از بهترین رستوران های شهر مرند تبدیل شود.

  • ادرس فست فود الچیکو مرند: خیابان طالقانی، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر قاسم پور
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 11 تا 23:59
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو فست فود الچیکو مرند

منو فست فود الچیکو مرند

فست فود الچیکو مرند منو متنوعی دارد که اسامی آن‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید. پیتزاهای ایتالیایی جزو پرطرفدارترین غذاهای این فست فود است:

پیتزا ایتالیایی برگر ساندویچ گرم ساندویچ سرد پیش غذا و نوشیدنی
مرغ و قارچ ایتالیایی همبرگر مرغ کالباس گوشت سرد سیب زمینی سرخ شده
مخلوط ایتالیایی چیز برگر جگر مرغ کالباس خشک گوشت سرد نوشابه
چیز قارچ برگر خوراک بندری ژامبون گوشت سرد ماءالشعیر
هات داگ لیموناد
سوسیس سیب زمینی دوغ
کوکتل آب معدنی
آلمانی
فلافل

نقد و بررسی فست فود الچیکو در مرند

نقد و بررسی فست فود الچیکو در مرند

فست فود الچیکو به تازگی نام خود را در میان غذاخوری‌های موجود در اسنپ فود ثبت کرده است. اما در همین مدت کوتاه نیز، توانسته با منوی متفاوت از انواع ساندویچ گرم و سرد و پیتزای ایتالیایی باکیفیتی که ارائه می‌دهد، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

قیمت فست فود الچیکو مرند در کلیه آیتم‌هایی که در منوی آن دیده می‌شود، نسبت به کیفیت و طعم غذاهایش در سطح مناسبی قرار گرفته و همین موضوع باعث شده تا در هنگام پرسش از ساکنین این منطقه در کنار معرفی رستوران اوبا در مرند که یکی از معروفترین‌هاست، نام الچیکو را نیز بشنوید.

سفارش آنلاین غذا از فست فود الچیکو

اسنپ فود، بستری شناخته شده برای سفارش و تهیه غذا به صورت آنلاین در تمام شهرهای ایران است. در اسنپ فود تعداد زیادی رستوران و کافه قرار گرفته که الچیکو نیز یکی از آن‌هاست. در مطلب پیش رویتان که در مورد معرفی فست فود الچیکو بود، کلیه اطلاعات مورد نیاز در مورد این غذاخوری را عنوان کردیم. اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، بهترین کار سفارش غذا مرند از اسنپ فود است. کافی است سری به صفحه مربوط به این فست فود بزنید و از میان منوی آن غذای دلخواهتان را انتخاب کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود