آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی میوه فروشی دونه فابریک
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی میوه فروشی دونه فابریک کرمان + شماره تماس و ساعت کاری

مینا اسماعیل بیگی 04 آذر 1402 3 دقیقه

همه ما در هنگام خرید میوه از یک میوه فروشی به نکات مختلفی مانند کیفیت و تازگی میوه‌ها، قیمت آن‌ها، تنوع میوه و سبزیجات و حتی نحوه برخورد کارکنان میوه فروشی توجه می‌کنیم و برای هر کدام از این موارد، اولویت خاصی را در نظر می‌گیریم. اگر یک میوه فروشی تمامی این ویژگی‌های مدنظر ما را داشته باشد، به بهترین گزینه برای خرید میوه تبدیل می‌شود.

میوه فروشی دونه فابریک کرمان همان انتخابی است که تمامی ویژگی‌ها و درخواست‌های شما از یک میوه فروشی را تامین می‌کند. اگر در شهر کرمان زندگی می‌کنید یا حتی به طور موقت در این شهر اقامت دارید، در این مطلب از مجله اسنپ فود همراه ما باشید و معرفی میوه فروشی دونه فابریک کرمان را دنبال کنید.

معرفی میوه فروشی دونه فابریک کرمان

با ورود به میوه فروشی دونه فابریک، اولین چیزی که به چشم شما می‌خورد، بازی رنگ‌ها است. در این میوه فروشی انواع میوه‌ها در رنگ‌ها و طعم‌های مختلف به زیبایی هرچه تمام‌تر، در ردیف‌های منظم چیده شده‌اند. کمی که به اطراف میوه فروشی نگاه کنید، گلدان‌های گل را مشاهده می‌کنید که از نزدیکی سقف آویزان هستند.

عکس میوه فروشی دونه فابریک کرمان

در میوه فروشی دونه فابریک انواع میوه‌های مختلف عرضه شده‌اند و این تنوع، در کنار کیفیت و تازگی میوه‌ها، دونه فابریک را به یکی از بهترین میوه فروشی‌های شهر کرمان تبدیل کرده است. تمیزی محیط داخلی میوه فروشی نیز از جمله ویژگی‌های مهم میوه فروشی دونه فابریک محسوب می‌شود. در دونه فابریک می‌توانید بهترین میوه و سبزیجات را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

آدرس و شماره تلفن میوه فروشی دونه فابریک کرمان

در خیابان مطهری و میدان علی ابن ابی طالب به میوه فروشی دونه فابریک می‌رسید. این میوه فروشی در کلیه روزهای هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۱:30 شب پاسخگوی مشتریان است و بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به آدرس این میوه فروشی مراجعه کرده یا برای سفارش آنلاین میوه کرمان در اسنپ فود اقدام کنید. در ادامه این بخش به معرفی آدرس دقیق، شماره تلفن، لوکیشن و دیگر اطلاعات میوه فروشی دونه فابریک پرداخته‌ایم:

آدرس و شماره تلفن میوه فروشی دونه فابریک کرمان

  • آدرس: شهر کرمان، مطهری، خیابان مطهری، میدان علی ابن ابی طالب (میدان فابریک)
  • شماره تماس: 09132414263
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: بیمارستان راضیه فیروز، بازار ارگ کرمان، بازار مسگرها و ایستگاه اتوبوس سه راه شمال جنوبی
  • لوکیشن میوه فروشی دونه فابریک کرمان

نقد و بررسی میوه فروشی دونه فابریک شهر کرمان

با کمی جستجو و بررسی نظرات کاربران متوجه می‌شوید که میوه فروشی دونه فابریک از جمله میوه فروشی‌های بسیار خوب کرمان است که ستاره‌های زیادی دارد! با خرید از میوه فروشی دونه فابریک می‌توانید بهترین و تازه‌ترین میوه‌ها را تهیه کنید. این میوه فروشی بزرگ با عرضه میوه‌های متنوع و رنگارنگ و صیفی‌جات و سبزیجات، کلیه نیاز مشتریان را برطرف می‌کند.

نقد و بررسی میوه فروشی دونه فابریک شهر کرمان

امکان سفارش آنلاین از ویژگی‌های مهم و جذاب میوه فروشی دونه فابریک است. شما می‌توانید باخیال راحت میوه‌های مرغوب و تازه را سفارش داده و بدون معطلی آن‌ها را تحویل بگیرید. امکان مرجوعی میوه‌های خریداری شده، موجب آسودگی خیال کاربران آنلاین می‌شود تا درباره کیفیت میوه‌های سفارش داده شده، نگران نباشند.

سفارش آنلاین از میوه فروشی دونه فابریک با اسنپ فود

در این مطلب به معرفی میوه فروشی دونه فابریک کرمان پرداختیم و کلیه اطلاعات این میوه فروشی شامل آدرس، شماره تلفن، لوکیشن و… را بررسی کردیم. دونه فابریک جلب رضایت مشتریان خود را از هر چیز دیگری مهم‌تر می‌داند و تلاش می‌کند تا با عرضه بهترین میوه‌ها و ارائه سرویس خوب، فهرست مشتریان ثابت خود را افزایش دهد.

میوه بخشی مهمی از رژیم غذایی ما را تشکیل می‌دهد، اما گاهی خروج از منزل برای خرید میوه به کاری سخت تبدیل می‌شود؛ در این زمان‌ها اسنپ فود به کمک شما می‌آید! با سرویس سفارش آنلاین میوه کرمان ، می‌توانید کلیه میوه و سبزیجات موردنیاز خود را از میوه فروشی‌های مختلف مانند میوه فروشی دونه فابریک سفارش داده و پس از مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. هدف اسنپ فود راحتی بیشتر شما و دریافت بهترین محصولات و خدمات است.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود