آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی پیتزا نارنج مرند
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی پیتزا نارنج مرند + آدرس، شماره تماس و منو

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 3 دقیقه

اگر به دنبال طعم یک پیتزای متفاوت در شهر مرند هستید، از خواندن مطلب معرفی پیتزا نارنج غافل نشوید. فست فودی نارنج فضای بسیار گرم و دلنشینی دارد و چون قسمتی از دیوار با تکه‌های چوب کار شده، آرامش خاصی را به مشتری القا می‌کند. بنابراین از طعم غذا در همچین محیطی لذت خواهید بود.

محیط این رستوران کاملا تمیز است و پرسنل و آشپزها تمام اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند. نحوه برخورد و نوع ارائه خدمات آن‌ها نیز بسیار حرفه‌ای است و با مهارت بالایی کار خود را انجام می‌دهد.

 معرفی پیتزا نارنج

اگر برای سلامتی خود ارزش قائل هستید، به دنبال رستوران‌های ارزان قیمت نباشید. زیرا کیفیت و نوع مواد اولیه‌ای که برای پخت غذا استفاده می‌شود، بسیار حائز اهمیت است. پینزا نارنج نیز سعی دارد از مواد اولیه سالم و پر انرژی برای پخت غذاهای خود استفاده کند. تمام برگرها کاملا دست‌ساز هستند و از گوشت گوساله تازه درست می‌شوند. سوسیس، کالباس‌ و سایر مواد غذایی نیز از نوع ممتاز انتخاب می‌شوند تا طعم و کیفیت بهتری داشته باشند.

پیتزا نارنج علاوه بر حفظ کیفیت غذا، سلامتی مشتریان را نیز در نظر می‌گیرد. اکثر غذاهای این فست فودی بدون روغن و به صورت تنوری طبخ می‌شوند تا کالری کمتری داشته باشند. اطلاعات زیر مربوط به این رستوران است:

  • ادرس پیتزا نارنج مرند: خیابان امام، خیابان تختی، روبروی بانک مسکن
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ۱ ظهر تا ۱۱ شب
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: بیمارستان تخصصی رازی، موزه شهرداری مرند، بازار موبایل الماس، استادیوم تختی

منو پیتزا نارنج مرند

منو پیتزا نارنج مرند

پیتزا نارنج مرند منو بسیار جذاب و متنوعی دارد که نظر هر فردی را جلب می‌کند. از انواع  پیتزا تا دونر کباب‌های لذیذ و خوشمزه را در این مکان می‌توانید پیدا کنید. در ادامه لیست غذاهای این فست‌فودی را به طور کامل مشاهده خواهید کرد:

پیتزا آمریکایی برگر ساندویچ پیش غذا نوشیدنی
گوشت و قارچ (تک نفره و دو نفره) همبرگر مخصوص نارنج سیب‌زمینی سرخ شده نوشابه قوطی (کوکا، فانتا. اسپرایت)
مرغ و قارچ (تک نفره و دو نفره) چیز برگر دونر گوشت سیب‌زمینی سرخ شده با پنیر نوشابه خانواده (کوکا، فانتا. اسپرایت)
میگو (تک نفره و دو نفره) چیز قارچ برگر دونر مرغ سیب‌زمینی سرخ شده مخصوص ماالشعیر قوطی هی دی
پپرونی (تک نفره و دو نفره) دوبل برگر هات داگ ماالشعیر خانواده هی دی
مخصوص (تک نفره و دو نفره) چیز ژامبون برگر هات داگ پنیری آبمیوه گازدار شیشه‌ای فرش دی
رویال برگر کوکتل دوغ لیوانی خوشگوار
ژامبون میکس (سرد) دوغ خانواده خوشگوار

نقد و بررسی پیتزا نارنج مرند

نقد و بررسی پیتزا نارنج مرند

بهتر است بعد از معرفی پیتزا نارنج، به نقد و بررسی این فست فودی نیز بپردازیم. پیتزا نارنج یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفارش غذا مرند است که از هر لحاظ توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. از تنوع غذایی تا فضای محیط و نحوه چیدمان و پذیرایی در عالی‌ترین شکل انجام می‌شود. همچنین قیمت غذاها با توجه به کیفیتی که دارند کاملا مناسب است.

خدمات آنلاین این فست فودی نیز به نحوی انجام می‌شود که رضایت بیشتر کاربران را به همراه دارد. زیرا غذاها در ظروف آلومینیومی بسته‌بندی می‌شوند و با همان کیفیت، کاملا سالم و گرم به دست مشتریان می‌رسد.

سفارش آنلاین غذا از پینزا نارنج مرند

همانطور که گفته شد پینزا نارنج مرند هم به صورت حضوری و هم آنلاین مشتری می‌پذیرد. بنابراین برای افرادی که زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارند، بهترین انتخاب خواهد بود. کافیست سری به سیستم‌هایی چون اسنپ فود بزنید تا با لیست رستوران های مرند روبه‌رو شوید. منو و قیمت پیتزا نارنج مرند به طور کامل در این اپلیکیشن وجود دارد. بنابراین با توجه به سلیقه و‌ بودجه خود می‌توانید غذای دلخواهتان را از این فست فودی سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان به دستتان برسد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود