آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه نیمکت
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل کافه نیمکت + تصاویر، نقد و بررسی کافی شاپ

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

یکی از بهترین کافه های های ساوه کافه نیکمت در خیابان شریعتی است که از کافه‌های معروف این شهر محسوب می‌شود. در کافه نیمکت می‌توانید بهترین طعم‌ها را امتحان کنید که برای تهیه آن‌ها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است. کافه نیمکت انتخاب بسیاری از جوانان برای قرارهای دوستانه بوده، زیرا دارای محیطی آرام و دلپذیر است. در این مطلب از اسنپ فود قصد داریم تا به معرفی کافه نیمکت ساوه بپردازیم.

معرفی کافه نیمکت ساوه

شهر ساوه با وجود جاذبه‌های طبیعی و روستاهای گردشگری، مقصد برخی طبیعت‌گردان به ویژه در فصل بهار است و جاذبه‌های تاریخی این شهر نیز مورد توجه واقع شده‌اند. اگر شما نیز از شهرهای اطراف برای گشت‌وگذار به ساوه رفتید، احتمالا پس از یک روز دلپذیر به دنبال کافه‌ای می‌گردید تا در حین استراحت از خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید، در چنین زمانی یکی از بهترین انتخاب‌ها، کافه نیمکت است. نوشیدنی‌ها و دیگر میان‌وعده‌های این کافه طعم فوق‌العاده‌ای داشته که موردپسند شما قرار می‌گیرد.

معرفی کافه نیمکت ساوه

  • ادرس کافه نیمکت ساوه: شهر ساوه، خیابان شریعتی، نبش شریعتی ۲، جنب عکاسی
  • شماره تماس: 08642231193
  • ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 10 تا 14 / 16 تا 23 و جمعه‌ها 16 تا 23
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: قلعه سامان، بازار ساوه، رستوران ایتالیایی، پارک طالقانی، داروخانه شبانه روزی و …

منو کافه نیمکت ساوه

منو کافه نیمکت ساوه

کافه نیمکت ساوه منو کاملی را ارائه می‌دهد که شامل انواع اسموتی، نوشیدنی‌های ترکیبی، معجون و بستنی است. در ادامه جدولی از منوی کافی شاپ نیمکت را معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید برای خوردن این نوشیدنی‌ها از سفارش آنلاین اسنپ فود نیز استفاده کنید.

آبمیوه طبیعی میکس شیر اسموتی قهوه سرد بستنی معجون و ویتامینه
آب انار شیر موز اسموتی توت فرنگی فراپاچینو بستنی میوه‌ای معجون
آب شاتوت شیر توت فرنگی اسموتی آناناس آیس کافی کیک بستنی
شیر انبه اسموتی پرتقال آیس لاته بنانا بستنی
شیر پسته اسموتی استوایی آیس موکا
موهیتو آفوگاتو
لیموناد آیس امریکانو

نقد و بررسی کافه نیمکت ساوه

نقد و بررسی کافه نیمکت ساوه

کاربران مهم‌ترین ویژگی کافیشاپ نیمکت را کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و بستنی‌های این کافه دانسته‌اند و عنوان کرده‌اند که قیمت کافه نیمکت ساوه در حد مطلوبی است. باریستای این کافه با مهارت فراوان نوشیدنی‌های خوشمزه را تهیه کرده و به زیبایی آن‌ها را تزئین می‌کند. محیط آرام و دلپذیر کافه نیز از دیگر نکات مثبت آن از دیدگاه مشتریان عنوان شده است.

اگر از خدمات سفارش آنلاین کافه نیمکت استفاده کنید، نوشیدنی مورد نظر خود را در زمانی کوتاه تحویل می‌گیرید و از کیفیت بالای آن آسوده خاطر خواهید بود، چراکه تداوم در کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه نیمکت است.

سفارش آنلاین از کافه نیمکت ساوه

در این مطلب به معرفی کافه نیمکت پرداختیم و کلیه اطلاعات مورد نیاز از این کافه را عنوان نمودیم. شما می‌توانید از خوردن نوشیدنی‌های این کافه لذت ببرید. اگر می‌خواهید با یکی از دیگر کافه‌های خوب در شهر ساوه آشنا شوید، معرفی کافه و رستوران ایتالیایی هرمس انتخاب خوبی است.

اگر در شهر ساوه هوس خوردن یک نوشیدنی خنک یا گرم را کردید، اما ترجیح دادید تا در محل اقامت خود بمانید، از سفارش کافه انلاین ساوه در اسنپ فود استفاده کنید. برای این کار به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و کافه نیکمت را انتخاب کنید. سپس منو کافه به همراه قیمت‌ها نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمانی کوتاه در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود