آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه های نجف آباد
رستوران گردی
2.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

لیست کامل بهترین کافه و کافی شاپ های نجف آباد

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

برای اغلب ما یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، غذا و نوشیدنی‌هایی است که میل می‌کنیم. همین موضوع موجب می‌شود تا آشنایی با کافه و رستوران‌ها اهمیت زیادی داشته باشد. گاهی نیز ممکن است ساکن یک شهر باشیم اما تمام کافه و رستوران‌های آن شهر را نشناسیم. شهر نجف آباد در استان اصفهان واقع شده و دارای کافه‌های متنوعی است که بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند. اگر ساکن نجف آباد هستید و یا قصد دارید به این شهر سفر کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی کافه های نجف آباد بپردازیم.

معرفی بهترین کافی شاپ های نجف آباد

معرفی بهترین کافی شاپ های نجف آباد

کافه‌های نجف آباد تعداد و تنوع زیادی دارد و در نقاط مختلف شهر قرار گرفته‌اند. در ادامه به معرفی کافی شاپ های نجف آباد پرداخته‌ایم تا بهترین مکان‌ها برای کافه‌گردی در این شهر را بشناسید.

1.    کافه کهن

کافه کهن

یکی از بهترین کافه‌های نجف آباد کافه کهن بوده که در خیابان امام خمینی واقع شده است. این کافه منو کاملی از انواع غذاهای فست فود مانند هات داگ و سیب زمینی سرخ کرده، نوشیدنی‌های ترکیبی گرم و سرد، کیک و دسرهای متنوع و انواع صبحانه‌های ایرانی و خارجی را سرو می‌کند. در طراحی فضای داخلی کافه کهن از نمادهای قدیمی استفاده شده که حس نوستالژیکی القا می‌کند.

  • آدرس: شهر نجف آباد، قدس، خیابان امام خمینی شرقی، بین غیور و مولوی جنوبی، مقابل بانک کشاورزی مرکزی
  • شماره تلفن: 09303366630

2.    کافه ونیز

کافه ونیز یکی از معروف‌ترین‌ها در لیست معرفی کافی شاپ های نجف آباد است که غذاهای فست فود و نوشیدنی‌های مختلف را با بیشترین کیفیت ارائه می‌دهد. از منو یک کافی شاپ چه انتظاری دارید؟ مطمئن باشید که تنوع منو کافه ونیز شامل غذاهای فست فود، نوشیدنی، پنینی، دسر، کیک و منوهای صبحانه رضایت شما را جلب می‌کند. فضای آرام و دنج کافه ونیز و برخورد دوستانه کارکنان از دیگر دلایل جذب رضایت مشتریان این کافه است.

  • آدرس: شهر نجف آباد، خیابان آیت اله حججی، پشت پارک لاله، روبروی بهزیستی، ‌پلاک 200
  • شماره تلفن: 03142744901

3.    کافه مهتاب

اگر در شهر نجف آباد هوس خوردن پیتزاهای آمریکایی با تنوع و طعم‌های بی‌نظیر کردید، به کافه مهتاب در خیابان امام خمینی بروید. کیفیت زیاد غذاهای فست فود کافه مهتاب موجب شده است تا این کافه امتیاز بالایی را از سوی کاربران دریافت کند. یکی از ویژگی‌های مهم کافه مهتاب تدوام در کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها است که شاید یکی از دلایل آن استفاده از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه باشد.

  • آدرس: شهر نجف آباد، خیابان امام شرقی، جنب خانه معلم

4.    کافه شکلات

کافه شکلات

در معرفی بهترین کافی شاپ های نجف آباد نام کافه شکلات نیز جای می‌گیرد، زیرا این کافه بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو کرده و امتیاز بالایی را به دست آورده است. محیط دنج و آرام این کافه، فضایی مناسب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی است و شما می‌توانید همراه با صرف یک نوشیدنی خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنید. پس اگر به دنبال طعم‌های جدید و لذیذ هستید، به کافه شکلات سری بزنید.

  • آدرس: شهر نجف آباد، بلوار استقلال، روبروی کارخانه یخ

5.    قهوه لیبریکا

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در دنیا است و برخی از ما نیز عاشق طعم قهوه هستیم. قهوه تنوع مختلفی داشته و حتی به شیوه‌های متفاوتی نیز تهیه می‌شود. در شهر نجف آباد اگر دوست داشتید، طعم بهترین قهوه‌ها را امتحان کنید به کافه قهوه لیبریکا در خیابان امام خمینی بروید. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع را نوش جان کنید.

  • آدرس: شهر نجف آباد، خیابان امام خمینی غربی، بعد از خیابان پارک بیشه، نرسیده به پمپ بنزین شریفیانا

6.    قهوه گستر دانو

در لیست معرفی کافه های نجف آباد نام کافه قهوه گستر دانو نیز جای می‌گیرد. طعم جذاب و دوست‌داشتنی نوشیدنی‌های این کافه یکی از دلایل مهم در جلب رضایت مشتریان است. با یک‌بار مراجعه به این کافه، عاشق طعم نوشیدنی‌های آن خواهید شد. منو کامل این کافه به شما این امکان را می‌دهد تا انواع نوشیدنی، دسر و میان وعده را مطابق با ذائقه خود انتخاب کنید. بعد از یک روز پرکار لذت نوشیدن یک قهوه خوشمزه در فضای آرام کافه قهوه گستر دانو، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

  • آدرس: شهر نجف آباد، شریعتی، میدان بسیج، کنارگذر شریعتی
  • شماره تلفن: 09132318361

7.    کافه ستاره

کافه ستاره

کافه ستاره در معرفی بهترین کافی شاپ های نجف آباد جای می‌گیرد که غذای اصلی، سالاد و نوشیدنی‌های مختلف را سرو می‌کند. برای صرف یک غذای فست فود خوشمزه در نجف آباد، لازم نیست به دنبال رستوران‌های مختلف بگردید، تنها کافی است تا به آدرس کافه ستاره در خیابان شریعتی مراجعه کنید. همچنین امکان سفارش آنلاین این کافه از طریق اسنپ فود فراهم شده است.

  • آدرس: شهر نجف آباد، خیابان شریعتی، نبش کوچه بهمنی، کنار بانک صادرات
  • شماره تلفن: 09138363202

8.    مستر کافه

در معرفی کافی شاپ های نجف آباد نام مستر کافه به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود. طعم نوشیدنی‌های مستر کافه تا مدت‌ها در خاطر شما می‌ماند و این موضوع دلیل کسب امتیاز بالا از سوی کاربران است. فضای آرام و دلنشین این کافه از دیگر ویژگی‌های مثبت آن بوده و موجب می‌شود تا اوقات خوشی را سپری کنید.

  • آدرس: شهر نجف آباد، بلوار جانبازان، بعد از فلکه گل‌ها، نرسیده به سه راه یزدانشهر

9.    کافه پلاس

کافه پلاس

در معرفی کافه های نجف آباد یکی از بهترین انتخاب‌ها، کافه پلاس در بلوار امام علی است که منوی متنوعی از نوشیدنی‌ها، کیک و میان‌وعده‌های مختلف را ارائه می‌دهد. در این کافه از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده و همین نکته موجب طعم بی‌نظیر نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های این کافه است. شما می‌توانید با اسنپ فود، به صورت آنلاین از کافه پلاس سفارش دهید.

  • آدرس: شهر نجف آباد، ویلا شهر، بلوار امام علی
  • شماره تلفن: 09135753370

سفارش آنلاین از کافه‌های شهر نجف آباد

در این مطلب به معرفی کافه های نجف آباد پرداختیم و اطلاعات هر کافه را بررسی نمودیم. در نجف آباد کافه‌های متعددی وجود دارد که برای کافه‌گردی مناسب بوده و محیطی آرام برای قرارهای دوستانه و خانوادگی را فراهم می‌کنند. اغلب این کافه‌ها منو کاملی از غذاهای فست فود را نیز ارائه می‌کنند.

اگر ترجیح می‌دهید در منزل یا هتل محل اقامت خود بمانید و غذای خود را میل کنید، از اسنپ فود کمک بگیرید. با سفارش انلاین کافه نجف آباد، مطابق ذائقه خود هر آنچه را که دوست دارید، از کافه موردنظر خود سفارش دهید و در زمان کوتاهی در محل آدرس تحویل بگیرید. اسنپ فود همیشه و همه‌جا در خدمت شماست!

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود