آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه کاریز
رستوران گردی
4.5/5 - (2 امتیاز)
2

معرفی کافه کاریز + اطلاعات کامل تماس و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 04 آذر 1402 4 دقیقه

کافه کاریز را می‌توان یکی از بهترین کافه رستوران‌های شهر تهران دانست که بهترین منو از انواع غذا، دسر و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌کند. قرارگیری این کافه در باغ خانه شاعران ایران، فرصتی برای دورهمی با هنرمندان و شاعران جوان را فراهم کرده است. از این کافه می‌توانید برای دورهمی‌ها و حتی قرارهای عاشقانه خود استفاده کرده و در کنار خوردن بهترین غذاها یا میان وعده، با یکدیگر گپ‌وگفت کنید.

احتمالا اکنون این سوال برای شما نیز پیش آمده است که کافه کاریز کجاست و در منو آن چه غذاها و نوشیدنی‌هایی وجود دارد. در این مطلب از مجله اسنپ فود قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم و به معرفی کافه کاریز بپردازیم.

معرفی کافه کاریز تهران

تاریخ افتتاح کافه کاریز به سال ۱۳۹۵ باز می‌گردد و از آن سال تاکنون در تلاش است تا با ارائه بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها در فضای آرام و زیبا، لحظات خوشی را برای شما رقم بزند. این کافه دارای دو فضای باز و سرپوشیده با دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز است. فضای سرپوشیده کافه دو طبقه و به‌صورت دوبلکس طراحی شده که دکوراسیون جذابی دارد. فضای باز کافه نیز از جذاب‌ترین بخش‌های کاریز است. در فضای باز این کافه می‌توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه در کنار حوض و گلدان‌ها لذت ببرید.

عکس کافه کاریز تهران

از جذابیت‌ها کافه کاریز، سادگی در طراحی و دکوراسیون است که احساس صمیمیت را به وجود می‌آورد. منو کافه رستوران کاریز انواع غذاهای فست فود از پیتزا، برگر، پاستا، پنینی، سیب زمینی و… را با بیشترین کیفیت سرو می‌کند. با وجود کیفیت زیاد، کلیه غذاها و نوشیدنی‌های کافه کاریز با قیمت‌های مناسب ارائه شده‌اند؛ پس با خیال راحت هرآنچه را که دوست دارید، سفارش دهید.

آدرس و شماره تلفن کافه رستوران کاریز

اگر علاقه دارید تا شما هم از فضای آرام و زیبا و منوی متنوع کافه رستوران کاریز بهره‌مند شوید، باید به آدرس این کافه در خیابان شریعتی و خیابان دولت مراجعه کنید. این کافه در کلیه روزهای هفته فعال است و منو صبحانه، ناهار و شام را در کنار دیگر میان وعده‌ها سرو می‌کند. در ادامه معرفی کافه کاریز ، آدرس، شماره تلفن، ساعت کاری و دیگر اطلاعات این کافه را بیان کرده‌ایم:

آدرس و شماره تلفن کافه رستوران کاریز

  • آدرس کافه کاریز: شهر تهران، خيابان شريعتي، خيابان دولت، نبش خيابان نعمتي (کیکاووس)، باغ خانه شاعران ايران
  • شماره تماس: 021-22617179
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 8:00 تا 24:00
  • امکانات: دو فضای باز و سرپوشیده، منو صبحانه، اینترنت
  • اماکن نزدیک: بیمارستان هدایت، تهیه غذای فارسی، پمپ بنزین پل صدر شماره ۱۶۱، مرکز درمان ناباروری ابن سینا، پمپ بنزین چهارراه قنات
  • لوکیشن کافه کاریز

منو کافه رستوران کاریز

شما طعم کدام یک از غذاهای فست فود را بیشتر دوست دارید؛ پیتزا، برگر یا پاستا و پنینی؟ هر آنچه را که دوست دارید، در منو کافه رستوران کاریز ارائه شده است. کافه کاریز برای تهیه کلیه غذاهای منو خود، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. کیفیت مواد اولیه در کنار مهارت سرآشپزهای این کافه، موجب خلق مزه‌های فوق‌العاده می‌شود. از جذابیت‌های غذاهای کافه کاریز می‌توان به تزئین زیبای آن‌ها اشاره کرد. در جدول زیر منو پیش غذا، غذای اصلی و کیک و دسر کافه رستوران کاریز را معرفی کرده‌ایم:

منو کافه رستوران کاریز

پیش غذا پنینی، ساندویچ و خوراک پیتزا و برگر کیک و دسر
سیب زمینی با تاپینگ خامه و قارچ پنینی استیک پیتزا رست بیف ماست گرانول با میوه
بابا غنوش پنینی چیکن تنوری پیتزا کاریز چیز کیک
سوپ روز پنینی چیکن سوخاری پیتزا استیک کراسان نوتلا
نان سیر بیف استراگانف پیتزا چیکن پستو کراسان
سیب زمینی با سس چدار و بیکن چیکن استراگانف پیتزا ورستل کیک روز
سیب زمینی ساده استیک مرغ گریل پیتزا چیکن تنوری وافل_کرپ
بشقاب مدیترانه‌ای پیتزا مارگاریتا برانیز
پاستا چیکن آلفردو پیتزا پپرونی
پاستا چیکن پستو چیز برگر
بشقاب مخصوص کاریز میکس برگر
ماشروم برگر

بخش دوم منو این کافه شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و صبحانه است که در جدول زیر ارائه شده‌اند:

صبحانه کریپس شیک اسپرسو نوشیدنی سرد چای و دمنوش
بشقاب سرد تیرامیسو آمریکانو جینجر لیموناد چای ماسالا
بشقاب گرم بری آفوگاتو فراپاچینو چای سبز
شیش انداز بادام زمینی کارامل اسپرسو دبل دلستر باواریا جنگل زرد
وافل نوتلا کارامل ماکیاتو آبمیوه فصل دریای شیرین
قارچ بیکن دبل چاکلت اسپرسو سینگل شیراز ابیانه
صبحانه فرانسوی موکا موهیتو چای سیاه
قارچ و اسفناج کافه لاته آیس لاته سنچای شرقی
صبحانه سنتی کاپوچینو کلد برو همدان
مکزیکی نوشابه میوه‌های قرمز
آب درخت کولا
یزد کاشان
بری دریم
آیس کارامل
منگوفست

نقد و بررسی کافه رستوران کاریز

کافه کاریز با ارائه منو متنوع و باکیفیت از انواع غذاها و نوشیدنی‌ها موفق شده است تا رضایت مشتریان را جلب کرده و امتیاز بالایی را از سوی کاربران آنلاین دریافت کند. فضای زیبا این رستوران با وجود حوض سنتی و گلدان‌های زیبا، از دیگری ویژگی‌های مهم و مزیت‌های این کافه رستوران محسوب می‌شود.

نقد و بررسی کافه رستوران کاریز

برخورد پرسنل کافه کاریز هم بسیار محترمانه و دوستانه بوده و کلیه کارکنان در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. کیفیت غذاها، مناسب بودن قیمت منو کافه کاریز ، محیط زیبا و دکوراسیون آرامش‌بخش کاریز، این کافه را به بهترین انتخاب برای قرارهای دوستانه و عاشقانه شما تبدیل کرده است.

در کافه کاریز بهترین طعم‌ها را تجربه کنید!

در این مطلب به معرفی کافه کاریز در خیابان شریعتی پرداختیم و اطلاعات کامل این کافه رستوران شامل آدرس، شماره تلفن، لوکیشن، منو و ویژگی‌های آن را معرفی کردیم. اگر در شهر تهران به دنبال یک کافه زیبا با منویی فوق‌العاده از انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه هستید، کافه کاریز انتخاب مناسب شما است.

البته، گاهی اوقات برای پذیرایی مهمانی‌ها یا دورهمی‌های خود تصمیم می‌گیرید تا از غذاهای فست فود یا نوشیدنی‌ها و دسرهای مختلف استفاده کنید، اما زمان کافی برای تهیه آن‌ها را ندارید. در این مواقع اسنپ فود بهترین انتخاب ممکن است. شما می‌توانید از طریق کافه آنلاین اسنپ فود، هرآنچه را که نیاز دارید سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

melikamashreghi
05 آذر 1402

رستوران کافه کاریز هم جاش خیلی خوبه هم پیتزا و تیرامیسو و چای ماسالا خوشمزه ای داره قیمت هاشون تو این گرونی باز نسبت به کافه های تهران بهتر بود

  • snappfoodadmin
    05 آذر 1402

    سلام میتوانید از این کافه کاریز به صورت انلاین تیرامیسو و چای ماسالا و انواع پیتزاها را از طریق اسنپ فود خرید کنید https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود