آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران بین‌المللی خاقان، یک منو خارق‌العاده از غذاهای ملل
شکم گردی
1.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی کامل بهترین رستوران‌های شمال تهران + عکس، قیمت و منو

شقایق حسنی نصب 31 اردیبهشت 1401 10 دقیقه

معرفی کامل بهترین رستوران‌های شمال تهران + عکس، قیمت و منو

رستوران گردی یک تفریح است که این روزها حسابی باب شده و به دنبال آن تعداد رستوران‌ها نیز هرروز بیشتر و بیشتر می‌شود. چه کسی دوست دارد تفریح جذاب جدیدی مانند رستوران گردی را از یک غذاخوری معمولی آغاز کند؟ طبیعتاً در جریان این خوش‌گذرانی همه به دنبال بهترین رستوران‌ها می‌گردند. به همین دلیل فکر کردیم شاید لیستی اختصاصی از معرفی بهترین رستوران‌های شمال تهران به شما کمک کند تا راحت‌تر برای انتخاب رستوران تصمیمی بگیرید.

ازآنجایی‌که معرفی بهترین رستوران‌های تهران به عنوان یک کلان‌شهر آن هم تنها در یک لیست چند صفحه‌ای شبیه یک شوخی به نظر می‌رسد بهتر است تا بهترین‌ها را به صورت منطقه‌ای بررسی کنیم. به همین دلیل این بار در این مقاله از اسنپ فود به سراغ بررسی رستوران‌های شمال شهر و معرفی بهترین گزینه‌ها برای سفارش غذا یا رستوران گردی رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

 

رستوران گیلانه یک انتخاب متفاوت در شمال شهر

رستوران گیلانه یک انتخاب متفاوت در شمال شهر

یکی از اولین رستوران‌هایی که هرکس در جریان رستوران گردی به سراغش می‌رود رستوران‌های محلی است؛ اما حتماً میدانید که غذا خوردن در رستوران‌های محلی تهران تنها در یک صورت رضایت‌بخش است! آن هم اینکه در میان رستوران‌های محلی بهترین گزینه را انتخاب کنید. رستوران گیلانه تهران یکی از همان رستوران‌های محلی فوق‌العاده ایست که تجربه شما از انتخاب آن بی‌نظیر خواهد بود.

رستوران گیلانه در محدوده‌ی جردن از جمله بهترین رستوران‌های محلی یا بهتر است بگوییم گیلکی در پایتخت است که با سرو خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاهای گیلانی در خدمت شماست. البته این تنها شعبه رستوران گیلانه نیست. علاوه بر شعبه بلوار آفریقا یک شعبه دیگر از این رستوران هم در خیابان الهیه قرار دارد که با کمی تفاوت در منو غذاهای گیلکی را با کیفیتی برابر با شعبه جردن برایتان سرو می‌کند.

رستوران گیلانه در جردن علاوه بر اینکه در صدر لیست بهترین رستوران‌های شمال تهران قرار دارد، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های گیلکی تهران هم معرفی می‌شود. این رستوران در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد و فضایی کاملاٌ متفاوت که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن گیلان است را برای پذیرایی از مشتریانش ایجاد کرد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از گیلانه را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

اگر بخواهیم توضیحی کلی درباره منو رستوران گیلانه بدهیم باید گفت، نود درصد غذاها در منو این رستوران جز غذاهای محلی گیلکی هستند که همگی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شوند و از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. منو این رستوران شامل چهار بخش کباب، خوراک، خورشت و غذاهای دریایی است که هر کدام به تنهایی شامل غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای هستند.

بخش کباب‌ها شامل کوبیده مخصوص، کباب ترش، سیا کباب، چنجه، جوجه کباب و جوجه رایحه است. در بخش خوراک‌ها می‌توانید کباب‌ها را بدون پلو و خوراک‌هایی مانند خوراک مرغ لونگی و خوراک گردن را سفارش دهید. خورشت‌های منو رستوران گیلانه، شامل خورشت فسنجان شمالی، خورشت مرغ ترش، خورشت شش انداز، باقلاقاتق و خورشت مرغ ناردون است. گذشته از این‌ها ماهی و میگو نیز به اشکال مختلف از جمله کبابی، خوراک و پلو ماهی یا پلو میگو در منو این رستوران قابل سفارش هستند.

آدرس: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا، رستوران گیلانه

شما می‌توانید در محل شعبه رستوران گیلانه واقع در محدوده‌ی جردن سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران گیلانه در جردن غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

 

رستوران ماتادور، یک کافه رستوران باکیفیت در شمال شهر

رستوران ماتادور، یک کافه رستوران باکیفیت در شمال شهر

اگر دنبال غذای محلی نیستید و برای رستوران گردی به دنبال یک کافه رستوران شیک و مجلل می‌گردید پیشنهاد ما ماتادور است. رستوران ماتادور یا بهتر است بگوییم کافه رستوران ماتادور یکی از بهترین رستوران‌های شمال شهر تهران در محدوده‌ی فرمانیه است که هرچند قدمت طولانی ندارد اما تیمی کارآزموده و مجرب از آن یک رستوران خوب و باکیفیت ساخته‌اند که شبیه آن در تهران کم پیدا می‌شود.

اینجا یک کافه رستوران شیک یا به عبارتی لاکچری است. پس اگر علاوه بر کیفیت غذا فضای داخلی و دکوراسیون رستوران هم برایتان اهمیت دارد باید راهی رستوران ماتادور تهران شوید. منو این رستوران شامل یک بخش مختص به صبحانه و بخش‌های دیگری از جمله برگر، کباب، سوپ، سالاد، گریل، پاستا و بشقاب است. همچنین بخش‌هایی هم به منو کافی‌شاپی اختصاص دارد که شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد کافی‌شاپی است. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از ماتادور را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

کافه رستوران ماتادور فضایی امن برای دورهمی های دوستانه یا خانوادگی است که امکاناتی نظیر فضای باز، پارکینگ و اینترنت دارد، ساعت سرویس‌دهی رستوران از 9 صبح با سرو صبحانه آغاز شده و تا 12 بامداد با سرو ناهار و شام و غذاهای فست فودی ادامه دارد. علاوه بر این رستوران ماتادور امکان سفارش غذای بیرون بر را هم برای مشتریانش فراهم کرده است. امکان سفارش آنلاین از رستوران ماتادور هم از هر جای شهر که باشید برایتان فراهم است.

آدرس: تهران، فرمانیه، نارنجستان هفتم، مجتمع تجاری پارک سنتر، طبقه دوم

 

رستوران بین‌المللی خاقان، یک منو خارق‌العاده از غذاهای ملل

رستوران بین‌المللی خاقان، یک منو خارق‌العاده از غذاهای ملل

بی شک در لیست بهترین رستوران‌های شمال تهران جای یک رستوران بین‌المللی با غذاهای ملل خالیست. رستوران بین‌المللی خاقان همان رستورانی است که به دنبالش می‌گردید تا یک شکم گردی بی‌نظیر را تجربه کنید. خاقان نه تنها به واسطه زیبایی فضا بلکه به خاطر کیفیت عالی غذاها معروف شده، این رستوران قدمتی بیش از ده سال دارد و فعالیتش را در سال 89 در محله‌ی جردن آغاز کرده است.

دکوراسیونی مجلل، فضایی دنج و آرام، صدای خوش موسیقی زنده، نورپردازی حرفه‌ای، سرویس‌دهی عالی و بی‌عیب و نقص، برخورد محترمانه‌ی پرسنل و غذاهای متنوع و باکیفیت از مواردی هستند که باعث شدند تجربه‌ای عالی از صرف غذا در رستوران خاقان داشته باشید. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از خاقان را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

منو رستوران خاقان، شامل انواع کباب‌های ایرانی، انواع غذاهای دریایی مثل میگو کبابی، ماهی هامور، کینگ لابستر، بشقاب دریایی، استیک، غذاهای بین‌المللی و انواع سالاد، نوشیدنی و دسر است که در انتخاب آن‌ها سعی شده هر ذائقه‌ای در نظر گرفته شود. همچنین شما می‌توانید با مشاهده ی قیمت و سفارش انلاین از رستوران بین المللی خاقان غذای موردعلاقه خود از منو این رستوران را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس: جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوما، پلاک ۲، رستوران خاقان

رستوران قصاب فرشته، یک رستوران ترکی محبوب در شمال شهر

رستوران قصاب فرشته، یک رستوران ترکی محبوب در شمال شهر

غذاهای ترکی به دلیل طبخ بسیار مشابه با غذاهای ایرانی از محبوب‌ترین انواع غذاهای ملل نزد ما ایرانی‌ها هستند. گذشته از این انواع شیرینی‌های ترکی هم نزد ما از محبوبیت زیادی برخوردار است. حالا تصور کنید همین‌جا در تهران بتوانید غذاها و دسرهای محبوب ترکی را درست با همانی کیفیت طبخ اصلی و با همان طعم اصیل غذاهای ترکیه‌ای سفارش دهید! هیجان‌انگیز است نه؟

رستوران ترکی قصاب یکی از بهترین رستوران‌های ترکی در کشور و بهترین رستوران ترکی در شمال تهران است که شعبه اول آن یعنی شعبه فرشته در آذرماه 96 در خیابان فیاضی آغاز به کار کرد و یک سال بعد یعنی در مهرماه 97 مدیریت این مجموعه با افتتاح شعبه دو رستوران قصاب در محدوده‌ی تجریش سبک طبخ غذای ترکیه‌ای را در یک فضای مدرن گسترش داد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از قصاب را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند.

آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان فیاضی، پلاک 104، رستوران قصاب

علاوه بر سفارش حضوری غذا از شعبه رستوران قصاب در خیابان فرشته امکان مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران قصاب فرشته هم برای مشتریان فراهم شده است.

رستوران نارنجستان یک رستوران بین المللی درجه یک در تهران

رستوران نارنجستان یک رستوران بین المللی درجه یک در تهران

رستوران خاقان تنها رستوران بین المللی شمال شهر نیست. شما برای یک شکم گردی به‌یادماندنی انتخاب‌های دیگر هم دارید. رستوران نارنجستان می‌تواند دومین انتخاب شما به عنوان رستوران گردی در رستوران‌های بین المللی شمال شهر باشد. اینجای هم لوکس و مجلل است هم غذای باکیفیتی دارد. رستوران نارنجستان یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ممتاز پایتخت است که فعالیتش را از سال 1385 شروع کرد.

این رستوران لوکس با دارا بودن مدیریت و پرسنلی تحصیل کرده، باتجربه و کاربلد، آشنا به تمام زبان‌های زنده دنیا و مسلط به همه تخصص‌های مرتبط با رستوران‌داری توانسته جایگاه ویژه‌ای را در میان رستوران‌های بین المللی تهران به خود اختصاص دهد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از نارنجستان را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

در رستوران نارنجستان علاوه بر غذاهای متنوع ایرانی، منو کامل فرنگی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. غذاهای این رستوران همگی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شوند و از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. منو رستوران متنوع و شامل محبوب‌ترین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. ولی اگر به رستوران بین المللی نارنجستان رفتید در کنار همه‌ی سفارش‌ها حتماً خوراک کباب برگ را هم امتحان کنید. شما می‌توانید در محل تک شعبه رستوران نارنجستان واقع در سعادت آباد سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران بین المللی نارنجستان غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری

رستوران ته دیگ، یک رستوران باکیفیت ایرانی

رستوران ته دیگ، یک رستوران باکیفیت ایرانی

چیزی که در این سال‌ها با بررسی نظرات مشتریان و مردم بومی منطقه ثابت شده این است که در حال حاضر رستوران ته دیگ یکی از بهترین رستوران‌ها در منطقه پارک وی تهران است؛ اما چه چیزی باعث شده تا نام رستوران ته دیگ همواره در لیست بهترین‌ها قرار گیرد؟

گذشته از طعم عالی غذاهای ایرانی در رستوران ته دیگ سه موضوع دیگر باعث معروفیت و محبوبیت آن شده‌اند. کیفیت بالای سرویس‌های این رستوران، موقعیت مکانی و دسترسی عالی و قیمت مناسب با توجه به کیفیت و حجم غذاهای سرو شده! این‌ها از مواردی هستند که باعث شده‌اند ته دیگ در تمام سال‌های فعالیتش به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های محدوده‌ی ولیعصر معرفی شود. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از رستوران ته دیگ را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

خیالتان راحت باشد که با انتخاب هر یک از سه شعبه رستوران ته دیگ به سراغ یک مجموعه درجه یک با مدیریت و تیمی حرفه‌ای و باتجربه رفته‌اید که گواهینامه‌های لازم جهت فعالیت در حوزه رستوران‌داری را کسب کرده و با رعایت بالاترین سطوح استانداردهای بهداشتی، غذاهای باکیفیت و سالم ایرانی را با بهترین طعم سازی باب ذائقه ایرانی‌ها برای شما سرو می‌کنند.

البته علاوه بر سفارش حضوری در رستوران ته دیگ امکان سفارش آنلاین هم برای مشتریان فراهم است. شما می‌توانید هم‌اکنون در هر نقطه از تهران که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران ته دیگ اقدام کنید.

آدرس: استان تهران، منطقه ۳، ولیعصر، نرسیده به پارک وی، بالاتر از کوچه مهری پاساژ ایران، طبقه اول، رستوران ته دیگ

رستوران شاندیز جردن حاصل سه دهه تجربه

رستوران شاندیز جردن حاصل سه دهه تجربه

به گمانم نام‌آشناترین رستوران در این لیست رستوران شاندیز جردن باشد که سال‌هاست در لیست بهترین رستوران‌های شمال تهران معرفی می‌شود. وقتی حرف از رستوران شاندیز می‌شود ذهن ما ناخودآگاه به سمت شاندیز مشهد می‌رود، این رستوران محبوب و پرطرفدار شاندیز در مشهد یک شعبه هم در پایتخت دارد که آن را با نام رستوران شاندیز جردن می‌شناسند.

جناب عباس اکبرپور مدیر رستوران شاندیز جردن فعالیت حرفه‌ای خود را در رستوران بزرگ شاندیز در شهر مشهد آغاز کرد اما نخستین مدیریت مستقل ایشان در سال 1370 با تأسیس رستوران پارک طرقبه رقم خورد و در ادامه فعالیت‌ها برای افتتاح شعبه‌ای جدید از رستوران شاندیز، تصمیم گرفته شد تا یک شعبه از این رستوران در پایتخت افتتاح شود. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از شاندیز جردن را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

رستوران شاندیز جردن در تهران یک کبابی تمام عیار است که شاید منو آن تنوع خیلی زیادی نداشته باشد اما همان تعداد غذایی که در منو می‌بینید با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه آماده شده، با بهترین طعم سازی طبخ و برای مشتریان سرو می‌شوند. رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران‌های شمال پایتخت برای امتحان کردن کباب با طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی است.

آدرس: تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهارراه اسفندیار، بلوار صبا، پلاک 24

اگر بخواهید می‌توانید غذای محبوبتان را از منو رستوران شاندیز جردن انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش آنلاین از رستوران شاندیز جردن کلیک کنید.

رستوران تاج محل یک رستوران هندی درجه یک

رستوران تاج محل یک رستوران هندی درجه یک

رستوران تاج محل، رستوران یکی از معروف‌ترین هتل‌های تهران با همین نام است. هتل تاج محل در سال 1380 در 8 طبقه ساخته و افتتاح شد. پس از آن در سال 1394 تغییرات کلی در فضای آن صورت گرفت و پس از بازسازی و ارتقا به یکی از بهترین هتل‌های تهران تبدیل شد. این رستوران هندی محبوب در طبقه همکف و ورودی هتل تاج محل واقع شده است، ظرفیت آن 80 نفر است و با یک طراحی کاملاً متفاوت هر روز برای وعده ناهار و شام پذیرای شماست. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از تاج محل را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

این رستوران یک منو کاملاً هندی دارد که گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب هند را در خود جای داده است. تاج محل برای اینکه تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را راضی نگه دارد بخش‌های مختلفی برای منو رستوران خود در نظر گرفته است. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند.

آدرس: تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29، رستوران هندی تاج محل

شما می‌توانید یک وعده متفاوت برای ناهار داشته باشید و آن را به صورت آنلاین از تاج محل سفارش دهید. کافیست برای سفارش آنلاین از رستوران تاج محل کلیک کنید.

رستوران البرز، انتخابی 60 ساله

رستوران البرز، انتخابی 60 ساله

قطعاً در لیست بهترین رستوران‌های شمال تهران جای رستوران‌های قدیمی و نام دار خالیست. رستوران البرز از آن مواردیست که باید در این لیست قرار گیرد. یک رستوران ایرانی به قدمت 60 سال که به چلوکباب‌های خوش‌طعم و باکیفیتش معروف است. چلوکبابي البرز در سال 1346 توسط مرحوم برماس بنیان‌گذاری شد. به نقل از پرسنل و مدیریت رستوران البرز، از همان ابتدا هدف اين رستوران ارائه غذا با بهترين کيفيت و بالا بردن استاندارد کاری در اين صنف بود.

در حال حاضر این رستوران با بيش از 120 نفر پرسنل متخصص، دو سالن پذيرايی و يک سالن VIP ثابت قدم‌تر از هر زمانی در گذشته به مشتريان سرویس‌دهی می‌کند. کيفيت غذا و رضايت مشتری اولويت اول ماست؛ این شعار رستوران البرز در مدت این 6 دهه فعالیت بوده است و همواره تمام تلاش پرسنل رستوران البرز بر این بود که غذایی با بهترین کیفیت را به دست مشتریان برساند. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر همراه با قیمت و عکس از رستوران البرز را در مقاله معرفی کامل این رستوران بخوانید.

رستوران البرز یک رستوران ایرانی با منو ایرانی و فرنگی است که گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب ایرانی را در منوی خود جای داده؛ اما برای اینکه تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را راضی نگه دارد بخش کوچکی هم به عنوان غذاهای فرنگی در منو خود قرار داده است. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند.

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکو قدم، چلوکبابی البرز

همچنین اضافه کنیم که علاوه بر امکان مراجعه حضوری در محل رستوران، امکان سفارش آنلاین هم برایتان فراهم است و شما می‌توانید با سفارش آنلاین از رستوران البرز غذای محبوبتان را گرم و تازه درب منزل دریافت کنید.

 

 

اشتراک:
شقایق حسنی نصب- 51 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود