معرفی رستوران البرز در سهروردی + منو و آدرس

رستوران البرز
2.2/5 - (4 امتیاز)

رستوران البرز، یکی از بهترین رستوران‌های تهران به حساب می‌آید. به ویژه اگر در منطقه سهروردی پایتخت، به دنبال یک رستوران درجه یک و لاکچری باشید، البرز می‌تواند اصلی‌ترین انتخاب شما باشد. این رستوران فضایی لوکس و جذاب داشته و منوی غذایی بسیار درجه یک نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی نزدیک‎تر و دقیق‌تر به این رستوران بیندازیم.

رستوران البرز؛ رستورانی به قدمت 6 دهه

رستوران البرز تهران

طبق چیزی که در وب سایت رسمی این رستوران می‌بینیم، برند رستورانی البرز از سال 1346 مشغول فعالیت است و به عنوان یکی از معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین رستوران‌ها در پایتخت برای صرف یک وعده غذای باکیفیت ایرانی پیشنهاد می‌شود. این رستوران در خیابان سهروردی قرار گرفته و از استانداردهای روز رستورانداری تبعیت می‌کند. شما این فرصت را دارید که با سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود، به راحتی از منوی رستوران البرز سهروردی، غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

چلوکبابی البرز در سال 1346 توسط مرحوم برماس بنيان گذاری شد. به نقل از پرسنل و مدیریت رستوران البرز، از همان ابتدا هدف اين رستوران ارائه غذا با بهترين کيفيت و بالا بردن استاندارد کاری در اين صنف بود. در آن زمان چیزی که باعث تمایز این رستوران از دیگر رستوران‌های تهران شد، این بود که درست در سال‌هایی که سیستم‌های مديريت جديد و استانداردهای کيفی و بهداشتی چندان جايی در صنف رستوران و چلوکبابی‌های ایران نداشت، این چلوکبابی سيستم مديريت جديد را به کار بست. سیستم‌هایHACCP، استفاده از متخصصين بهداشت، ايزو و سیستم‌های مديريتی، فرستادن افراد به خارج از کشور جهت ديدن دوره‌های تخصصی، همه و همه از جمله مواردی است که رستوران البرز در آن‌ها پیش قدم شد.

در حال حاضر این رستوران با پرسنلی کاملا کارآزموده و دو سالن پذيرايی و يک سالن VIP، ثابت قدم‌تر از هر زمانی در گذشته به مشتريان سرویس دهی می‌کند. “کيفيت غذا و رضايت مشتری اولويت اول ماست”؛ شعار این مجموعه در مدت این 6 دهه فعالیت بوده است و همواره تمام تلاش پرسنل این رستوران بر این بود که غذایی با بهترین کیفیت را به دست مشتریان برساند.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران البرز سهروردی

رستوران البرز تهران تنها یک شعبه فعال برای سرویس‌دهی به مشتریان دارد. شما می‌توانید در محل تک شعبه این رستوران واقع در خیابان سهروردی سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید.

  • آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکو قدم، چلوکبابی البرز
  • ساعت کاری: 11 تا 23:30
  • تلفن: 02188534757
  • اماکن نزدیک: باشگاه بیلیارد سهروردی، باشگاه معتمد یوگا، باشگاه بدنسازی سرافرازان، مرکز یوگا عرفان، هتل پرشین پلازا، هتل سیمرغ تهران، هتل آپارتمان وزرا، هتل بزرگ تهران، رستوران دلنوازان، کافه محیط، رستوران عروس لبنان، رستوران عثمانی مارال

کیفیت منو رستوران البرز سهروردی 

کیفیت منوی رستوران البرز سهروردی 

منوی رستوران البرز، دارای لیست غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی، انواع گریل، انواع نوشیدنی، پیش غذا و سالاد و … است که هر یک از بهترین کیفیت مواد اولیه و همین طور دستور پخت مخصوص و حرفه‌ای تهیه می‌شوند.

همین طور نحوه سرو غذا در این رستوران و تزئیناتی که برای ارائه غذا به مشتریان در نظر گرفته می‌شود، باعث شده تا تجربه‌ای عالی از میل کردن وعده‌های غذایی در رستوران البرز داشته باشید.

اگر فارغ از کیفیت و طعم عالی غذا، دکوراسیون داخلی و چیدمان رستوران هم برایتان اهمیت دارد و به همین دلیل این رستوران را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی لوکس ترین رستوران های تهران را نیز از دست ندهید. با سفارش آنلاین غذا تهران از طریق اسنپ فود، می‌توانید در کمترین زمان غذاهای مورد علاقه خود را از رستوران البرز سهروردی، در بسته بندی‌های تمیز و شیک دریافت کنید.

سفارش آنلاین از رستوران البرز سهروردی

شما چه نظری درباره رستوران البرز دارید؟ تا به حال چه تجربه‌ای از این رستوران داشته و غذاهای آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم تجربه خود یا نزدیکانتان از غذاهای این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید تا کاربران دیگر هم بتوانند از تجریبات شما بهره ببرند.

 

نظرات کاربران