آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
کباب مهدی رشت
شکم گردی
3.9/5 - (8 امتیاز)
بدون نظر

معرفی کباب مهدی رشت + شماره تلفن،‌آدرس و نقد و بررسی

شقایق حسنی نصب 09 اسفند 1400 3 دقیقه

رستوران کباب مهدی رشت منظریه و کباب‌های خوشمزه‌اش در این شهر شهرت زیادی دارد. در این رستوران به طور کلی غذای ایرانی سرو شده و برای هر دو وعده شام و ناهار، مناسب است. در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به معرفی کوتاه این رستوران انداخته و منو و اطلاعات تماس آن را مرور کنیم.

معرفی رستوران کباب مهدی رشت

رستوران کباب مهدی رشت

اگر در میان رستوران‌های رشت به دنبال کبابی‌های قدیمی و باکیفیت بگردید، احتمالا کباب مهدی رشت خیابان نامجو جز اولین گزینه‌ها نیست. این رستوران از نظر قدمت خیلی رزومه طولانی ندارد؛ اما آنچه کباب مهدی را از دیگر کبابی‌های هم دوره خود متمایز کرده و در ردیف بهترین رستوران‌های رشت قرار می‌دهد کیفیت غذاها و نوآوری در سرو آن‌ها است.

این رستوران توانسته در همین مدت زمان کوتاهی که از افتتاح آن می‌گذرد نظر مردم را به سمت خود جلب کند. اولین دلیل معروفیت کباب مهدی بی شک کیفیت بی‌نظیر غذاهای این مجموعه است. اگر تنها یک‌بار در این رستوران کباب میل کنید امکان ندارد خاطره‌ی خوش لذت‌بخش غذای آن را از یاد ببرید.

گذشته از کیفیت غذاها آپلود ویدیوهای خلاقانه از سرو غذا در این رستوران به تقلید از سرآشپز معروف ترکی (نصرت) باعث شد که نام این رستوران به سرعت بر سر زبان‌ها بیفتد. حالا تقریباً هرروز هفته این کبابی شلوغ و پر رفت و آمد است؛ اما اگر آخر هفته‌ها به این رستوران بروید احتمالاً برای پیدا کردن میز خالی باید دقایقی در صف منتظر بمانید.

چند وقتی است که این چلوکبابی در رشت، به درخواست و تقاضای مشتریان یک بخش اختصاصی برای فروش گوشت تازه و باکیفیت هم به مجموعه خود اضافه کرده است. شما می‌توانید هم برای خوردن کباب باکیفیت و خوشمزه و هم برای خرید گوشت تازه مرغوب به این کبابی در محدوده‌ی بلوار منظریه رشت سر بزنید. البته سفارش غذا از این رستوران فقط به شکل حضوری نیست. شما می‌توانید هم اکنون در هر نقطه از رشت که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از کباب مهدی رشت اقدام کنید.

آدرس و اطلاعات تماس این رستوران

رستوران کباب مهدی رشت

“رستوران کباب مهدی رشت هیچ شعبه دیگری ندارد!” این جمله‌ایست که در بخش بیوگرافی اینستاگرام این مجموعه از بهترین رستوران های رشت می‌خوانید. مدیریت این رستوران با وجود تقاضای زیاد مشتریان هنوز تصمیمی برای راه‌اندازی شعبه جدید نگرفته است. در حال حاضر این رستوران با یک شعبه فعال در محدوده‌ی بلوار منظریه مشغول به فعالیت است.

  • آدرس: رشت، بلوار منظریه، خیابان نامجو، روبروی ورزشگاه عضدی
  • ساعت کاری: 11 تا 24
  • شماره تماس: 03133619765
  • امکانات: پارکینگ خیابانی رایگان، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: باشگاه ورزشی نگین رشت، رودخانه زرجوب، باغ محتشم و عمارت کلاه فرنگی، رودخانه گوهر رود

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
زیتون پرورده سالاد فصل چلوکباب کوبیده مخصوص نوشابه
زیتون سالاد شیرازی چلوکباب برگ دلستر
ماست و موسیر چلوکباب بختیاری آب معدنی
چلوجوجه کباب دوغ
چلوکباب لقمه خوراک
استیک مخصوص
چلو جوجه مخصوص

برای مشاهده منوی کامل این رستوران، به اسنپ فود مراجعه کنید.

لوکیشن: 37.265745230710124, 49.58843006191133

پیج اینستاگرام: kabab.mahdi@

سفارش غذا از کباب مهدی رشت

کباب سرای مهدی منظریه رشت، از بهترین رستوران های شمال کشور است که در چند سال اخیر نیز به شهرت زیادی دست یافته و محبوبیت زیادی دارد. اگر ساکن رشت هستید یا به این شهر شمالی کشور سفر می کنید، حتما توصیه می کنیم که از غذاهای خوشمزه این رستوران امتحان کنید.

همچنین شما این امکان را دارید که بدون نیاز به مراجعه حضوری به محل رستوران، از سرویس سفارش آنلاین غذا رشت اسنپ فود استفاده کرده و غذاهای این رستوران را به شکل اینترنتی خریداری کنید. بدیهی است که غذاهای مد نظر شما در کمترین زمان به درب منزل یا محل کار، ارسال خواهند شد.

اشتراک:
شقایق حسنی نصب- 51 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود