آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی نانوایی سنگک و بربری آژیده

ترمه افضلی 23 مهر 1402 5 دقیقه

 

نان بربری و سنگک 2 نان سنتی و خوش‌خوراک هستند که تقریباً همه ایرانی‌ها به طعم و مزه آنها علاقه خاصی دارند. این نان‌ها اکنون به سبد غذایی بسیاری از خانوار‌های ایرانی اضافه شده است. در شهر کرمان نانوایی زیادی در زمینه پخت این غلات فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به نانوایی سنگک و بربری آژیده اشاره کرد.

این نانوایی با درنظرگرفتن جدیدترین دستورالعمل‌ها و متد‌های پخت غلات، سعی می‌کند تا همواره نانی باکیفیت را تحویل مشتریان خود دهد تا آنها با لبخند رضایت از نانوایی خارج شوند. این مجموعه با پرسنل مجرب و حرفه‌ای هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بهترین مراکز پخت و تهیه غلات در شهر کرمان شناخته می‌شود.

مجموعه آژیده با پخت 2 نان عام پسند سعی دارد تا نیاز ساکنین منطقه بیهقی کرمان را به هر نوع نان و غلات مشابه برطرف کند. در این مرکز تمامی پرسنل آموزش‌دیده‌اند تا غلاتی خوش‌خوراک، خوشبو، ترد و با ماندگاری بالا تولید کنند که همواره در صدر بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

معرفی نانوایی سنگک و بربری آژیده

صبح است و هوس یک نان خوشمزه برای صبحانه کرده‌اید؛ اما به هر نانوایی و کیفیت پخت نان آن اطمینان کافی ندارید، اینجاست که مجموعه آژیده به کمکتان می‌آید. حرفه‌ای‌ترین آشپز‌ها، بهترین تجهیزات پخت نان، با کیفیت‌ترین مواد اولیه و موقعیت مکانی مناسب همگی باعث شده‌اند که این مجموعه تبدیل به انتخاب اول بیشتر ساکنین منطقه بیهقی کرمان شود.

البته مجموعه آژیده در باقی ساعات روز به‌ جزء صبح نیز فعالیت می‌کند؛ بنابراین برای هر وعده غذایی که نیاز به یک نان خوشمزه و مقوی داشتید، کافیست به این مجموعه مراجعه کنید و با خرید غلاتی تازه دلی از عزا در بیاورید.

مجموعه آژیده سعی دارد که همواره با ارائه بهترین خدمات، مشتریان را از کیفیت محصولات راضی نگه دارد؛ برای همین مطابق با آخرین استاندارد‌های پخت نان سالم پیش می‌رود و در این زمینه همواره از نظرات بازرسین بهداشت نیز کمک می‌گیرد.

بررسی ویژگی های نانوایی سنگک و بربری آژیده

اما مجموعه آژیده چه ویژگی‌هایی دارد که توانسته است نظر بیشتر مشتری‌ها را به خود جلب کند؟ چرا این مجموعه با پخت 2 نوع نان مختلف توانسته است یک سروگردن نسبت به رقبا در منطقه پیشی بگیرد؟ در ادامه این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم و درباره آنها توضیح می‌دهیم:

ظاهر تمیز و سالم نان ها

نان‌های مجموعه آژیده ظاهر تمیز، سالم و بدون سوختگی دارند. در واقع ظاهر غلات این مجموعه اشتها‌آور است و نانوا‌ها سعی می‌کنند هیچ اثری از سوختگی، خامی و … روی غلات به‌جا نگذارند.

نانوایی آژیده، عرضه‌کننده نان‌هایی با ظاهر بسیارخوب

حتی اگر نانی بیش‌ازاندازه دچار سوختگی یا خامی باشد، پرسنل آن را تحویل مشتری نمی‌دهند، چون رضایت وی بیشتر از هر عاملی برای آنها اهمیت دارد.

طعم خوشمزه‌ی نان‌ها

حتماً برایتان پیش آمده که با خرید نان و خوردن آن متوجه شده‌اید که هیچ طعم خاصی ندارد؛ این غلات به‌هیچ‌عنوان مناسب نیستند، چون بعد از مصرف کمی از آن، اشتهایتان از بین می‌رود و وعده غذایی‌تان را نمی‌توانید کامل و مفصل بخورید. اما خبری از این مشکل در محصولات مجموعه آژیده نیست.

در مجموعه آژیده خوشمزه‌ترین نان‌ها با بهترین مواد اولیه پخته می‌شوند. در واقع نانوا‌ها از افزودنی‌ها و طعم‌دهنده‌های مجاز و سالم استفاده می‌کنند تا غلاتی خوش‌خوراک و خوشمزه برای مشتری‌ها بپزند.

بوی عالی نان‌‌ها

فرض کنید یک نان با ظاهر فوق‌العاده عالی و طعم بی‌نظیر، طعم سوختگی یا خامی دهد؛ قطعاً در این زمان نیز تمایلی به خوردن آن ندارید. پرسنل مجموعه آژیده با دانستن این موضوع همواره سعی می‌کنند تا غلات را به‌نحوی بپزند که هیچ بوی اضافه سوختگی یا خمیری ندهند. در واقع در مجموعه آژیده نان‌هایی خوشبو و خوش عطر می‌خرید.

نان‌های نانوایی آژیده با عطر و بوی عالی

زمانی که مجموعه آژیده شروع به‌کار می‌کند، عطر و بوی نان‌های آن تمام فضای محله را به خصوص صبح‌ها در بر می‌گیرد.

بافت مناسب نان‌ها

بافت نان‌های مجموعه آژیده سفت و متراکم نیست، به‌همین‌دلیل به‌راحتی می‌توانید آنها را صرف و نوش‌جان کنید. این غلات قابلیت برش‌پذیری خیلی خوبی دارند؛ بنابراین اگر قصد فریزکردن غلاتتان را دارید، می‌توانید با چاقوی مناسب برش به‌راحتی آنها را برش دهید و به قطعات کوچکتری تبدیل کنید.

ارزش تغذیه ای بالای نان‌ها

پرسنل مجموعه آژیده بیشتر از هر عاملی به ارزش غذایی بالای نان‌های این مجموعه اهمیت می‌دهند. تمام مواد مغذی و مورد نیاز بدن در محصولات این مرکز یافت می‌شود. بنابراین اگر به سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید و ارزش غذایی نان از طعم، مزه، کیفیت، بافت و … آن برایتان بااهمیت‌تر است، پیشنهاد می‌دهیم حتماً به این نانوایی بروید.

آژیده به‌عنوان بهترین نانوایی سنگک کرمان توانسته است با تولید غلات پرخاصیت، قدمی مثبت به جهت حفظ سلامتی مشتری‌های خود بردارد.

ماندگاری بالا‌ی نان‌ها

نان خوب باید ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد و خیلی زود بیات نشود. غلاتی که ماندگاری‌شان را از دست می‌دهند، از مواد اولیه باکیفیتی پخته نشده‌اند؛ بنابراین طعم، عطر و بافت مناسبی نیز ندارند. این نانوایی سعی می‌کند همواره در غلات خود افزودنی‌هایی را بیفزاید که ماندگاری نان را بالا می‌برند، اما درعین‌حال سلامت مشتری‌ها را تهدید نمی‌کنند.

نانوایی آژیده، عرضه‌کننده نان‌هایی با ماندگاری بالا

نان با ماندگاری بالا شما را از مراجعه مداوم به نانوایی‌ها نیز بی‌نیاز می‌کند؛ بنابراین اگر حوصله مراجعه مداوم به مراکز پخت غلات را ندارید، پیشنهاد می‌دهیم برای یک‌بار چندین نان را بسته به نیازتان از مجموعه آژیده بخرید و در فریزر نگهداری کنید.

اطلاعات نانوایی سنگک و بربری آژیده

آدرس نانوایی سنگک و بربری آژیده: کرمان، بلوار هدایت، بیهقی 1

شماره تلفن نانوایی سنگک و بربری آژیده: 3432618561

سفارش آنلاین از نانوایی سنگک و بربری آژیده

هم‌اکنون اطلاعاتی کاملی درباره نانوایی سنگک و بربری آژیده دارید. شما می‌توانید به‌صورت حضوری به این مجموعه بروید و غلات مورد نیازتان را بخرید. اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، برنامه‌هایی هستند که امکان خرید نان آنلاین را به‌وجود آورده‌اند که از جمله آنها می‌توان به اسنپ فود اشاره کرد. اپلیکیشن نانوایی آنلاین در کرمان اسنپ فود به‌واسطه تنظیم قرارداد با بهترین نانوایی‌های این شهر، نیاز مردم را به مراجعه حضوری از بین برده‌اند.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود