معرفی نانوایی شعله کرمان

4/5 - (1 امتیاز)

اگر می‌خواهید تجربه‌ای ماندگار و خوشمزه در خرید نان ایرانی و حتی فانتزی داشته باشید، در نانوایی شعله کرمان می‌توانید این تجربه را کسب کنید و از هر قرص نان لذت ببرید. نان‌هایی که در نانوایی شعله کرمان پخت می‌شوند, معنای واقعی نان اصیل و ایرانی را برای شما مشخص می‌کنند.

بی‌شک نان از اصلی‌ترین بخش‌های سفره و سبد غذایی هر ایرانی محسوب می‌شود و با بسیاری از غذاها به خصوص غذاهای سنتی و ایرانی سرو می‌شود. نان در ایران قدمت زیادی دارد و بسیار برای ایرانیان مهم است.

ایران نیز همانند بسیاری از کشورهای جهان نان‌های سنتی و مخصوص خود را داشته که طرفداران بسیار زیادی دارد، به طوری که حتی به خارج از ایران نیز قدم گذاشته و طرفدارانی نیز در خارج از ایران دارد. با مطالعه انواع نا‌ن‌های سنتی ایرانی متوجه خواهید شد که  منو نان ایرانی از چه تنوعی بهره‌مند است.

نان لواش، بربری، سنگک و نان تافتون از نان‌هایی هستند که در تمام ایران و حتی جهان پخته می‌شوند. علاوه بر این‌ها، نان‌هایی نیز هستند که مختص یک شهر و منطقه‌اند و به همان خوشمزگی سنگک و بربری هستند.

تقریباً در تمام شهرهای ایران نانوایی‌هایی وجود دارند که نان‌های ایرانی را طبخ می‌کنند. ایرانیان به خوردن نان تازه آن هم اول صبح عادت دارند و به همین دلیل برخلاف کشورهای دیگر که نان‌ها را از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها خریداری می‌کنند، ایرانیان از نانوایی‌های محله خود نان مورد نیازشان را تهیه می‌کنند.

نان تافتون از نان‌های سنتی و اصیل ایرانی است.

کرمان نیز از همان شهرها است. در کرمان نانوایی‌های معروف و مشهوری وجود دارد که نان‌های خوشمزه و باکیفیتی می‌پزند و می‌فروشند. در این مقاله از اسنپ فود با معرفی یکی از نانوایی‌های معروف و باکیفیت کرمان، یعنی نانوایی شعله کرمان همراه شما خواهیم بود و اطلاعات لازم در مورد این نانوایی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

معرفی نانوایی شعله کرمان

نانوایی شعله کرمان یکی از مشهورترین نانوایی‌های محلی و بومی در شهر کرمان است که محصولات با کیفیت و خوشمزه‌ای را تولید می‌کند. این نانوایی با هدف تولید نان‌های سنتی و با کیفیت بالا در شهر کرمان تاسیس شد. نانوایی شعله با تکیه بر مواد اولیه خوب، استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای بهداشتی، نان‌هایی با طعم و عطر خاصی تولید می‌کند که همواره مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

نان سنگک از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین نان‌های ایرانی است.

محصولات این نانوایی شامل نان‌های تنوری، سنتی، بربری، تافتون است. همچنین این نانوایی به صورت عمده و خرده‌فروشی فعالیت کرده و محصولات خود را به سراسر کرمان ارسال می‌کند.

آدرس نانوایی شعله کرمان

نانوایی شعله کرمان در منطقه 2 کرمان و در نزدیکی تکیه شاهزاده علی اصغر و مراکز مهم دیگری واقع شده است. دسترسی به این نانوایی چه از طریق خودروی شخصی و چه وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس راحت است. ایستگاه‌های اتوبوس جهاد 62، جهاد 66 و 55 نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به نانوایی شعله هستند.

آدرس: استان کرمان، کرمان، بلوار جهاد، جهاد 64، بم جنوبی، بین مریم و غربی 1

شماره تماس: 09133870953

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 8 شب

بررسی و نقد نانوایی شعله کرمان

این نانوایی با سال‌ها تجربه و دانش در زمینه تولید نان‌های باکیفیت و خوش طعم فعالیت می‌کند و با استفاده از تکنولوژی های نوین، به عنوان یکی از بهترین نانوایی‌ها در کرمان شناخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته نانوایی شعله کرمان، استفاده از نانوایان ماهر و مجهز به تجهیزات پیشرفته در خطوط تولید است. همچنین، این نانوایی برای تهیه نان‌ها از آرد با کیفیت بالا و نوعی مایه مخصوص استفاده می‌کند که باعث می‌شود نان های تولیدشده طعمی بسیار خوب داشته باشند.

علاوه بر کیفیت بالای محصولات، نانوایی شعله کرمان بر خدمات مشتریان خود نیز تمرکز دارد. با توجه به ارزش قائل بودن برای مشتری، این نانوایی تلاش می‌کند تا علاوه بر ارائه نان‌های با کیفیت، مشتریان خود را با خدماتی عالی و رضایت‌بخش همراهی نماید.

نان لواش از نان‌هایی است که به همراه اکثر وعده‌ها سرو و خورده می‌شود.

از نکات منفی که می‌توان به آن اشاره کرد قیمت نسبتا بالا و اقتصادی نبودن نان‌ها است و شاید یکی از دلایل آن کیفیت بالای نان‌ها و روند تولید حرفه‌ای آن باشد. البته که مشتریان می‌گویند به نسبت طعم و مزه‌ای که دارد کاملا هزینه پرداختی ارزشش را دارد.

همانطور که بارها اشاره شد، محیطی که در آن نان‌ها پخت می‌شود کاملا بهداشتی است و پرسنل و کادر قوی نانوایی نظافت را در سطح بالایی رعایت می‌کنند. چه این موضوع و چه برخورد زیبای پرسنل نشان می‌دهد که برای مشتریان خود ارزش قائل هستند و چرخه تولید و فروش و… در جهت رضایت مشتریان کار می‌کنند.

همین رضایت و عملکرد خوب سبب شده است که به نانوایی اینترنتی تبدیل شود و اگر به هر دلیلی نتوانستید به شعله مراجعه کنید، می‌توانید از طریق سفارش نان انلاین کرمان هر نانی را که دوست داشتید، با بسته بندی بهداشتی از نانوایی مدنظر خود در زمان کم سفارش دهید.

نان بربری نانی پرطرفدار است و در ایران و جهان پخته می‌شود.

نانوایی شعله کرمان با تکیه بر کیفیت و خدمات خوب و جلب رضایت مشتری توانسته است جای خود را در بازار تولید انواع نان محلی باز کند و تا به امروز نیز این جایگاه را حفظ کرده است.

سخن پایانی

اگر از نانوایی شعله خوشتان آمد، می‌توانید سری به معرفی نانوایی رنجبر کرمان نیز بزنید و هرکدام از آن‌ها را که خواستید بسته به آدرس و معیارهای خود انتخاب کنید و هر کدام از نان‌های مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

برچسب ها:

نظرات کاربران