آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی نان سنگک امام رضا کرمان

ترمه افضلی 27 مهر 1402 4 دقیقه

پخت بهترین نان سنگک در فروشگاه امام رضا کرمان

 

نان سنگک یکی از خوش‌خوراک‌ترین نان‌های ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید این غلات را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام نوش‌جان کنید و یک وعده غذایی سالم و مقوی داشته باشید. البته همه این مشروط بر این خواهد بود که این غلات را از فروشگاه معتبری مثل نان سنگک امام رضا کرمان بخرید.

خبری خوب برای تمامی ساکنین شهر کرمان، اگر به نان سنگک علاقه دارید و می‌خواهید طعم و مزه واقعی این غلات را بچشید، می‌توانید به مجموعه امام رضا بروید. این مجموعه با پخت بهترین غلات در تلاش است تا نیاز مشتری‌های خود را به‌هرنوع غلات مشابه از بین ببرد.

در نان سنگک امام رضا کرمان می‌توانید خوشمزه‌ترین غلات را با هزینه‌ای بسیار کم بخرید و یک وعده غذایی مفصل داشته باشید. البته شاید صف‌های طولانی این نانوایی از خرید منصرفتان کند که البته این صف‌ها نشانه کیفیت بالای غات و ضایا مشتری‌ها از آنها هستند.

معرفی نان سنگک امام رضا کرمان

ساکنین محله فیروزآباد کرمان می‌توانند برای تأمین غلات مورد نیاز روزانه خانواده‌شان به مجموعه امام رضا کرمان بروند و از آنجا نان سنگک بخرند. در این مجموعه بهترین نان‌های سنگک با بهترین مواد اولیه و بهترین تجهیزات پخته می‌شوند. این غلات کاملاً پخته شده هستند و با طعم و مزه‌ای عالی به‌دست مشتری‌ها می‌رسند.

پخت نان سنگک خوشمزه در فروشگاه امام رضا کرمان

این نانوایی هرروز سعی می‌کند تعداد بالایی نان تهیه کند تا نیاز تمام مشتری‌ها را پاسخگو باشد. ازآنجاکه کیفیت محصولات این مجموعه بالاست، به‌همین‌دلیل مشتری‌های زیادی به آنجا ‌می‌روند و فروشگاه موظف است تا تعداد بالایی غلات تهیه کند تا بتواند پاسخ همه آنها را دهد.

بررسی ویژگی های نان سنگک امام رضا کرمان

نان سنگک امام رضا کرمان چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که باعث شده بیشتر مشتری‌ها آن را نسبت به فروشگاه‌های مشابه ترجیح دهند؟ در ادامه این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم و درباره آنها توضیح می‌دهیم:

اولویت مشتریان هستند.

در نان سنگک امام رضا همواره اولویت، مشتری‌ها هستند. هرچند این مجموعه طی روز چندین مشتری مختلف دارد و تعداد آنها نیز همواره زیاد و زیادتر می‌شوند، اما پرسنل و شاطر‌ها به اینکه لبخند رضایت را بر روی لب‌هایشان بیاورند، توجه ویژه‌ای دارند.

در واقع تمام کارکنان مجموعه نان سنگک امام رضا تلاش خود را می‌کنند تا هر کدام به‌نحو باعث رضایت مشتری‌ها از خریدشان شوند. از خمیرزن که خمیر‌ها را در ابعاد و اندازه‌های مناسب شکل می‌دهد تا شاطر که نان‌ها را می‌پزد، همگی سعی می‌کنند کارشان را به‌نحو احسنت انجام دهند.

کیفیت فراموش نمی‌شود.

مجموعه نان سنگک امام رضا هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند؛ یعنی با پخت تعداد بالای نان، از کیفیت آنها نمی‌زند. برای همین به چند شاید برخی مشتری‌ها در انتهای ساعات پخت نتوانند از این مجموعه محصولی بخرند، اما بااین‌حال همان تعدادی که خریده‌اند، اطمینان دارند که غلاتشان از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

از عطر و بوی نان‌های این مجموعه گرفته تا طعم و مزه‌شان، همگی درجه یک و فوق‌العاده باکیفیت هستند. عطر و بوی نان‌های سنگک امام رضا تمام فضا منطقه نانوایی در محله فیروزآباد را در بر می‌گیرد. همینکه از کنار این مجموعه گذر کردید، احساس گرسنگی خواهید کرد؛ چون عطر و بوی غلات فروشگاه شما را به وسوسه می‌اندازند.

طعم و مزه نان‌های سنگک این مجموعه شما را ترغیب می‌کند که هر بار برای تأمین غلات مورد نیاز خانه‌تان به آنجا بروید و با صرف خوشمزه‌ترین نان‌ها یک وعده غذای مفصل داشته باشید. در واقع طعم و مزه این غلات به‌نحوی است که حتی دوست دارید آنها را خالی بخورید؛ چون از خوردنشان لذت می‌برید.

فروش نان سنگک خوش‌عطر در فروشگاه امام رضا کرمان

بافت نان‌های امام رضا را نیز نمی‌توان از قلم انداخت که بسیار نرم و مناسب است. غلات این مجموعه به‌راحتی جویده می‌شوند و بافتی خشک یا جیرمانند ندارند. همچنین به‌سادگی می‌توانید با چاقو‌های مخصوص آنها را برش دهید و در ظرف‌های جداگانه در فریزر بگذارید.

از جمله فاکتور‌های تأثیرگذار بر کیفیت نان‌های مجموعه امام رضا می‌توان به کیفیت بالای مواد اولیه اشاره کرد. در واقع مدیریت نانوایی سعی می‌کند از مخمر‌ها گرفته تا آرد و … را از مجموعه‌های معتبر تهیه کند تا کیفیت غلات بالا برود و مشتری‌ها همواره از خریدشان از این مجموعه رضایت داشته باشند.

موقعیت مکانی مناسب

نان سنگک امام رضا کرمان درست مثل بسیاری از نانوایی‌های خوب این شهر مثل نان نانستان از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. در واقع این نانوایی سر راه ساکنین محله فیروزآباد قرار دارد؛ برای همین آنها می‌توانند به‌راحتی ابتدای روز به آنجا بروند و غلات موردنیازشان را بخرند که تا انتهای روز نان باکیفیت و خوشخوری در خانه داشته باشند.

قیمت‌های مقطوع و حجم مناسب

قیمت‌های مقطوع نانوایی امام رضا را نمی‌توان از قلم انداخت. این مجموعه در قبال حجم زیاد نان، قیمت بسیار اندکی از مشتری‌ها دریافت می‌کند.

فروش نان سنگک قیمت مناسب در فروشگاه امام رضا

در واقع یک نفر با صرف یک غلات از این مجموعه حتی می‌تواند 2 وعده غذایی کامل و مفصل داشته باشد. قیمت‌های مقطوع و حجم مناسب نیز باعث شده است تا مشتریان این مجموعه همواره در حال افزایش باشند.

اطلاعات نان سنگک امام رضا کرمان

آدرس نان سنگک امام رضا کرمان: کرمان، فیروزآباد، خیابان دادبین، خیابان شهدای دارلک

شماره تلفن نان سنگک امام رضا کرمان: 09136211913

جمع بندی

نان سنگک امام رضا کرمان به‌دلیل کیفیت بالا هم‌اکنون جزء بهترین مراکز عرضه غلات در شهر کرمان شناخته می‌شود. بسیاری از مشتری‌ها ترجیح می‌دهند که به‌جای مراجعه به مراکز نامعتبر و بی‌کیفیت به این نانوایی بروند و غلات موردنیازشان را از آنجا بخرند. شما می‌توانید در مجموعه امام رضا غلات را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق‌العاده عالی بخرید و سپس یک وعده غذایی عالی و مفصل داشه باشید.

اگر حوصله رفتن به‌صورت حضوری به نانوایی نان سنگک امام رضا کرمان را ندارید، پیشنهاد می‌دهیم برای خرید نان سنگک کرمان به اپلیکیشن سفارش غیرحضوری نان اسنپ فود مراجعه کنید و غلاتتان را به‌شکل غیرحضوری بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود