آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی پیتزا باگت

ترمه افضلی 07 مهر 1402 7 دقیقه

در زندگی امروزی که دائم در حال کار هستیم، همه ما بیشتر زمان روزهای کاری را بیرون از منزل سپری می‌کنیم و به همین دلیل دیگر از آن سفره‌های بزرگ و مفصلی که قدیم هر روز در خانه‌ها چیده می‌شد، خبری نیست.

 

عکس رستوران باگت

مشغله زیاد و عدم داشتن وقت آزاد، ما را مجبور کرد که به غذاهای فست‌فودی روی‌آوریم که البته خیلی از طعم آن‌ها، خوشمان آمده است. غذاهای متنوعی که از فرنگ آمده بودند، اما خیلی زود در فرهنگ غذایی ما  جای گرفتند و طرز تهیه آن‌ها برای سازگاری با ذائقه ایرانی و متناسب به سبک آشپزی ایرانی، تغییر کرد.

استقبال گسترده مردم از غذاهای فست‌فودی به‌ ویژه پیتزا سبب شده است تا در همه جای شهرهای بزرگ و کوچک کشور، فست‌فودها و رستوران‌های زیادی دایر شوند که فقط غذاهای فست‌فودی را آماده می‌کنند.

اگر در تهران زندگی می‌کنید و یک پیتزا خور واقعی هستید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا فست‌فودی که می‌توان بهترین پیتزاها را در آن خورد به شما معرفی کنیم؛ پیتزا باگت، مکانی مناسب برای عاشقان پیتزا است.

معرفی پیتزا باگت

پیتزا باگت از رستوران‌های زنجیره‎‌ای در تهران است که کار خود را از سال 1384 آغاز کرده و اکنون دارای چندین شعبه در محله‌های مختلف تهران است که همه زیر نظر دفتر مرکزی فست‌فود باگت فعالیت می‌کنند.

در آن زمان که رستوران‌ها به سبک سنتی رستوران‌داری، مدیریت می‌شدند و معماری ساده به سبک ایرانی داشتند، رستوران باگت با ایده‌های جدید و خلاقانه کار خود را آغاز کرد. رستورانی شیک و مدرن با معماری به سبک رستوران‌های اروپایی که توجه همه را به خود جلب می‌کرد.

 

محیط آرام و دلنشین پیتزا باگت

این فست‌فود خارق‌العاده که کار خود را از زعفرانیه آغاز کرد و سپس گسترش داد به یکی از برندهای معروف و محبوب در بین رستوران‌های تهران تبدیل شد. پیتزا باگت از پیشروان صنعت رستوران‎‌داری زنجیره‌ای در تهران و حتی ایران است که با حفظ کیفیت غذا و بهبود و ارتقای خدمات در تمامی شعب خود، موفق شده تا نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و همچون ستاره‌ای در افق آسمان تهران بدرخشد.

این مجموعه با ارائه انواع پیتزاهای متنوع و خوشمزه که با استفاده از مواد باکیفیت و به روش‌های سنتی و متفاوت پخت می‌شوند، مشتریان زیاد و ثابتی دارد که از فواصل دور برای صرف یک وعده‌غذای خوشمزه و باکیفیت به این فست‌فود روی می‌آورند.

هایدا نیز از رستوران‌های زنجیره‌ای است که چندین شعبه موفق دارد که با ارائه غذاها و ساندویچ‌های باکیفیت، توانسته‌ است به جایگاه ویژه‌ای در بین قشر جوان دست یابد. با سفارش آنلاین هایدا از سرویس اسنپ فود، طعمی متفاوت از ساندویچ و غذاهای فست‌فودی را تجربه کنید.

ویژگی منحصربه‌فرد پیتزا باگت

آنچه که پیتزا باگت را از سایر فست‌فودها و پیتزافروشی‌ها مجزا می‌سازد، نان‌های مجموعه باگت است که با استفاده از تخمیر طبیعی طولانی‌مدت و بدون استفاده از مخمر و جوش‌شیرین تهیه می‌شوند. این روش سنتی و طبیعی سبب می‌شود که نان‌ها دارای خواصی منحصربه‌فرد باشند.

تخمیر طبیعی طولانی‌مدت که برای ایجاد سلف یا باکتری‌های مفید در خمیر مورداستفاده قرار می‌گیرد، سبب می‌شود که نان‌های مجموعه باگت علاوه بر این که سالم و بهداشتی باشند، بافتی نرم و پفکی با طعمی طبیعی نیز داشته باشند.

 

پیتزا باگت با خمیر مخصوص و طعم اصیل نان ایرانی

همچنین، این نان‌ها بدون استفاده از مخمر و جوش‌شیرین پخته می‌شوند که به معنای آن است که طعم و عطر طبیعی گندم و غلات در نان حفظ می‌شود. به همین دلیل نان‌هایی که در تهیه پیتزا و ساندویچ‌های باگت استفاده می‌شوند، طعم و عطر استثنایی دارند.

به دلیل استفاده از روش تخمیر طبیعی و عدم استفاده از مواد شیمیایی و مخمر، این نان‌ها راحت‌تر قابل‌هضم هستند به‌طوری که حتی در صورت مصرف زیاد نیز حس سبکی خواهید داشت.

شعب رستوران باگت

همان‌طور که گفتیم باگت از رستوران‎‌های زنجیره‌ای با چند شعبه در تهران است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما کیفیت غذاها در همه یکی است. از مهم‌ترین مشخصه‌های مشترک بین همه شعبه‌های رستوران باگت، سفارش آنلاین از رستوران باگت است.

در ادامه با برخی از شعبه‌های این رستوران آشنا خواهید شد.

شعبه تهرانپارس

یکی از معروف‌ترین شعبه‌های رستوران باگت در فلکه اول تهرانپارس، گلبرگ، مابین رشید و باقری و نبش خیابان 113 شهید صادقی قرار دارد.

شعبه تهرانپارس پیتزا باگت در دوطبقه با سالن‌هایی بزرگ از مراجعه‌کنندگان خود، پذیرایی می‌کند. مکانی شیک با طراحی مدرن که حس و حال خوشی در آن جریان دارد. فضایی گرم و صمیمی که جان می‌دهد برای گرفتن تولد و برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی تا با خاطره‌ای خوش از شبی فراموش‌نشدنی، نام پیتزا باگت در ذهن‌ها حک شود.

 

لذیذترین مرغ‌های سوخاری و سیب‌زمینی با سس مخصوص در پیتزا باگت

این شعبه به دلیل سطح بهداشت بالا و طعم بی‌نظیر پیتزا دیپ دیش آن، معروف شده است. پیتزا دیپ دیش با پایه خمیر پیتزا مخصوص باگت 20 سانتی که از ژامبون گوشت و مرغ و سس شیرین شیکاگو، پپرونی، فلفل‌دلمه‌ای و قارچ بلانچ پر شده و با پنیر پیتزا ترکیبی فراوان پوشیده شده است؛ ازاین‌رو طعم منحصربه‌فردی دارد.

شعبه پاسداران

شعبه پاسداران پیتزا باگت، محیطی دلنشین با منوی عالی و اشتهاآور دارد. پیتزا سیر و استیک و نان سیر آن را باید حتماً امتحان کنید. وقتی گذرتان به پاسداران افتاد، بالاتر از برج سفید و نبش بوستان دهم، پیتزا باگت را فراموش نکنید، مکانی که هم‌زمان با سیرشدن می‌توان آرامش را آنجا در آغوش کشید.

در این شعبه از پیتزا باگت، حس دلپذیر خوردن پیتزا در فضای آزاد را تجربه کنید. محیطی شیک و دلنشین که با طراحی زیبا و دکوراسیون امروزی، انرژی خاصی در آن جریان دارد که باعث آرامش روح و دفع خستگی از بدن می‌شود.

 

ساندویچ‌های خوشمزه با طعم منحصربه‌فرد در پیتزا باگت

در این شعبه پیتزا باگت با تأکید بر کیفیت و سلامت غذاها، نان پیتزا از آرد جو تهیه می‌شود؛ ازاین‌رو پیتزاهای این مجموعه طعم متفاوت و عالی دارند.

این شعبه با ظرفیت 240 نفر، آماده پذیرایی از مهمانی‌ها و دورهمی‌های بزرگ شما است تا با سرویس‌دهی سریع و منظم، خاطره‌ای به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند.

شعبه سعادت‌آباد

شعبه سعادت‌آباد پیتزا باگت در دو فضای داخلی و بیرونی، پذیرای شما عزیزان است. سعادت‌آباد که از منطقه‌های خوش‌آب‌وهوای تهران است در برخی از روزهای سال، هوای فوق‌العاده دلپذیری دارد که غذاخوردن در آن لذتی فراتر از آنچه است که می‌توان تصور کرد.

سلیقه و ذوق هنرمندانه‌ای که برای دکوراسیون محیط استفاده شده است، درواقع تلفیقی بی‌نظیر از هنر و فرهنگ ایرانی و اروپایی است که نمی‌توان مجذوب آن نشد.

 

خاص‌ترین سالادها در منوی رستوران باگت سعادت‌آباد

منوی رستوران باگت سعادت‌آباد، یک لیست پروپیمان از انواع ساندویچ‌ها، پیتزاها، مرغ، پیش‌غذاها و سالادها و برگرها است که با دستور تهیه مخصوص باگت آماده می‌شوند.

پیتزا سیر و استیک که با خمیر پیتزا ایتالیایی چاودار، راسته گوساله، سس مخصوص باگت، سیر تازه و روغن‌زیتون تهیه می‌شود از پیتزاهای ناب منوی این شعبه است که طرف‌داران بسیاری دارد.

پیتزا رست‌بیف دیپ دیش، پیتزا میت لف دیپ دیش و پیتزا کمبو دیپ دیش نیز از بهترین‌ها در لیست منوی شعبه سعادت‌آباد پیتزا باگت هستند.

طعم برخی از غذا به‌قدری استثنایی هستند که نمی‌توان مزه آن‌ها را تعریف کرد پس اگر از سعادت‌آباد گذر کردید، مابین چهارراه مسجد و نیایش، پایین‌تر از میدان کاج و نبش کوچه 34 وارد پیتزا باگت شوید و خود مزه بی‌نظیر و وصف‌ناشدنی غذاهای آن را بچشید.

شعبه اندرزگو

بین کاوه و قیطریه، دقیقاً روبه‌روی مسجد مفتخر و نبش مهر محمدی جنوبی، یک شعبه لوکس پیتزا باگت وجود دارد که پاتوق افراد بسیاری از سراسر شهر است.

 

تجربه لذتی متفاوت با پیتزا باگت

این شعبه دارای دوطبقه مجزا شیک و فوق‌العاده زیبا است که در مساحت کوچکی بنا شده است و طراحی داخلی خارق‌العاده و بی‌نظیری دارد. هر چند که فضای داخلی رستوران کوچک است، اما طلا هم کوچک ولی با ارزش زیاد است؛ پس به کوچک بودن فضا نگاه نکنید.

کیفیت عالی غذاها، برخورد کم‌نظیر و عالی پرسنل و سطح بهداشت بالا، این شعبه لوکس و زیبا را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین شعبه‌های رستوران باگت تبدیل کرده است.

شعبه زعفرانیه

در خیابان ولیعصر، نرسیده به تجریش و نبش کوچه یکتا، شعبه زعفرانیه پیتزا باگت در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی تهران مثل عمارت باغ فردوس و مجتمع تجاری ارگ تجریش قرار گرفته است.

در این شعبه لذیذترین پیتزاهای ایتالیایی مثل پیتزا مارگاریتا روستیک، پیتزا مرغ دودی و پیتزا مرغ کاری با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

در کنار این پیتزاها، انواع ساندویچ مثل ساندویچ ساب چیکن آبرجین، ساندویچ باگت چیکن کرم و ساندویچ باگت استیک چیلی محبوبیت بسیاری در بین مشتری‌های این شعبه از رستوران باگت دارند.

شعبه بلوار فردوس

شعبه فردوس پیتزا باگت در بلوار فردوس شرقی، بین گلستان و رامین جنوبی در پلاک 254 واقع شده است. در این شعبه نیز همچون سایر شعبه‌های رستوران باگت با تأکید بر کیفیت و سلامت غذاها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای پخت هر یک از غذاهای موجود در منوی رستوران استفاده می‌شود.

 

برگرهای دست‌ساز و خاص رستوران باگت را باید مزه کرد!

این شعبه  از باگت، پاتوق همیشگی اهالی غرب تهران است. محیط زیبا و لوکس، برخورد خیلی عالی پرسنل و سطح بهداشت رستوران، آن را به یکی از بهترین رستوران غرب تهران بدل کرده است.

حالا وقتی که خیلی گرسنه هستید یا مهمان دارید، اما زمان و انرژی لازم برای تهیه یک غذای عالی را ندارید، خیلی راحت با سفارش پیتزا از فست‌فود باگت، یک وعده عالی را میل کنید.

طعم لذیذترین پیتزاها با اسنپ فود

در یکی دیگر از پست‌های اسنپ فود، سعی کردیم تا با معرفی پیتزا باگت، شما را به خوردن یک غذای عالی و باکیفیت دعوت کنیم.

پیتزا باگت از رستوران‌های زنجیره‌ای تهران است که نزدیک به دو دهه سابقه دارد. این رستوران برای بیشتر مردم تداعی‌گر خاطرات زیبایی است که همواره در دفتر خاطرات ذهن می‌مانند.

 

پیتزا باگت، یک رؤیای دلچسب

پیتزا باگت به‌موجب کیفیت بالای غذاهایش و طعم دلچسب آن‌ها شناخته شده است. هر چند که غذاهای این رستوران قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما کیفیت و حجم مطلوبی دارند و به همین دلیل موردپسند مشتریان است.

با سفارش غذا از سرویس آنلاین اسنپ فود، طعم غذاهای خوشمزه بهترین رستوران‌های شهر را بچشید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود