آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی پیتزا دانی تهران

ترمه افضلی 28 شهریور 1402 5 دقیقه

 

پیتزا دانی به‌عنوان یکی از فست‌فودی‌های معروف در شهر تهران با 2 شعبه در بلوار فردوس و جنت آباد توانسته مشتری‌های راضی بسیاری را برای خود به‌ارمغان بیاورد. دلیل جذب مشتری بالای این مجموعه ارائه انواع فست‌فود‌های باکیفیت و خوشمزه با مواد اولیه کاملاً ارگانیک و سالم است.

در مجموعه پیتزا دانی می‌توانید انواع پیتزا‌ها و ساندویچ‌های خوشمزه را سفارش دهید و یک تجربه بی‌نظیر از خوردن غذا در یکی از فست‌فودی‌های خوب تهران داشته باشید. این مجموعه با پرسنلی خونگرم و خوش‌برخورد، کنارتان است تا در شهر تهران با اذیذ‌ترین غذا‌ها دلی از عزا در بیاورید و گرسنه نمانید.

اگر ساعت‌ها سر کار بودید و خسته هستید، اگر حوصله درست‌کردن غذا در خانه را ندارید، اگر مواد اولیه کافی در خانه نیست و نمی‌توانید غذایی بپزید، روی خدمات مجموعه پیتزا دانی حساب باز کنید. این مجموعه امکان ارسال پیتزا درب منزل را نیز دارد؛ بنابراین کافیست تا سفارشتان را در خانه انجام دهید تا پرسنل دانی در سریعترین زمان غذا را درب منزل برایتان بفرستند.

معرفی پیتزا دانی تهران

پیتزا دانی یک مجموعه بزرگ و خاص است که توانسته خوشمزه‌ترین فست‌فود‌ها را در شهر تهران مانند پیتزا سعید تهیه کرده و از رقبا پیشی بگیرد. وقتی به این مجموعه می‌روید، دنیایی از پیتزا‌های مختلف را پیش‌رویتان می‌بینید که هر کدام طعم و مزه‌ای متفاوت دارند و تجربه‌ای لذت‌بخش از رفتن به فست‌فودی دانی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

در پیتزا دانی برای هر سلیقه‌ای پیتزایی مخصوص تهیه می‌شود؛ حتی آنها که وجترین هستند و غذا‌های گوشتی نمی‌خورند، امکان سفارش پیتزا‌های گیاهی و سبزیجات را دارند. بنابراین هر کسی با هر سلیقه‌ای که به مجموعه دانی برود، با شکم پر از این فست‌فودی خارج می‌شود.

پیتزا دانی تهران، مجموعه‌ای حرفه‌ای در زمینه پخت غذا

معرفی فست‌فود دانی فقط به یک یا چند پاراگراف خلاصه نمی‌شود؛ چون تک‌تک بخش‌های این مجموعه نیاز به توضیح دارند. برای همین تصمیم گرفتیم تا شما را با ویژگی‌های مختلف این رستوران آشنا کنیم:

شعبه های پیتزا دانی

پیتزا دانی توانسته با 2 شعبه در سطح شهر تهران فعالیت خود را ادامه دهد؛ یکی از شعبه‌های این مجموعه در بلوار فردوس غرب، ضلع شمالی چهار راه شقایق و دیگری نیز در جنت آباد جنوبی، لاله شرقی، نرسیده به پژوهنده قرار دارد. هر یک از این شعبه‌ها در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارند؛ برای همین دسترسی راحتشان مشتری‌ها می‌توانند به‌راحتی خود را به آنجا برسانند.

پرسنل حرفه ای و کارکشته

پرسنل مجموعه پیتزا دانی بسیار حرفه‌ای و کارکشته هستند. مدیریت این مجموعه آشپز‌های حرفه‌ای و کاربلدی را استخدام کرده است که به‌نحوه تهیه انواع پیتزا‌ها با مواد اولیه مختلف آشنا هستند. این آشپز‌ها هنر ترکیب مواد را به‌خوبی آموخته‌اند و لایه‌های مختلف پیتزا را به‌گونه‌ای روی هم می‌گذارند و در فر می‌پزند که طعم فوق‌العاده عالی و مناسب پیدا می‌کند.

حتی کسانی که علاقه‌ای به پیتزا و مخلفات آن مثل پنیر پیتزا ندارند، اگر دستپخت آشپز‌های این مجموعه را بچشند، بدون‌شک تبدیل به طرفدار پروپاقرص آنجا می‌شوند.

در کنار آشپز‌های حرفه‌ای، پرسنل خوش‌برخورد نیز جز مهمترین ویژگی‌های و عوامل موفقیت مجموعه دانی هستند. تمام پرسنل مهارت ارتباط با مشتری‌ها را می‌دانند و نحوه صحیح برخورد با آنها را یاد گرفته‌اند. برای همین وقتی به آنجا می‌روید، با لبخند از شما پذیرایی می‌کنند. پرسنل حتی با مشتری‌های ناراضی نیز به‌خوبی برخورد کرده و نیاز آنها را برطرف خواهند کرد.

مجموعه پیتزا دانی، رستورانی با پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد

مدیریت تیم دانی نیز به‌طور دائم برروی کیفیت کار پرسنل تمرکز دارد و دائماً نکات مختلف را به آنها گوشزد می‌کند تا همواره مشتری‌ها را از نحوه سرویس‌دهی راضی نگه دارد و غذایی خوشمزه و سالم به‌دست آنها برساند.

محوطه غذاخوری

در محوطه غذاخوری پیتزا دانی میز‌ها و صندلی‌هایی مدرن و امروزی چیده شده‌اند که زیبایی خاص و چشم‌نوازی به دکوراسیون فست‌فودی می‌بخشند. هر چند محوطه غذاخوری این مجموعه کوچک است، اما مدیریت به‌گونه‌ای میز‌ها را چیده تا فاصله اجتماعی افراد با یکدیگر حفظ شود و آنها بتوانند با خیال راحت غذای‌شان را نوش‌جان کنند.

در محوطه غذاخوری مجموعه دانی بیشتر از هر عاملی به نظافت و تمیزی محیط تأکید می‌شود. پرسنل همواره با کوچکترین آلودگی محیطی سعی می‌کنند محوطه را دوباره تمیز کنند تا مشتری از خوردن غذا در محیطی کاملاً تمیز و پاکیزه لذت ببرد.

این مجموعه اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات موذی مانند سوسک یا موش را نیز به‌داخل محوطه غذاخوری انجام داده است؛ برای همین احتمال دیدن این موجودات چندش‌آور حین خوردن غذا در آنجا به حداقل می‌رسد.

سیستم تهویه این رستوران نیز به‌گونه‌ایست که در روز‌های گرم تابستانی محیط برایتان خنک‌سازی می‌شود تا احساس گرما و عرق‌کردن نکنید و در روزهای سرد زمستانی نیز محیط گرم خواهد شد تا احساس سرما لذت غذاخوردنتان را از بین نبرد و با خیال راحت غذا را نوش‌جان کنید.

منو پیتزا دانی

منو پیتزا دانی جنت آباد با منو پیتزا دانی بلوار فردوس فرق می‌کند. در منوی جنت آباد علاوه‌بر انواع پیتزا‌های خوشمزه مثل استیک، قارچ و گوشت، تاکوچیکن، مخلوط یا سبزیجات، انواع برگر‌ها و ساندویچ‌های خوشمزه نیز مانند همبرگر، چیزبرگر، دانی برگر، ساندویچ رویال فیله مرغ، هات‌داگ، ژامبون تنوری یا رویال‌هات‌داگ سرو می‌شوند. انواع سالاد و پیش‌غذا‌های این شعبه نیز شامل سالاد سزار، سالاد کلم، نان سیر، سیب‌زمینی سرخ‌کرده ساده و سیب‌زمینی سرخ‌کرده ویژه هستند.

پیتزا دانی، رستورانی با غذاهای خوشمزه

در منو پیتزا دانی بلوار فردوس مدل‌های متنوعی از پیتزا وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به پیتزا پپرونی، مخلوط، قارچ و سوسیس، قارچ و پنیر، میکس، رست‌بیف، مارگاریتا و … اشاره کرد. منوی متنوع سالاد‌ها و پیش‌غذای این شعبه نیز قطعاً راضی‌تان می‌کنند، چون شامل انواع پیش‌غذا مثل سیب زمینی، دانی‌فرایز، سیب‌زمینی‌سوخاری، قارچ‌سوخاری، نان سیر، سالاد سزار و سالاد فصل می‌شوند.

سفارش آنلاین

امکان سفارش آنلاین از پیتزا دانی وجود دارد. شما می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید یا از طریق اپلیکیشن اسنپ فود پیتزای موردعلاقه‌تان را از آن به‌صورت آنلاین بخرید. بعد از سفارش اینترنتی، پرسنل مجموعه در سریعترین زمان برایتان اقدام به ارسال غذا خواهند کرد.

با قابلیت خرید پیتزا انلاین از مجموعه دانی، دیگر نیازی نیست زمان زیادی برای مراجعه حضوری به این مجموعه بگذارید؛ بلکه می‌توانید تنها با چند کلیک ساده خریدتان را انجام دهید و غذا‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. بابت زمان ارسال غذا نیز نگران نباشید، چون در صورت سفارش از اسنپ فود، کارشناسان این پلتفرم به‌صورت مداوم سفارشتان را پیگیری خواهند کرد.

اطلاعات دسترسی به پیتزا دانی

شماره پیتزا دانی شعبه بلوار فردوس: 02144127704

شماره پیتزا دانی شعبه جنت آباد: 02144448855

ساعت کار: 11.30 الی 23.30 شب

آدرس اینستاگرام: @pizzaduny.ir

آدرس وب سایت:  www.pizzaduny.com

پیتزا دانی، مجموعه ای با شعبه های مختلف در زمینه تهیه خوشمزه ترین پیتزا‌ها

پیتزا دانی مجموعه‌ای با شعبه‌های مختلف است که از رقبا در شهر تهران پیشی می‌گیرد. این مجموعه روزبه‌روز مشتری‌های راضی بیشتری به‌دست می‌آورد و تعداد طرفدار‌های پروپاقرص آن در شهر تهران همواره در حال افزایش هستند.

پیتزا دانی با همکاری با پلتفرم‌های سفارش غذا مثل snappfood نیز توانسته نام خود را سر زبان‌ها بیندازد. هم‌اکنون تمام کاربران اسنپ می‌توانند از این مجموعه غذا سفارش دهند و حتی از کد تخفیف‌های اسنپ نیز برای کاهش قیمت غذا‌های این مجموعه استفاده کنند. با این قابلیت کمتر کسی ترجیح می‌دهد به‌صورت حضوری به مجموعه بروید یا بخواهد از فست‌فودی دیگری خریدش را انجام دهد.

با مجموعه پیتز دانی یا pizza duny tehran دیگر نگران کیفیت غذا‌ها نباشید. کافیست تا به پلتفرم اسنپ فود بروید، بخش نظرات این رستوران‌ها را نگاه کنید و امتیاز آنها را ببینید تا متوجه شوید این مجموعه با کیفیت قابل‌قبول توانسته به مشتری‌ها خدمت‌رسانی کند و با تهیه انواع پیتزا لبخند رضایت را به لب آنها هدیه دهد.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود