آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی پیتزا فلفلی گرگان

ترمه افضلی 23 تیر 1402 5 دقیقه

پیتزا؛ سوغات ایتالیا، غذایی که از مرزها رد شده، کیلومترها راه پیموده و به ایران، کشورمان رسیده است. کشوری که سرشار از تنوع غذایی است و هر شهر و منطقه‌ای در آن، حرفی برای گفتن دارند. ایرانیان آنقدر در تهیه پیتزا تبحر پیدا کرده‌اند که به خوبی ایتالیایی‌ها پیتزا را طبخ می‌کنند. فست فود همواره عاشقان و طرفداران خاص خود را داشته و از محبوبیت زیادی برخوردار است. پیتزا نیز از آن دست غذاهایی است که هرگز تکراری نمی‌شود و با هر بار خوردن آن، گویا بار اول است که آن را میل می‌کنید.

گرگان شهری است که وقتی به آن سفر می‌کنید نگرانی بابت یافتن رستورانی برای صرف وعده‌های خود ندارید، مخصوصا اگر وعده موردعلاقه‌تان پیتزا و فست فود باشد. چه مسافر باشد و چه در گرگان سکونت داشته باشید، برای ما فرقی ندارد؛ در هر صورت انتخاب رستوران گرگان با ما راحت خواهد بود!

این شهر زیبا همواره میزبان گردشگران و مسافرانی است که با طبیعت ارتباط دارند و بخش زیادی از زمان خود را به معاشرت با طبیعت می‌پردازند؛ این افراد همچنین ترجیح می‌دهند شهری طبیعت دوست را برای مسافرت انتخاب کنند؛ کما اینکه مردم گرگان نیز خود اینچنین‌اند.

پس از گردش در پارک جنگلی ناهارخوران، همانطور که به سمت شهر حرکت می‌کنید و حسابی خسته شده‌اید، چه چیز بهتر از یک پیتزا یا همبرگر که فکر کردن به آن هم اشتهای شما را برمی‌انگیزد؟ آن هم وقتی که پیتزا، پیتزا فلفلی گرگان باشد.

ورودی پیتزا فلفلی گرگان

پیتزا فلفلی گرگان، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های گرگان است و طرفداران خاص خود را دارد. اگر می‌خواهید بیشتر با این رستوران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید چرا که در ابتدا به معرفی آن می‌پردازیم و سپس منو، آدرس و شماره تلفن پیتزا فلفلی گرگان  را معرفی خواهیم کرد

معرفی پیتزا فلفلی گرگان

این رستوران، جزو بهترین پیتزافروشی‌های گرگان است و مشتریان نیز بر این باور هستند. فقط کافی است یک بار پیتزا فلفلی را امتحان کنید، آن گاه خواهید دانست که چرا به این نام معروف است.

سالاد سزار هیجان انگیز پیتزا فلفلی گرگان

شهر گرگان فست فودی‌های زیادی دارد و معروف‌ترین رستوران‌ها در آن جا وجود دارند. تهیه فست فود از جمله سیب زمینی سوخاری کار نسبتا دشواری است. هر کسی نمی‌تواند حس ناب گاز زدن سیب زمینی ترد و لذت مزه آن در زیر زبان را به شما هدیه دهد، اما فلفلی توانسته این کار را بکند و بهترین سیب زمینی‌ها را تهیه می‌کند.

از پیتزای آن نیز نمی‌توان گذشت، پنیر پیتزا که لایه‌ای از آن روی پیتزا را پوشانده است، با هر گازی که می‌زنید به زیبایی کش می‌آید و لبخند را به روی لب‎هایتان مهمان می‌کند. همین نشان می‌دهد که منوی پیتزا فلفلی گرگان بسیار متنوع است. مراقب باشید هنگام انتخاب فست فود موردعلاقه‌تان به مشکل نخورید!

پتیزای لذیذ پیتزا فلفلی گرگان

در صفحات مجازی این رستوران، همواره تخفیف‌ها و جشنواره‌هایی نیز برگزار می‌شود که می‌توانید با خیالی راحت فست فود مورد علاقه خود را سفارش دهید.

منو پیتزا فلفلی گرگان

در منو پیتزا فلفلی گرگان از مرغ سوخاری تا سیب زمینی و پیتزا و انواع پیش غذا سرو می‌شود. تنوع در منو فلفلی از زمان تاسیس آن وجود داشته و تا به امروز نیز ادامه دارد، لازم است بگوییم که این تنوع چیزی از کیفیت و لذیذ بودن غذاها کم نکرده است.

در زیر منوی متفاوت این رستوران را مشاهده می‌کنید:

پیتزا  آمریکایی همبرگر کمبو پیتزا ایتالیایی  فرنگی و پیش غذا ساندویچ و سوخاری سس‌
پیتزا مکزیکانو همبرگر 110 گرمی پابلو کمبو پیتزا 4 مزه پنه آلفردو ساندویچ رست بیف سس دستی تارتار
پیتزا شیکاگو اسموکی برگر 110گرمی سیزن کمبو پیتزا مامامیا چیکن ساندویچ چیکن فریتو سس سیر

پیتزا فیلا دلفیا

هالوپینو برگر 110 گرمی مگا کمبو پیتزا پولو دیابلو لازانیا ساندویچ هات داگ ساده سس سزار
پیتزا میت لاورز چوریتسو برگر 110 گرمی کریسپی کمبو پیتزا سیسیلی بیف استراگانف ساندویچ ژامبون تنوری سس تک نفره
پیتزا نوستالژی چیز برگر هپی کمبو پیتزا فاور کباب ترکی پرسی ساندویچ رویال هات داگ سس دیپ پنیر
پیتزا اسپشیال ماشروم برگر کمبو یامی پیتزا چیز کراست بال تنوری ساندویچ کراکف سس دستی کارامل
پیتزا مخصوص فلفلی ویژه فلفلی 110 گرمی کمبو فلفلی پیتزا باربیکیو چیکن سیب زمینی کوکتل ویژه سس دستی اسپایسی
پیتزا چیکن آلفردو رویال برگر کمبو چیز پیتزا آرستو ایتالیایی سالاد ساندویچ کباب ترکی سس دستی سوئیت چیلی
پیتزا ماشروم آنیون برگر 110 گرمی پیتزا برگر ایتالیایی سوپ فیله استریپس
پیتزا بیف آلفردو بیکن برگر 110 گرمی پیتزا آل پولو پیاز حلقه‌ای مرغ سوخاری
پیتزا بیکن بیکن برگر 110 گرمی پیتزا کاپری چیوسا نان سیر قارچ سوخاری
پیتزا آرستو چیکن برگر 110 گرمی پیتزا ناپولی نان باگت بلند کراکف سوخاری
پیتزا پپرونی بیف برگر 110 گرمی پیتزا بلونز باکس مزه
پیتزا چیکن فاهیتا چیز برگر (برگر لوکس) پیتزا چانو استیک وینگ باکس
پیتزا برگر ماشروم برگر (برگر لوکس) پیتزا وجیتا سوخاری 8 تکه اسپایسی
پیتزا هالوپینو مگا ماشروم برگر (برگر لوکس) میکس باکس
پیتزا مکزیکی رویال برگر (برگر لوکس) بال و کتف سوخاری
پیتزا کاپری دودی ویژه فلفلی (برگر لوکس) سوخاری 2 تکه اسپایسی
پیتزا کراکف
 

 

دستتان برای سفارش پیتزا در سایز خانواده نیز باز است، چرا که بیشتر پیتزاها در سایز خانواده موجود هستند و می‌توانید طبق ذائقه‌تان آن را سفارش دهید.

لازم به ذکر است که در کنار فست فود مورد علاقه‌تان، می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها مانند دوغ، نوشابه قوطی، آب لوکس، آب معدنی، دلستر سفارش دهید.

آدرس پیتزا فلفلی گرگان

نوبت آن رسیده که آدرس پیتزا فلفلی گرگان را با هم بررسی کنیم. این  رستوران در بلوار گلشهر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بلوار ناهارخوران که فست فود چیلی گرگان در آنجا واقع شده، قرار دارد. همچنین این رستوران رو به روی دوربرگردان واقع شده و برای یافتن راحت‌تر، آن را به خاطر بسپارید. در زیر آدرس تلفن، ساعت کاری قرار داده شده است.

آدرس پیتزا فلفلی گرگان: گرگان-بلوار گلشهر-پایین تر از گلشهر ۱۲-روبه روی دوربرگردان

شماره پیتزا فلفلی گرگان: ۰۱۷۳۲۵۲۶۳۴۵

ساعت کاری: همه روزه، شنبه تا جمعه از ساعت 12:30 الی 00:30

ختم کلام

اگر نظرات مربوط به پیتزا فلفلی گرگان را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که اکثر کسانی که مشتری این رستوران هستند نظرات مثبتی دارند. آن‌ها تضمین خواهند داد که فقط کافی است یک بار مرغ سوخاری و همبرگرهای فلفلی را امتحان کنید، آن گاه بار اول نخواهد بود که به این رستوران می‌روید و از مشتریان ثابت خواهید شد، البته که باید مراقب سلامتی خود نیز باشید!

چیکن مکزیکی خوشمزه از پیتزا فلفلی گرگان

 

از لحاظ بهداشت نیز خیالتان راحت باشد، فلفلی در هر حال به فکر سلامتی شماست و تمام سعی بر این است که بهترین کیفیت به شما ارائه شود.

برخورد پرسنل و کارمندان نیز به گونه‌ای است که فضایی صمیمی بر آن جا حاکم است و ادب و احترام را نسبت به مشتریان خود حفظ همواره حفظ می‌کنند.

اگر نتوانستید به فلفلی مراجعه کنید جای نگرانی نیست، اسنپ فود امکان سفارش پیتزا گرگان از رستوران دلخواه را در اختیار شما قرار داده و همچنین می‌توانید از سفارش آنلاین غذا گرگان غذای دلخواه خود را به راحتی سفارش دهید و سریع و خوشمزه بودن آن‌ها لذت ببرید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود