آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (3 امتیاز)
2

معرفی پیتزا نخل  کرمان (Pizza Nakhl)

ترمه افضلی 07 آذر 1402 6 دقیقه

 

بهترین پیتزاها در پیتزا نخل کرمان

کرمان یکی از کلان شهرهای ایران بوده که مرکز استان کرمان است. همچنین این شهر یکی از قطب‌های پزشکی در ایران به شمار می‌رود  و اغلب جراحی‌های مهم پیوند عضو، در این شهر انجام می‌شود. کرمان با داشتن دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاه شهید باهنر، به عنوان یک قطب علمی در کشور نیز به شمار می‌آید. وجود جاذبه‌های گردشگری از جمله بناهای تاریخی مانند حمام و بازار گنجعلی‌خان، مسجد جامع، گنبد جبلیه و زیرگذر آزادی از دیگر دلایل آمار قابل توجه سفر به این شهر است. باتوجه به حجم مسافرینی که به این شهر رفت و آمد دارند خالی از لطف نیست که شما را با یکی از پیتزافروشی‌های محبوب این شهر یعنی پیتزا نخل کرمان آشنا کنیم.

اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبا و کویری کرمان را دارید تا پایان  این مقاله همراه ما باشید.

معرفی پیتزا نخل  کرمان (Pizza Nakhl)

همان‌طور که در بخش ابتدایی این مقاله گفته شد، کرمان را می‌توان یکی از شهرهای مهم گردشگری دانست. از همین ‌رو ارائه خدمات و تامین رفاه مسافرین از مهم‌ترین اهداف مسئولین این شهر است.

کرمان به دلیل جایگاه علمی و پزشکی در سطح بین‌الملل، سالانه میزبان مسافران بسیاری  از سراسر دنیاست؛ به همین خاطر صنعت رستوران‌داری در این شهر به نحوی سازمان یافته که انواع خوراکی‎‌های ایرانی و فرنگی برای تمام سلیقه‌ها و ملیت‌ها ارائه شود.

بدون شک، پیتزا را می‌توان به عنوان یک غذای پرطرفدار دانست. غذایی که این روزها تمام مرزهای جغرافیایی را از بین برده و به یک خوراکی بین‌المللی تبدیل شده است.

پیتزا نخل کرمان، با دارا بودن تیم حرفه‌ای و خوش‌برخورد و همچنین با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی، آماده خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز و مردم مهمان‌نواز کرمان است. پیتزا نخل کرمان، واقع در خیابان شفا، بین کوچه 12 و 14 ، همه روزه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 12 شب پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

در پیتزا نخل کرمان از زیبایی و کیفیت لذت ببرید.

اگر برای تولدها، سالگرد ازدواج و یا یک ضیافت به یاد ماندنی با دوستان و خانواده، پیتزا نخل را انتخاب کردید، می‌توانید جهت هماهنگی‌های بیشتر با پرسنل این مجموعه، با شماره 03412114871 تماس گرفته و در روز و ساعت مورد نظرتان از خدمات این رستوران استفاده کنید.

منوی پیتزا نخل

پیتزا نخل کرمان با ارائه منوی متنوع  و دربرگیرنده انواع  پیتزا، پیش غذا، سوخاری، ساندویچ و نوشیدنی توانسته نظر تمامی گروه‌های سنی را به خود جلب کند. در ادامه چند مورد از آیتم‌های منو پیتزا نخل را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

انواع  پیتزا:
پیتزا سبزیجات
پیتزا ذرت
پیتزا گوشت
پیتزا  زیتون
پیتزا مخصوص
پیتزا پپرونی
انواع پیش‌غذا:
سیب زمینی
سوپ
سالاد الویه
انواع سوخاری:
فیله سوخاری
بال سوخاری
اسپایسی 2تیکه
انواع ساندویچ:
برگر مرغ
شینسل برگر
برگر گوشت
انواع نوشیدنی:
دوغ
نوشابه
آب

راه‌های ارتباطی پیتزا نخل کرمان

در صورتی که تمایل دارید پیش از حضور در مجموعه پیتزا نخل، با فضای مجموعه و همین‌طور نحوه‌ی سرو غذاها آشنا شوید، می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام پیتزا نخل کرمان به صورت تصویری مراحل طبخ و سرو انواع پیتزا، پیش غذا و سوخاری تماشا کنید. و در صورتی که می‌خواهید سفارش‌تان را به صورت غیر حضوری ثبت کنید، کافی‌ست با شماره پیتزا نخل تماس بگیرید و در کمترین زمان سفارش‌تان را تحویل بگیرید.

 

تنوع منو پیتزا نخل هر سلیقه‌ای را شامل می‌شود.

یکی دیگر از راه‌های ثبت سفارش پیتزا نخل اسنپ فود است. فقط با سرچ اسم پیتزا نخل، به راحتی این رستوران را در اسنپ فود پیدا کنید و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. لذت یک غذای خوشمزه را با سفارش و پرداخت آسان، چند برابر کنید. همچنین شما در شهر کرمان از کافه کینگ کرمان و رستوران ساحل کرمان نیز می‌توانید بصورت آنلاین خرید کنید.

پیتزا نخل  کرمان؛ نظرات

احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که برای انتخاب رستوران مخصوصا در مناسبت‌های خاص، سردرگم شده‌اید. در این مواقع یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها استفاده از نظرات و تجربیات افراد دیگر است. پیتزا نخل کرمان با داشتن منو متنوع و با کیفیت توانسته طیف وسیعی از سلایق را دربرگیرد.

این ویژگی به شما امکان برگزاری انواع مهمانی‌ها برای گروه‌های سنی متفاوت را می‌دهد.  یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه، رفتار محترمانه و بسیار صمیمی پرسنل حرفه‌ای و کاربلد آن است. قیمت باور نکردنی در کنار کیفیت فوق‌العاده غذاها از دیگر مواردی‌ست که مشتریان پیتزا نخل به آن اشاره کرده‌اند.

 

انواع ساندویچ و پیتزا با رسپی اصلی فقط در پیتزا نخل کرمان

پیتزا نخل  یکی از ارائه‌دهندگان پیتزا خانواده در کرمان است برای همین این رستوران را جز پاتوق‌های خانوادگی قرار می‌دهند. محیط آرام و دلنشین پیتزا نخل کرمان لحظات شاد و به یاد ماندنیای را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند.

شعبه‌های پیتزا نخل کرمان

پرسنل پیتزا نخل کرمان به دلیل حساسیت بالایی که نسبت به طبخ و سرو غذا دارند و همین‌طور برای نظارت مستقیم بر نظر مشتریان، هیچ شعبه دیگری را افتتاح نکرده‌اند و تنها شعبه فعال با اسم پیتزا نخل کرمان در خیابان شفا واقع شده است.

 

فقط یک بار امتحان کنید و مشتری دائمی این مجموعه شوید

البته اگر شما از آن دست کارآفرینانی هستید که تمایل دارند با سرمایه‌گذاری از جوانان شاغل موفق حمایت کنند، می‌توانید پیشنهاد توسعه و ایجاد شعب دیگر پیتزا نخل را با مدیریت این مجموعه به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بیشتر درباره پیتزا نخل کرمان

پیتزا نخل کرمان برای رفاه حال مشتریان خدماتی را به این مجموعه اضافه کرده است که در زیر به شرح برخی از آن‌ها می‌پردازیم :

  • این مجموعه دارای امکان تحویل در محل است که این ویژگی سفارش برای مهمانی‌ها و ایام تعطیل را تسهیل می‌کند. ایجاد فضایی برای کودکان و همچنین داشتن صندلی غذاخوری کودک، از دیگر امکانات این مجموعه به شمار می‌رود.

 

لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی برای باهم بودن در پیتزا نخل

  • ساعت کاری پیتزا نخل کرمان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که برای شب‌نشینی‌ها و مراسم‌هایی که تا پاسی از شب ادامه دارند مناسب است. بدیهی است که با انتقادات سازنده و پیشنهادات خلاقانه شما، این مجموعه نیز بهتر و پیشرفته‌تر خواهد شد.

 

سخن پایانی با شما همراهان عزیز

و اما در پایان چنانچه شما یکی از گردشگران و مهمانان خوش‌شانسی هستید که در زندگی‌تان تجربه سفر به کرمان را داشته و قصد سفر مجدد به این شهر زیبا و توریستی را دارید و یا برای اولین بار تصمیم به بازدید از این شهر کویری را دارید، اصلا نگران وعده‌های غذایی خود نباشید.

سفارش انلاین غذا کرمان با در بر گرفتن تمامی رستوران‌های این شهر، امکان انتخابی کامل و متناسب با سلیقه همه افراد را فراهم کرده است که پیتزا نخل کرمان یکی از این رستوران‌هاست. انتخاب یک غذاخوری تمیز با منوی متنوع از اصلی‌ترین چالش‌های هر مسافری است اما با انتخاب پیتزا کرمان برای‌تان  به یکی از شهرهای بدون چالش غذا تبدیل  خواهد شد.

اگر تا اینجای مقاله همراه ما بودید، لطفا نظرات خود را درمورد این مقاله و دیگر مقالات اسنپ فود با ما به اشتراک بگذارید. و اگر شما از مشتریان پیتزا نخل کرمان  هستید یا تاکنون از این مجموعه خرید کرده‌اید، نظر خود را درمورد کیفیت غذاها، تنوع منو و رفتار پرسنل برای‌مان کامنت کنید.

بدون شک انتقادات و پیشنهادات ارزشمند شما علاوه‌بر کمک به تصمیم‌گیری راحت‌تر دیگران، به مدیریت و عوامل مجموعه پیتزا نخل کرمان نیز کمک می‌کند تا عملکرد خود را بهبود ببخشند.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

arbaini
13 آذر 1402

سلام پیتزا نخل کرمان خیلی عالی هستش اینکه تلفنی و انلاین میشه ازشون پیتزا سفارش داد خیلی عالی هستش

  • snappfoodadmin
    13 آذر 1402

    سلام رستوران پیتزا نخل کرمان انواع پیتزاها و فست فودی های خوشمزه را دارد که از طریق اسنپ فود هم میتوانید پیتزا با انواع طعم ها چکین و گوشت و سبزیجات و مخلوط و پیتزا مخصوص سفارش دهید https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود