آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
2

معرفی پیتزا پونک مشهد

ترمه افضلی 10 مهر 1402 5 دقیقه

شهر مذهبی مشهد در تمام طول سال میزبان مسافران بسیاری است. به همین علت مسئولان شهر تلاش کرده‌اند تا امکانات رفاهی بیشتری برای شهروندان و مسافران مشهد فراهم کنند. ایجاد رستوران‌ها و فست‌فودها به تعداد کافی، یکی از همین امکانات است.

عکس پیتزا پونک مشهد

در حقیقت دسترسی به غذایی با کیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران محسوب می‌شود. در این مقاله ما به بررسی یکی از فست‌فودهای قدیمی و معتبر مشهد یعنی پیتزا پونک مشهد می‌پردازیم.

معرفی پیتزا پونک مشهد

پیتزا پونک مشهد  (poonak pizza) با بیش از 10 سال سابقهٔ فعالیت در این شهر، یکی از باکیفیت‌ترین پیتزافروشی‌های مشهد است. در پیتزا پونک پیتزاها، سوخاری‌ها و سایر غذاهای فست‌فودی با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

فضای داخلی پیتزا پونک بعد از بازسازی

این پیتزا فروشی در خیابان جانباز مشهد قرار گرفته است. در خیابانی که سرتاسر آن پر است از فست‌فودها و رستوران‌های با کیفیت، به همین علت میدان رقابت برای جلب نظر مشتریان بسیار فعال است. یکی دیگر از فست‌فودها معروف خیابان جانباز پیتزا توکا است. امیدواریم مقاله مرتبط با این پیتزا فروشی را مطالعه کرده و در سفر بعدی خود به مشهد غذاهای آن را امتحان کنید.

آدرس و تلفن پیتزا پونک مشهد

پیتزا پونک در منطقه‌ای پر رفت و آمد و شلوغ مشهد قرار گرفته است و به خاطر حجم بالای مشتریان در ساعات مختلف، این پیتزا فروشی از صبح تا پاسی از شب برای ارائه خدمات خود به مشتریان باز است. البته جای نگرانی نیست، زیرا با وجود مشتریان زیاد مشکلی در کیفیت و سرعت سرویس دهی این فست‌فود وجود نخواهد داشت.

پیتزا پپرونی؛ یکی از پیتزاهای محبوب پیتزا پونک

آدرس پیتزا پونک: مشهد، خیابان جانباز، جانباز شمالی، بین جانباز ۳ و 5

شماره تماس و سفارش تلفنی: ۰۵۱۳۷۶۵۰۰۰۱، ۳۷۱۷۵، ۳۷۶۷۲۷۷۶

ساعت کاری: همهٔ روزهای هفته از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب

امکانات: سفارش آنلاین، پارکینگ، سالاد بار، پیک رستوران، سفارش تلفنی

اماکن نزدیک: مرکز خرید پروما، فست‌فود کندز، پیتزا آس، کافی‌شاپ چهارم و…

پیج اینستاگرام پیتزا پونک: @poonakpizz

دسترسی آسان به پیتزا پونک

موقعیت جغرافیایی پیتزا پونک باعث شده که دسترسی به آن برای مشتریان بسیار آسان باشد. برای آشنایی بیشتر شما از این منطقه، جا دارد که بگوییم پیتزا کندز مشهد (یکی از معروف‌ترین پیتزا فروشی‌های مشهد) هم این جا شعبه دارد. بیایید با هم پیج اینستاگرام پیتزا کندز مشهد را ببینیم و با این پیتزا فروشی بیشتر آشنا شویم.

پیج اینستاگرام پیتزا کندز: @kandez_fastfood

 

موقعیت پارکینگ و فست‌فود پیتزا پونک مشهد

یکی از راه‌های سریع و راحت برای رسیدن به این فست‌فود، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس است. اتوبوس‌های مختلفی از خیابان جانباز می‌گذرند؛ پس تقریباً در هر کجای مشهد باشید می‌توانید با استفاده از خطوط مختلف اتوبوس، خود را به مرکز فروش پیتزا بلوار جانباز مشهد برسانید. مسیرهایی که می‌تواند ما را دررسیدن به این پیتزا فروشی کمک کند، ایستگاه جانباز ۲، ۷، ۶، ایستگاه میدان جانباز، تلاش ۷ و چند ایستگاه دیگر است.

منو پیتزا پونک مشهد

شما پیتزا دوست دارید یا سوخاری؟ گوشت را ترجیح می‌دهید یا سبزیجات؟

اگر جواب شما هیچ‌کدام است پس پیشنهاد می‌کنیم غذا مذا مشهد را با منو ایرانی و سنتی بی نظیرش امتحان کنید. اما اگر جواب شما شامل انواع پیتزا و سوخاری و ساندویچ می‌شود، همچنان با ما همراه باشید.

همبرگر دست‌ساز پیتزا پونک با گوشت گوسفند

درست است که پیتزا پونک در تهیه پیتزاهای مختلف تخصص دارد؛ اما در منو خود غذاهای دیگری را هم قرار داده است. مثلاً در کنار انواع پیتزا، کنتاکی، ساندویچ، دونر و سالاد بار مخصوص این پیتزا فروشی وجود دارد که رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. شما می‌توانید برای دیدن قیمت منو وسفارش آنلاین از پیتزا پونک به سایت اسنپ فود مراجعه کنید.

سفارش آنلاین از پیتزا پونک مشهد

درگذشته مشتریان پیتزا پونک مشهد می‌توانستند از طریق تلفن غذای مورد علاقهٔ خود را سفارش داده و از طریق پیک رایگان پیتزا فروشی در منطقه، غذای خود را در منزل یا محل کار تحویل بگیرند. این سبک از خدمات دهی به مشتریان باعث شد مدیریت و کارمندان پیتزا پونک مشهد تجربه­ی بیشتری از نیاز و سلیقه­ی مشتریان خود به دست آورند.

به همین صورت بعد از آنلاین شدن اغلب کسب و کارها ، امکان سفارش غذا به صورت آنلاین نیز برای مشتریان این فست فود ایجاد شد. این خدمات دهی با تجربه­ی فراوانی که از گذشته به همراه داشت رضایت بسیاری از مشتریان را به دست آورد.

سوخاریِ، پیتزا پونک مشهد

در این روزها امکان سفارش انلاین غذا در مشهد از هر رستوران و فست‌فودی برای همه فراهم است.

بررسی پیتزا پونک مشهد

شاید پیش آمده باشد که در سفر به مشهد برای خوردن پیتزا، کلی فکر و جستجو کرده‌ایم، تا بهترین پیتزا در مشهد را پیدا کنیم. در پاسخ به این دغدغه شما و رسیدن به جوابی دقیق، ما نظر مشتریان این پیتزا فروشی را بررسی کردیم و می‌توانیم به طور جدی بگوییم که یکی از بهترین پیتزا فروشی‌های مشهد پیتزا پونک است.

چیکن پیتزا، پیتزا پونک

اولین ویژگی این پیتزا فروشی از نظر مشتریان آن اضافه کردن سالاد بار برای مشتریانی است که حضوری به این فست‌فود می‌روند. سپس حفظ و ارتقا کیفیت پیتزا و طعم عالی آن‌ها طی چند سال نظر بسیاری از مشتریان را جلب کرده و آنها را از یک مشتری عادی تبدیل به مشتری دائمی این پیتزا فروشی کرده است. اخیراً هم این پیتزا فروشی اقدام به بازسازی فضای داخلی خود کرده که در نتیجه باعث ایجاد فضایی لوکس و مدرن شده است. این جلوهٔ ظاهری جدید و زیبا مشتریان زیادی را به این پیتزا فروشی می‌کشاند.

فضایی مدرن همراه با خدمات عالی در پیتزا پونک

با وجود انتقاداتی که به طور طبیعی به هر رستوران و فست‌فودی وارد است این پیتزا فروشی برای بهتر شدن کیفیت خدمات خود نهایت تلاشش را می‌کند، تا ویژگی‌های مثبت خود را نسبت به کمبودها بیشتر کند.

حرف آخر

در این مقاله ما به بررسی پیتزا پونک مشهد، منو، آدرس و امکانات آن پرداختیم. با این همه می‌دانیم تعداد رستوران‌ها و فست‌فودهای خوب در سطح شهر مشهد زیاد است و انتخاب دشوار، اما به شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانید در پیتزا پونک مشهد غذای لذیذ نوش جان کنید.

به یاد داشته باشید که این فست‌فود بعد از بازسازی فضایی مناسب در طبقه دوم خود به عنوان کافی شاپ ایجاد کرده است. بد نیست قبل یا بعد از غذا به این کافه سری بزنید و از امکانات آن استفاده کنید. در پایان امیدواریم نظرتان را در مورد پیتزا پونک مشهد با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود