آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
1

معرفی پیتزا کندز مشهد، بهترین پیتزای شمال شرق ایران!

ترمه افضلی 04 اسفند 1402 6 دقیقه

شهر مشهد، یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران است. مرکز این استان، کلا‌ن‌شهر مشهد بوده که یکی از شهرهایی است که به دلیل جنبه زیارتی و بناهای تاریخی، گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جذب می کند . شهر مشهد،  رستوران‌ها و هتل‌های  گردشگری زیادی دارد؛ از همین رو رستوران‌داری  در این شهر رونق زیاد دارد.

 

یک گاز به یاد ماندنی!

مشهد، با دارا بودن ویژگی‌‌های فوق، تبدیل به یکی از شهرهای مهم توریستی و گردشگری و همین‌طور کلان‌ شهری برای مهاجرت تبدیل شده است. میزبانی از مهمانان مختلف از شهرها و کشورهای گوناگون سراسر جهان ، نیازمند سرویس‌دهی در بخش‌های متفاوتی  است؛ به همین دلیل صنعت رستوران‌داری به یکی از مشاغل پرطرفدار در مشهد تبدیل شده است. رستوران‌های مشهد با دارا بودن منوهای متنوع، چیدمان  شیک و جذاب، فضای آرام و تمیز، پرسنلی مجرب و محترم، کیفیت بالای غذای، قیمت‌های مناسب و باور نکردنی توانسته‌اند در لیست بهترین رستوران‌های آسیا قرار بگیرند. در ادامه این مقاله به نقد و بررسی یکی از بهترین رستوران‌ مشهد می ‌پردازیم .


معرفی پیتزا کندز مشهد، بهترین پیتزای شمال شرق ایران!


پیتزا کندز مشهد(Kondez Fast Food) با ایجاد محیطی آرام و دلنشین توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. رفتار حرفه‌ای و محترمانه پرسنل باعث شده است تا پیتزا کندز جز محبوب ترین رستوران‌های این شهر محسوب شود. سرو شیک و جذاب غذاها، یکی دیگر از نکات مهم این رستوران است. در این رستوران شما می توانید یکی از شب‌های رویایی خود را در کنار خانواده و دوستانتان بسازید. گفتنی است که پیتزا کندز مشهد یکی از ده رستوران نمونه مشهد است.

پیتزا کندز، جایی حوالی بلوار جانبازان مشهد

شما می توانید در پیتزا کندز، بهترین پیتزا مشهد را امتحان کنید و با یک بار تست کردن، عاشق طعم و مزه آن شوید. این رستوران در میان گردشگران خارجی هم طرفداران زیادی دارد. ارائه خدمات با نهایت کیفیت  و در کمترین زمان، از دیگر مزایای این رستوران نسبت به سایر رقبا است .

غذاهای فرنگی را با رسپی اصلی نوش جان کنید!

پیتزا کندز دارای چیدمانی شیک و فضای آرام و تمیزی است که حتی نظر سخت‌گیرترین مشتریان را نیز به خود جلب کرده است. اگر شما هم از عاشقان فست فود هستید، در ادامه منوی پیتزا کندز را مطالعه کنید تا با متنوع‌ترین فست‌فود مشهد بیشتر آشنا شوید.

منوی پیتزا کندز

منوی متنوع همراه با قیمت غذاهای رستوران کندزبه قدری وسوسه‌برانگیز است که هر کسی را گرسنه می‌کند؛ حتی برای کودکانی که نسبت به غذا بی‌میل‌اند، پیتزا کندز مشهد بهترین انتخاب است. منوی پیتزا کندز یکی از متفاوت‌ترین منوها در میان رستوران‌های مشهد است. منوی این رستوران به قدری متنوع است که شما در سفارش دادن غدا سر در گم می‌شوید . در ادامه بخشی از منوی پیتزا کندز، واقع در بلوار جانبازان مشهد را برای شما آورده‌ایم.

ساندویچ مرغ با پنیر اضافه پیتزا پپرونی
ساندویچ فلافل پیتزا مارگاریتا
ساندویچ هات داگ پیتزا رست بیف
ساندویچ بندری پیتزا استیک
چیز برگر پیتزا مخصوص
همبرگر دستی پیتزا شیکاگو
رویال برگر پیتزا سبزیجات
سمبوسه اسنک مرغ
ساندویچ الویه اسنک تنوری

 

پیتزا کندز ، یک  تجربه لذت‌بخش


این‌ها تنها بخشی از غذاهای منوی این رستوران است. پیشنهاد ما به شما این است که حتما پیش غذاهای این رستوران را امتحان کنید و از طعم فوق‌العاده آن لذت ببرید . انواع سالاد و نوشیدنی‌های خوشمزه از جمله فهرستی است که مشتریان عزیز از میان آن‌ها انتخاب می‌کنند.

نظرات شما در مورد پیتزا کندز مشهد

برای هر رستورانی، نظر مشتریانش بسیار  مهم است. خوشبختانه در مورد پیتزا کندز مشهد نظرات  مثبت زیادی وجود دارد که مشتریان به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران اشاره کرده‌اند از جمله:

فضای آرام و تمیز، سرویس دهی مناسب و سریع پرسنل، طعم لذیذ و پخت صحیح غذاها و همین‌طور قیمت‌های باور نکردنی، تجربه‌ای وصف نشدنی برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که نظرات دیگران را همراه با اغماض و یا مبالغه می‌دانید، حتی برای یک بار هم که شده به پیتزا کندز مشهد سر بزنید و خودتان از نزدیک کیفیت و تنوع را تجربه کنید.

اطلاعات رستوران پیتزا کندز مشهد

آدرس پیتزا کندز مشهد: ایران، خراسان رضوی، مشهد، میدان جانباز، جنب پروما.
شماره تلفن پیتزا کندز مشهد: 05137644761
ساعات کاری پیتزا کندز مشهد: همه روزه از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب

پیج اینستاگرام پیتزا کندز مشهد:
@kondez.fastfood

یک گاز کش‌دار با پیتزا کندز!


پیتزا کندز مشهد همه روزه طبق ساعات مشخص شده آماده پذیرایی از شما عزیزان و خانواده محترمتان است. اگر برای مراسم‌‌ها و جشن‌‌های‌‌تان نیازمند یک مکان زیبا و آرام با پذیرایی شیک و باکیفیت هستید، پیتزا کندز مشهد مناسب‌‌ترین و درست‌‌ترین انتخاب شماست. فقط کافی ست پیش از برگزاری مراسم، ساعت  و روز و همین ‌طور تعداد مهمانانتان را با مجموعه هماهنگ کنید.

پیتزا کندز مشهد، خاطره‌ای کش‌دار!

در پیتزا کندز مشهد علاوه بر این‌که شما از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت می‌برید، از چیدمان و فضای آرام و شیک آن نیز لذت خواهید برد. از آن‌جایی که بخش اقتصادی هر خریدی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای آن است، در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد قیمت‌های باور نکردنی پیتزا کندز مشهد گفت و گو کنیم.

بهترین پیتزای مشهد با کمترین قیمت

پیتزا کندز مشهد با قیمت‌های باور نکردنی مشتریان خود را شگفت‌زده کرده است. سوالی که ذهن همه را پس از دیدن منو، درگیر می‌کند این است که آیا به دلیل پایین بودن قیمت‌، غذاها با کیفیت مطلوبی ارائه می‌شوند؟ پاسخ ما به شما یک بله بزرگ است. هر چند قیمت‌ غذاها پایین‌تر رستوران‌های مشابه است ولی علی‌رغم آن کیفیت بالایی دارند .

سفر به قلب ایتالیا با پیتزاهای کندز مشهد

در پیتزا کندز مشهد، کیفیت حرف اول و آخر را می‌زند. لازم به ذکر است که کیفیت غذاها چه به صورت حضوری و چه به صورت بیرون‌بر تفاوتی ندارد و شما می‌توانید از طریق سفارش آنلاین از غذای پیتزا کندز مشهد لذت ببرید.


یک وعده خوشمزه به پیشنهاد شما

قطعا هیچ ‌چیز به اندازه به اشتراک  گذاشتن  یک خاطره خوب، لذت آن را چند برابر نمی‌‌کند. بدون شک شما هم تجربه غذا خوردن در رستوران‌های متفاوتی را دارید؛ فقط  کافی‌ست  اسم  رستوران  و نظرتان  را برای ما ارسال کنید تا تیم اسنپ فود  پس از بررسی‌ های  دقیق ، درمورد منو، قیمت‌ها، اطلاعات و نظرات دیگر مشتریان، به معرفی آن رستوران بپردازد.

تجربه‌ای لذیذ و به یاد ماندنی با انتخاب پیتزا کندز مشهد

اگر شما یکی از مشتریان پیتزا کندز مشهد بوده یا هستید ، می‌توانید نظرتان را درمورد غذا و سرویس‌دهی به اشتراک بگذارید تا دیگران با استفاده از تجربه شما، تصمیم‌‌گیری آسان‌تری داشته‌باشند.
پیتزا کندز مشهد، یک وعده رویایی

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل پیتزا کندز مشهد را معرفی کنیم و با ویژگی‎‌‌های مختلف این رستوران آشنا شویم. بدون شک پیتزا کندز نظرات شما را جلب خواهد کرد اما اگرشما به هر دلیلی نمی‌توانید به این رستوران بروید،  پیشنهاد می‌کنم مشهدگردی خود را با خوردن یک پیتزا خوشمزه از پیتزا شب دیز مشهد ، تکمیل کنید. سفارش انلاین پیتزا مشهد نیز یکی دیگر از گزینه‌ها برای کمک به انتخاب راحت و بی‌دردسر پیتزا است.

و سخن پایانی با شما

در پایان لازم است این نکته را یاد آور شویم که  پیتزا کندز مشهد نیز همانند دیگر رستوران‌ها دارای نقص‌هایی است که موجب جلب نظرات منفی مشتریان شده است. آنچه درمورد این مجموعه حائز اهمیت است، تلاش مدیریت و پرسنل جهت رفع مشکلات و قوت بخشیدن به نقاط مثبت است. شایان ذکر است بدون تعامل شما مشتریان عزیز این مهم دست یافتنی نخواهد بود. بی‌صبرانه منتظربهره‌مندی از تجربیات شما هستیم. اگر شما از طرفداران غذاهای ایرانی هستید، می‌توانید از طریق سفارش انلاین غذا در مشهد، هر غذایی که مدنظرتان است را به صورت غیر حضوری سفارش دهید. ناگفته نماند که پیتزا کندز مشهد نیز یکی از رستوران‌هایی است که امکان خرید غیر حضوری را از طریق اسنپ فود برای مشتریانش فراهم کرده است. کافی ست روی سفارش آنلاین از پیتزا کندز مشهد کلیک کنید تا به طور مستقیم وارد صفحه اسنپ فود آن شوید.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود