آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

کافه اسپیناس، کافه‌ای با طراحی خارجی و داخلی بی‌نظیر

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

گرگان یا جرجان شهری با بیش از 400 سال قدمت، یکی از شهرهای تاریخی و دیدنی استان گلستان است، این شهر با داشتن خط ساحلی و طبیعتی زیبا باعث شده تا پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری از سر تا سر ایران باشد.

از جاذبه‌های دیدنی گرگان می‌توان به باغ سبزکه یکی از باغ‌های قدیمی و زیبای گرگان است و محل مناسبی برای پیاده‌روی و تفریح است اشاره کرد. موزه ملی گرگان که شامل اشیاء باستانی، سنگ‌نگاری، فرهنگ و تمدن گلستان است نیز از دیگر جاذبه‌های گرگان به حساب می‌آید.

روستای تاتار نیز با داشتن خانه‌های سنتی و آداب و رسوم متفاوت، جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد، همچنین شهر باستانی توروم هم از دیگر جاذبه‌های گرگان است که در ۴۰ کیلومتری گرگان واقع شده است و شامل بناهای تاریخی مانند قلعه، باغ‌های تاریخی و خانه‌های قدیمی است. سفر به گرگان می‌تواند یک تجربه فوق العاده برای افرادی باشد که به دنبال دیدن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، استراحت در طبیعت زیبا و سرسبز شمال ایران هستند.

خوشمزه‌ترین غذاهای گرگان در کافه رستوران اسپیناس

در کنار طبیعت بکر و زیبای گرگان، کافه رستوران‌های زیادی نیز آماده خدمت رسانی به شما برای داشتن اقامتی راحت در این شهر هستند. از جمله این کافه رستوران‌ها می‌توان به کافه رستوران اسپیناس گرگان اشاره کرد.

کافه اسپیناس، کافه‌ای با طراحی خارجی و داخلی بی‌نظیر

لوکیشن کافه رستوران اسپیناس گرگان در یکی از زیباترین محله‌های گرگان قرار گرفته است، محله گرگانپارس. گرگانپارس که یکی از محله‌های قدیمی این شهر است با داشتن کوچه‌هایی نسبتا پهن و پردرخت همواره یکی از مکان‌های محبوب گردشگران بوده است.

کافه اسپیناس با داشتن فضای سبز و باز بیرونی‌اش که مدیون زیبایی‌هایی گرگانپارس است یکی از زیباترین و دنج‌ترین کافه رستوران‌های گرگان محسوب می‌شود. طراحی داخلی و خارجی این کافه رستوران به سبب دقت و خلاقیتی که در آن به کار رفته است همیشه مورد توجه رهگذران و مشتریان این کافه قرار گرفته است.

اگر به این سبک از کافه‌ها علاقه دارید کافه ویولا گرگان نیز انتخب خوبی برای شما خواهد بود.

 

تنوع غذایی اسپیناس، برگ برنده این رستوران

با توجه به اینکه اکثر افراد ریسک‌پذیری بالایی دارند وبه دنبال تست غذاهای جدید و خوشمزه هستند همواره منو رستوران‌ها، یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان است که اسپیناس در این بخش به بهترین نحو ممکن عمل کرده است.

تنوع در منوی کافه رستوران اسپیناس، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این تنوع شامل انواع غذاهای ستنی ، غذاهای ترکیه‌ای،  انواع سالاد و.. است. با وجود این تنوع، مشتریان می‌توانند برای هر سلیقه‌ای،چندین انتخاب داشته باشند.

انتخاب غذاهای جدید و این تنوع غذایی، برای مشتریان جذاب است و یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این رستوران نیز عنوان می‌شود.

غذاهای بی‌نظیر اسپیانس

تنوع در منوی اسپیناس، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا غذاهای سالم و دارای سبزیجات را به راحتی پیدا کنند. اسپیناس با ارائه منوی گسترده و تنوع بالا به مشتریان خود، گزینه‌های مناسب برای هر سلیقه‌ای را ارایه می‌دهد. این امر، به مشتریان این اطمینان را داده است که همیشه می‌توانند دراسپیناس، غذایی خوشمزه و مطابق با سلیقه خود پیدا کنند.

اگر به گرگان سفر کرده‌اید سر زدن به کافه صورتی گرگان را نیز فراموش نکنید، چرا که این رستوران نیز با داشتن تنوع بالای منو در این زمینه محبوب است.

غذاهای ترکیه‌ای، دلیل محبوبیت کافه اسپیناس

یکی از دلایل با اهمیت محبوبیت کافه رستوران اسپیناس، سرو غذاهای ترکیه‌ای در منوی این رستوران است. اگر هوس غذاهای ترکیه‌ای کرده‌اید و به دنبال مکانی برای خوردن این سبک غذاها هستید، اسپیناس بهترین گزینه برای شماست، چرا که اسپیناس با تیم مجرب، حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای که دارد، غذایی با کیفیت با شبیه‌ترین طعم ممکن به غذای اصلی را برای شما سرو می‌کند.

منوی غذاهای ترکیه‌ای اسپیناس شامل؛ پیده اسسپشیال، پیده گوش، پیده سبزیجات، ملانزونه، بوریتو اسکالوپ، بوریتو گوشت، خوراک پیاتو، اسکندر کباب، لقمه پیچ و اسکالوب فونگی می‌شود.

منوی  کافه رستوران اسپیناس گرگان

از غذاهای ترکیه‌ای این کافه محبوب که بگذریم، اسپیناس دردیگر بخش‌های منو نیز سنگ تمام گذاشته است. منوی کافه رستوران اسپیناس گرگان شامل؛ صبحانه، غذای ایرانی، استیک، ساندویچ، سوخاری، پیش غذا، سالاد، پاستا، پیتزا، قهوه، قهوه دمی، هات چاکلت، چای و دمنوش، میلک شیک، گلاسه، بستنی، آب‌میوه، ماکتل، آیس کافی، قهوه و کیک درتنوع بالا سخن از مجرب بودن کارکنان کافه می‌گوید.

صبحانه‌ای بی‌نظیر در کافه رستوران اسپیناس

 

منوی صبحانه این کافه شامل بشقاب ویژه اسپیناس، رولت سبزیجات، پیده تخم مرغ، املت مخصوص، پیده اسپشیال، املت ساده و کاسه عدسی است. در بخش غذای ایرانی منو شامل؛ پلو کباب لقمه بیروتی، چلو فیله مرغ حلزونی، چلو اکبر جوجه، ته چین گوشت و بادمجان، ته چین ویژه اسپیناس، ماهی کبابی با برنج و در بخش استیک شامل؛ استیک فیله مخصوص اسپیناس، استیک فیله، استیک مرغ، استیک میکس گریل است.

در بخش ساندویچ و سخاری نیز شامل مک برگر، مک برگر اسپیناس، برگر اسپشیال، دوبل برگر اسپشیال، پیتزا ساندئیچ، سوپر ساندویچ، فیله 3 تکه، فیله 5 تکه، فیله 7 تکه، قارچ سوخاری و میگو سوخاری است.

 

 

باریستای اسپیناس، متبحر و مجرب

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است و بسیاری از افراد در سراسر جهان از آن لذت می‌برند، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قهوه کیفیت آن است، در واقع استفاده از قهوه‌ای که از دانه‌های باکیفیت بالا و با روش‌های پخت بهینه تولید شده، باعث می‌شود عطر و طعم خاصی داشته باشد. در وهله دوم باریستای آموزش دیده شرط است چرا که قهوه با کیفیت با باریستای مجرب رابطه مستقیم دارد.

باریستای اسپیناس با سرو انواع قهوه از جمله اسپرسو، اسپرسو دبل، اسپرسو تراپیکال، اسپرسو لانگو، اسپرسو رومانو، آمریکانو، موکا، کاپوچینو، موکاچینو، اسپرسو سینامون، کارامل ماکیاتئ، کافی لاته، آفاگاتو، کن پانا، شیر نسکافه و آریش کافی و در قسمت قهوه دمی با سرو وی شصت، قهوه فرانسه، ترک، یونانی و انگلیسی تبحر و تجربه خود را به گوش همگان رسانده است.

سرو انواع قهوه به بهترین نحو ممکن تنها از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیناس است چرا که طعم قهوه تاثیر به‌سزایی در میزان رضایت‌مندی مشتریان دارد و اسپیناس با افتخار توانسته در این بخش رضایت همه مشتریان را جلب کند.

تلفن و آدرس کافه رستوران اسپیناس:

کافه رستوران اسپیناس هر روز از ساعت 8 الی 24 و آماده خدمت رسانی است. در ادامه آدرس کافه رستوران اسپیناس گرگان را ذکر کرده‌ایم.

تجربه‌ای جدید در اسپیناس

آدرس: گرگانپارس، خیابان دی، نبش اسفند غربی

شماره تلفن کافه رستوران اسپیناس گرگان:  01732267049 – 01732352958 – 01732345629

 

کلام پایانی

در این مقاله کافه رستوران اسپیناس گرگان را به شما معرفی کردیم. اسپیناس با تنوع بالای منو، سرو انواع غذای ایراین و بین‎المللی، کادر مجرب، باریستای آموزش دیده و همچنین محیط بی‌نهایت جذاب و زیبای خودش توانسته مشتریان زیادی را عضو خانواده اسپیناس کند.

خرید پاستا آنلاین گرگان به عزیزان بومی و همه گردشگرانی که به گرگان سفر کرده‌اند پیشنهاد می‌شود چرا که با وجود انتخاب گسترده میان رستوران‌های گرگان، در کم‌ترین زمان ممکن سفارش شما به دستتان خواهد رسید، اسنپ فود به شما تجربه خوردن غذایی گرم در محل اقامتتان را هدیه می‌دهد. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود