آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه چهره گرگان؛ خلاقیت در کنار تجربه

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

گرگان به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران شناخته می‌شود که جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. بنابراین اگر قصد سفر به یکی از زیباترین شهرهای ایران را دارید، گرگان را در لیست خود قرار دهید.

وجود جاذبه‌های تفریحی و گردشگری سبب ایجاد کافه‌ها و رستوران‌های بسیار زیادی در این شهر شده است. بنابراین اگر شما در هنگام سفر به کمی استراحت و حال خوب نیاز داشتید، می‌توانید از کافه‌های موجود در این شهر استفاده کنید.

 

 

کافه چهره یکی از دنج‌ترین کافه‌های گرگان است.

 

همچنین اگر ساکن گرگان هستید، می‌توانید اوقات خوشی را با حضور در این شهر برای خود رقم بزنید. اگر به دنبال کافه‌ای در شهر گرگان هستید که بسیار منحصربه‌فرد بوده و اوقات بسیار خوشی را برای  شما به ارمغان آورد، کافه چهره گرگان گزینه بسیار مناسبی است. در کافه چهره گرگان می‌توانید منو متنوعی از نوشیدنی‌های مختلف را مشاهده کرده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

 

معرفی کافه چهره گرگان؛ خلاقیت در کنار تجربه

کافه چهره گرگان به عنوان یکی از جذاب‌ترین کافه‌های گرگان شناخته می‌شود. این کافه با محیط دنج و دوست‌داشتنی که دارد شما را جذب خود کرده و موجب می‌شود که تا ساعت‌ها از حضور در این کافه لذت ببرید.

کافه چهره در مرکز شهر گرگان قرار گرفته است؛ بنابراین دسترسی به این کافه بسیار آسان است. شاید برایتان سوال باشد که چرا کافه چهره به این نام شناخته می‌شود؟ در این این کافه عکس مشتریان یا شخص موردنظر با استفاده از پرینت رنگی خوراکی روی قهوه چاپ می‌شود.

در کافه چهره، می‌توانید تصویر خود را روی قهوه ببینید.

 

این کار یکی از خلاقانه‌ترین اقدامات پرسنل این کافه بوده که سبب ایجاد لبخند روی لبان شما خواهد شد. کافه چهره گرگان اولین کافه‌ای در این شهر است که شما می‌توانید با سفارش، چهره خود یا شخص مورد نظر را روی قهوه ببینید. اگر علاوه‌بر کافه‌گردی، قصد خرید پیتزا گرگان را دارید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ فود سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

منو کافه چهره گرگان

کافه چهره گرگان به داشتن منو متنوع با نوشیدنی‌ها، بستنی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ معروف است. شما در این کافه می‌توانید لذت چشیدن انواع قهوه‌ها با طعم‌های بی‌نظیر را تجربه کنید. همچنین اگر دوست داشته باشید چهره‌تان روی قهوه ثبت می‌شود.

اگر از دوستداران بستنی هستید، این کافه می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. بستنی‌های مخصوص کافه چهره گرگان یکی از بهترین بستنی‌های گرگان بوده که توصیه می‌کنیم تجربه آن را از دست ندهید. همچنین طعم بی‌نظیر معجون و براونی بستنی گرگان می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. بستنی و معجون‌های کافه چهره گرگان به بهترین شکل دیزاین شده و می‌توانند شما را به وجد آورند.

اگر عاشق اسموتی هستید و می‌خواهید یکی از بهترین اسموتی‌های شهر گرگان تجربه کنید، حتما به کافه چهره سری بزنید. در این کافه انواع اسموتی و کوکتل سرو می‌شود که شما می‌توانید از نوشیدن این نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید صبحانه خود را در کافه سرو کنید، کافه چهره گزینه بسیار مناسبی برای شما است. منو صبحانه این کافه بسیار خوشمزه بوده و شما با هر سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید از منو صبحانه این کافه لذت ببرید.

 

کافه چهره به داشتن دکوراسیون بی‌نظیر آن معروف است.

 

از دیگر ویژگی‌های منو این کافه می‌توان به منو غذا آن اشاره کرد. در این منو انواع فست‌فودها و غذاهای بین‌المللی به چشم می‌خورد. پاستا آلفردو این کافه طعم بی‌نظیری داشته و پیشنهاد می‌کنیم آن را برای یک بار هم که شده امتحان کنید. علاوه‌بر این کافه، بازدید از کافه رستوران میامی گرگان نیز می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

دکوراسیون کافه چهره گرگان

آنچه در هنگام ورود به این کافه به چشم می‌خورد، دکوراسیون جذاب و منحصربه‌فرد آن است. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در نگاه اول نظر شما را به خود می‌کند، تاب‌های چوبی است که از سقف آویزان شده‌اند.

این کافه فضایی بسیار دنج و آرامش‌بخش داشته که موجب ایجاد احساس بسیار خوشایندی در شما می‌شود. بنابراین اگر از مشغله بسیار زندگی خسته شده‌اید، با آمدن به این کافه لحظاتی آرام و دلنشین را سپری خواهید کرد.

آدرس و شماره تلفن کافه چهره گرگان

کافه چهره گرگان در مرکز این شهر واقع شده است. بنابراین شما با انواع وسایل نقلیه می‌توانید خود را به این کافه برسانید و لحظاتی خوشایند را در آنجا سپری کنید. این کافه از صبح ساعت 9:30 الی 23 باز است.

با حضور در کافه چهره لحظاتی خاطره‌انگیز برای شما رقم می‌خورد.

 

همچنین در روزهای جمعه کافه چهره از ساعت 17 الی23 باز بوده و آماده خدمات‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. تمام پرسنل این کافه آموزش دیده‌اند و از مهارت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند. آدرس و شماره تلفن کافه چهره گرگان به شرح زیر است:

آدرس: گرگان، بلوار جانبازان، نبش جانباز 20

شماره تلفن: 09101061233

رزرو کافه چهره گرگان

فضا بسیار مناسب این کافه سبب شده است که محیط بسیار مناسبی برای برگزاری جشن‌ها نظیر جشن تولد و مهمانی‌های کوچک و خودمانی باشد. ازآنجایی‌که منو رستوران و کافه چهره بسیار متنوع و باکیفیت است، شما می‌توانید از غذاهای خوش‌مزه این کافه در جشن‌ها و مناسبت‌های خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که پیش از برگزاری جشن‌های خود، باید اقدام به رزرو این کافه نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از مدیریت به صورت حضوری یا از طریق شماره تماسی که در سایت درج شده است، اقدام کنید. اگر قصد دعوت مهمان دارید، نگران کمبود فضا برای ماشین‌های آن‌ها نباشید. چراکه در خیابان روبه‌روی این کافه فضا کافی برای پارک ماشین وجود دارد.

ازآنجایی‌که پرسنل این کافه آموزش دیده‌اند و تجربه بالایی دارند، می‌توانند به خوبی هرچه تمام از مهمانان شما پذیرایی کرده و لحظاتی بسیار خوشایند را برای شما و مهمانانتان به ارمغان آورند. با رزرو کافه چهره گرگان نگران هماهنگی‌ها و برقراری نظم در قرارهای خود نباشید. چراکه پرسنل این کافه می‌توانند به راحتی از پس این کار برآیند.

ویژگی‌های کافه چهره گرگان

اگر به دنبال کافه‌ای با چنین ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد هستید، مراجعه به کافه چهره را فراموش نکنید. این کافه از جمله کافه رستوران vip گرگان محسوب می‌شود که خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در این کافه محدودیت برای نشستن وجود ندارد و شما می‌توانید ساعت‌ها در این کافه نشسته و از فضا و منو خوشمزه آن لذت ببرید. همچنین قیمت این کافه مناسب بوده و خوراکی‌های خوشمزه را با کیفیت عالی ارائه می‌دهد.

در این کافه هر سه وعده غذایی سرو می‌شود. بنابراین شما می‌توانید هر زمان که خواستید به آنجا مراجعه کنید. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در این کافه مجاز نیست. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به بوی سیگار و سایر دخانیات حساس هستید، کافه رستوران چهره یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت شما است.

اگر می‌خواهید یک قرار عاشقانه داشته باشید، کافه چهره گزینه بسیار مناسبی است. همچنین پرسنل این کافه دارای تجربه بالایی هستندو به همین دلیل سرویس‌دهی با نهایت کیفیت انجام می‌شود. علاوه‌براین رفتار پرسنل این کافه با مشتریان بسیار صبورانه بوده و این افراد با خوش‌رویی تمام با شما برخورد می‌کنند. اگر علاوه‌بر نوشیدنی به فست‌فود نیز علاقه دارید، می‌توانید به رستوران ایتالیایی گرگان نیز مراجعه کنید.

سخن پایانی

اگر به شهر گرگان سفر کردید یا از اهالی این شهر هستید و می‌خواهید اوقات خوشی را در کافه‌ای منحصربه‌فرد بگذرانید، کافه چهره گرگان را فراموش نکنید. همانطورکه در این مقاله اشاره شد، این کافه یکی از بهترین کافه‌های گرگان بوده که دارای پرسنلی بسیار خوش‌رو و باتجربه است.

منو غذایی این کافه کامل بوده و می‌تواند همه نیازهای شما را برطرف کند. فضا دنج این کافه محیط بسیار مناسبی برای کارکردن با لپ‌تاپ و کتاب خواندن است. بنابراین شما به راحتی می‌توانید در این کافه تمرکز کرده و به انجام کارهای خود بپردازید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود