آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کباب‌ترکی بهروز

ترمه افضلی 14 آبان 1402 6 دقیقه

کباب‌ترکی یکی از محبوب‌ترین غذاهای خیابانی در ترکیه است که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان نیز یافت می‌شود. در ایران نیز کباب‌ترکی طرف‌داران بسیاری دارد. این غذا در زبان‌های مختلف، نام‌های مختلفی دارد، اما در اصل به‌عنوان دونرکباب شناخته می‌شود.

 

عکس فست‌فود بهروز ونک

اسم “دونر” در ترکی به معنای چرخنده است و نامی برای تکنیک منحصربه‌فردی است که در تهیه و پخت این کباب به ‌کار می‌رود. در ایران، این غذا با نام کباب‌ترکی شناخته می‌شود و در کشورهای عربی نیز به نام شاورما می‌گویند که با یک نان نازک سرو می‌شود و طعم خارق‌العاده‌ای دارد و روی زبان آب می‌شود.

حالا همه توضیحاتی که دادیم برای این بود که بهترین رستوران کباب‌ترکی تهران را به شما معرفی کنیم، رستوران کباب‌ترکی بهروز که در محدوده ونک قرار دارد.

معرفی کباب‌ترکی بهروز

آیا می‌دانید که کباب‌ترکی معروف تهران را در کجا می‌توان پیدا کرد؟ اصلاً تابه‌حال طعم دلچسب دونر کباب را چشیده‌اید؟ Kabab-Torki Behrouz یکی از معروف‌ترین رستوران‌ها در محله ملاصدرا ونک است که از دور با صف طولانی که جلو آن کشیده شده، پیدا است.

بهروز از رستوران‌های قدیمی محدوده ونک است که با فضای گرم و صمیمی که دارد، پاتوقی برای اهل ‌دلان و علاقه‌مندان به دونر کباب و غذاهای فست‌فودی به‌ویژه همبرگرهای زغالی است.

 

لذت خوردن کباب‌ترکی بهروز در فضای روباز

این رستوران دارای فضای باز و سرپوشیده است تا علاقه‌مندان بتوانند از خوردن غذا در هوای آزاد لذت ببرند. میز و صندلی‌های ساده‌ای که در بیرون این رستوران چیده شده‌اند، طعم لذیذ دونر کباب را در روزهای بهاری و پاییزی، دلچسب‌تر می‌کنند.

در این روزهای پاییزی که خیابان‌ها و کوچه‌ها با برگ‌های زرد درختان مزین شده‌اند، خوردن یک کباب‌ترکی آبدار بهروز در نسیم خنک پاییزی، چقدر می‌تواند دلچسب باشد.

فضای داخلی این فست‌فود هر چند کوچک است، اما حس زیبای صمیمیت دارد و بسیار دلنشین است. در دیزاین فضای داخلی فست‌فود بهروز، بیشتر از رنگ‌های قرمز و سفید استفاده شده که ترکیبی فوق‌العاده زیبا است.

این رستوران منوی متنوعی از انواع کباب‌ترکی و غذاهای فست‌فودی را ارائه می‌دهد که مطمئناً برای هر ذائقه‌ای جذاب و اشتهاآور است. حالا از قیمت‌های مناسب غذاها که نگوییم با همه‌جا فرق دارند.

اگر عاشق غذاهای پلویی هستید، ته‌چین بار همان رستورانی است که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رستوران به بلاگ اسنپ فود مراجعه کنید.

منوی فست‌فود بهروز

بهروز، فست‌فودی است که بیشتر به دلیل کباب‌ترکی‌های خوشمزه و باکیفیتی که ارائه می‌دهد، معروف شده است، اما بهروز فست‌فودی با منوی متنوع و پر از غذاهای فست‌فودی لذیذ است که به جرأت می‌توان گفت کمتر فست‌فودی در تهران رقیب آن است.

 

کباب‌ترکی آبدار و لذیذ بهروز، طعمی ماندگار و به‌یادماندنی

بخش کنتاکی و پیش‌غذاهای منوی فست‌فود بهروز به‌قدری متنوع است که مطمئناً شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

پیتزا بهروز

فست‌فود بهروز مکانی مناسب برای علاقه‌مندان به پیتزا است. در این فست‌فود انواع پیتزاهای آمریکایی را می‌توانید سفارش دهید.

پیتزا آمریکایی بهروز، طعمی ملس و شور دارد. وقتی یک‌تکه از پیتزای آمریکایی بهروز را گاز می‌زنید، اولین مزه‌ای که حس می‌کنید، طعم شیرین و ترش سس گوجه‌فرنگی است. سپس طعم شور و چربی پنیر موزارلا را روی زبان خود حس خواهید کرد. در نهایت طعم گوشت تازه که روی زبان آب می‌شود و سبزیجات تازه‌ای که به بهترین شکل ممکن پخته شده‌اند را مزه خواهید کرد.

 

انواع کباب‌ترکی در فست‌فود بهروز

پیتزا دونر آمریکایی، پیتزا گوشت و قارچ آمریکایی، پیتزا مرغ و قارچ آمریکایی، پیتزا مخصوص آمریکایی، پیتزا پپرونی آمریکایی، پیتزا مخلوط آمریکایی، پیتزا سبزیجات آمریکایی و پیتزا مارگاریتا آمریکایی از لذیذترین پیتزاها در منوی فست‌فود بهروز هستند که به یک تکه از آن نمی‌توان اکتفا کرد.

برگر و ساندویچ بهروز

انواع ساندویچ گرم و سرد و برگرهای متنوع و دست‌ساز نیز در منوی این فست‌فود ارائه می‌شوند که از گوشت تازه و مواد اولیه باکیفیت درست می‌شوند.

چیزبرگر، قارچ‌برگر، همبرگر، چیزبرگر فرانسوی و کینگ ‌برگر که از گوشت تازه گوساله و به‌صورت دست‌ساز تهیه می‌شوند که هر لقمه از آن‌ها بازه دلپذیری که دارند، شما را در دریایی از طعم‌های مختلف غرق می‌کنند.

ساندویچ ژامبون گوشت تنوری، ساندویچ ژامبون مرغ تنوری، ساندویچ فیله مرغ و ساندویچ هات‎‌داگ نیز از خوشمزه‌های این فست‌فود هستند که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را امتحان کنید.

البته ساندویچ‌های ساندویچ محمود نیز با طعم‌های خاص و بی‌نظیری که دارند از بهترین ساندویچ‌های تهران هستند که ارزش یک‌بار امتحان‌کردن را دارند. می‌توانید با مراجعه به بلاگ اسنپ فود، اطلاعات بیشتری در مورد ساندویچ محمود به ‌دست آورید.

کباب‌ترکی بهروز

کباب‌ترکی بهروز با دستور پخت سنتی و اصیل ترکی طبخ می‌شود. این کباب مخلوطی از گوشت گوسفندی و گاو است که با ادویه‌های مختلفی مثل نمک، فلفل، پاپریکا و زیره سبز طعم‌دار می‌شود و با نان لواش یا نان پیتا سرو می‌‎شود و پیاز، گوجه‌فرنگی و خیارشور نیز مخلفاتی هستند که در کنار این کباب و همراه با سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده سرو خواهند شد.

 

طعم لذت‌بخش و دلچسب کباب‌ترکی را در فست‌فود بهروز تجربه کنید.

کباب‌ترکی بهروز به سیخ بلندی کشیده شده و با آتش زغالی کباب می‌شود به همین دلیل طعم بی‌نهایت دلچسبی دارد. این کباب مقداری تند و آبدار است و گوشت آن به‌قدری خوب پخته می‌شود که راحت در دهان آب می‌شود.

کباب‌ترکی بهروز در انواع مختلف طبخ می‌شود و محبوب‌ترین نوع آن، کباب‌ترکی ساده است که با نان پیتا، گوشت، ادویه‌جات، و مخلفات سرو می‌شود. همچنین کباب‌ترکی با پنیر، کباب‌ترکی با قارچ و کباب‌ترکی با سس مخصوص از دیگر انواع کباب‌ترکی بهروز هستند.

غذای ‌پرسی

علاوه بر این غذاها در این فست‌فود، غذاهای ‌پرسی به‌صورت انواع خوراک‌هایی مانند خوراک کباب‌ترکی گوشت بدون مخلفات، خوراک کباب‌ترکی مرغ بدون مخلفات، خوراک کباب‌ترکی مخلوط بدون مخلفات و… سرو می‌شوند. این خوراک‌ها برای افرادی که به دنبال یک غذای کامل و مقوی هستند، گزینه مناسبی هستند.

خدمات و امکانات کباب‌ترکی بهروز

کباب‌ترکی بهروز از فست‌فودهای محبوب و شناخته‌شده تهران است که علاوه بر تنوع و کیفیت بالای غذاهایش به دلیل خدمات‌رسانی بی‌نقص و عالی که ارائه می‌دهد به شهرت رسیده است.

 

فست‌فود بهروز محیطی دنج و دلنشین

سرو غذاهای تازه و باکیفیت، تنوع در انتخاب غذا، قیمت مناسب و کمیت مناسب غذا، سرو غذا به‌صورت بیرون‌بر و امکان پرداخت آنلاین از ویژگی‌های این فست‌فود است. این فست‌فود در کلیه روزهای هفته و به‌خصوص در روزهای تعطیل پر است، اما شما می‌توانید با سفارش انلاین از رستوران کباب‌ترکی بهروز، بدون منتظر ماندن در صف و تحمل ترافیک داخل شهر، غذاهای لذیذ آن را در خانه میل نمایید.

کباب‌ترکی بهروز؛ تجربه‌ای لذت‌بخش از طعم‌های ترکی

اگر به دنبال بهترین کباب‌ترکی میدان ونک هستید، فست‌فود بهروز انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

کباب‌ترکی بهروز، یک رستوران خوشنام و شناخته‌شده در تهران است که با سابقه‌ای طولانی در زمینه تهیه و سرو غذاهای فست‌فودی و کباب‌ترکی، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان خود پیدا کند.

این رستوران با ارائه غذاهای باکیفیت و خوشمزه، خدمات‌رسانی عالی، و قیمت‌های مناسب، توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. اگر مسیر رفت‌وآمدتان از ونک است، سری به این فست‌فود بزنید و طعم بی‌نظیر غذاهای آن را بچشید.

 

بهترین کباب‌ترکی تهران را در فست‌فود بهروز ونک طعم کنید.

سفارش انلاین غذا از اسنپ فود لذت خوردن را ساده‌تر می‌کند! حالا اگر مهمان سرزده دارید یا خسته از سرکار به خانه برمی‌گردید می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را از بهترین رستوران‌های شهر سفارش دهید و یک سفره عالی بچینید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود