آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

  کبابی جگر طلای شیراز، چشیدن طعم خاص و واقعی د ل و جگر

ترمه افضلی 20 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

شیراز، پایتخت استان فارس، یکی از شهرهای زیبای ایران است که به قلب فرهنگ و هنر ایران معروف است. شیراز با داشتن معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد، به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است. این شهر با داشتن باغ‌های بسیار زیبا، مساجد تاریخی، موزه‌های فرهنگی و آثار باستانی و رستوران‌ها و غذاهای محلی‌اش همواره جذابیت خاصی برای گردشگران داشته است.

باربیکیو ذغالی جگر طلای شیراز

شیراز علاوه بر باغ‌ها، دارای مساجد تاریخی و آثار باستانی بسیاری است که بازدید از آن‌ها برای گردشگران بسیار جذاب است. مسجد نصیرالملک، مسجد وکیل، مسجد نصر، مسجد جامع و مسجد شاهچراغ از جمله مساجد تاریخی شیراز هستند که با زیبایی‌های خود، همواره گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند.

از آثار باستانی و طبیعت زیبای شیراز که بگذریم، از رستوران‌ها و کبابی‌های معروف این شهر زیبا نمی‌شود گذشت.. در کنار تمام دیدنی‌های شیراز، یکی از مکان‌هایی که سر زدن به آن از واجبات است کبابی جگر طلای شیراز است چرا که طعم خوشمزه و فوق‌العاده غذاهای این جگرکی خاطراتی ماندگار از سفر به شیراز در ذهنتان به جا می‌گذارند.

 

جگر و کباب، غذای محبوب ایرانی‌ها:

جگر و کباب هر دو غذای محبوب و پرطرفدار ایرانی‌ها هستند و به عنوان یک غذای سنتی شناخته می‌شوند، به همین سبب بسیاری از رستوران‌ها و فروشگاه‌های غذایی این دو غذا را در منوی خود قرار می‌دهند.

کباب که از غذاهای پرمصرف ایرانی‌ها محسوب می‌شود، با استفاده از گوشت گوسفند یا گاو به صورت درسته یا چرخ شده تهیه می‌شود. برای تهیه کباب، گوشت را  با ادویه‌های مختلف مانند زردچوبه، فلفل سیاه و زعفران ترکیب می‌کنند. کباب با طعم خوشمزه‌ای که دارد، یکی از پرطرفدارترین غذاهای ایرانی است.

و اما جگر؛ جگر یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که با استفاده از جگر گوسفند یا گاو تهیه شده و به دو روش مختلف سرو می‌شود. برای تهیه این غذا به روش اول، ابتدا جگررا خورد کرده و با ادویه‌های مختلف مخلوط و سپس سرخ کرده وبه همراه نان تازه سرو کنید. جگر با طعم خوشمزه‌ای که دارد، یکی از پرطرفدارترین غذاهای ایرانی است.

جگرو کباب هر دو جزغذاهای پرطرفدار در ایران هستند که با استفاده از گوشت نرم و طعم دلچسب، مورد علاقه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. کباب و جگر به دلیل تنوع در منوی غذا، انتخاب بسیاری از افراد رابرای تجربه طعم‌های جدید هستند. یکی از جگرکی‌های معروف و محبوب این شهر زیبا کبابی جگرطلای شیراز است که لذت خوردن جگر و کباب با گوشت تازه و درجه یک را برای شما فراهم می‌کنند. همچنین سرو جگر و انواع کباب‌های جگرکی جگر طلا  با نان تازه، سبزیجات و مخلفات مختلف سرو می‌شوند که باعث می‌شود طعم و لذت خوردن غذاها چندین برابر شود.

کباب بناب اصیل ایرانی

جگر و انواع کباب از آن دست غذاهایی هستنذ که بسیاری از افراد در سنین مختلف به مصرف آن‌ها علاقه دارند.

 

منو جیگر طلا شیراز:

در منو باربیکیو جگر طلا شیراز انواع کباب‌های خوشمزه را پیدا می‌کنید، در این جگرکی برای همه سلیقه‌ها غذا پیدا می‌شود.

در بخش منوی این رستوران دل، جگر، قلوه و جگر پرده در بهترین کیفیت ممکن آماده سرو برای شما عزیزان است. جوجه زعفرانی، جوجه لاری، کتف و لال، چیک آنکو(جوجه میکس)، کنجه مخصوص، کنجه لاری، فیله شکاری، مزه کباب، کوبیده گوشت، کوبیده مرغ، کباب بناب، بر ه کباب، رولت گوشت و کباب پرده در بهترین و بالاترین کیفیت ممکن برای مشتریان سرو می‌شود.

فیله کباب جگر طلا، غذایی برای همه سلیقه‌ها

همچنین چربی، قارچ کبابی و گوجه کبابی نیز در منو قرار دارد. منو جیگر طلا شیراز با داشتن انواع کباب‌ها، یکی از متنوع‌ترین منوهای موجود در رستوران‌ها محسوب می‌شود.

اگر شما هم جز علاقه‌مندان به انواع کباب هستید و به شیراز سفر کرده‌اید، تست کردن کباب‌های لذیذ کباب‌سرای خودمونی شیراز نیز به شما توصیه می‌شود چرا که کیفیت در این کباب‌سرا حرف اول را می‌زند.

 

 

چرا جگر طلا؟

کبابی جگر طلا شیراز در تمام زمینه‌ها از جمله؛ تنوع منو غذایی، جلب رضایت بالای مشتریان،  سرو غذای با کیفیت، پرسنل مجرب و متعهد و همچنین ارايه خدمات خوب و مناسب توانسته جز بهترین جگرکی‌های موجود در شیراز باشد.

جگر طلا به سبب موفقیت و غذای باکیفیت خود و همچنین حمایت مشتریان توانسته با راه‌اندازی دو شعبه در شیراز در محدوده‌های متفاوت به مشتریان وفادار خود خدمات ارایه دهد. این رستوران با داشتن دو شعبه، مزایای فراوانی برای مشتریان خود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

یکی از مزایای دو شعبه بودن این جگرکی، دسترسی آسان به رستوران است. با داشتن دو شعبه، مشتریان راحت‌تر می‌توانند به رستوران دلخواه خود بروند و نیاز به طی کردن مسیرهای بلند و طولانی ندارند.

کیفیت بالای غذا نیز از دیگر مزایای دو شعبه بودن است چرا که هر دو شعبه‌هرستوران غذاهای با کیفیت و خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهند که رضایت اکثر مشتریان را در پی داشته است.

هر دو شعبه رستوران فضایی دل‌پذیر و آرامش‌بخش دارند که برای نشستن و صرف غذا با دوستان و خانواده، بسیار مناسب است.

یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های جیگر طلا رعایت بهداشت توسط پرسنل  است که این کاربه نحو احسنت انجام میشود چرا که در پخت کباب به سبب نوع پخت آن، که بیشتر با دست در ارتباط است  امری ضروری و لازم است.

قیمت مناسب مناسب جگرطلا نیز از دیگر دلایل انتخاب این رستوران می‌باشد چرا که جگر طلای شیراز با ارائه غذاهای با کیفیت و خوشمزه، قیمت مناسبی نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در هر دو شعبه، قیمت‌ها برای مشتریان قابل قبول است و همچنین با توجه به کیفیت غذا، ارزش هزینه پرداخت شده را دارد. همچنین منوی کامل ومتنوع جگرطلا نیز به جذب مشتریان بییشتر کمک کرده است.

کباب بره با بهترین کیفیت

به طور کلی، داشتن دو شعبه رستوران ، به مشتریان این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز، سلیقه، زمان و مکان انتخابی خود، به شعبه دلخواه خود بروند و از طعم خوشمزه، تنوع در منو، بهداشتی بودن، کیفیت بالای تهیه غذا، فضای دل‌پذیر و خدمات ویژه‌ای که به مشتریان ارائه می‌شود لذت ببرند.

 

 

 

 

آدرس و شماره تلفن جگرطلا شیراز

همانطور که اشاره کردیم جگرطلا با داشتن دو شعبه، دسترسی مشتریان به غذاهای خوشمزه‌اش را راحت کرده است.برای تست کباب‌های خوشمزه جگر طلا کافی است به هر کدام از دو شعب که دسترسی به آن برای شما راحت‌تر است مراجعه فرمایید.

شعبه اول جگر طلا در فرهنگ شهر، کوچه 34، جنب پارک واقع شده است. برای تماس با شعبه اول می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن شعبه اول:07136305729

شعبه دوم جگر طلا: جمهوری، خیابان سر پرست، فرعی اول سمت چپ.

شماره تلفن شعبه دوم: 0713227446

همچنین در صورت لزوم و داشتن هر گونه انتقاد با پیشنهاد می‌توانید با تماس با شماره زیر با مدیریت جگرطلا ارتباط برقرار کنید، چرا که مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان از اولین شعارهای جگر طلا می‌باشد.

شماره تلفن مدیریت جگرطلا:

09386597109

خوشمزه‌ترین فیله کباب ممکن را در جگر طلا میل کنید.

 

 

کلام پایانی:

در این مقاله کبابی جگر طلا شیراز را به شما معرفی کردیم. این کبابی که جز بهترین کبابی‌های شیراز محسوب می‌شود با داشتن کیفیت بالا و ارائه خدمات عالی و درجه یک به مشتریان، سطح بالایی از رضایت مشتریان خود را داراست.

پیشنهاد ما به شما سر زدن به یکی از شعب این جگرکی است اما چنانچه شرایط حضور در این رستوران را ند ارید یا مهمان دارید و دوست دارید که غذای باکیفیت و خوشمزه‌ای برایشان تهیه کنید، با ثبت سفارش و خرید کباب آنلاین شیرازمشکل شما حل شده است.

امیدواریم که در شیراز زیبا و پر خاطره خاطراتی ماندگار بسازید و از خواندن این مقاله لذت ببرید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود